'Herstel Matos minimaal negen maanden; FC Twente zoekt vervanger'

( 39 reacties)
'Herstel Matos minimaal negen maanden; FC Twente zoekt vervanger'

Eerder vandaag werd duidelijk dat José Matos een zware blessure over heeft gehouden aan het duel met FC Groningen. Inmiddels is bekend hoelang de vleugelverdediger uit de roulatie is en hij lijkt zijn laatste wedstrijd voor FC Twente dan ook al gespeeld te hebben.

Volgens de Tubantia is Matos negen tot twaalf maanden niet inzetbaar door een knieblessure. De verdediger werd echter maar voor een jaar gehuurd van Cadiz, waardoor de kans groot is dat hij niet meer in actie gaat komen voor FC Twente. Volgens de krant gaan de Tukkers op zoek naar een vervanger.

Eerder vandaag reageerde Matos op het bericht van FC Twente, dat hem een spoedig herstel toewenste. Matos reageerde met: ''Bedankt voor alles. Snel zal ik weer alles geven voor deze grote club. Veel succes team en ik zie jullie snel!'' Nu lijkt dus duidelijk dat Matos dit seizoen echter niet meer in actie kan komen bij de Tukkers.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Aug 2019 om 17:06
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:45
      Jij was toevallig de eerste die ik tegenkwam, toen ik naar beneden scrolde. Daarom heb ik ook die toevoeging geschreven over de eerder geplaatste reacties, die ik even ziek vind, nadat ik die gelezen had. Echt toeval deze keer. Kijk de volgorde maar na!
    Leugenaar
  • 13 Aug 2019 om 12:55
    Daarmee krijgen we Matos niet snel terug. Al kan ik de reactie op zich nog wel begrijpen. Zulke dingen moet je echter nooit willen laat staan doen.
  • 13 Aug 2019 om 09:45
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:41
      Vraagje? Ik heb dezelfde reactie wat ik geef al vaker voorbij zien komen, nergens reageer jij op en dan doe ik deze uitspraak en patssss daar is SS weer? Ik werk als een rode lap op een stier op jou of niet? Je bent echt een droeftoeter.
    Jij was toevallig de eerste die ik tegenkwam, toen ik naar beneden scrolde. Daarom heb ik ook die toevoeging geschreven over de eerder geplaatste reacties, die ik even ziek vind, nadat ik die gelezen had. Echt toeval deze keer. Kijk de volgorde maar na!
  • 13 Aug 2019 om 09:41
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:04
      Wat een zieke reactie weer van je. Doan heeft niet de intentie gehad om Matos en Brama voor lange tijd uit te schakelen. Was dit wel het geval, zou hij strafrechtelijk vervolgd moeten worden en hoort hij niet in het voetbal thuis. Dat iemand voor langere tijd geblesseerd kan raken, is inherent aan het spelletje, waarbij emotie een grote rol speelt. Dat zou juist jij moeten begrijpen, Ja Die. Erg vervelend, vooral voor de betrokken speler, maar ook voor de club. Maar een reactie, zoals die van jou, is gewoon ziek, en hoort ook niet thuis in het voetbal! Niet alleen jij doet overigens van van dergelijke uitspraken hier. Het moge duidelijk zijn dat ik ook die uitspraken veroordeel en even ziek vindt. Dat deze Doan al herhaaldelijk zijn boekje te buiten gegaan is, is duidelijk. Hier ligt een schone taak voor de tuchtcommissie. Maar oomerkingen als "doodschop geven" ed hoort niet in het voetbal, zelfs niet in de maatschappij, thuis. Kwestie van normen en waarden!
    Vraagje? Ik heb dezelfde reactie wat ik geef al vaker voorbij zien komen, nergens reageer jij op en dan doe ik deze uitspraak en patssss daar is SS weer? Ik werk als een rode lap op een stier op jou of niet? Je bent echt een droeftoeter.
  • 13 Aug 2019 om 09:24
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:04
      Wat een zieke reactie weer van je. Doan heeft niet de intentie gehad om Matos en Brama voor lange tijd uit te schakelen. Was dit wel het geval, zou hij strafrechtelijk vervolgd moeten worden en hoort hij niet in het voetbal thuis. Dat iemand voor langere tijd geblesseerd kan raken, is inherent aan het spelletje, waarbij emotie een grote rol speelt. Dat zou juist jij moeten begrijpen, Ja Die. Erg vervelend, vooral voor de betrokken speler, maar ook voor de club. Maar een reactie, zoals die van jou, is gewoon ziek, en hoort ook niet thuis in het voetbal! Niet alleen jij doet overigens van van dergelijke uitspraken hier. Het moge duidelijk zijn dat ik ook die uitspraken veroordeel en even ziek vindt. Dat deze Doan al herhaaldelijk zijn boekje te buiten gegaan is, is duidelijk. Hier ligt een schone taak voor de tuchtcommissie. Maar oomerkingen als "doodschop geven" ed hoort niet in het voetbal, zelfs niet in de maatschappij, thuis. Kwestie van normen en waarden!
    Nee natuurlijk niet doei
  • 13 Aug 2019 om 09:09
    • Quote van 13 Aug 2019 om 08:33
      Gewoon doe Doan dwars door midden schoppen in de Veste wat een smerige hond eerst Brama nu Matos ..die gast verdiend het om een doodschop te krijgen.
    Het is en het blijft voetbal en daar horen blessures bij. Zo gaat dat. Het is jammer maar ted tovert wel weer wat uit zijn hoed!
  • 13 Aug 2019 om 09:04
    • Quote van 13 Aug 2019 om 08:33
      Gewoon doe Doan dwars door midden schoppen in de Veste wat een smerige hond eerst Brama nu Matos ..die gast verdiend het om een doodschop te krijgen.
    Wat een zieke reactie weer van je. Doan heeft niet de intentie gehad om Matos en Brama voor lange tijd uit te schakelen. Was dit wel het geval, zou hij strafrechtelijk vervolgd moeten worden en hoort hij niet in het voetbal thuis. Dat iemand voor langere tijd geblesseerd kan raken, is inherent aan het spelletje, waarbij emotie een grote rol speelt. Dat zou juist jij moeten begrijpen, Ja Die. Erg vervelend, vooral voor de betrokken speler, maar ook voor de club. Maar een reactie, zoals die van jou, is gewoon ziek, en hoort ook niet thuis in het voetbal! Niet alleen jij doet overigens van van dergelijke uitspraken hier. Het moge duidelijk zijn dat ik ook die uitspraken veroordeel en even ziek vindt. Dat deze Doan al herhaaldelijk zijn boekje te buiten gegaan is, is duidelijk. Hier ligt een schone taak voor de tuchtcommissie. Maar oomerkingen als "doodschop geven" ed hoort niet in het voetbal, zelfs niet in de maatschappij, thuis. Kwestie van normen en waarden!
  • 13 Aug 2019 om 08:33
    Gewoon doe Doan dwars door midden schoppen in de Veste wat een smerige hond eerst Brama nu Matos ..die gast verdiend het om een doodschop te krijgen.
  • 13 Aug 2019 om 00:55
    • Quote van 12 Aug 2019 om 23:18
      Ben er echt kapot van.. Wat een geweldige indruk maakte Matos. Ben bang dat Ted, hoop van wel, niet nog zo’n speler kan halen. Iemand enige idee of wij zijn salaris nu doorbetalen? Tegen RKC dan maar met Pleguezuelo op de back.
    Voelt gewoon slecht dit hé. Helemaal omdat die jongen zoveel inzet liet zien en het zo goed kon vinden met z'n ploeggenoten. Bizar dat Doan hier alweer mee wegkomt. Hoorde dat dit de 3e keer al is. Ook al een keer eentje van Heerenveen het ziekenhuis in geschopt. Hopelijk komt Matos er weer bovenop en zien we hem volgend jaar in het rode shirt.
  • 12 Aug 2019 om 23:29
    • Quote van 12 Aug 2019 om 23:19
      https://www.fctwente.nl/club/nieuws/ricardinho-keert-terug-bij-fc-twente
    Lul niet man...
  • 12 Aug 2019 om 23:25
    Kunnen ze Dolberg niet huren voor in de spits? Een linksback is al lastig om te vinden. Ben benieuwd wat TvL uit zijn hoge hoed tovert.
  • 12 Aug 2019 om 23:19
    https://www.fctwente.nl/club/nieuws/ricardinho-keert-terug-bij-fc-twente
  • 12 Aug 2019 om 23:18
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:57
      Wat ontzettend sneu voor die jongen ook.
    Zeker heel sneu voor alle partijen, voor wie is het nu een financiële consequentie? !
  • 12 Aug 2019 om 23:18
    Ben er echt kapot van.. Wat een geweldige indruk maakte Matos. Ben bang dat Ted, hoop van wel, niet nog zo’n speler kan halen. Iemand enige idee of wij zijn salaris nu doorbetalen? Tegen RKC dan maar met Pleguezuelo op de back.
  • 12 Aug 2019 om 23:09
    • Quote van 12 Aug 2019 om 22:09
      Tsja iets vinden voor de transferwindow zal het probleem niet zijn, probleem is meer dat die teringlijer van een Doan nog vrij rond loopt... laten we ervoor zorgen dat hij bij FC Twente - FC Groningen de Grolsch Veste niet inkomt
    We hebben toch een tuchtcommissie in Nederland. Laten ze die beelden eens analyseren en Doan schorsen voor onbepaalde tijd, i.p.v. door te blijven zeiken over die 2 rode kaarten.
  • 12 Aug 2019 om 22:09
    • Quote van 12 Aug 2019 om 22:05
      Zagen die Doan!!! Ik wens Matos een voorspoedig herstel kunnen wij niet iets als gebaar fixen voor Matos?? En misschien een geluk bij een ongeluk je kunt nu wel nog iets anders vinden door de transfer periode maar was heel erg gecharmeerd van Matos snel aanvallen goed voorzet en goede timing
    Tsja iets vinden voor de transferwindow zal het probleem niet zijn, probleem is meer dat die teringlijer van een Doan nog vrij rond loopt... laten we ervoor zorgen dat hij bij FC Twente - FC Groningen de Grolsch Veste niet inkomt
  • 12 Aug 2019 om 22:05
    Zagen die Doan!!! Ik wens Matos een voorspoedig herstel kunnen wij niet iets als gebaar fixen voor Matos?? En misschien een geluk bij een ongeluk je kunt nu wel nog iets anders vinden door de transfer periode maar was heel erg gecharmeerd van Matos snel aanvallen goed voorzet en goede timing
  • 12 Aug 2019 om 21:57
    Wat ontzettend sneu voor die jongen ook.
  • 12 Aug 2019 om 21:52
    Tijd om Doan z'n benen eraf te hakken. Ik ben helemaal klaar met die kutspeler, eigenlijk was ik dat vorig jaar ook al na het incident met Brama. Hoop dat ze hem nog een schorsing aansmeren.
    Matos succes met je herstel, ik kan wel janken. Eindelijk weer een fatsoenlijke linksback, maar nu alweer klaar. Gvd het kan ook niet meezitten.
  • 12 Aug 2019 om 21:51
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:44
      Hij is voor 2 seizoenen gehuurd volgens mij
    Nee, voor 1 jaar.
  • 12 Aug 2019 om 21:44
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:35
      Heel sneu voor deze jongen. Volgend jaar maar weer huren dan. Doan helemaal kapot schoppen in de thuiswedstrijd.
    Hij is voor 2 seizoenen gehuurd volgens mij
  • 12 Aug 2019 om 21:39
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:13
      Ook direct mijn gedachte bij die Doan. Vorig jaar Brama, nu dit weer, zaag die gast helemaal door midden bij ons thuis aub. Bvd.
    Amen.
  • 12 Aug 2019 om 21:34
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:30
      Spaanse linksbacks zijn er genoeg!
    Die Verhaegh gaat het ook niet volhouden tot einde seizoen, dus kijk dan direct even naar een rechtback.......en als Vuckic weer een tik krijgt hebben we daar een probleem. Gelukkig hebben Ramatoemoedan nog.
  • 12 Aug 2019 om 21:33
    • Quote van 12 Aug 2019 om 21:13
      Ook direct mijn gedachte bij die Doan. Vorig jaar Brama, nu dit weer, zaag die gast helemaal door midden bij ons thuis aub. Bvd.
    Net alle beelden teruggezien: Groningen was alleen maar aan het schoffelen niks anders. Ordinaire schopploeg, de een na de ander.
  • 12 Aug 2019 om 21:30
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:59
      Is de volgende speler een optie voor TvL: Juan Rafael Fuentes (Transfervrij) Linksbenige linkervleugel verdediger. 29 en vorige club Córdoba uit Spanje.
    Spaanse linksbacks zijn er genoeg!
  • 12 Aug 2019 om 21:13
    Ook direct mijn gedachte bij die Doan. Vorig jaar Brama, nu dit weer, zaag die gast helemaal door midden bij ons thuis aub. Bvd.
  • 12 Aug 2019 om 21:02
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:52
      Geen voorstander van deze acties, maar haal alsjeblieft Gonzales terug. Zet die tegenover Doan met één taak. 3-dubbele beenbreuk en alle banden afscheuren die Doan heeft. Opzouten met die gast.
    Ik normaal ook niet maar die Doan is 1 van de smerigste spelers die ik ooit heb zien voetballen.
  • 12 Aug 2019 om 21:01
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:59
      Is de volgende speler een optie voor TvL: Juan Rafael Fuentes (Transfervrij) Linksbenige linkervleugel verdediger. 29 en vorige club Córdoba uit Spanje.
    Dat zou een goede optie zijn!
  • 12 Aug 2019 om 20:59
    Is de volgende speler een optie voor TvL: Juan Rafael Fuentes (Transfervrij) Linksbenige linkervleugel verdediger. 29 en vorige club Córdoba uit Spanje.
  • 12 Aug 2019 om 20:52
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:35
      Heel sneu voor deze jongen. Volgend jaar maar weer huren dan. Doan helemaal kapot schoppen in de thuiswedstrijd.
    Geen voorstander van deze acties, maar haal alsjeblieft Gonzales terug. Zet die tegenover Doan met één taak. 3-dubbele beenbreuk en alle banden afscheuren die Doan heeft. Opzouten met die gast.
  • 12 Aug 2019 om 20:52
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:29
      Ikzeg. Ward. Wat het ook is het is gewoon verschrikkelijk wat deze jongen nu over komt. Ik wens hem zeker het allerbeste en sterkte met zijn zware revalidatie.
    precies!
  • 12 Aug 2019 om 20:50
    Zonde voor Twente en heel zuur voor hemzelf. Hopelijk snel een goede vervanger en wellicht mogelijkheden voor Oosterwolde..
  • 12 Aug 2019 om 20:44
    Tjonge jonge wat een bericht...had hem graag een heel seizoen gezien.
  • 12 Aug 2019 om 20:39
    Doan bedankt!!
  • 12 Aug 2019 om 20:35
    Heel sneu voor deze jongen. Volgend jaar maar weer huren dan. Doan helemaal kapot schoppen in de thuiswedstrijd.
  • 12 Aug 2019 om 20:29
    • Quote van 12 Aug 2019 om 20:20
      9 maanden, ammehoela.. Zal wel Meniscus zijn dan. Kruisband zou hij niet mee kunnen doorspelen.
    Ikzeg. Ward. Wat het ook is het is gewoon verschrikkelijk wat deze jongen nu over komt. Ik wens hem zeker het allerbeste en sterkte met zijn zware revalidatie.
  • 12 Aug 2019 om 20:26
    Pfff
  • 12 Aug 2019 om 20:21
    Juan Miranda van Barcelona B mag verhuurd worden. Lekker in Spanje blijven rondkijken, in die B teams zit meestal talent genoeg!
  • 12 Aug 2019 om 20:20
    9 maanden, ammehoela.. Zal wel Meniscus zijn dan. Kruisband zou hij niet mee kunnen doorspelen.
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›