Aburjania overbodig? ''Die gaat ook geen minuten meer maken'' Ten Voorde kritisch: ''Ik vind het niet de plek van Wout Brama'' Toekomst Verdonk ongewis: ''Volgens mij wil hij wel blijven'' Vak-P organiseert 'extra lange Homeless-party' met Cafe Gold Rush ''Voor die slapjanus moet misschien toch een plekje gevonden worden''

Drommel legt duidelijke doelstelling neer: ''Het linkerrijtje''

( 15 reacties)
Drommel legt duidelijke doelstelling neer: ''Het linkerrijtje''

FC Twente speelde dinsdagavond in de Grolsch Veste met 1-1 gelijk tegen Schalke 04 en Joël Drommel heeft genoten van de vriendschappelijke wedstrijd tegen de Duitse club. De talentvolle sluitpost vond het mooi dat de fans van beide clubs goed met elkaar overweg kunnen. 

"Dit was enig, echt heel leuk", sprak hij na afloop voor de camera van FOX Sports. "Vooral dat de supporters zo bevriend met elkaar zijn. En weer in de Grolsch Veste spelen na een vakantie en een voorbereiding: helemaal top. Lekker weer, dus het kan niet beter", lacht Drommel, die de club uit Enschede meerdere malen op de been hield met een paar uitstekende reddingen. 

"Het is juist leuk dat je veel te doen krijgt, want straks in de competitie moet je klaar staan. Ik zat er lekker in, in de eerste helft pakte ik een lekkere bal en ook vroeg in de tweede helft", blikt hij terug. "Maar ik moet zeggen: we deden het als team goed, we voetballen veel meer dan vorig jaar. Vorig jaar was sneller langer de bal, dus ik moet zeggen: complimenten aan het team", aldus Drommel.

De doelman legt de lat voor zichzelf hoger dan puur alleen handhaving in de Eredivisie. "Het is nog moeilijk te zeggen, we hebben nog niks besloten wat we willen", reageert hij. "Maar voor mezelf wil ik gewoon een heel goed seizoen draaien, vaak de nul houden en proberen in het linkerrijtje. Dat is niet voor het team, maar gewoon voor mezelf mijn doelstelling", besluit Drommel ambitieus. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jul 2019 om 14:55
    • Quote van 24 Jul 2019 om 14:37
      It wasn't me :-)
    oh nou dan heb ik mij vergist ;-) Iemand zei hier in ieder geval dat dat zo was.
  • 24 Jul 2019 om 14:37
    • Quote van 24 Jul 2019 om 12:06
      Volgens mij zei Ket, die naast een duitser op de tribune zat, dat ze met het basiselftal begonnen.
    It wasn't me :-)
  • 24 Jul 2019 om 12:06
    • Quote van 24 Jul 2019 om 12:00
      Was dit de basis van Schalke? Als dit het was dan hebben ze een behoorlijke kans op degradadtie.
    Volgens mij zei Ket, die naast een duitser op de tribune zat, dat ze met het basiselftal begonnen.
  • 24 Jul 2019 om 12:04
    • Quote van 24 Jul 2019 om 12:00
      Was dit de basis van Schalke? Als dit het was dan hebben ze een behoorlijke kans op degradadtie.
    ik dacht 3e elftal van Schalke...dit is echt te weinig voor Bundesliga..
  • 24 Jul 2019 om 12:02
    • Quote van 24 Jul 2019 om 12:00
      Was dit de basis van Schalke? Als dit het was dan hebben ze een behoorlijke kans op degradadtie.
    Ikzeg. Bam. Afgelopen seizoen was het bij schalke ook bij vlagen niet best moesten toen ook al aan de bak.
  • 24 Jul 2019 om 12:00
    • Quote van 24 Jul 2019 om 11:51
      KKD vraagt ook om ander voetbal dan ED. Pusic heeft zijn doelstelling behaald, kampioen worden, en dat is gelukt. Gisteren was het spel al stukken beter dan tegen OH Leuven.
    Was dit de basis van Schalke? Als dit het was dan hebben ze een behoorlijke kans op degradadtie.
  • 24 Jul 2019 om 11:52
    • Quote van 24 Jul 2019 om 10:55
      Hier hou ik van, gewoon de ambitie tonen en de lat hoog leggen. Niet van dat kww gelul
    Zo ist
  • 24 Jul 2019 om 11:51
    • Quote van 24 Jul 2019 om 11:43
      Dat was met Poeslief toch zo duidelijk als maar wat. Daar zat totaal geen idee achter. Die knakker knoeide maar raak veur een knaak. Spelers praten daar onderling wel over, maar houden richting buitenwacht keurig hun mond. Nu deze gemankeerde trainer gelukkig weg is komt de waarheid langzaam boven water.
    KKD vraagt ook om ander voetbal dan ED. Pusic heeft zijn doelstelling behaald, kampioen worden, en dat is gelukt. Gisteren was het spel al stukken beter dan tegen OH Leuven.
  • 24 Jul 2019 om 11:43
    • Quote van 24 Jul 2019 om 10:46
      Goede teksten, spreekt vertrouwen uit.En ook hij geeft aan "we voetballen meer" Pusic was toch meer lange halen snel thuis, tactisch veel minder zo lijkt uit de teksten van verschillende spelers.Er zit nu eindelijk een idee achter.
    Dat was met Poeslief toch zo duidelijk als maar wat. Daar zat totaal geen idee achter. Die knakker knoeide maar raak veur een knaak. Spelers praten daar onderling wel over, maar houden richting buitenwacht keurig hun mond. Nu deze gemankeerde trainer gelukkig weg is komt de waarheid langzaam boven water.
  • 24 Jul 2019 om 11:27
    • Quote van 24 Jul 2019 om 11:16
      Ik vind hem de enige speler die de laatste periode aantoonbaar beter is geworden , veel beter, gisteren ook weer uitstekend gespeeld
    Vertrouwen en volwassenheid.
  • 24 Jul 2019 om 11:16
    Ik vind hem de enige speler die de laatste periode aantoonbaar beter is geworden , veel beter, gisteren ook weer uitstekend gespeeld
  • 24 Jul 2019 om 10:55
    Hier hou ik van, gewoon de ambitie tonen en de lat hoog leggen. Niet van dat kww gelul
  • 24 Jul 2019 om 10:51
    KIJK... deze stony tony heeft KARAKTER
    Ik denk dat mafkees Peters pislink op hem is gezien ze overduidelijk een lijstje media talkingpoints hebben waar bovenaan 'doelstelling: handhaving' staat.
    Dat Drommel de club trouw is gebleven is prachtig. Pech had hij met labiele spelers als Thesker en Cuevas voor hem.
  • 24 Jul 2019 om 10:46
    Goede teksten, spreekt vertrouwen uit.En ook hij geeft aan "we voetballen meer" Pusic was toch meer lange halen snel thuis, tactisch veel minder zo lijkt uit de teksten van verschillende spelers.Er zit nu eindelijk een idee achter.
  • 24 Jul 2019 om 10:44
    Prima doelman voor Twente.
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›