Genee roemt FC Twente: ''Die gozer kan ook lekker voetballen''

( 12 reacties)
Genee roemt FC Twente: ''Die gozer kan ook lekker voetballen''

FC Twente heeft na twee duels in de Eredivisie al vier (bonus)punten verzameld en dat is ook bij de heren van Veronica Inside niet onopgemerkt gebleven. De Enschedese club een degradatiekandidaat? Allesbehalve.

"We zijn nog maar net onderweg, maar we gaan er gewoon vanuit dat FC Twente erin blijft en dat ze best een aardige indruk gaan maken", stelt presentator Wilfred Genee. "Ze hebben best een paar leuke voetballers. Bijvoorbeeld die Nakamura. Die gozer kan ook lekker voetballen."

Volgens Johan Derksen moeten de credits naar technisch directeur Ted van Leeuwen, die ook Gonzalo Garcia aanstelde. "Die had hij bij Esbjerg en ik dacht: die neemt een groot risico met een jongen zonder enige ervaring. Maar het klikt gewoon daar met de spelergroep blijkbaar", aldus De Snor.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2019 om 15:40
    • Quote van 14 Aug 2019 om 12:21
      Als we zo doorgaan blijven we dus punten pakken, elke wedstrijd minimaal één... Dat bedoel je niet, spel moet inderdaad beter. García is heel erg boos geweest, hij vindt dat er gevoetbald moet worden ook na een 1-0 voorsprong, dan niet laten zakken maar doorgaan voor de 2-0, 3-0 enz. De spelers hebben luid en duidelijk te horen gekregen dat de trainer niet tevreden is over het spel tegen Grûnn.
    Haha ja als je me letterlijk citeert blijven wij indd op deze manier punten pakken.
    Soms, als ik hardop mag denken, mis ik een idee achter het spel. Achterin rondtikken lukt ons goed. Echter wanneer het bij de middellijn komt oogt het heel inspiratieloos, helaas. Maar zoals ik al zei laat ik mijn eigen graag verrassen.
  • 14 Aug 2019 om 12:21
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:14
      Misschien kijk ik andere wedstrijden? Maar op het eerste halfuur tegen PSV na.. is het gewoon kut en hebben we de punten tegen Groningen te danken aan Bax. Af en toe een leuke combinatie maar verder hopeloos, vind ik.
      Aitor is bagger, Espinosa is bagger, Vuckic is bagger. Verhaegh kan mij tot nu toe niet bekoren. Ik moet het dit seizoen maar zien.. Ik denk als we zó doorgaan dat je blij mag zijn met handhaving.
      Maar ik laat mijn eigen graag verrassen.
    Als we zo doorgaan blijven we dus punten pakken, elke wedstrijd minimaal één... Dat bedoel je niet, spel moet inderdaad beter. García is heel erg boos geweest, hij vindt dat er gevoetbald moet worden ook na een 1-0 voorsprong, dan niet laten zakken maar doorgaan voor de 2-0, 3-0 enz. De spelers hebben luid en duidelijk te horen gekregen dat de trainer niet tevreden is over het spel tegen Grûnn.
  • 14 Aug 2019 om 05:15
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:08
      Misschien moet je ook andere potjes kijken in de eredivisie zodat je vergelijkingsmateriaal hebt?
    Zodat ik kan zien dat mindere clubs makkelijker voetballen? Ik zie mindere clubs combineren tot de 16 vd tegenstander. En dan zie ik Twente.. Schijnbaar zie ik het dan toch niet goed en speelt Twente de sterren vd hemel.
  • 13 Aug 2019 om 21:28
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:08
      Misschien moet je ook andere potjes kijken in de eredivisie zodat je vergelijkingsmateriaal hebt?
    Ben ik met je eens. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de wedstrijd komend weekend tegen RKC, in mijn ogen één van de minste ploegen.
  • 13 Aug 2019 om 21:24
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:30
      Jouw negativiteit ook.
    Eens haha
  • 13 Aug 2019 om 21:08
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:14
      Misschien kijk ik andere wedstrijden? Maar op het eerste halfuur tegen PSV na.. is het gewoon kut en hebben we de punten tegen Groningen te danken aan Bax. Af en toe een leuke combinatie maar verder hopeloos, vind ik.
      Aitor is bagger, Espinosa is bagger, Vuckic is bagger. Verhaegh kan mij tot nu toe niet bekoren. Ik moet het dit seizoen maar zien.. Ik denk als we zó doorgaan dat je blij mag zijn met handhaving.
      Maar ik laat mijn eigen graag verrassen.
    Misschien moet je ook andere potjes kijken in de eredivisie zodat je vergelijkingsmateriaal hebt?
  • 13 Aug 2019 om 19:14
    Misschien kijk ik andere wedstrijden? Maar op het eerste halfuur tegen PSV na.. is het gewoon kut en hebben we de punten tegen Groningen te danken aan Bax. Af en toe een leuke combinatie maar verder hopeloos, vind ik.
    Aitor is bagger, Espinosa is bagger, Vuckic is bagger. Verhaegh kan mij tot nu toe niet bekoren. Ik moet het dit seizoen maar zien.. Ik denk als we zó doorgaan dat je blij mag zijn met handhaving.
    Maar ik laat mijn eigen graag verrassen.
  • 13 Aug 2019 om 18:44
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:34
      Ik heb Twente feitelijk maar zo'n half uur écht goed zien spelen, eerste helft tegen PSV. Maar daaruit blijkt wel dat er veel potentie in de groep zit en dat geeft zeker vertrouwen. Vind inderdaad ook dat er nu van alle kanten wel heel veel veren in onze kont worden gedrukt die enkel gebaseerd lijken te zijn op het aantal punten dat we nu hebben. De toekomst zie ik zeker wel positief in met een plek bovenin het rechterrijtje.
    Als je dit vergelijkt met vorig jaar gaat het wel allemaal een stukje sneller. Bovendien getuigt het van rust en discipline zoals ze in de tweede helft tot 1-2 gespeeld hebben, dat is ook een mentale kwaliteit
  • 13 Aug 2019 om 17:34
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:28
      De positiviteit is wel een beetje overdreven hoor. Het spel tegen Groningen was niet om aan te zien.
    Ik heb Twente feitelijk maar zo'n half uur écht goed zien spelen, eerste helft tegen PSV. Maar daaruit blijkt wel dat er veel potentie in de groep zit en dat geeft zeker vertrouwen. Vind inderdaad ook dat er nu van alle kanten wel heel veel veren in onze kont worden gedrukt die enkel gebaseerd lijken te zijn op het aantal punten dat we nu hebben. De toekomst zie ik zeker wel positief in met een plek bovenin het rechterrijtje.
  • 13 Aug 2019 om 17:30
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:28
      De positiviteit is wel een beetje overdreven hoor. Het spel tegen Groningen was niet om aan te zien.
    Dat kwam natuurlijk ook door de wedstrijd zelf.
  • 13 Aug 2019 om 17:30
    • Quote van 13 Aug 2019 om 17:28
      De positiviteit is wel een beetje overdreven hoor. Het spel tegen Groningen was niet om aan te zien.
    Jouw negativiteit ook.
  • 13 Aug 2019 om 17:28
    De positiviteit is wel een beetje overdreven hoor. Het spel tegen Groningen was niet om aan te zien.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›