Sierhuis over VAR-momenten: ''Dan zal het wel enigszins terecht zijn''

( 9 reacties)
Sierhuis over VAR-momenten: ''Dan zal het wel enigszins terecht zijn''

FC Groningen verloor in een hele hectische wedstrijd met 1-3 van FC Twente. Kaj Sierhuis miste zelf een aantal grote kansen in de beginfase van de wedstrijd, waaronder een penalty.

"Het was heel chaotisch, er zat van alles in. Ik heb nog nooit zo’n chaotische eerste helft meegemaakt met twee gemiste penalty’s en twee rode kaarten. Het was echt gekkenhuis", zegt de aanvaller in gesprek met RTV Noord

Zijn penalty was hij zelf niet tevreden over: "Ik neem de penalty en schiet hem niet goed in. Mijn bedoeling was om hem door het midden te schieten, dus er zat een gedachte achter, maar ik had hem iets hoger en misschien wel zachter moeten trappen zodat ik de keeper meer tijd gun om naar de zijkant te gaan. Nu krijgt hij hem nog op zijn voet", analyseert hij.

Vervolgens kreeg FC Groningen twee rode kaarten te verduren. "Ik ga me daar niet teveel over uitlaten. Ik denk dat het wel stof voor nadenken is voor de arbitragecommissie en de scheidsrechters om daar het een en ander over glad te strijken. Deze scheids maakt een beslissing, of wij het daar nou wel of niet mee eens zijn, we hebben een VAR en die keurt hem niet af, dus dan zal het wel enigszins terecht zijn", reageert hij begripvol.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Aug 2019 om 08:37
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:21
      Ben ik ook geweest haha was op de 2 resorts na niet veel te zien he? Geen grasveldje gezien hoor :)
    Dat hadden ze al op
  • 11 Aug 2019 om 21:22
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:58
      Frank, wat vond je net van de handsbal van Necid dan? Gewoon hands maar de Var doet net of ze niets gezien hebben. Dit weekend is de Var veelal negatief in beeld geweest. Of het een positieve toevoeging is vraag ik mij ernstig af.
    Toen var er naar keek hadden ze geen beelden ervan en toen die goed gekeurd was kwamen ze met overduidelijke beelden haha ik zag het indd
  • 11 Aug 2019 om 21:21
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:43
      Nou, ik was laatst in Kaapverdie en daar werd ook niet best gefloten ;-)) Welkom terug, Frankie. Een goed seizoen gewenst!
    Ben ik ook geweest haha was op de 2 resorts na niet veel te zien he? Geen grasveldje gezien hoor :)
  • 11 Aug 2019 om 20:58
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:24
      De graafschap pingel belachelijkRoda gele kaart ipv donkerroodSparta 2-1 duwovertreding doelpunt had niet mogen tellenGroningen Twente alles al over gezegdHuntelaar buitenspelZuivere goal Mauro junior en belachelijke pingel fortuna In geen enkele land is de arbitrage zo slecht als bij ons... wordt het spelletje niet leuker van om te volgen
    Frank, wat vond je net van de handsbal van Necid dan? Gewoon hands maar de Var doet net of ze niets gezien hebben. Dit weekend is de Var veelal negatief in beeld geweest. Of het een positieve toevoeging is vraag ik mij ernstig af.
  • 11 Aug 2019 om 20:43
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:24
      De graafschap pingel belachelijkRoda gele kaart ipv donkerroodSparta 2-1 duwovertreding doelpunt had niet mogen tellenGroningen Twente alles al over gezegdHuntelaar buitenspelZuivere goal Mauro junior en belachelijke pingel fortuna In geen enkele land is de arbitrage zo slecht als bij ons... wordt het spelletje niet leuker van om te volgen
    Nou, ik was laatst in Kaapverdie en daar werd ook niet best gefloten ;-)) Welkom terug, Frankie. Een goed seizoen gewenst!
  • 11 Aug 2019 om 20:25
    Sorry dat de site alles achter elkaar plakt ik sla toch echt een regel over bij het typen
  • 11 Aug 2019 om 20:24
    De graafschap pingel belachelijkRoda gele kaart ipv donkerroodSparta 2-1 duwovertreding doelpunt had niet mogen tellenGroningen Twente alles al over gezegdHuntelaar buitenspelZuivere goal Mauro junior en belachelijke pingel fortuna In geen enkele land is de arbitrage zo slecht als bij ons... wordt het spelletje niet leuker van om te volgen
  • 11 Aug 2019 om 20:15
    • Quote van 11 Aug 2019 om 17:45
      Prima reacties van hem. Wel hele matige spits verder.
    Valt wel mee, gisteren was die wel zwak trouwens.
  • 11 Aug 2019 om 17:45