BREAKING | FC Twente maanden zonder Matos: ''Komt heel hard aan''

( 123 reacties)
BREAKING | FC Twente maanden zonder Matos: ''Komt heel hard aan''

FC Twente kan lange tijd geen beroep doen op José Matos. De vleugelverdediger heeft een zware knieblessure opgelopen in de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Hij speelde het duel wel uit.

Onderzoek in het ziekenhuis heeft vandaag uitgewezen dat Matos lange tijd is uitgeschakeld. De Spanjaard zal terugkeren naar zijn vaderland, waar hij verder zal worden behandeld en bij Real Madrid gaat revalideren. FC Twente mag vanwege de privacy-wetgeving niet aangeven wat er precies aan de hand is.

"Jose heeft vanmiddag in een emotioneel betoog afscheid genomen van de spelers", vertelt technisch directeur Ted van Leeuwen op de officiële website van FC Twente. "José heeft in de paar weken dat hij bij de club was een fantastische indruk gemaakt op de groep."

"Zowel binnen als buiten het veld is het een geweldige jongen, hij is graag gezien in de groep", vervolgt Van Leeuwen. "Dat hem dit overkomt komt heel hard aan. Ook bij de spelersgroep heeft zijn blessure een grote indruk achtergelaten." Matos raakte geblesseerd na een duel met Ritsu Doan, die vorig seizoen verantwoordelijk was voor de langdurige blessure van Wout Brama.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Aug 2019 om 22:35
    • Quote van 12 Aug 2019 om 22:08
      Wat moet García doen dan? Moet hij als een gek het veld inlopen en matos troosten ofzo. García doet hier helemaal niks verkeerd.
    Wat ben jij dan een achterlijke. Troosten?
    Hij mag best emoties laten zien en zijn medische staf erop af sturen. Wat de scheids er ook van vindt. Die was veel te druk met een ander slachtoffer.
  • 12 Aug 2019 om 22:08
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:32
      Ok, heb nogmaals gekeken. Daar waar drie fc twente spelers op de grond liggen?
      Ja, ziet er wel ernstig uit. Hij roept ook om hulp maar omdat iedereen het druk heeft met wat anders ligt die hulpeloos bij. Hij vraagt om hulp maar niemand heeft oog voor hem. Niemand ook zijn medespelers niet. Daarom is die doorgegaan waardoor de blessure eigenlijk alleen maar erger is geworden? En wat me ook opvalt hoe rustig die GGGGGG blijft zeg. Niet normaal! Kan alles overzien maar doet geen ene moer! Belachelijk gewoon.
    Wat moet García doen dan? Moet hij als een gek het veld inlopen en matos troosten ofzo. García doet hier helemaal niks verkeerd.
  • 12 Aug 2019 om 21:32
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:33
      Dan kijk de beelden eens terug dan weet je zeker wel dat hij de oorzaak is
    Ok, heb nogmaals gekeken. Daar waar drie fc twente spelers op de grond liggen?
    Ja, ziet er wel ernstig uit. Hij roept ook om hulp maar omdat iedereen het druk heeft met wat anders ligt die hulpeloos bij. Hij vraagt om hulp maar niemand heeft oog voor hem. Niemand ook zijn medespelers niet. Daarom is die doorgegaan waardoor de blessure eigenlijk alleen maar erger is geworden? En wat me ook opvalt hoe rustig die GGGGGG blijft zeg. Niet normaal! Kan alles overzien maar doet geen ene moer! Belachelijk gewoon.
  • 12 Aug 2019 om 21:28
    Maar betekent dat dat die Twente helemaal verlaat of weer terugkomt?
  • 12 Aug 2019 om 21:17
    Linksbenige vleugelverdediger Juan Rafael Fuentes (29) is transfervrij. Vorige clubs Córdoba en Espanyol.
  • 12 Aug 2019 om 20:40
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:27
      Schop die Doan de volgende wedstrijd ook maar middendoor.Hij heeft twee spelers van Twente in het ziekenhuis getrapt en 1 speler van Heerenveen.
    Wie van Heerenveen?
  • 12 Aug 2019 om 20:33
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:30
      Dat weet je niet, het is net als het AZ stadion opeens stort alles in elkaar. Brama, Leeftijd? En Matos te lang niet goed getraind?
      We kennen onze keuringsdienst die spelers moet keuren. Die keuren alles goed!
    Dan kijk de beelden eens terug dan weet je zeker wel dat hij de oorzaak is
  • 12 Aug 2019 om 20:30
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:27
      Schop die Doan de volgende wedstrijd ook maar middendoor.Hij heeft twee spelers van Twente in het ziekenhuis getrapt en 1 speler van Heerenveen.
    Dat weet je niet, het is net als het AZ stadion opeens stort alles in elkaar. Brama, Leeftijd? En Matos te lang niet goed getraind?
    We kennen onze keuringsdienst die spelers moet keuren. Die keuren alles goed!
  • 12 Aug 2019 om 20:27
    Schop die Doan de volgende wedstrijd ook maar middendoor.Hij heeft twee spelers van Twente in het ziekenhuis getrapt en 1 speler van Heerenveen.
  • 12 Aug 2019 om 20:18
    • Quote van 12 Aug 2019 om 19:14
      Een emotioneel betoog als afscheid? Aan de berichten te lezen komt hij gewoon terug???
    Einde van het seizoen dus, hebben we dus gvd niks meer aan dit seizoen
  • 12 Aug 2019 om 20:01
    Haal Gonzalez terug voor het "harde werk".
  • 12 Aug 2019 om 19:59
    Weer die Doan. Eerst Wout en nu Jose Matos. FC Grunn komt nog hier dus wie weet kunnen "we" hem hier nog iets bijbrengen over voetbal.
  • 12 Aug 2019 om 19:36
    • Quote van 12 Aug 2019 om 19:29
      En dan lekker van achterneerhalen dat ie genoeg verkeerd terecht komt dat ie eerste 3 duels niet meer kan rennen dat voor alleen gele kaart of eigenlijk helemaal geen sanctie te doen denk ik
    Van mij apart krijgt Gonzalez een schorsing van 6 wedstrijden, als het ten koste gaat van de carrière van Doan, accepteer ik die straf graag!
  • 12 Aug 2019 om 19:29
    • Quote van 12 Aug 2019 om 19:12
      Dan is er oprecht weinig van Doan over denk ik
    En dan lekker van achterneerhalen dat ie genoeg verkeerd terecht komt dat ie eerste 3 duels niet meer kan rennen dat voor alleen gele kaart of eigenlijk helemaal geen sanctie te doen denk ik
  • 12 Aug 2019 om 19:16
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:44
      Wie betaald nu het salaris van Matos nu hij gebleseerd is!!! Te gek voor woorden eigen wat daar allemaal gebeurt is op het veld in groningen.
    UWV of het revalidatiecentrum FC Twente, met overnachtingen in Madrid!
  • 12 Aug 2019 om 19:14
    Een emotioneel betoog als afscheid? Aan de berichten te lezen komt hij gewoon terug???
  • 12 Aug 2019 om 19:14
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:27
      De linkervleugelverdediger Guilherme Arana van FC Sevilla, wil niet terug gezet worden naar Sevilla B. Ted slag je slag again.
    Dit zou m echt wel eens kunnen worden!
  • 12 Aug 2019 om 19:12
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:45
      Speciaal voor de thuiswedstrijd tegen Grunn Gonzalez halen en die 1 op 1 op Doan zetten onder het mom van 'agressieve onderscheppingen'.
    Dan is er oprecht weinig van Doan over denk ik
  • 12 Aug 2019 om 19:05
    • Quote van 12 Aug 2019 om 18:44
      Haha ja klopt, ik las het inderdaad verkeerd over de overtreding. Excuus. Het was verder een bizarre pot waarbij ik mij irriteerde aan de scheids. Je hoeft niet voor álles te fluiten.
    Geen probleem haha
  • 12 Aug 2019 om 18:44
    • Quote van 12 Aug 2019 om 18:03
      Ik kijk niet door een twente brilletje. Over die overtreding van Lundqvist zeg ik niks. Gewoon achterlijke overtredingen van Absalem en Doan beide uit frustratie en doelbewust. Vorig jaar Doan ook al uit frustratie.
    Haha ja klopt, ik las het inderdaad verkeerd over de overtreding. Excuus. Het was verder een bizarre pot waarbij ik mij irriteerde aan de scheids. Je hoeft niet voor álles te fluiten.
  • 12 Aug 2019 om 18:39
    Tyfus Doan, van mij mag die jongen een schop krijgen zodat hij de rest van z'n leven niet meer kan voetballen!
  • 12 Aug 2019 om 18:31
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:05
      Weer door de Doan, vorig jaar Brama ook al maanden geblesseerd door hem.
    ANTI DOAN!
  • 12 Aug 2019 om 18:24
    Hallo Nederland hier is jullie razende reporter Arnold Bruggink ,ja mut kunn zo,n overtreding .
  • 12 Aug 2019 om 18:17
    Wat een gemis. Is een uitstekende back voor eredivisie niveau. Sterk opbouwend en mannelijk aanwezig. Extra kosten ivm vervanger en teamproces opnieuw. Balen. Heel veel beterschap.
  • 12 Aug 2019 om 18:15
    • Quote van 12 Aug 2019 om 18:12
      Hopen dat vd Lely wat heeft geleerd van Matos op het gebied van motivatie en weer een kans geven
    Vd lely wordt het niet. Ik verwacht dat julio op de linksback wordt gezet. Oosterwolde hopelijk dan als reserve wordt gebruikt. Ik zag ook nog ergens de optie laukart voorbij komen.
  • 12 Aug 2019 om 18:12
    Hopen dat vd Lely wat heeft geleerd van Matos op het gebied van motivatie en weer een kans geven
  • 12 Aug 2019 om 18:11
    • Quote van 12 Aug 2019 om 18:09
      Due Dian is een echt misbaksel. Vorig jaar met Brama.
    Die Doan
  • 12 Aug 2019 om 18:09
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:44
      Wie betaald nu het salaris van Matos nu hij gebleseerd is!!! Te gek voor woorden eigen wat daar allemaal gebeurt is op het veld in groningen.
    Due Dian is een echt misbaksel. Vorig jaar met Brama.
  • 12 Aug 2019 om 18:03
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:55
      Als je alles door je Twente brilletje bekijkt heb je indd groot gelijk, chapeau!
      Die rode kaart op de middellijn was geen rode kaart. De scheids wilt gewoon graag het lievelingetje zijn bij de KNVB. Met een andere scheids was de wedstrijd anders verlopen en had bijna niemand het er over gehad. ;-)
    Ik kijk niet door een twente brilletje. Over die overtreding van Lundqvist zeg ik niks. Gewoon achterlijke overtredingen van Absalem en Doan beide uit frustratie en doelbewust. Vorig jaar Doan ook al uit frustratie.
  • 12 Aug 2019 om 17:57
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:48
      Mitchell Bakker (PSG) komt daar niet aan de bak. Voor heen Jong Ajax. 1 jaar huren Misschien.
    Weet je nu nog niet dat Ted alleen Spaanse spelers haalt en geen Nederlandse.
  • 12 Aug 2019 om 17:55
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:31
      Als je alles bij elkaar optelt is het echt bizar hoe groningen heeft gespeeld zaterdag. Absalem en Doan zijn de 2 grootste viezerikken. Hoop dat die Doan ook een keer zwaar geblesseerd raakt. Dit lijkt gewoon doelbewust weer. Eerst vol op Espinosa doorgaan en daarna op de knie trappen van Matos.
    Als je alles door je Twente brilletje bekijkt heb je indd groot gelijk, chapeau!
    Die rode kaart op de middellijn was geen rode kaart. De scheids wilt gewoon graag het lievelingetje zijn bij de KNVB. Met een andere scheids was de wedstrijd anders verlopen en had bijna niemand het er over gehad. ;-)
  • 12 Aug 2019 om 17:51
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:38
      En dan geen invallers meer hebben in de aanval. Laat oosterwolde maar op de linksback positie staan. Gelijk zondag voor de leeuwen gooien tegen RKC.
    Weet je of dat een reële optie is?
  • 12 Aug 2019 om 17:48
    Mitchell Bakker (PSG) komt daar niet aan de bak. Voor heen Jong Ajax. 1 jaar huren Misschien.
  • 12 Aug 2019 om 17:46
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:37
      Plegzuela op de plek van schenk en dan schenk naar linksback positie?
    Zolang je nog geen vervanger hebt indd het beste maar staat me iets van bij dat schenk niet linksback wenst te spelen... zou ik maling aan hebben hoor ze worden vorstelijk betaald maar goed hij heeft dat weleens geweigerd volgens mij
  • 12 Aug 2019 om 17:45
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:41
      Precies onder de zoden er mee, maar eerst een bierdouche van uit vakp.
    Ja voor dat soort dingen schijnen die Jappies nog wel gevoelig te zijn
  • 12 Aug 2019 om 17:44
    Wie betaald nu het salaris van Matos nu hij gebleseerd is!!! Te gek voor woorden eigen wat daar allemaal gebeurt is op het veld in groningen.
  • 12 Aug 2019 om 17:42
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:27
      Wat heb je toch altijd met/tegen Boere?
    Kijken of hij dát kan , dik betaald worden en niks doen is ook jammer.
  • 12 Aug 2019 om 17:41
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:37
      Ja kan hier echt gewoon boos om worden. Laat die Matos Doan maar terugpakken in de terugwedstrijd laatste minuut als hij dan fit is.
    Precies onder de zoden er mee, maar eerst een bierdouche van uit vakp.
  • 12 Aug 2019 om 17:41
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:32
      Bremen heeft nog 2 Backs die (tijdelijk) weg mogen. Felix bejimo en Robert Bauer
    Kan 1 van die 2 Doan neertrappen? Dan direct ophalen
  • 12 Aug 2019 om 17:40
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:38
      En dan geen invallers meer hebben in de aanval. Laat oosterwolde maar op de linksback positie staan. Gelijk zondag voor de leeuwen gooien tegen RKC.
    Je kunt niet vertrouwen op die jongen. Straks wordt het niks en zit je zonder linksback. Nieuwe halen dan maar.
  • 12 Aug 2019 om 17:38
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:27
      Aitor omturnen tot linksback en dan Keito en Zekhnini op de flanken
    En dan geen invallers meer hebben in de aanval. Laat oosterwolde maar op de linksback positie staan. Gelijk zondag voor de leeuwen gooien tegen RKC.
  • 12 Aug 2019 om 17:37
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:32
      +1
    Ja kan hier echt gewoon boos om worden. Laat die Matos Doan maar terugpakken in de terugwedstrijd laatste minuut als hij dan fit is.
  • 12 Aug 2019 om 17:36
    Dat hun die Doan door midden mogen trappen zodat hij in een rolstoel terecht komt smeerpijp.
  • 12 Aug 2019 om 17:36
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:08
      Welke overtreding eigenlijk? Ik had niks door.
    Had je zitten slapen dan?
  • 12 Aug 2019 om 17:32
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:31
      Als je alles bij elkaar optelt is het echt bizar hoe groningen heeft gespeeld zaterdag. Absalem en Doan zijn de 2 grootste viezerikken. Hoop dat die Doan ook een keer zwaar geblesseerd raakt. Dit lijkt gewoon doelbewust weer. Eerst vol op Espinosa doorgaan en daarna op de knie trappen van Matos.
    +1
  • 12 Aug 2019 om 17:32
    Bremen heeft nog 2 Backs die (tijdelijk) weg mogen. Felix bejimo en Robert Bauer
  • 12 Aug 2019 om 17:31
    Als je alles bij elkaar optelt is het echt bizar hoe groningen heeft gespeeld zaterdag. Absalem en Doan zijn de 2 grootste viezerikken. Hoop dat die Doan ook een keer zwaar geblesseerd raakt. Dit lijkt gewoon doelbewust weer. Eerst vol op Espinosa doorgaan en daarna op de knie trappen van Matos.
  • 12 Aug 2019 om 17:27
    Aitor omturnen tot linksback en dan Keito en Zekhnini op de flanken
  • 12 Aug 2019 om 17:27
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:24
      Boere linksback ?
    Wat heb je toch altijd met/tegen Boere?
  • 12 Aug 2019 om 17:24
    Boere linksback ?
  • 12 Aug 2019 om 17:10
    • Quote van 12 Aug 2019 om 17:00
      Oosterwolde als vervanger, lijkt mij het best.
    Zonder nieuwe mij ook.
  • 12 Aug 2019 om 17:00
    Oosterwolde als vervanger, lijkt mij het best.
  • 12 Aug 2019 om 16:55
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:50
      Zie ze nu ook wel weer met Ricardinho aan komen zetten... of cuevas... en volgens Ted is aitor ook een goede linksback heeft hij weleens geroepen
    Debby downer.
  • 12 Aug 2019 om 16:50
    Zie ze nu ook wel weer met Ricardinho aan komen zetten... of cuevas... en volgens Ted is aitor ook een goede linksback heeft hij weleens geroepen
  • 12 Aug 2019 om 16:50
    Heel vervelend vond hem echt heel verfrissend, maar goed dit hoort bij het voetbal gelukkig hebben we nog 2 weken voor dat de markt sluit. Denk dat Julio voor nu de plek zal innemen Bijen en Schenk lekker laten staan.
  • 12 Aug 2019 om 16:50
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:20
      https://m.youtube.com/watch?v=XVlOIhIg39o Minuut 6:58 zal dit het geweest zijn?
    Ja, stampt gewoon vol door op de knie. Wat een randdebiel.
  • 12 Aug 2019 om 16:48
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:46
      dat hoop ik niet, kan me de wedstrijd tegen jong PSV nog herinneren waarin het ongeveer 10 minuten duurde voordat slagschip Schenk omgedraaid was. nee centraal kan het nog, maar op de flank echt niet. Hier moet zo snel mogelijk een nieuwe voor komen.
    Helemaal mee eens, aanvallend ga je ook echt zwaar achteruit nu. Lely kunje daar ook niet neerzetten die werd wel tig keer overlopen. Je hebt helemaal niks daar verder nu... Laukart was ook geen suc6
  • 12 Aug 2019 om 16:46
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:38
      Dat word denk ik de oplossing voor nu idd...
    dat hoop ik niet, kan me de wedstrijd tegen jong PSV nog herinneren waarin het ongeveer 10 minuten duurde voordat slagschip Schenk omgedraaid was. nee centraal kan het nog, maar op de flank echt niet. Hier moet zo snel mogelijk een nieuwe voor komen.
  • 12 Aug 2019 om 16:45
    Speciaal voor de thuiswedstrijd tegen Grunn Gonzalez halen en die 1 op 1 op Doan zetten onder het mom van 'agressieve onderscheppingen'.
  • 12 Aug 2019 om 16:40
    Doan thuis maar de tering in schoppen dus. Wat een klootzak.
  • 12 Aug 2019 om 16:39
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:30
      Als je nog even geduld hebt komt vanzelf Oosterwijk ook weer in beeld.
    En boere, want we gaan het beleven zondag tegen RKC, als ze het spel moeten gaan maken tegen een ploeg waar je thuis gewoon van moeten winnen.
  • 12 Aug 2019 om 16:38
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:37
      Plegzuela op de plek van schenk en dan schenk naar linksback positie?
    Dat word denk ik de oplossing voor nu idd...
  • 12 Aug 2019 om 16:37
    Plegzuela op de plek van schenk en dan schenk naar linksback positie?
  • 12 Aug 2019 om 16:35
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:22
      Weer die Doan, scheitvent
    Vorig jaar Brama in Grunn eruit geschopt door de zelfde gast.
  • 12 Aug 2019 om 16:34
    Tijd dat Groningen met een schadevergoeding komt, matos ruilen tegen doan ofzo
  • 12 Aug 2019 om 16:30
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:14
      Dan komt vd Lely weer in beeld.
    Als je nog even geduld hebt komt vanzelf Oosterwijk ook weer in beeld.
  • 12 Aug 2019 om 16:30
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:27
      Heel erg balen had erg goed gevoel bij deze gast
    Ik ook. Wel 10x beter dan Ricardinho.
  • 12 Aug 2019 om 16:28
    Alexander Butnner ook nog transfervrij?
  • 12 Aug 2019 om 16:28
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:20
      https://m.youtube.com/watch?v=XVlOIhIg39o Minuut 6:58 zal dit het geweest zijn?
    goed gezien! snap niet dat hij doorspeelde had hier al last zo te zien
  • 12 Aug 2019 om 16:27
    Heel erg balen had erg goed gevoel bij deze gast
  • 12 Aug 2019 om 16:27
    De linkervleugelverdediger Guilherme Arana van FC Sevilla, wil niet terug gezet worden naar Sevilla B. Ted slag je slag again.
  • 12 Aug 2019 om 16:27
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:11
      Matos vervang je niet zomaar even. Toch maar proberen jeugd in te zetten. NEC heeft wel net Joey van de Berg terug gezet. Kan gratis afgehaald worden. Is een linkspoot en een vechter alleen geen echte linksback.
    Geen echte linksback? Echt geen linksback. Die loop ik er nog makkelijk uit, en dat zegt wat.
  • 12 Aug 2019 om 16:25
    Dit is heel erg vervelend, in de eerste plaats voor hemzelf en in de tweede plaats voor FC Twente. Hebben we eindelijk een goede linksback, wordt hij doormidden geschopt waardoor hij er een jaar uitligt. Ik vond 'm in beide competitie wedstrijden een van de beste spelers op het veld. Daar komt ook nog eens bij dat goede linksbacks heel moeilijk te vinden zijn.
  • 12 Aug 2019 om 16:22
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:13
      Aub niet
    van de Berg ophalen ?Als je het over schoppers hebt en doorgedraaide figuren dan moet je idd Van De Berg ophalen . Staat garant voor rode kaarten !Dus niet aan beginnen .Haal Gonzales maar op lijkt me betere oplossing
  • 12 Aug 2019 om 16:22
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:21
      Absalem halen als vervanger
    Die kan er echt geen Kloten van
  • 12 Aug 2019 om 16:22
    Dat hef Ritsu nig good Doan
  • 12 Aug 2019 om 16:22
    Twee keer al het beste in het veld. Zonde
  • 12 Aug 2019 om 16:22
    Weer die Doan, scheitvent
  • 12 Aug 2019 om 16:21
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:18
      Ik dacht dat eerst, maar dat was nog in de eerste helft, waarom zou die de wedstrijd dan nog uitspelen?
    Misschien voelt de knie niet eens zo verkeerd maar heeft een scan voor de zekerheid aangetoond dat de schade veel groter is dan verwacht ( meniscus ingescheurd o.i.d.)
  • 12 Aug 2019 om 16:21
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:18
      Ik dacht dat eerst, maar dat was nog in de eerste helft, waarom zou die de wedstrijd dan nog uitspelen?
    Ja geen idee, wie kan dr op zijn positie spelen dan? Plegzuelo? Jeroentje...?
  • 12 Aug 2019 om 16:21
    Absalem halen als vervanger
  • 12 Aug 2019 om 16:21
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:18
      Was dat niet toen er 3 op de grond lagen? Toen te wierik rood kreeg?
    Ja, precies dat. Eerst werd Vuckic geraakt door Te Wierik (waarvoor hij rood kreeg), 5 seconden daarna werd Espinosa neergehaald, en weer 2 seconden later werd Matos neergehaald. Alle aandacht ging daarna uit naar Te Wierik en Vuckic, maar ik had er direct al een slecht gevoel over toen ik Matos op de grond zag zitten en aan zijn knie voelen.
  • 12 Aug 2019 om 16:20
    https://m.youtube.com/watch?v=XVlOIhIg39o Minuut 6:58 zal dit het geweest zijn?
  • 12 Aug 2019 om 16:20
    Juist net de speler die mij ontzettend verraste en goed speelde... kutzooi!
  • 12 Aug 2019 om 16:18
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:18
      Was dat niet toen er 3 op de grond lagen? Toen te wierik rood kreeg?
    Ik dacht dat eerst, maar dat was nog in de eerste helft, waarom zou die de wedstrijd dan nog uitspelen?
  • 12 Aug 2019 om 16:18
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:17
      Welke overtreding wat dat dan van Doan? Welke minuut ongeveer?
    Was dat niet toen er 3 op de grond lagen? Toen te wierik rood kreeg?
  • 12 Aug 2019 om 16:17
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:15
      wie is de volgende voor doan ? in de thuiswedstrijd of beker
    Welke overtreding wat dat dan van Doan? Welke minuut ongeveer?
  • 12 Aug 2019 om 16:17
    GVDDD notabene de beste man op het veld!!!!!
  • 12 Aug 2019 om 16:17
    Verheagh-Bijen-Julio-Schenk
  • 12 Aug 2019 om 16:16
    De komende wedstrijden spelen met Pleguezuelo - Schenk - Bijen - Verhaegh. En hopen dat er nog geld vrij is voor een vervanger op de linksbackpositie, en een eventuele spits. Al ligt de prioriteit nu op de linksback. Iemand enig idee hoe het er voor staat met Brama?
  • 12 Aug 2019 om 16:15
    wie is de volgende voor doan ? in de thuiswedstrijd of beker
  • 12 Aug 2019 om 16:15
    Dit raakt me enorm. Was heel blij met deze matos tot nu toe
  • 12 Aug 2019 om 16:14
    Dan komt vd Lely weer in beeld.
  • 12 Aug 2019 om 16:13
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:11
      Matos vervang je niet zomaar even. Toch maar proberen jeugd in te zetten. NEC heeft wel net Joey van de Berg terug gezet. Kan gratis afgehaald worden. Is een linkspoot en een vechter alleen geen echte linksback.
    Aub niet
  • 12 Aug 2019 om 16:12
    Gvd man.. 1 van de beste (zo niet de beste) speler tot nu toe
  • 12 Aug 2019 om 16:11
    Matos vervang je niet zomaar even. Toch maar proberen jeugd in te zetten. NEC heeft wel net Joey van de Berg terug gezet. Kan gratis afgehaald worden. Is een linkspoot en een vechter alleen geen echte linksback.
  • 12 Aug 2019 om 16:10
    Zal wel een kruisband blessure zijn, als ik dit zo lees en dat hij afscheid van de groep heeft genomen. Dat houdt dus in gehele seizoen weg.
  • 12 Aug 2019 om 16:10
    Heeft Tedje nog wat te doen goede back en normale spits graag met alle respect maar zo gaat het niet goedkomen
  • 12 Aug 2019 om 16:09
    Man man man man man man man,
    Zo ik doe ff mee.....:-)
  • 12 Aug 2019 om 16:09
    Godverdomme, eindelijk een goede back, krijg je dit weer.
  • 12 Aug 2019 om 16:09
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:05
      Neeeeeeee niet van der Lely
    Plegzuelo
  • 12 Aug 2019 om 16:09
    Wat een kutzooi weer
  • 12 Aug 2019 om 16:08
    Volgende wedstrijd tegen groningen doodschop voor ritsu doan.
  • 12 Aug 2019 om 16:08
    Daar gaan we weer
  • 12 Aug 2019 om 16:08
    Welke overtreding eigenlijk? Ik had niks door.
  • 12 Aug 2019 om 16:08
    Het zit ons ook nooit mee he? Gelukkig dat de transfermarkt nog ruim een halve maand open is, dan kan Ted misschien nog ergens een linksbackje op de kop tikken... Godverdomme wat kut weer!
  • 12 Aug 2019 om 16:08
    Jaren lang geen fatsoenlijke linksback gehad, hebben we er eindelijk een en dan dit... het moet zo zijn...
  • 12 Aug 2019 om 16:08
    Die schijtdoan weer. KUTZOOI
  • 12 Aug 2019 om 16:07
    Wat een ellende dit. Precies de positie waar we niemand hebben
  • 12 Aug 2019 om 16:07
    KUT
  • 12 Aug 2019 om 16:07
    Laukart linksback
  • 12 Aug 2019 om 16:06
    • Quote van 12 Aug 2019 om 16:06
      Dat is toch wel een dikke domper hoor!Na veel wind in de rug zit het vandaag toch tegen :(Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
    Of nieuwe of oosterwolde, hopelijk geen lely.
  • 12 Aug 2019 om 16:06
    Klote, was een fantastische aanvulling voor het team
  • 12 Aug 2019 om 16:06
    GODVERDEGODVER
  • 12 Aug 2019 om 16:06
    Dat is toch wel een dikke domper hoor!Na veel wind in de rug zit het vandaag toch tegen :(Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
  • 12 Aug 2019 om 16:06
    3 5 2 ? dan maar weer
  • 12 Aug 2019 om 16:06
    Gvd
  • 12 Aug 2019 om 16:06
    De tering
  • 12 Aug 2019 om 16:05
    Ontzettend balen.
  • 12 Aug 2019 om 16:05
    maar wanneer na de wedstrijd zag ik hem nog normaal lopen ?
  • 12 Aug 2019 om 16:05
    Neeeeeeee niet van der Lely
  • 12 Aug 2019 om 16:05
    Verdomme hebben wij weer
  • 12 Aug 2019 om 16:05
    Weer door de Doan, vorig jaar Brama ook al maanden geblesseerd door hem.
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›