''FC Twente is hier heilig, als je iets zegt krijg je de wind van voren''

( 36 reacties)
''FC Twente is hier heilig, als je iets zegt krijg je de wind van voren''

Bert van Losser, presentator van De Oosttribune, krijgt vaak te horen dat hij te negatief is, of dat hij niet zo kritisch moet zijn. Die woorden doen de journalist echter heel weinig, zo erkent hij.

"FC Twente is heilig in deze regio. Als je daar iets over durft te zeggen, krijg je uit alle hoeken de wind van voren", zegt de clubwatcher eerlijk in een uitgebreid interview tegenover TC Tubantia.

Van Losser haalt een voorbeeld naar voren van het tijdperk Joop Munsterman en Aldo van der Laan. "Nou, we hebben gezien wat er van komt als je volledig embedded bent en in polonaise achter Munsterman en Van de Laan aanloopt", aldus Van Losser.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Aug 2019 om 23:01
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:18
      Het is een bange, empathieloze en onzekere narcist met veel maskers.
    Dieeep... lijkt me gezellig om met jou eens een wijntje te drinken.
  • 11 Aug 2019 om 22:59
    • Quote van 11 Aug 2019 om 13:31
      En wat is er mis met een 65+, denk je dat die zo over zich laten lopen sukkel !
    Rustaaagh
  • 11 Aug 2019 om 19:22
    • Quote van 11 Aug 2019 om 13:31
      En wat is er mis met een 65+, denk je dat die zo over zich laten lopen sukkel !
    De Telegraaf? Daar staat nogal veel in van Twente.
  • 11 Aug 2019 om 17:03
    Meneer van losser kan gewoon onmeunig goed dom lullen, dat heeft niets met slechte zelfkritiek te maken
  • 11 Aug 2019 om 16:57
    • Quote van 11 Aug 2019 om 15:30
      Tis geweest, helaas nemen gedane zaken geen keer.
      Laten we nu geen oude koeien uit de sloot halen, ut wordt er niets anders van nu.
    Dat doet bolle Bert iedere keer
  • 11 Aug 2019 om 15:31
    • Quote van 11 Aug 2019 om 14:10
      Mooi, Heracles 1-1 Bolle Bert!
    Yep de Grote winnaar is de var dit weekend.
  • 11 Aug 2019 om 15:30
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:21
      Van losser liep net zo hard achter jopie en co aan
    Tis geweest, helaas nemen gedane zaken geen keer.
    Laten we nu geen oude koeien uit de sloot halen, ut wordt er niets anders van nu.
  • 11 Aug 2019 om 15:29
    • Quote van 11 Aug 2019 om 13:50
      Hij is inderdaad vol van zichzelf. Ik prijs het dat je kritisch bent. Maar ze brengen alleen nieuws om het nieuws en meestal is dit niks en bovendien uit hun duim gezogen. Het ligt misschien niet specifiek aan Tv Oost, maar op dit moment loopt er niemand die ook maar op sportjournalistiek iets voorstelt. Geldt overigens ook voor Tubantia.
    Als Oosttribune van een commerciële zender was geweest was hij allang werkloos geweest,zie de zeer slechte kijkcijfers,tijd voor vernieuwing daar,de Goorse kliek eruit,nieuws hebben ze nooit,wel geld voor een peper duur abonnement op Scisports zodat ze nog wat zinnigs kunnen zeggen,geen ingang bij de club, moeten hier kijken wat voor nieuws er is, gigantische blunder door het fake nieuws over zogenaamde transfer Jari naar Engeland te plaatsen,de Oosttribune weg ermee, rapport cijfer een drie.
  • 11 Aug 2019 om 14:27
    • Quote van 11 Aug 2019 om 14:23
      Nog beter,ze hebben verloren,whahaha!
    1-1 Henk....
  • 11 Aug 2019 om 14:23
    • Quote van 11 Aug 2019 om 14:10
      Haha lekker voor doe paupers
    Nog beter,ze hebben verloren,whahaha!
  • 11 Aug 2019 om 14:10
    • Quote van 11 Aug 2019 om 14:10
      Mooi, Heracles 1-1 Bolle Bert!
    Haha lekker voor doe paupers
  • 11 Aug 2019 om 14:10
    Mooi, Heracles 1-1 Bolle Bert!
  • 11 Aug 2019 om 13:50
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:18
      Het is een bange, empathieloze en onzekere narcist met veel maskers.
    Hij is inderdaad vol van zichzelf. Ik prijs het dat je kritisch bent. Maar ze brengen alleen nieuws om het nieuws en meestal is dit niks en bovendien uit hun duim gezogen. Het ligt misschien niet specifiek aan Tv Oost, maar op dit moment loopt er niemand die ook maar op sportjournalistiek iets voorstelt. Geldt overigens ook voor Tubantia.
  • 11 Aug 2019 om 13:31
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:53
      Gelukkig kijken er (bijna) uisluitend 65-plussers naar RTV Oost. Dus laat lekker gaan. VI, AD, Fox Sport, NOS, Telegraaf, Voetbal Insite en Tubantia zijn beeldbepalend voor onze club.
    En wat is er mis met een 65+, denk je dat die zo over zich laten lopen sukkel !
  • 11 Aug 2019 om 13:01
    Het gaat er niet om dat je een keer wat negatiefs zegt; het is constantieve negativiteit wat gewoon de spuigaten uitkomt...
  • 11 Aug 2019 om 12:53
    Gelukkig kijken er (bijna) uisluitend 65-plussers naar RTV Oost. Dus laat lekker gaan. VI, AD, Fox Sport, NOS, Telegraaf, Voetbal Insite en Tubantia zijn beeldbepalend voor onze club.
  • 11 Aug 2019 om 12:47
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:18
      Het is een bange, empathieloze en onzekere narcist met veel maskers.
    Juist
  • 11 Aug 2019 om 12:37
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:32
      Die zogenaamde tv oost kenners /journalisten zijn in mijn ogen ordinaire beunhazen ! Gewoon goed in afbraak journalistiek die clowns >Dikke Bertje is een napraat papagaai ,kan alleen plaatjes draaien die sukkel ,Van Wissen is een opruier eerste klas ,echt een sneaky gluiperd .Nee TV Oost is er alleen voor Asito bv gohead en Zwolle .pfff sukkels !
    Helemaal mee eens en dat dit soort journalistiek kan bestaan ongeloofelijk.
    Allemaal pappen en nathouden. Het laat zien hoe onproffesioneel het hier in Twente toegaat.
    Begreep Pusic ook wel, als 1 van de weinigen die er wat over durfde te zeggen. Na de tijd wisten ze niet hoe snel ze hem in de kont moesten kruipen.
  • 11 Aug 2019 om 12:37
    van Losser een schijnheilige hypocriet.
  • 11 Aug 2019 om 12:32
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:24
      Alle die RTV Oost journalisten zijn toch amateurs. Het straalt ervan af. Ze zitten er voor zichzelf. Niemand die het intereseert wat ze zeggen. Behalve Ja die! hahahaha
      Als je goede onafhankelijk journalistiek wilt dan neem je een Eddy van der Ley in dienst. Die heeft veel ervaring voor verschillende kranten gewerkt en nu een eigen bedrijf. Is altijd objectief en laat de mensen aan het woord en uitpraten. Zal wel te duur zijn. Dat hele RTV Oost is 1 grote grap!
    Die zogenaamde tv oost kenners /journalisten zijn in mijn ogen ordinaire beunhazen ! Gewoon goed in afbraak journalistiek die clowns >Dikke Bertje is een napraat papagaai ,kan alleen plaatjes draaien die sukkel ,Van Wissen is een opruier eerste klas ,echt een sneaky gluiperd .Nee TV Oost is er alleen voor Asito bv gohead en Zwolle .pfff sukkels !
  • 11 Aug 2019 om 12:24
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:22
      Geweldige foto van brama
    foto van achteren van van losser..voor de scene waarschijnlijk:-))
  • 11 Aug 2019 om 12:22
    Geweldige foto van brama
  • 11 Aug 2019 om 12:18
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:00
      Die van losser is een aandacht geil mannetje die Twente op allerlei manieren ons Twente heeft geprobeerd de grond in te trappen!! Laat staan dat deze homo verstand heeft van voetballen
    Het is een bange, empathieloze en onzekere narcist met veel maskers.
  • 11 Aug 2019 om 12:17
    Dat RTV Oost is zo schijnheilig en slecht. Proberen beetje door politiek correct gelul het boerenimago weg te poetsen. Maar niemand interesseert dat iets. Bij Rijnmond spreken ze over 020 als ze Amsterdam bedoelen, dan weet je tenminste waar het vandaan komt. Al die zogenaamde analisten bij Oost moeten zich maar een keer gaan realiseren dat ze de bijstand ingaan als ze eruit vliegen
  • 11 Aug 2019 om 12:13
    Hup Fortuna
  • 11 Aug 2019 om 12:10
    Bert blijf je zelf ga niet al die andere na praten
  • 11 Aug 2019 om 12:03
    Hij heeft zeker wel een punt! Je bent al snel azijnpisser hier wanneer je niet alleen naar het resultaat kijkt. En ... ik houd helemaal niet van azijn.
  • 11 Aug 2019 om 12:00
    Die van losser is een aandacht geil mannetje die Twente op allerlei manieren ons Twente heeft geprobeerd de grond in te trappen!! Laat staan dat deze homo verstand heeft van voetballen
  • 11 Aug 2019 om 11:45
    Bert is dan ook in zijn hart stiekem een Calimero...
  • 11 Aug 2019 om 11:43
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:36
      Triest dat een journalist liever alles over zich zelf naar buiten brengt zijn mening zijn gevoel,terwijl een goede journalist mensen binnen de club vragen stelt en zo een waarheid naar buiten lan brengen gebaseerd op feiten!!!!! Een journalist moet nieuws brengen niet zijn meninkjes!
    Precies, de kijers zitten er voor piepsnot bij. Willen de mensen aan het woord horen die verantwoordelijk zijn om vervolgens zelf een mening te kunnen vormen. De hele journalistiek is tegenwoordig alleen met zichzelf bezig. Amusuments tv noemen ze dat. Dat is de reden dat niemand er meer naar kijkt of luistert. Ze ziten er allemaal voor zichzelf en denken dat ze belangrijker zijn dan de sterren of verantwoordelijken zelf!
  • 11 Aug 2019 om 11:36
    Triest dat een journalist liever alles over zich zelf naar buiten brengt zijn mening zijn gevoel,terwijl een goede journalist mensen binnen de club vragen stelt en zo een waarheid naar buiten lan brengen gebaseerd op feiten!!!!! Een journalist moet nieuws brengen niet zijn meninkjes!
  • 11 Aug 2019 om 11:35
    Toch mooi van Bert zoon open en eerlijk interview(komkommertijd TCT), enkel en alleen open deuren. Nog nooit iets baanbrekends gemeld. Gelukkig zet van Wissing hem af en toe weer op zijn plaats bij de oosttribune!
  • 11 Aug 2019 om 11:30
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:16
      Komt dit door Ja Die? hahaha ;-)
    Dezelfde gedachte , hahaha
  • 11 Aug 2019 om 11:24
    Alle die RTV Oost journalisten zijn toch amateurs. Het straalt ervan af. Ze zitten er voor zichzelf. Niemand die het intereseert wat ze zeggen. Behalve Ja die! hahahaha
    Als je goede onafhankelijk journalistiek wilt dan neem je een Eddy van der Ley in dienst. Die heeft veel ervaring voor verschillende kranten gewerkt en nu een eigen bedrijf. Is altijd objectief en laat de mensen aan het woord en uitpraten. Zal wel te duur zijn. Dat hele RTV Oost is 1 grote grap!
  • 11 Aug 2019 om 11:21
    Van losser liep net zo hard achter jopie en co aan
  • 11 Aug 2019 om 11:16
    Komt dit door Ja Die? hahaha ;-)
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›