RKC mist belangrijk tweetal in duel met FC Twente

( 31 reacties)
RKC mist belangrijk tweetal in duel met FC Twente

FC Twente speelt aankomende zondag om half drie haar tweede thuiswedstrijd van het seizoen tegen RKC Waalwijk. De promovendi speelde vanmiddag een thuiswedstrijd tegen AZ maar daar ging neit alles goed.

Zo kreeg RKC-verdediger Juriën Gaari een directe rode kaart, wat betekent dat hij er niet bij zal zijn in de wedstrijd tegen de Tukkers aankomende zondag. Ook doelman Etienne Vaessen zal de wedstrijd verstak moeten laten gaan. Hij verliet vandaag nog de wedstrijd tegen AZ middels een brancard en zit waarschijnlijk de komende tijd ook thuis. 

???? | Etienne Vaessen moest per brancard van het veld, maar de RKC-doelman is inmiddels weer aanspreekbaar.#rkcaz https://t.co/3zs0h7ieip

— FOX Sports (@FOXSportsnl) August 11, 2019

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Aug 2019 om 10:45
    • Quote van 11 Aug 2019 om 23:04
      Yep. Maar laten we het niet hebben over spelfouten op dit forum...
    As ut "neit"goed geet dan moi "verstak" loaten goan.
  • 12 Aug 2019 om 08:14
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:42
      Doe niet zo sneu Scorpio....
    Hij kan niet anders
  • 11 Aug 2019 om 23:04
    • Quote van 11 Aug 2019 om 22:58
      "De promovendi speelde"?
      Het is of "de promovendus speelde" of "de promovendi speelden"
    Yep. Maar laten we het niet hebben over spelfouten op dit forum...
  • 11 Aug 2019 om 23:02
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:57
      Onzin. Er waren nl geen grote ploegen waartegen we speelden.
    Een aantal ploegen waar we nu tegen spelen zijn van hetzelfde kaliber als vorig jaar. Fortuna,sparta,RKC,Emmen. Als we daar van winnen doen we het vergelijkbaar dan vorig jaar. Tot nu toe is er nog weinig veranderd in het spel. Verdedigen,counteren en scoren uit standaard situaties. Billen knijpen niet vergeten. Zelfs tegen 9 man.
  • 11 Aug 2019 om 22:58
    "De promovendi speelde"?
    Het is of "de promovendus speelde" of "de promovendi speelden"
  • 11 Aug 2019 om 22:57
    4-1. 2x Vukcic 1x Selahi 1x Bijen 1x Seys
  • 11 Aug 2019 om 22:17
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:46
      Te oud, kan het niet bijbenen. Was een gokje van Ted. Hij is aan het afbouwen bij FC Twente! Nog even een zakje geld meepikken!
    Dan heb jij vorige week niet goed gelezen! Dit was een blessuregeval.
  • 11 Aug 2019 om 21:52
    • Quote van 11 Aug 2019 om 19:52
      Onzin! Sparta, Eagles, Den Bosch waren grote jongens. Twente liep overal als winnaar weg.. dat mag je ze nageven.
    Voor de KKD waren dat "grote teams" in verhouding tot Twente niet.
  • 11 Aug 2019 om 20:42
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:46
      Te oud, kan het niet bijbenen. Was een gokje van Ted. Hij is aan het afbouwen bij FC Twente! Nog even een zakje geld meepikken!
    Doe niet zo sneu Scorpio....
  • 11 Aug 2019 om 20:21
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:02
      Off-topic: Luckassen mag vertrekken bij pisvee. Misschien kan Tedje hem voor een jaartje huren. Kunnen wel een back gebruiken. Zie hem als versterking. Paul is te langzaam geworden...,
    Kunnen een back gebruiken en dan noem je luckassen? Die nooit back speelt..
  • 11 Aug 2019 om 20:14
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:09
      Een extra verdediger kan geen kwaad. Wie zou je achter julio hebben??
    Ik kan nu Van der Lulletje zeggen maar in dat geval.....Tedje we zoeken nog een back en een spits sowieso. Een middenvelder zou ook fijn zijn. Maar zoals eerder gezegd...Haris een linie terug, rommelratjetoe eruit en gewoon een goalgetter er bij zien te sjatteren.
  • 11 Aug 2019 om 20:09
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:03
      Julio kan op de plek van Paultje.
    Een extra verdediger kan geen kwaad. Wie zou je achter julio hebben??
  • 11 Aug 2019 om 20:03
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:02
      Off-topic: Luckassen mag vertrekken bij pisvee. Misschien kan Tedje hem voor een jaartje huren. Kunnen wel een back gebruiken. Zie hem als versterking. Paul is te langzaam geworden...,
    Julio kan op de plek van Paultje.
  • 11 Aug 2019 om 20:02
    Off-topic: Luckassen mag vertrekken bij pisvee. Misschien kan Tedje hem voor een jaartje huren. Kunnen wel een back gebruiken. Zie hem als versterking. Paul is te langzaam geworden...,
  • 11 Aug 2019 om 19:56
    • Quote van 11 Aug 2019 om 19:43
      Deze wedstrijd winnen en je hebt al een behoorlijk gat met plek 15 tm 18 Emmen , RKC VVV en Fortuna ben je eigenlijk wel verplicht om onder je te houden
    En deze gaan we winnen zuid! 3-0. De baas in eigen Veste en inderdaad we zijn dan het seizoen goed begonnen. Het eerste gaatje is dan geslagen.
  • 11 Aug 2019 om 19:52
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:57
      Onzin. Er waren nl geen grote ploegen waartegen we speelden.
    Onzin! Sparta, Eagles, Den Bosch waren grote jongens. Twente liep overal als winnaar weg.. dat mag je ze nageven.
  • 11 Aug 2019 om 19:43
    Deze wedstrijd winnen en je hebt al een behoorlijk gat met plek 15 tm 18 Emmen , RKC VVV en Fortuna ben je eigenlijk wel verplicht om onder je te houden
  • 11 Aug 2019 om 19:32
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:57
      Onzin. Er waren nl geen grote ploegen waartegen we speelden.
    Je weet wat ik bedoel.
  • 11 Aug 2019 om 19:27
    • Quote van 11 Aug 2019 om 19:25
      Maar wel genoeg verloen
    Dat wel.
  • 11 Aug 2019 om 19:25
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:57
      Onzin. Er waren nl geen grote ploegen waartegen we speelden.
    Maar wel genoeg verloen
  • 11 Aug 2019 om 19:10
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:42
      Offtopic: Hoe zit het eigenlijk met Paul Verheagh? Omdat hij gisteren zo vroeg gewisseld werd. Is die geblesseerd of was het een tactische wissel.
    Blessuretje
  • 11 Aug 2019 om 18:57
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:01
      Sneu voor vaessen, mooi voor ons. Dat is wel een goede keeper volgens mij, tot nu toe zot er wel het een en ander mee dit seizoen:)
    Vind het persoonlijk een schijtdoelman.
  • 11 Aug 2019 om 18:57
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:39
      Twente onderschat ploegen veel, kijk naar vorig seizoen thuis verloren van mindere ploegen terwijl de grote ploegen bijna altijd verslagen werden.
    Onzin. Er waren nl geen grote ploegen waartegen we speelden.
  • 11 Aug 2019 om 18:50
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:45
      Hij bakte er weer niks van. Daarom moest ie eruit.
    Vind m ook tegenvallen. Wie hebben wij nog meer voor zijn positie? Buiten dat pleguezelo daar speelde. Jeroen?....
  • 11 Aug 2019 om 18:46
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:42
      Offtopic: Hoe zit het eigenlijk met Paul Verheagh? Omdat hij gisteren zo vroeg gewisseld werd. Is die geblesseerd of was het een tactische wissel.
    Te oud, kan het niet bijbenen. Was een gokje van Ted. Hij is aan het afbouwen bij FC Twente! Nog even een zakje geld meepikken!
  • 11 Aug 2019 om 18:45
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:42
      Offtopic: Hoe zit het eigenlijk met Paul Verheagh? Omdat hij gisteren zo vroeg gewisseld werd. Is die geblesseerd of was het een tactische wissel.
    Hij bakte er weer niks van. Daarom moest ie eruit.
  • 11 Aug 2019 om 18:42
    Offtopic: Hoe zit het eigenlijk met Paul Verheagh? Omdat hij gisteren zo vroeg gewisseld werd. Is die geblesseerd of was het een tactische wissel.
  • 11 Aug 2019 om 18:39
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:38
      Ik zeg eerder oppassen dat we niet verliezen van de op papier 'mindere' teams. Overwinning is prima, met goed voetbal/ruime score dan is het goed.
    Twente onderschat ploegen veel, kijk naar vorig seizoen thuis verloren van mindere ploegen terwijl de grote ploegen bijna altijd verslagen werden.
  • 11 Aug 2019 om 18:38
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:03
      3-0
    Ik zeg eerder oppassen dat we niet verliezen van de op papier 'mindere' teams. Overwinning is prima, met goed voetbal/ruime score dan is het goed.
  • 11 Aug 2019 om 18:03
    3-0
  • 11 Aug 2019 om 18:01
    Sneu voor vaessen, mooi voor ons. Dat is wel een goede keeper volgens mij, tot nu toe zot er wel het een en ander mee dit seizoen:)
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›