Noodgedwongen oproep Vak-P aan fans: ''Bodem komt in zicht''

( 34 reacties)
Noodgedwongen oproep Vak-P aan fans: ''Bodem komt in zicht''

Vak-P gaat tijdens het aankomende thuisduel met RKC Waalwijk collecteren voor elke ingang van het stadion. De supportersvereniging hoopt zodoende geld op te halen om prachtige sfeeracties te kunnen blijven produceren, zoals recent tegen PSV het geval was.

"Deze acties, waar met man en macht aan gewerkt wordt, vragen veel aandacht, vrije tijd en ze kosten al gauw duizenden euro’s. Normaliter worden deze acties bekostigd met de inkomsten van het supportershome", schrijft Vak-P op Facebook. "Helaas kent iedereen het verhaal van de situatie omtrent het home, waardoor de huidige financiële situatie niet meeloopt met de ambities op de tribune."

"Door de 1e actie dit seizoen komt helaas de bodem van de centenpot weer in zicht. Toch willen wij koste wat kost, doorgaan met het maken van sfeeracties, zoals: de astronaut, het wapen van Enschede en de mega-actie tegen PSV thuis. Daarom wordt er zondag voor de wedstrijd tegen RKC weer gecollecteerd met emmers, bij elke ingang van het stadion. Elk bedrag is welkom!", aldus Vak-P.  

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Aug 2019 om 12:27
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:02
      Het home mag al weer open, maar P heeft geen horecavergunning meer. Verder zijn er nog andere haken en ogen. We gaan zien óf en wanneer...
    Weet ik, die horeca vergunning is tot nu toe nog niet ingediend + dat men geen camera's in het home willen. Maar de TOS snapt waar de kern van het probleem ligt dat moet je aanpakken, tja een 10 tje geven is leuk en stoer (op internet dan) maar kom je nergens mee. Na een beetje sfeer aktie kun je weer dom lappen.
  • 14 Aug 2019 om 19:02
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:27
      Dat bedoelde ik dus te zeggen maar ja
    Het home mag al weer open, maar P heeft geen horecavergunning meer. Verder zijn er nog andere haken en ogen. We gaan zien óf en wanneer...
  • 13 Aug 2019 om 23:27
    • Quote van 13 Aug 2019 om 13:15
      Volgens mij heeft de gemeente (=burgermeester) het home op een leugenachtige manier dicht geflikkerd. Home dicht= geen inkomsten = bedelstaf. Als dr gemeente slim is (zijn ze niet) gooien ze het home a la minute weer open. Het negatieve sentiment tegen vak P is bij de meeste toch al weer verdwenen. Integendeel. Iedereen ziet nu dat ze een niet te missen onderdeel van de club zijn.
    Dat bedoelde ik dus te zeggen maar ja
  • 13 Aug 2019 om 18:28
    • Quote van 13 Aug 2019 om 11:07
      Gvd dat wordt dan een warme kerst dit jaar. Wel lekker vroeg lijkt me. Zolang het home dicht is zijn er ook geen inkomsten dus is er ook geen geld meer voor sfeer actie,s en als de bodem in zicht is!!! tja jammer dan. Twente loopt er wel graag mee te koop toch naar buiten toe kom dan ook maar over de brug.
    Jan ...
  • 13 Aug 2019 om 18:27
    • Quote van 13 Aug 2019 om 12:20
      Jij bent duidelijk een fox sport supporter die de liefde en beleving van supporters niet kent! De liefde en passie voor onze club is niet in geld uit te drukken. Drink 1 schandalig duur biertje minder en je hebt al 5 euro voor een bijdrage aan de sfeer en beleving in onze veste!!!! Ik zal er twee minder drinken want ik steun vak p hier graag in. Het doek de verf kost klauwen met geld,maar de energie en liefde die deze jongens hier insteken is onbetaalbaar!!!
    Perfect gezegd . En die gast is een echte teletekst supporter....
  • 13 Aug 2019 om 16:11
    • Quote van 13 Aug 2019 om 12:42
      Jannie is volgens mij in de luwte weggepromoveerd
    Inderdaad BAM. Vrij kort nadat de fouten vanuit de politie boven water kwamen.
  • 13 Aug 2019 om 16:09
    • Quote van 13 Aug 2019 om 12:20
      Jij bent duidelijk een fox sport supporter die de liefde en beleving van supporters niet kent! De liefde en passie voor onze club is niet in geld uit te drukken. Drink 1 schandalig duur biertje minder en je hebt al 5 euro voor een bijdrage aan de sfeer en beleving in onze veste!!!! Ik zal er twee minder drinken want ik steun vak p hier graag in. Het doek de verf kost klauwen met geld,maar de energie en liefde die deze jongens hier insteken is onbetaalbaar!!!
    +100

    Van mij zondag 10 pop in de pot.
  • 13 Aug 2019 om 13:31
    Zakgeld is lang geleden ben 50,maar word me nu veel duidelijk ga maar verder spelen met je autotjes knul!
  • 13 Aug 2019 om 13:15
    • Quote van 13 Aug 2019 om 11:39
      Wat heeft de gemeente hier mee te doen?
    Volgens mij heeft de gemeente (=burgermeester) het home op een leugenachtige manier dicht geflikkerd. Home dicht= geen inkomsten = bedelstaf. Als dr gemeente slim is (zijn ze niet) gooien ze het home a la minute weer open. Het negatieve sentiment tegen vak P is bij de meeste toch al weer verdwenen. Integendeel. Iedereen ziet nu dat ze een niet te missen onderdeel van de club zijn.
  • 13 Aug 2019 om 12:51
    €10 pp
  • 13 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:07
      Die home moet gewoon weer open! Wat stelt 11 gram nou voor? Die Jannie van de politie en Onno van Veldhoven die mogen van mij wel opdonderen!
    Jannie is volgens mij in de luwte weggepromoveerd
  • 13 Aug 2019 om 12:30
    • Quote van 13 Aug 2019 om 12:20
      Jij bent duidelijk een fox sport supporter die de liefde en beleving van supporters niet kent! De liefde en passie voor onze club is niet in geld uit te drukken. Drink 1 schandalig duur biertje minder en je hebt al 5 euro voor een bijdrage aan de sfeer en beleving in onze veste!!!! Ik zal er twee minder drinken want ik steun vak p hier graag in. Het doek de verf kost klauwen met geld,maar de energie en liefde die deze jongens hier insteken is onbetaalbaar!!!
    Dikke+
  • 13 Aug 2019 om 12:20
    • Quote van 13 Aug 2019 om 11:07
      Gvd dat wordt dan een warme kerst dit jaar. Wel lekker vroeg lijkt me. Zolang het home dicht is zijn er ook geen inkomsten dus is er ook geen geld meer voor sfeer actie,s en als de bodem in zicht is!!! tja jammer dan. Twente loopt er wel graag mee te koop toch naar buiten toe kom dan ook maar over de brug.
    Jij bent duidelijk een fox sport supporter die de liefde en beleving van supporters niet kent! De liefde en passie voor onze club is niet in geld uit te drukken. Drink 1 schandalig duur biertje minder en je hebt al 5 euro voor een bijdrage aan de sfeer en beleving in onze veste!!!! Ik zal er twee minder drinken want ik steun vak p hier graag in. Het doek de verf kost klauwen met geld,maar de energie en liefde die deze jongens hier insteken is onbetaalbaar!!!
  • 13 Aug 2019 om 12:08
    • Quote van 13 Aug 2019 om 10:45
      Laat Twente en de gemeente maar een bijdrage leveren lijkt me.
    Lulletje rozewater
  • 13 Aug 2019 om 11:50
    • Quote van 13 Aug 2019 om 10:45
      Laat Twente en de gemeente maar een bijdrage leveren lijkt me.
    Gemeente heeft al genoeg voor Twente gedaan.
  • 13 Aug 2019 om 11:41
    Hier doneer ik wel voor. De vorige keer ook al gedaan overigens.
  • 13 Aug 2019 om 11:39
    • Quote van 13 Aug 2019 om 10:45
      Laat Twente en de gemeente maar een bijdrage leveren lijkt me.
    Wat heeft de gemeente hier mee te doen?
  • 13 Aug 2019 om 11:07
    • Quote van 13 Aug 2019 om 10:55
      Ja .... en kerst valt dit jaar al in september
    Gvd dat wordt dan een warme kerst dit jaar. Wel lekker vroeg lijkt me. Zolang het home dicht is zijn er ook geen inkomsten dus is er ook geen geld meer voor sfeer actie,s en als de bodem in zicht is!!! tja jammer dan. Twente loopt er wel graag mee te koop toch naar buiten toe kom dan ook maar over de brug.
  • 13 Aug 2019 om 10:55
    Ja .... en kerst valt dit jaar al in september
  • 13 Aug 2019 om 10:48
    10 euro heb je van mij alvast!
  • 13 Aug 2019 om 10:47
    • Quote van 13 Aug 2019 om 10:45
      Laat Twente en de gemeente maar een bijdrage leveren lijkt me.
    Laat twente maar eerst even focusen op spelers...
  • 13 Aug 2019 om 10:45
    Laat Twente en de gemeente maar een bijdrage leveren lijkt me.
  • 13 Aug 2019 om 10:27
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:49
      10,- van mij , zondag
    +1
  • 13 Aug 2019 om 10:16
    Meiertje van mij!! Eppie heeft u nog nieuws mbt transfers?
  • 13 Aug 2019 om 09:56
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:37
      Laten ze inderdaad ergens hun ibannummer vermelden. Kun je ook vanuit je luie (vakantie) stoel je bijdrage leveren!
    Staat er wel bij jongens,iets verder lezen.
  • 13 Aug 2019 om 09:54
    Is een crowdfundingsactie geen idee? Heb je een groter bereik mee denk ik. Uiteraard helpt collecteren ook goed.
  • 13 Aug 2019 om 09:49
    10,- van mij , zondag
  • 13 Aug 2019 om 09:37
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:02
      Is er geen online donatie? Woon niet meer in NL
    Laten ze inderdaad ergens hun ibannummer vermelden. Kun je ook vanuit je luie (vakantie) stoel je bijdrage leveren!
  • 13 Aug 2019 om 09:34
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:02
      Is er geen online donatie? Woon niet meer in NL
    Ja dat kan, check de Facebook van Vak P
  • 13 Aug 2019 om 09:23
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:07
      Die home moet gewoon weer open! Wat stelt 11 gram nou voor? Die Jannie van de politie en Onno van Veldhoven die mogen van mij wel opdonderen!
    Bent u Drommel ?
  • 13 Aug 2019 om 09:07
    Die home moet gewoon weer open! Wat stelt 11 gram nou voor? Die Jannie van de politie en Onno van Veldhoven die mogen van mij wel opdonderen!
  • 13 Aug 2019 om 09:02
    Is er geen online donatie? Woon niet meer in NL
  • 13 Aug 2019 om 08:45
    Vorige collecte was top. Van zeer gulle giften tot de laatste zakcentjes. Kwam allemaal voorbij en is even welkom!
  • 13 Aug 2019 om 07:47
    De sfeer van P draagt veel bij aan de voetbalbeleving. Gaat een mooie duit in het zakje!
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›