VIDEO | Samenvatting: FC Twente wint van negental FC Groningen

( 100 reacties)
VIDEO | Samenvatting: FC Twente wint van negental FC Groningen

FC Twente heeft de eerste overwinning van het nieuwe seizoen geboekt. Nadat PSV vorige week op 1-1 werd gehouden, werd FC Groningen dit keer verslagen. Het werd 1-3. 

FC Twente had het in de openingsfase lastig en zag dat FC Groningen flinke kansen kreeg. Na een kwartier was de grootste kans echter voor de bezoekers, want Aitor kreeg een strafschop. Die schoot hij vol op de lat. Niet veel later mocht ook FC Groningen een strafschop nemen. Kaj Sierhuis schoot op doelman Joël Drommel. 

Vlak voor rust kregen Ramon Pascal Lundqvist en Mike te Wierik rood. De Zweed trapte na en kreeg direct rood. Te Wierik protesteerde en kreeg geel. Amper vijf minuten later volgde zijn tweede gele prent na een overtreding op Haric Vuckic. 

Na rust schoot Keito Nakamura de 0-1 binnen, uit een vrije trap. Even later kreeg FC Twente opnieuw een strafschop, deze keer wél benut door Aitor. Ritsu Doan maakte niet veel later de aansluitingstreffer. Diep in blessuretijd schoot Vuckic de 1-3 binnen. 

FC Groningen - FC Twente 1-3 (0-0)
55' 0-1 Keito
70' 0-2 Aitor (strafschop)
84' 1-2 Doan
90+6' 1-3 Vuckic

Rood: Lundqvist, Te Wierik (FC Groningen)
Bijz.: Aitor (17') en Sierhuis (28') missen strafschop

Opstelling FC Groningen: Padt, Zeefuik, Te Wierik, Itakura, Absalem, Lundqvist, Matusiwa, Gudmundsson (80' Warmerdam), Doan, Hrustic (80' El Hankouri) en Sierhuis (62' Benschop).

Opstelling FC Twente: Drommel, Verhaegh (46' Pleguezuelo), Bijen, Schenk, Matos, Roemeratoe, Selahi (83' Aburjania), Espinosa, Aitor, Vuckic en Keito (76' Zekhnini).

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Aug 2019 om 10:51
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:42
      Nog niet zeker, ik zou ook niet snappen dat az/ hijzelf met stengs op die positie daar wil voetballen, waarom zou az hem willen huren, waarom zou city hem met minder kans op speeltijd daar willen stallen? Ik was niet op de training maar als het waar is wart eppie zegt, dan is er zeker kans dat hij hier komt.
    Hij zit momenteel in Heerhugowaard, lijkt me duidelijk waar hij heengaat.
  • 12 Aug 2019 om 16:01
    Off: erge blessure matos!!
  • 12 Aug 2019 om 16:00
    • Quote van 12 Aug 2019 om 15:07
      Dus Eppie komt dat ventje ??
    Nee hij komt niet, gaat naar AZ.
  • 12 Aug 2019 om 15:07
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:42
      Nog niet zeker, ik zou ook niet snappen dat az/ hijzelf met stengs op die positie daar wil voetballen, waarom zou az hem willen huren, waarom zou city hem met minder kans op speeltijd daar willen stallen? Ik was niet op de training maar als het waar is wart eppie zegt, dan is er zeker kans dat hij hier komt.
    Dus Eppie komt dat ventje ??
  • 12 Aug 2019 om 13:59
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:37
      Heb alleen de samenvatting gezien, maar als je 2 penalty's, 2 rode kaarten, hadden er eigenlijk drie moeten zijn, diverse mooie uitgespeelde kansen en 3 goals meekrijgt in een uitwedstrijd, dan doe je wel iets goed. Rode kaarten ontstaan vaak als je je als speler minder voelt dan je tegenstander, dat betekend dat Twente er druk op had zitten. Maar zoals gezegd ik heb niet de hele wedstrijd gezien.
    Groningen schoot zichzelf in de voet.
  • 12 Aug 2019 om 13:03
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:49
      Groningen was tot aan de rode kaarten de bovenliggende partij. Veel meer balbezit, de meeste kansen en schoten op doel. Als de Var ons niet zo had geholpen hadden we deze wedstrijd gewoon verloren. Bij 1-2 maakte Groningen zelfs nog een betere indruk met 9 man dan onze jongens.
    Alle beslissingen van de scheids waren terecht. Je kunt er over discussieren maar dat vind ik gewoon respectloos. Wou gisteren Rondo kijken maar na 10 minuten alweer afgezet. Wat een geouwehoer zeg. Voor die Jack, wat een zeurpiet is dat zeg. Lijkt wel of men voetbal ook al kapot wil lullen en dat alles maar perfect moet zijn want anders....bla bla bla.

    Groningen heeft het over zichzelf afgeroepen. We zullen nooit weten hoe het zou zijn afgelopen als Groningen gewoon met 11 man was blijven spelen.
    3 punten in de pocket, mooie sensationele partij. Hopelijk volgen er meer zodat het allemaal niet zo saai wordt.
  • 12 Aug 2019 om 12:59
    Kun je de wedstrijd nog ergens in zijn geheel terug zien? Ik zat met mien moaten dit weekend in eindhoven de gekste en heb alleen de samenvatting kunnen zien. Heb overigens positieve reacties van psv supporters gehad. Geen gezeik meer over het verleden. Het gaat gewoon weer over voetbal. Ze baalden van het gelijke spel maar vonden twente verrassend goed spelen.
  • 12 Aug 2019 om 12:57
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:53
      Volgens mij riep Ted dit zelf
    Garcia wil er idd nog 3 bij. Het wachten is alleen op het vertrek van Boere
  • 12 Aug 2019 om 12:53
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:44
      Komen er nog spelers bij?
      Jij zei dat er nog 3 bijkwamen om GG te helpen.
    Volgens mij riep Ted dit zelf
  • 12 Aug 2019 om 12:49
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:37
      Heb alleen de samenvatting gezien, maar als je 2 penalty's, 2 rode kaarten, hadden er eigenlijk drie moeten zijn, diverse mooie uitgespeelde kansen en 3 goals meekrijgt in een uitwedstrijd, dan doe je wel iets goed. Rode kaarten ontstaan vaak als je je als speler minder voelt dan je tegenstander, dat betekend dat Twente er druk op had zitten. Maar zoals gezegd ik heb niet de hele wedstrijd gezien.
    Groningen was tot aan de rode kaarten de bovenliggende partij. Veel meer balbezit, de meeste kansen en schoten op doel. Als de Var ons niet zo had geholpen hadden we deze wedstrijd gewoon verloren. Bij 1-2 maakte Groningen zelfs nog een betere indruk met 9 man dan onze jongens.
  • 12 Aug 2019 om 12:44
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:39
      Is het zeker dat die andere Portugees die hier genoemd werd naar AZ gaat? Volgens Eppie stond hij toch bij ons op het veld of niet? Vreemde gang van zaken.
    Komen er nog spelers bij?
    Jij zei dat er nog 3 bijkwamen om GG te helpen.
  • 12 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:39
      Is het zeker dat die andere Portugees die hier genoemd werd naar AZ gaat? Volgens Eppie stond hij toch bij ons op het veld of niet? Vreemde gang van zaken.
    Nog niet zeker, ik zou ook niet snappen dat az/ hijzelf met stengs op die positie daar wil voetballen, waarom zou az hem willen huren, waarom zou city hem met minder kans op speeltijd daar willen stallen? Ik was niet op de training maar als het waar is wart eppie zegt, dan is er zeker kans dat hij hier komt.
  • 12 Aug 2019 om 12:39
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:27
      Geen betrouwbaar iemand.
    Is het zeker dat die andere Portugees die hier genoemd werd naar AZ gaat? Volgens Eppie stond hij toch bij ons op het veld of niet? Vreemde gang van zaken.
  • 12 Aug 2019 om 12:37
    Heb alleen de samenvatting gezien, maar als je 2 penalty's, 2 rode kaarten, hadden er eigenlijk drie moeten zijn, diverse mooie uitgespeelde kansen en 3 goals meekrijgt in een uitwedstrijd, dan doe je wel iets goed. Rode kaarten ontstaan vaak als je je als speler minder voelt dan je tegenstander, dat betekend dat Twente er druk op had zitten. Maar zoals gezegd ik heb niet de hele wedstrijd gezien.
  • 12 Aug 2019 om 12:37
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:36
      Wie is Ten Heg en wat heeft Ten Heg er mee te maken? Is die van de Technische Staf?
    Aitomatische correctie Scorpio dat snap jij heel goed en je weet drimmeld goed wie ik bedoel toch? Beetje bijdehand maar slaat nergens op. En verder als iemand het verschil niet weet tussen Technische Dienst en Technische Staf, valt moeilijk serieus te nemen.;-)
  • 12 Aug 2019 om 12:29
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:28
      Hij heeft het niet heel vaak goed idd, maar dit lijkt me uberhaupt geen gekke gedachte. Afwachten maar!
    Inderdaad, er komt binnenkort vast weer eentje bij.
  • 12 Aug 2019 om 12:28
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:27
      Geen betrouwbaar iemand.
    Hij heeft het niet heel vaak goed idd, maar dit lijkt me uberhaupt geen gekke gedachte. Afwachten maar!
  • 12 Aug 2019 om 12:27
    • Quote van 12 Aug 2019 om 12:26
      Off: Ryotaro Meshino wordt gelinkt aan Twente volgens iemand op het Twenteforum. Speelt bij Manchester City U23 en is multi-inzetbaar (iets wat Garcia zocht). Is van oorsprong een middenvelder maar heeft spits en op de flanken ook gespeeld. Beelden wat ik van hem gezien heb zijn erg veelbelovend miss kan hij in de spits starten en in de wedstrijd van positie steeds wisselen met Nakamura? Kennen elkaar wellicht. Kan op papier een leuke tandem vormen!
    Geen betrouwbaar iemand.
  • 12 Aug 2019 om 12:26
    Off: Ryotaro Meshino wordt gelinkt aan Twente volgens iemand op het Twenteforum. Speelt bij Manchester City U23 en is multi-inzetbaar (iets wat Garcia zocht). Is van oorsprong een middenvelder maar heeft spits en op de flanken ook gespeeld. Beelden wat ik van hem gezien heb zijn erg veelbelovend miss kan hij in de spits starten en in de wedstrijd van positie steeds wisselen met Nakamura? Kennen elkaar wellicht. Kan op papier een leuke tandem vormen!
  • 11 Aug 2019 om 12:41
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:34
      ach soms is jouw mening ook interessant wat maakt het nou uit of iemand een letter verkeerd typt..erger me aan mensen die daar dan opmerkingen over maakt ..gaan we hier op cursus NL typen..als we de strekking maar begrijpen..
    Begrijp ik, maar ging me niet om het corrigeren maar meer om het ouwehoeren. Soms denk je dat je iemand kent en kies je de aanval omdat je je ergert maar dat is nergens op gebasseerd. Als er niet meer geouwehoerd kan worden dan wordt het wel heel serieus allemaal en kunnen we beter niets meer zeggen. Prik eens door de brei heen, en ga geen moraalridder spelen. Zorgt alleen maar voor irritaties en onbegrip.
  • 11 Aug 2019 om 12:34
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:30
      Ja wie is ten Heg? En wat heeft Ten Heg te maken met FC Twente? Doet niets voor ons!
      Wie Scorpio is gaat je niets aan. Of denk je dat ik hier mijn priveleven ga neerzetten?
      Malloot!
    ach soms is jouw mening ook interessant wat maakt het nou uit of iemand een letter verkeerd typt..erger me aan mensen die daar dan opmerkingen over maakt ..gaan we hier op cursus NL typen..als we de strekking maar begrijpen..
  • 11 Aug 2019 om 12:30
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:26
      wie is ten heg ...wie is scorpio..
    Ja wie is ten Heg? En wat heeft Ten Heg te maken met FC Twente? Doet niets voor ons!
    Wie Scorpio is gaat je niets aan. Of denk je dat ik hier mijn priveleven ga neerzetten?
    Malloot!
  • 11 Aug 2019 om 12:26
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:19
      ???????
      Wat wil je nu zeggen tegen mij?
      Als je vindt dat Ja Die gelijk heeft dan zeg je dat tegen hem. Ik ben hier niet voor mijn gelijk maar voor mijn mening.
    wie is ten heg ...wie is scorpio..
  • 11 Aug 2019 om 12:19
    • Quote van 11 Aug 2019 om 12:03
      wat maakt dat nou weer uit .. ja die is gewoon altijd optmistischer ..en dat mag ook ..ook nog gelijk ook nog nu..
    ???????
    Wat wil je nu zeggen tegen mij?
    Als je vindt dat Ja Die gelijk heeft dan zeg je dat tegen hem. Ik ben hier niet voor mijn gelijk maar voor mijn mening.
  • 11 Aug 2019 om 12:18
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:33
      Dan heeft de spelersgroep dat zelf besloten en krijgen ze vandaag billenkoek
    Soms loopt het zo in een wedstrijd. De spelers zullen de eerste 10 minuten ook aangevoeld hebben dat Grunn sterker was. Dat neem je mee in de rest van de wedstrijd. Het vertrouwen om echt de wil aan Grunn op te leggen was er de tweede helft niet.
  • 11 Aug 2019 om 12:03
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:36
      Wie is Ten Heg en wat heeft Ten Heg er mee te maken? Is die van de Technische Staf?
    wat maakt dat nou weer uit .. ja die is gewoon altijd optmistischer ..en dat mag ook ..ook nog gelijk ook nog nu..
  • 11 Aug 2019 om 11:36
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:34
      Er staat een beter team dan vorig jaar en toen deed de vorige trainer ....er 16 wedstrijden over om voor de eerste divisie goede selectie aan het voetbal te krijgen. Dit na ingrijpen aantal spelers dus beetje dom gelul als het gisteren 11 tegen 11 was gebleven had het ook alle kanten nog op gekund. En ik hou me vast aan de wedstrijd tegen PSV waarin we de eerste helft gewoon gelijkwaardig waren. Maar 4 punten in de knip ik teken er voer en nogmaals Ten Heg zij ook nog maar eens nog maar 2 keer samen gespeeld dat telt voor ons ook.
    Wie is Ten Heg en wat heeft Ten Heg er mee te maken? Is die van de Technische Staf?
  • 11 Aug 2019 om 11:36
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:25
      Maakt dat wat uit dan? Had je liever een top PSV en 11 tegen 11 gezien en verloren? Iedereen ziet dat het geflatteerd is en er werk aan de winkel is... Maar in het degradatiejaar zat alles tegen en nu de 1e 2 potjes zit het mee.. voetbal hangt nou eenmaal van toeval en geluk aan elkaar... we zijn promovendus en we zijn goed begonnen geniet daar nou maar van.... iedereen weet dat het seizoen lang is en het nog allemaal niets zegt... wel geeft het vertrouwen en een positieve sfeer... Maar je mag er gerust niet van genieten hoor... vraag me alleen wel af of je überhaupt nog gaat genieten dit seizoen
    Scorpio ziet het inderdaad graag anders maar hij is dan ook van de Technische Dienst;-) ipv TS deze haalt hij door elkaar.:-):-)
  • 11 Aug 2019 om 11:34
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:33
      Dan heeft de spelersgroep dat zelf besloten en krijgen ze vandaag billenkoek
    Er moet meer geknuffeld worden denk ik.......:-)
  • 11 Aug 2019 om 11:34
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:20
      PSV niet in zijn doen, Groningen met 9 man. We hebben alle geluk van de wereld dat we 4 punten hebben hadden er ook zomaar 0 kunnen zijn. Zoveel verschil is er nog niet te zien tov Pusic. De voorbereiding deden ze voor spek en bonen? De telt niet?
      Nee, het hele elftal is los zand op dit moment. Jij leeft op hoop en geeft dan een mening. De feiten en realiteit wil je niet zien.
    Er staat een beter team dan vorig jaar en toen deed de vorige trainer ....er 16 wedstrijden over om voor de eerste divisie goede selectie aan het voetbal te krijgen. Dit na ingrijpen aantal spelers dus beetje dom gelul als het gisteren 11 tegen 11 was gebleven had het ook alle kanten nog op gekund. En ik hou me vast aan de wedstrijd tegen PSV waarin we de eerste helft gewoon gelijkwaardig waren. Maar 4 punten in de knip ik teken er voer en nogmaals Ten Heg zij ook nog maar eens nog maar 2 keer samen gespeeld dat telt voor ons ook.
  • 11 Aug 2019 om 11:33
    • Quote van 11 Aug 2019 om 10:11
      Als je Garcia's interview luisters heeft hij daar juist niet voor gekozen en heeft hij zich geërgerd aan het behouden uitspelen.
    Dan heeft de spelersgroep dat zelf besloten en krijgen ze vandaag billenkoek
  • 11 Aug 2019 om 11:29
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:25
      Maakt dat wat uit dan? Had je liever een top PSV en 11 tegen 11 gezien en verloren? Iedereen ziet dat het geflatteerd is en er werk aan de winkel is... Maar in het degradatiejaar zat alles tegen en nu de 1e 2 potjes zit het mee.. voetbal hangt nou eenmaal van toeval en geluk aan elkaar... we zijn promovendus en we zijn goed begonnen geniet daar nou maar van.... iedereen weet dat het seizoen lang is en het nog allemaal niets zegt... wel geeft het vertrouwen en een positieve sfeer... Maar je mag er gerust niet van genieten hoor... vraag me alleen wel af of je überhaupt nog gaat genieten dit seizoen
    Wat jij wil is dat we allemaal ons mond houden? En niet mogen anayseren of eerlijk mogen zijn?
    Of ik geniet? Ja, hoor jij ook?
  • 11 Aug 2019 om 11:25
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:20
      PSV niet in zijn doen, Groningen met 9 man. We hebben alle geluk van de wereld dat we 4 punten hebben hadden er ook zomaar 0 kunnen zijn. Zoveel verschil is er nog niet te zien tov Pusic. De voorbereiding deden ze voor spek en bonen? De telt niet?
      Nee, het hele elftal is los zand op dit moment. Jij leeft op hoop en geeft dan een mening. De feiten en realiteit wil je niet zien.
    Maakt dat wat uit dan? Had je liever een top PSV en 11 tegen 11 gezien en verloren? Iedereen ziet dat het geflatteerd is en er werk aan de winkel is... Maar in het degradatiejaar zat alles tegen en nu de 1e 2 potjes zit het mee.. voetbal hangt nou eenmaal van toeval en geluk aan elkaar... we zijn promovendus en we zijn goed begonnen geniet daar nou maar van.... iedereen weet dat het seizoen lang is en het nog allemaal niets zegt... wel geeft het vertrouwen en een positieve sfeer... Maar je mag er gerust niet van genieten hoor... vraag me alleen wel af of je überhaupt nog gaat genieten dit seizoen
  • 11 Aug 2019 om 11:20
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:13
      Puur voetbal liefhebber en denk al veel langer als jou, maar ik confronteer je gewoon met de feiten. Vorig jaar duurde het een heel seizoen van billenknijpen, en nu dan door deze pot al dramatisch doen? Ik hou me vast aan de eerste helft tegen PSV dat is het voetbal dat er gespeeld gast worden. Maar ten Hag zij hetzelfde ze hebben maar 2 wedstrijden gespeeld. En met nog wat spelers op komst ziet het er gewoon goed uit. 2 wedstrijden hoeveel had .....er nodig om wat neer te zetten en dan nog onder druk van de spelers. Dit gaat helemaal goed komen.
    PSV niet in zijn doen, Groningen met 9 man. We hebben alle geluk van de wereld dat we 4 punten hebben hadden er ook zomaar 0 kunnen zijn. Zoveel verschil is er nog niet te zien tov Pusic. De voorbereiding deden ze voor spek en bonen? De telt niet?
    Nee, het hele elftal is los zand op dit moment. Jij leeft op hoop en geeft dan een mening. De feiten en realiteit wil je niet zien.
  • 11 Aug 2019 om 11:16
    • Quote van 11 Aug 2019 om 10:31
      Het is duidelijk geworden dat de basis die nu staat mekaar compleet niet aanvoelen. Mensen zonder bal doen niet veel en wachten alleen maar af. Dan krijg je dat er individuele actie gemaakt moeten worden die vervolgens op niets uitlopen. Extra druk voor de verdediging.Deja vu, net als begin vorig seizoen zag je hetzelfde. Pas na de winterstop kwam er een beetje voetbal in door het systeem aan te passen.GG kan wel iets willen maar als de spelers dat niet kunnen of begrijpen dan houdt het natuurlijk gewoon op en moet je als trainer je aanpassen aan de kwaliteiten die je tot je beschikking hebt.Er is nog veel werk aan de winkel.Succes GG en Ted!Hopelijk gaan we snel zien dat er iets groeit, anders wordt het een heel zwaar seizoen maar 15e moet lukken lijkt me.
    tegen PSV was het gewoon tegenhouden en ervoor gaan liggen ..1e helft niks mis mee ...maar het scoren...je weet dat je dan weinig kansen krijgt..2e helft was alleen maar tegenhouden en in de weg lopen..trouwens PSV bakte er ook niet veel van ...we moet uit het veldspel goals halen en ...helaas dat lukt eigenlijk niet...
  • 11 Aug 2019 om 11:13
    • Quote van 11 Aug 2019 om 11:05
      Ben jij een voetballerliefhebber of een advocaat die de boel recht probeert te praten dat eigenlijk heel krom is?
    Puur voetbal liefhebber en denk al veel langer als jou, maar ik confronteer je gewoon met de feiten. Vorig jaar duurde het een heel seizoen van billenknijpen, en nu dan door deze pot al dramatisch doen? Ik hou me vast aan de eerste helft tegen PSV dat is het voetbal dat er gespeeld gast worden. Maar ten Hag zij hetzelfde ze hebben maar 2 wedstrijden gespeeld. En met nog wat spelers op komst ziet het er gewoon goed uit. 2 wedstrijden hoeveel had .....er nodig om wat neer te zetten en dan nog onder druk van de spelers. Dit gaat helemaal goed komen.
  • 11 Aug 2019 om 11:05
    • Quote van 11 Aug 2019 om 10:58
      In je hok van de Technische Dienst, man pas 2 wedstrijden gespeeld onder GG, en het was niet best gisteren. Maar hou het op de eerste helft tegen PSV prima dus. Plus nog wat versterking komt helemaal goed. Bedenk de hoe lang het vorig jaar duurde voordat we wat fatsoenlijks zagen. Best was het niet maar spelen 2 wedstrijden samen gaat veel beter worden. En dan met de nieuwe topper die Eppie noemt van City die Portugees en nog een spits en als het kan middenvelder. Roemoerato nog veel te ligt alle gevaar van Groningen kwam direct of indirect bij hem weg.
    Ben jij een voetballerliefhebber of een advocaat die de boel recht probeert te praten dat eigenlijk heel krom is?
  • 11 Aug 2019 om 10:58
    • Quote van 11 Aug 2019 om 10:31
      Het is duidelijk geworden dat de basis die nu staat mekaar compleet niet aanvoelen. Mensen zonder bal doen niet veel en wachten alleen maar af. Dan krijg je dat er individuele actie gemaakt moeten worden die vervolgens op niets uitlopen. Extra druk voor de verdediging.Deja vu, net als begin vorig seizoen zag je hetzelfde. Pas na de winterstop kwam er een beetje voetbal in door het systeem aan te passen.GG kan wel iets willen maar als de spelers dat niet kunnen of begrijpen dan houdt het natuurlijk gewoon op en moet je als trainer je aanpassen aan de kwaliteiten die je tot je beschikking hebt.Er is nog veel werk aan de winkel.Succes GG en Ted!Hopelijk gaan we snel zien dat er iets groeit, anders wordt het een heel zwaar seizoen maar 15e moet lukken lijkt me.
    In je hok van de Technische Dienst, man pas 2 wedstrijden gespeeld onder GG, en het was niet best gisteren. Maar hou het op de eerste helft tegen PSV prima dus. Plus nog wat versterking komt helemaal goed. Bedenk de hoe lang het vorig jaar duurde voordat we wat fatsoenlijks zagen. Best was het niet maar spelen 2 wedstrijden samen gaat veel beter worden. En dan met de nieuwe topper die Eppie noemt van City die Portugees en nog een spits en als het kan middenvelder. Roemoerato nog veel te ligt alle gevaar van Groningen kwam direct of indirect bij hem weg.
  • 11 Aug 2019 om 10:31
    Het is duidelijk geworden dat de basis die nu staat mekaar compleet niet aanvoelen. Mensen zonder bal doen niet veel en wachten alleen maar af. Dan krijg je dat er individuele actie gemaakt moeten worden die vervolgens op niets uitlopen. Extra druk voor de verdediging.Deja vu, net als begin vorig seizoen zag je hetzelfde. Pas na de winterstop kwam er een beetje voetbal in door het systeem aan te passen.GG kan wel iets willen maar als de spelers dat niet kunnen of begrijpen dan houdt het natuurlijk gewoon op en moet je als trainer je aanpassen aan de kwaliteiten die je tot je beschikking hebt.Er is nog veel werk aan de winkel.Succes GG en Ted!Hopelijk gaan we snel zien dat er iets groeit, anders wordt het een heel zwaar seizoen maar 15e moet lukken lijkt me.
  • 11 Aug 2019 om 10:17
    Aitor geen penalty meer laten nemen beide waren door het midden genomen ,eerst volgende zal zeker gestopt worden door de keeper Nakurama lijlt mij hiervoor een geschikter kandidaat
  • 11 Aug 2019 om 10:13
    • Quote van 11 Aug 2019 om 10:11
      Als je Garcia's interview luisters heeft hij daar juist niet voor gekozen en heeft hij zich geërgerd aan het behouden uitspelen.
    Precies hij gaf het later zelf nog aan ook en dan nu nog volhouden dat het een gekozen tactiek was is dan ook niet meer dan lachwekkend.
  • 11 Aug 2019 om 10:11
    • Quote van 11 Aug 2019 om 09:51
      Precies, Garcia heeft er voor gekozen om dit behouden uit te spelen en dat is hem uiteindelijk gelukt. Als je vol op de aanval gaat spelen kunnen er gekke dingen gebeuren ondanks de 9 man van Grunn. We hebben gewonnen en de winnende coach heeft altijd gelijk. Het enige wat je ze kunt aanrekenen is dat ze slecht begonnen.Tegen PSV heb je al kunnen zien dat er veel potentie in dit team zit. Volgende week tegen RKC kunnen we zien of het ook tegen de mindere tegenstanders lukt om te winnen.
    Als je Garcia's interview luisters heeft hij daar juist niet voor gekozen en heeft hij zich geërgerd aan het behouden uitspelen.
  • 11 Aug 2019 om 10:04
    • Quote van 11 Aug 2019 om 09:48
      Glazen bol???? Dat weet jij niet hoe de wedstrijd zich verder zou ontwikkelen.
    Haha nee geen glazen bol. Gisteren was gewoon niet een beste pot. Spelers die het verschil kunnen maken kwamen weinig aan de bal. Wanneer juist die spelers weinig de bal krijgen, wordt het voor ons moeilijk om tot scoren te komen. Ook vind ik dat als je tegen 9 man speelt je meer risico moet durven nemen. Uiteindelijk leek het alsnog een 11 tegen 11 pot. We hadden gewoon niet de creativiteit om Groningen lam te spelen en dat vind ik echt slecht. Gauw hopen dat het een team wordt! Neemt natuurlijk niet weg dat ook ik blij ben met de drie punten, en dat uit tegen Groningen. Lekker!
  • 11 Aug 2019 om 10:02
    • Quote van 11 Aug 2019 om 09:51
      Precies, Garcia heeft er voor gekozen om dit behouden uit te spelen en dat is hem uiteindelijk gelukt. Als je vol op de aanval gaat spelen kunnen er gekke dingen gebeuren ondanks de 9 man van Grunn. We hebben gewonnen en de winnende coach heeft altijd gelijk. Het enige wat je ze kunt aanrekenen is dat ze slecht begonnen.Tegen PSV heb je al kunnen zien dat er veel potentie in dit team zit. Volgende week tegen RKC kunnen we zien of het ook tegen de mindere tegenstanders lukt om te winnen.
    Ikzeg. On. Ik wil u graag ergens op antwoorden de laatste zin staat mindere tegen standers, geloof mij die zijn er niet. Laten wij fctwente nu zorgen dat wij elke wedstrijd willen winnen en er voor gaan want deze tegen stander weet ook van wanten.
  • 11 Aug 2019 om 09:51
    • Quote van 11 Aug 2019 om 09:45
      Ik lil niet zo als Ten Heg, we hebben nog maar 2 echte wedstrijden gespeeld. Dus alles kan in principe beter. Maar zal mij even ruk kunnen schelen we hebben die varkens toch weer gepakt en dat is super.
    Precies, Garcia heeft er voor gekozen om dit behouden uit te spelen en dat is hem uiteindelijk gelukt. Als je vol op de aanval gaat spelen kunnen er gekke dingen gebeuren ondanks de 9 man van Grunn. We hebben gewonnen en de winnende coach heeft altijd gelijk. Het enige wat je ze kunt aanrekenen is dat ze slecht begonnen.Tegen PSV heb je al kunnen zien dat er veel potentie in dit team zit. Volgende week tegen RKC kunnen we zien of het ook tegen de mindere tegenstanders lukt om te winnen.
  • 11 Aug 2019 om 09:48
    • Quote van 11 Aug 2019 om 09:04
      Wat een weergaloze pot was dit. Combinaties gezien, ontelbaar veel kansen gezien. Duidelijk de hand gezien van García! Hulde voor de klasbak!
      Ik was blij dat de scheids floot. Zelfs tegen 9 man konden ze het gewoon niet klaarspelen. Straks weer een pot 11-11 en je gaat met een dik pak slaag weer naar huis.

    Glazen bol???? Dat weet jij niet hoe de wedstrijd zich verder zou ontwikkelen.
  • 11 Aug 2019 om 09:46
    • Quote van 10 Aug 2019 om 22:18
      Die tegengoal was een fout van Roemeratoe , te slap .
    Klopt veel te zwak verdedigd
  • 11 Aug 2019 om 09:45
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:50
      Te slap en tegen 9 man telkens terugkaatsen terwijl er een zee aan ruimte lag om in te draaien en vol op de aanval te gaan.
    Ik lil niet zo als Ten Heg, we hebben nog maar 2 echte wedstrijden gespeeld. Dus alles kan in principe beter. Maar zal mij even ruk kunnen schelen we hebben die varkens toch weer gepakt en dat is super.
  • 11 Aug 2019 om 09:04
    Wat een weergaloze pot was dit. Combinaties gezien, ontelbaar veel kansen gezien. Duidelijk de hand gezien van García! Hulde voor de klasbak!
    Ik was blij dat de scheids floot. Zelfs tegen 9 man konden ze het gewoon niet klaarspelen. Straks weer een pot 11-11 en je gaat met een dik pak slaag weer naar huis.

  • 11 Aug 2019 om 00:25
    • Quote van 10 Aug 2019 om 23:29
      Idd nog laten staan , ook omdat zijn concurrent Arbudjania nog geen beste indruk maakt. Salahi tegen PSV uitstekend vandaag volkomen onzichtbaar
    Ik zou als tweede keus Julio er ingooien of Schenk op 6 en Julio naast Bijen, maar Julio was al gewisseld voor Verhaegh
  • 11 Aug 2019 om 00:19
    • Quote van 10 Aug 2019 om 23:31
      Espinosa was ook heel matig, veel onnodig balverlies en slap mee verdedigen.
    Mag zeker nog een aanvallend ingestelde middenvelder bij. Vukcic was vandaag 1 van de beteren en lijkt me een prima spits. Heeft z'n eerste er nu ook inliggen dat geeft misschien vertrouwen.
  • 10 Aug 2019 om 23:31
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:57
      Selahi was prima, over Roemeratoe eens.
    Espinosa was ook heel matig, veel onnodig balverlies en slap mee verdedigen.
  • 10 Aug 2019 om 23:29
    • Quote van 10 Aug 2019 om 23:09
      Alhoewel ik Roemeratoe vrij matig vond, vind ik toch dat je hem moet laten staan. Wedstrijden spelen in het eerste is goed voor zo'n jongen en met een sterk centraal trio (Drommel, Schenk en Bijen) is dit de uitgelezen kans om een onervaren nummer 6 een kans te geven.
    Idd nog laten staan , ook omdat zijn concurrent Arbudjania nog geen beste indruk maakt. Salahi tegen PSV uitstekend vandaag volkomen onzichtbaar
  • 10 Aug 2019 om 23:23
    • Quote van 10 Aug 2019 om 23:09
      Alhoewel ik Roemeratoe vrij matig vond, vind ik toch dat je hem moet laten staan. Wedstrijden spelen in het eerste is goed voor zo'n jongen en met een sterk centraal trio (Drommel, Schenk en Bijen) is dit de uitgelezen kans om een onervaren nummer 6 een kans te geven.
    Amen!
  • 10 Aug 2019 om 23:09
    Alhoewel ik Roemeratoe vrij matig vond, vind ik toch dat je hem moet laten staan. Wedstrijden spelen in het eerste is goed voor zo'n jongen en met een sterk centraal trio (Drommel, Schenk en Bijen) is dit de uitgelezen kans om een onervaren nummer 6 een kans te geven.
  • 10 Aug 2019 om 22:28
    • Quote van 10 Aug 2019 om 22:15
      Had een beetje het idee net zoals tegen psv dat Selahi werk van Roemeratoe op moest knappen. Net zoals Smith vorig jaar deed met Holscher naast zich. Gelukkig kunnen dingen snel veranderen en hoop ik absoluut dat Roemeratoe beter gaat spelen komend seizoen.
    Hij is van goede wil maar uitgeleerd is hij duidelijk nog lang niet. Af en toe slordig, onnodig en gevaarlijk balverlies.
  • 10 Aug 2019 om 22:22
    Maar de voormalig technisch directeur, Hans Nijland, die er alles aan heeft gedaan om ons de nek om te draaien in onze moeilijke periode, weet weer dat fc Twente terug is in de eredivisie. Dat doet me wel goed!!!
  • 10 Aug 2019 om 22:18
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:32
      Tweede helft heeft ie zich wel goed herpakt..
    Die tegengoal was een fout van Roemeratoe , te slap .
  • 10 Aug 2019 om 22:15
    • Quote van 10 Aug 2019 om 22:02
      Ik vind dat als je met 2 controleurs speelt, je niet slechts 1 de schuld kan geven. Hoewel Selahi niet opviel i.t.t. Roemeratoe, en dat is op zijn positie toch ook altijd wel positief. Vond trouwens wel dat Aburjania, ondanks zijn niet geweldige invalbeurt, wel erg laat gebracht werd. Een speler die voor de basis wordt gehaald en geen wedstrijdritme heeft help je hier niet bij, dan kun je hem beter een half uur laten spelen. Of zal hij dinsdag bij Jong in de basis staan?
    Had een beetje het idee net zoals tegen psv dat Selahi werk van Roemeratoe op moest knappen. Net zoals Smith vorig jaar deed met Holscher naast zich. Gelukkig kunnen dingen snel veranderen en hoop ik absoluut dat Roemeratoe beter gaat spelen komend seizoen.
  • 10 Aug 2019 om 22:10
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:32
      Tweede helft heeft ie zich wel goed herpakt..
    Toen was er ook alle ruimte ... deze jongen is er (nog) niet aan toe
  • 10 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 10 Aug 2019 om 22:02
      Ik vind dat als je met 2 controleurs speelt, je niet slechts 1 de schuld kan geven. Hoewel Selahi niet opviel i.t.t. Roemeratoe, en dat is op zijn positie toch ook altijd wel positief. Vond trouwens wel dat Aburjania, ondanks zijn niet geweldige invalbeurt, wel erg laat gebracht werd. Een speler die voor de basis wordt gehaald en geen wedstrijdritme heeft help je hier niet bij, dan kun je hem beter een half uur laten spelen. Of zal hij dinsdag bij Jong in de basis staan?
    Hij heeft begin van de week bij Jong gespeeld en zal dat van de week wel weer doen gok ik. Tot hij een 60/75 minuten mee kan, dan is het wel even einde Roemeratoe gok ik.
  • 10 Aug 2019 om 22:02
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:57
      Selahi was prima, over Roemeratoe eens.
    Ik vind dat als je met 2 controleurs speelt, je niet slechts 1 de schuld kan geven. Hoewel Selahi niet opviel i.t.t. Roemeratoe, en dat is op zijn positie toch ook altijd wel positief. Vond trouwens wel dat Aburjania, ondanks zijn niet geweldige invalbeurt, wel erg laat gebracht werd. Een speler die voor de basis wordt gehaald en geen wedstrijdritme heeft help je hier niet bij, dan kun je hem beter een half uur laten spelen. Of zal hij dinsdag bij Jong in de basis staan?
  • 10 Aug 2019 om 21:57
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:45
      Niet best, maar wel de 3 punten. 1e helft heb je de eerste 35 minuten echt lopen overleven doordat het middenveld te zwak was. Daarna flink in het zadel geholpen met de 2 rode kaarten, of die nou terecht of onterecht waren.
      Het zwakke spel in de 2e helft kun je flink op het conto schrijven van Selahi en Roemaratoe. Wissel Pleguezuelo voor Verhaegh is logisch, meer aanvallende kwaliteiten als back. Maar waar Selahi en Roemaratoe het spel moesten versnellen om zo Groningen onder druk te zetten en kapot te spelen, vertraagden ze het spel alleen maar waardoor Groningen bedrieglijk eenvoudig overeind bleef en Twente een vrije trap en penalty nodig had. In de 2e helft had je Vuckic op het middenveld nodig gehad, een middenvelder met power en het vermogen in de 16 op te duiken. Dat had je nu niet. Ondanks dat Boere niets heeft laten zien, had je hem toch best kunnen brengen voor Roemeratoe zodat je meer snelheid en kracht op het middenveld hebt en een afmaker in de spits.
    Selahi was prima, over Roemeratoe eens.
  • 10 Aug 2019 om 21:50
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:32
      Ik vond dat Roemoerato daar vaak van aan de basis stond. Veel te slap .
    Te slap en tegen 9 man telkens terugkaatsen terwijl er een zee aan ruimte lag om in te draaien en vol op de aanval te gaan.
  • 10 Aug 2019 om 21:49
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:48
      Potverdorie 3 punten van de vroegere aartsrivaal in zoon beladen wedstrijd, who gives a fuck! Tsst tsst tsst tsst eem paar blikkies extra lös in Italië!! De redding van Drommel op de penalty zo fijn!
    100% proost
  • 10 Aug 2019 om 21:49
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:48
      Potverdorie 3 punten van de vroegere aartsrivaal in zoon beladen wedstrijd, who gives a fuck! Tsst tsst tsst tsst eem paar blikkies extra lös in Italië!! De redding van Drommel op de penalty zo fijn!
    Proost kerel
  • 10 Aug 2019 om 21:48
    Potverdorie 3 punten van de vroegere aartsrivaal in zoon beladen wedstrijd, who gives a fuck! Tsst tsst tsst tsst eem paar blikkies extra lös in Italië!! De redding van Drommel op de penalty zo fijn!
  • 10 Aug 2019 om 21:47
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:43
      Voor nu maar even hand over het hart strijken, er is namelijk altijd wel een zondebok op het veld. Hij moet denk ik nog beetje wennen aan de snelheid in de Eredivisie. Kan verder wel redelijk voetballen zo te zien. Volgende week tegen RKC moeten we wel van betere huize komen, want die hebben simpelweg niks te verliezen en zullen er vol op knallen
    Zo is dat..hij heeft zeker potentie..zolang de resultaten goed zijn wordt ie niet zo snel geslachtofferd en kan ie goed wat vlieguren maken..
  • 10 Aug 2019 om 21:45
    Niet best, maar wel de 3 punten. 1e helft heb je de eerste 35 minuten echt lopen overleven doordat het middenveld te zwak was. Daarna flink in het zadel geholpen met de 2 rode kaarten, of die nou terecht of onterecht waren.
    Het zwakke spel in de 2e helft kun je flink op het conto schrijven van Selahi en Roemaratoe. Wissel Pleguezuelo voor Verhaegh is logisch, meer aanvallende kwaliteiten als back. Maar waar Selahi en Roemaratoe het spel moesten versnellen om zo Groningen onder druk te zetten en kapot te spelen, vertraagden ze het spel alleen maar waardoor Groningen bedrieglijk eenvoudig overeind bleef en Twente een vrije trap en penalty nodig had. In de 2e helft had je Vuckic op het middenveld nodig gehad, een middenvelder met power en het vermogen in de 16 op te duiken. Dat had je nu niet. Ondanks dat Boere niets heeft laten zien, had je hem toch best kunnen brengen voor Roemeratoe zodat je meer snelheid en kracht op het middenveld hebt en een afmaker in de spits.
  • 10 Aug 2019 om 21:43
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:40
      Oh helemaal mee eens hoor..goeie balafpakker en daarna snel weer inleveren..ik hoop dat ie snel leert van z’n fouten..maar na een half uur was ie eigenlijk al rijp voor een wissel..
    Voor nu maar even hand over het hart strijken, er is namelijk altijd wel een zondebok op het veld. Hij moet denk ik nog beetje wennen aan de snelheid in de Eredivisie. Kan verder wel redelijk voetballen zo te zien. Volgende week tegen RKC moeten we wel van betere huize komen, want die hebben simpelweg niks te verliezen en zullen er vol op knallen
  • 10 Aug 2019 om 21:40
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:37
      Ja maar dan sta je tegen 9 Man, maar als er druk is dan hij is hij te nonchalant en neemt onnodige risico's een potentie goede voetballer maar nu nog niet goed genoeg. Hij stond in de eerste helft bijna aan de basis van alle gevaarlijke momenten van Groningen.
    Oh helemaal mee eens hoor..goeie balafpakker en daarna snel weer inleveren..ik hoop dat ie snel leert van z’n fouten..maar na een half uur was ie eigenlijk al rijp voor een wissel..
  • 10 Aug 2019 om 21:37
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:32
      Tweede helft heeft ie zich wel goed herpakt..
    Ja maar dan sta je tegen 9 Man, maar als er druk is dan hij is hij te nonchalant en neemt onnodige risico's een potentie goede voetballer maar nu nog niet goed genoeg. Hij stond in de eerste helft bijna aan de basis van alle gevaarlijke momenten van Groningen.
  • 10 Aug 2019 om 21:35
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:06
      3 points are important. This team needs time. If somebody asked you would you take 4 points from these 2 matches, everybody would take it. Next game Waalwijk, let's win and have 7 points!
    Great to hear that we have (more and more) international supporters, next week we need a good game and again 3 points to secure our current position in the ranking!
  • 10 Aug 2019 om 21:34
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:32
      Ik vond dat Roemoerato daar vaak van aan de basis stond. Veel te slap .
    Dat klopt ja die,maar hij is nog jong , en ik vind dat hij beter gestuurd moet worden,de spelers eromheen moeten maar een tandje bij schakelen!
  • 10 Aug 2019 om 21:32
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:32
      Ik vond dat Roemoerato daar vaak van aan de basis stond. Veel te slap .
    Tweede helft heeft ie zich wel goed herpakt..
  • 10 Aug 2019 om 21:32
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:23
      Twente worstelde zich compleet onnodig weer eens ouwerwets in de nesten.
    Ik vond dat Roemoerato daar vaak van aan de basis stond. Veel te slap .
  • 10 Aug 2019 om 21:31
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:21
      Dit heeft helemaal niets meer met voetbal te maken , lijkt wel uitzending gemist , ze kijken alles terug .
    Als het in de Grolsch veste maar weer andersom is,dan maakt mij geen r u k uit! Kan ook zo afgesproken zijn hè?
  • 10 Aug 2019 om 21:31
    Aburjania is nu ook al twee keer bijzonder matig ingevallen..
  • 10 Aug 2019 om 21:28
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:25
      Je kan zeggen wat wilt ongeacht dat we bijna nog in de problemen kwamen hebben we goede zaken gedaan vandaag. Als je mij begin van het seizoen gevraagd had of ik zou tekenen voor 4 punten uit 2 wedstrijden had ik sowieso getekend, ongeacht de tegenstander. Of dat nou Ajax en PSV geweest zou zijn of RKC of Emmen. Dit is gewoon een fantastisch begin. Maak er een mooi weekend van medetukkers het is ons gegund!!
    Dit zijn de berichten waar ik het mee eens ben, 4 punten uit 2 wedstrijden, terwijl het absoluut niet de makkelijkste waren op papier. Als je dit zo doet, moet je volgende week ook 3 punten kunnen pakken tegen RKC.
  • 10 Aug 2019 om 21:27
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:06
      Oui.
    Jawohl,ich bin für
  • 10 Aug 2019 om 21:27
    Je zou nog bijna beter vrouwenvoetbal kunnen kijken dan dit. Dan heb je tenminste leuke beelden als je moet wachten op die VAR beslissingen. lol
  • 10 Aug 2019 om 21:25
    Je kan zeggen wat wilt ongeacht dat we bijna nog in de problemen kwamen hebben we goede zaken gedaan vandaag. Als je mij begin van het seizoen gevraagd had of ik zou tekenen voor 4 punten uit 2 wedstrijden had ik sowieso getekend, ongeacht de tegenstander. Of dat nou Ajax en PSV geweest zou zijn of RKC of Emmen. Dit is gewoon een fantastisch begin. Maak er een mooi weekend van medetukkers het is ons gegund!!
  • 10 Aug 2019 om 21:23
    Twente worstelde zich compleet onnodig weer eens ouwerwets in de nesten.
  • 10 Aug 2019 om 21:22
    Dramatische wedstrijd
  • 10 Aug 2019 om 21:21
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:14
      Zolang het in ons voordeel is, hoor je mij niet klagen .
    Dit heeft helemaal niets meer met voetbal te maken , lijkt wel uitzending gemist , ze kijken alles terug .
  • 10 Aug 2019 om 21:20
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:04
      Deze hele wedstrijd heeft toch niks met voetbal te maken? Eerste VAR beslissing was terecht maar de keeper van Groningen stond niet op de doellijn. Waarom dan niet de penalty opnieuw laten nemen? Tweede VAR moment onterechte penalty. Eerste rode kaart ook totaal geen rood maar geel. Tweede rode kaart had ook geel kunnen zijn. Na de rust krijgt Absalem geel terwijl dat rood moest zijn!
      je hebt 12 minuten extra speelminuten alleen vanwege die idiote VAR!!! OK we hebben nu mazzel gehad maar de volgende keer kunnen we ook genaaid zijn.
    Eindelijk redelijk gefloten van achter pootje haken is gewoon rood gestrekt been is gewoon rood gad ook derde rode kaart moeten geven. Maar vond Twente erg slecht voetballen. Ook Drommel was niet best. Gelukkig wel penalty gepakt. Maar goed drie punten op naar volgende week
  • 10 Aug 2019 om 21:20
    check het Twitter-account van bertmas maar eens, die is een beetje boos haha. Wat mij opvalt is dat de scheidsrechter Bax heet en dat terwijl Bax een Groningse achternaam is, en daarnaast ook nog een biermerk uit de stad Groningen. Heeft niet bijzonder veel affiniteit getoond met zijn herkomst vandaag
  • 10 Aug 2019 om 21:19
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:14
      Niet mee eens, ik vond het optreden van de scheidsrechter uiterst vermakelijk. Hij had alleen aan het begin van de tweede helft nog een rode kaart moeten trekken. De Groningse verdediger met dat knotje maakte een smerige overtreding en stond er ook nog bij te lachen. Groningen ging regelmatig over de scheef. Op een gegeven moment lagen er drie Twente spelers op de grond. Je houdt je hart vast: voor hetzelfde geld is Vuckic weer lange tijd uitgeschakeld. Goed dat ze het deksel op hun neus kregen
    Tja dat is voetbal. Maar het moet wel consequent zijn. Als je de VAR gebruikt dan ook overal mee. Die gele kaart van Espinoza was geen geel. Waarom dan niet? Tegen PSV hadden we ook een penalty moeten krijgen. Waarom niet? Als je de VAR instelt dan ook echt voor elke situatie.
  • 10 Aug 2019 om 21:15
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:14
      Zolang het in ons voordeel is, hoor je mij niet klagen .
    Worden we volgende week wss weer genaaid
  • 10 Aug 2019 om 21:14
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:07
      Mee eens , wedstrijd helemaal kapot gefloten .
    Zolang het in ons voordeel is, hoor je mij niet klagen .
  • 10 Aug 2019 om 21:14
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:04
      Deze hele wedstrijd heeft toch niks met voetbal te maken? Eerste VAR beslissing was terecht maar de keeper van Groningen stond niet op de doellijn. Waarom dan niet de penalty opnieuw laten nemen? Tweede VAR moment onterechte penalty. Eerste rode kaart ook totaal geen rood maar geel. Tweede rode kaart had ook geel kunnen zijn. Na de rust krijgt Absalem geel terwijl dat rood moest zijn!
      je hebt 12 minuten extra speelminuten alleen vanwege die idiote VAR!!! OK we hebben nu mazzel gehad maar de volgende keer kunnen we ook genaaid zijn.
    Niet mee eens, ik vond het optreden van de scheidsrechter uiterst vermakelijk. Hij had alleen aan het begin van de tweede helft nog een rode kaart moeten trekken. De Groningse verdediger met dat knotje maakte een smerige overtreding en stond er ook nog bij te lachen. Groningen ging regelmatig over de scheef. Op een gegeven moment lagen er drie Twente spelers op de grond. Je houdt je hart vast: voor hetzelfde geld is Vuckic weer lange tijd uitgeschakeld. Goed dat ze het deksel op hun neus kregen
  • 10 Aug 2019 om 21:11
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:06
      3 points are important. This team needs time. If somebody asked you would you take 4 points from these 2 matches, everybody would take it. Next game Waalwijk, let's win and have 7 points!
    These are important points. It's a much easier game with a nice position in the ranking.
  • 10 Aug 2019 om 21:07
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:04
      Deze hele wedstrijd heeft toch niks met voetbal te maken? Eerste VAR beslissing was terecht maar de keeper van Groningen stond niet op de doellijn. Waarom dan niet de penalty opnieuw laten nemen? Tweede VAR moment onterechte penalty. Eerste rode kaart ook totaal geen rood maar geel. Tweede rode kaart had ook geel kunnen zijn. Na de rust krijgt Absalem geel terwijl dat rood moest zijn!
      je hebt 12 minuten extra speelminuten alleen vanwege die idiote VAR!!! OK we hebben nu mazzel gehad maar de volgende keer kunnen we ook genaaid zijn.
    Mee eens , wedstrijd helemaal kapot gefloten .
  • 10 Aug 2019 om 21:06
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:06
      3 points are important. This team needs time. If somebody asked you would you take 4 points from these 2 matches, everybody would take it. Next game Waalwijk, let's win and have 7 points!
    Oui.
  • 10 Aug 2019 om 21:06
    3 points are important. This team needs time. If somebody asked you would you take 4 points from these 2 matches, everybody would take it. Next game Waalwijk, let's win and have 7 points!
  • 10 Aug 2019 om 21:05
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:04
      Deze hele wedstrijd heeft toch niks met voetbal te maken? Eerste VAR beslissing was terecht maar de keeper van Groningen stond niet op de doellijn. Waarom dan niet de penalty opnieuw laten nemen? Tweede VAR moment onterechte penalty. Eerste rode kaart ook totaal geen rood maar geel. Tweede rode kaart had ook geel kunnen zijn. Na de rust krijgt Absalem geel terwijl dat rood moest zijn!
      je hebt 12 minuten extra speelminuten alleen vanwege die idiote VAR!!! OK we hebben nu mazzel gehad maar de volgende keer kunnen we ook genaaid zijn.
    waten geen 12 maar 14 minuten!
  • 10 Aug 2019 om 21:04
    Deze hele wedstrijd heeft toch niks met voetbal te maken? Eerste VAR beslissing was terecht maar de keeper van Groningen stond niet op de doellijn. Waarom dan niet de penalty opnieuw laten nemen? Tweede VAR moment onterechte penalty. Eerste rode kaart ook totaal geen rood maar geel. Tweede rode kaart had ook geel kunnen zijn. Na de rust krijgt Absalem geel terwijl dat rood moest zijn!
    je hebt 12 minuten extra speelminuten alleen vanwege die idiote VAR!!! OK we hebben nu mazzel gehad maar de volgende keer kunnen we ook genaaid zijn.
  • 10 Aug 2019 om 21:03
    • Quote van 10 Aug 2019 om 21:00
      Wat lul je nou weer dom dan... Nee grapje. Ze zijn tenminste in het stadion blijven zitten, vind ik heel wat voor die lui
    Dat ze uberhaupt in het stadion zijn gáán zitten, dachten ze dat ze konden winnen of zo?
  • 10 Aug 2019 om 21:00