Derksen: ''Begrijp niet dat ze hem niet hebben binnengehaald''

( 17 reacties)
Derksen: ''Begrijp niet dat ze hem niet hebben binnengehaald''

Ondanks dat de competitie pas twee wedstrijden onderweg is, lijkt technisch directeur Ted van Leeuwen op het oog wederom een prima selectie te hebben samengesteld bij FC Twente. En dat met een minimaal budget.

"Hij heeft opnieuw een wonder verricht. Want als ik al die namen hoor, zegt dat me allemaal niks. Maar het voetbalt wel lekker samen. En die hebben elkaar nog nooit gezien", stelt Johan Derksen aan tafel bij Veronica Inside

Volgens presentator Wilfred Genee was Van Leeuwen de ideale man voor Feyenoord geweest. "Eigenlijk zou zo'n iemand veel beter technisch directeur bij Feyenoord kunnen zijn?", vraagt hij aan Derksen. "Ik begrijp ook niet dat Feyenoord Ted van Leeuwen nog niet genomen heeft. Ik begrijp eigenlijk niet dat niet iedere club na hetgeen hij gepresteerd heeft, hem niet heeft binnengehaald", luidt het antwoord.

Dankzij Van Leeuwen braken onder meer Dries Mertens en Nacer Chadli door in het betaalde voetbal. "Die jongen heeft het overal fantastisch gedaan. Ook bij een nietszeggend clubje als AGOVV deed hij de prachtigste dingen", aldus Derksen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2019 om 08:12
    Wie wil er nu van FC Twente naar dat nietige Feijenoord,..! niemand toch...
  • 13 Aug 2019 om 18:25
    Leemans zie ik er wel graag bij.
  • 13 Aug 2019 om 15:34
    Als alles niet naar Ajax moet dan is Feyenoord een goede tweede in Hilversum ,blijkbaar tellen andere clubs daar niet mee , wat denk waar zal het songfestival komen
  • 13 Aug 2019 om 12:39
    • Quote van 13 Aug 2019 om 10:04
      Ted is de baas over het voetbal bij Twente; die positie krijgt hij niet bij Feyenoord ; daar gaat het om
    Ik denk ook dat Feyenoord geen behoefte heeft aan een autocratische einzelganger.
  • 13 Aug 2019 om 12:06
    • Quote van 13 Aug 2019 om 11:27
      We moeten niet kijken binnen Nederland, er komt er toch weer een binnen vanuit Spanje die niemand kent hoogswaarschijnlijk
    Zeker in december
  • 13 Aug 2019 om 11:27
    • Quote van 13 Aug 2019 om 11:19
      Das wel een prima speler als je hem het vertrouwen geeft indd.
    We moeten niet kijken binnen Nederland, er komt er toch weer een binnen vanuit Spanje die niemand kent hoogswaarschijnlijk
  • 13 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:44
      Offtopic: Clint Leemans in de clinch met PEC Zwolle en Stegeman. Hij eist geen reserverol en mag vertrekken bij Zwolle. Clinch Lehman’s in de rol als Sandet van der Streek bij FCU. Ik denk dat zo’n jongen Twente op het middenveld sterner maakt.
    Das wel een prima speler als je hem het vertrouwen geeft indd.
  • 13 Aug 2019 om 11:12
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:44
      Offtopic: Clint Leemans in de clinch met PEC Zwolle en Stegeman. Hij eist geen reserverol en mag vertrekken bij Zwolle. Clinch Lehman’s in de rol als Sandet van der Streek bij FCU. Ik denk dat zo’n jongen Twente op het middenveld sterner maakt.
    Type Vuckic dus? Heeft ook aardige trap meen ik.
  • 13 Aug 2019 om 10:04
    Ted is de baas over het voetbal bij Twente; die positie krijgt hij niet bij Feyenoord ; daar gaat het om
  • 13 Aug 2019 om 09:47
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:31
      Is het eigenlijk een Abc'tje dat Fred Rutten de taken overneemt van Tedje mocht er vanmiddag een club voor de poort staan met een grote zak geld?
    Nee want Ted wou niet naar Feijenoord of andere club,gezien leeftijd laatste klus.
  • 13 Aug 2019 om 09:44
    Offtopic: Clint Leemans in de clinch met PEC Zwolle en Stegeman. Hij eist geen reserverol en mag vertrekken bij Zwolle. Clinch Lehman’s in de rol als Sandet van der Streek bij FCU. Ik denk dat zo’n jongen Twente op het middenveld sterner maakt.
  • 13 Aug 2019 om 09:31
    Is het eigenlijk een Abc'tje dat Fred Rutten de taken overneemt van Tedje mocht er vanmiddag een club voor de poort staan met een grote zak geld?
  • 13 Aug 2019 om 09:15
    Waarom zou hij uberhaupt hier weggaan?? Door die hele financiele malaise hier rn dat ze hem voor de gek hebben gehouden toen ie uit denemarken terug kwam kwa spelers budget na degradatie, daardoor heeft ie wel een machtspositie kunnen eisen. Hij bepaald gewoon wat er gebeurd op voetbal gebied (coach, spelers halen).
  • 13 Aug 2019 om 09:08
    • Quote van 13 Aug 2019 om 09:01
      Misschien hebben ze hem wel gevraagd maar bevalt het hem hier goed.
    Hij heeft een 3 jarig contract die hij wil uitdienen. Mocht hij weg gaan, dan moeten ze hem kopen.
  • 13 Aug 2019 om 09:01
    Misschien hebben ze hem wel gevraagd maar bevalt het hem hier goed.
  • 13 Aug 2019 om 08:48
    • Quote van 13 Aug 2019 om 08:42
      Genee irritante flapdrol! Komt altijd over alsof hij Twente pootje wil lichten, na het gedoe met Munsterman is hij alleen maar negatief. Lijkt wel alsof hij nog steeds een rekening met ons te vereffenen heeft.
    Dat valt wel mee toch? Hij is door Ted van Leeuwen te promoten juist positief over wat er nu gebeurt. Hij zou dat meerdere clubs waaronder Feyenoord aanbevelen.
  • 13 Aug 2019 om 08:42
    Genee irritante flapdrol! Komt altijd over alsof hij Twente pootje wil lichten, na het gedoe met Munsterman is hij alleen maar negatief. Lijkt wel alsof hij nog steeds een rekening met ons te vereffenen heeft.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›