Aburjania overbodig? ''Die gaat ook geen minuten meer maken'' Ten Voorde kritisch: ''Ik vind het niet de plek van Wout Brama'' Toekomst Verdonk ongewis: ''Volgens mij wil hij wel blijven'' Vak-P organiseert 'extra lange Homeless-party' met Cafe Gold Rush ''Voor die slapjanus moet misschien toch een plekje gevonden worden''

Garcia houdt twee besloten trainingen in aanloop naar RKC-thuis

( 19 reacties)
Garcia houdt twee besloten trainingen in aanloop naar RKC-thuis

FC Twente heeft de trainingstijden voor de rest van de week bekend gemaakt. De club uit Enschede heeft aankomende donderdag een vrije dag op het programma heeft staan, zo blijkt uit het schema op de clubsite. 

Op woensdag en vrijdag traint de selectie van trainer Gonzalo Garcia achter gesloten deuren. Zondag staat de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk op het programma. De thuiswedstrijd in de Grolsch Veste begint om 14:30 uur. 

Trainingstijden FC Twente: 

Maandag 12 augustus
14.30 uur

Dinsdag 13 augustus
10.45 uur

Woensdag 14 augustus
Besloten training

Vrijdag 16 augustus
Besloten training

Zaterdag 17 augustus
14.30 uur

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2019 om 14:17
    • Quote van 14 Aug 2019 om 12:27
      Dat is ook wat ik zeg. Nooit scoorden we volgens mij zoveel vanuit corners, penalty's en (indirecte) vrije trappen. Dingen die je instudeert achter gesloten deuren. M.i. zijn ze ook vorig jaar wel degelijk belangrijk geweest, maar er waren een boel die het veroordeelden.
    Ik kan jou volgen: Vorig seizoen was het "niets", maar werd FcT kampioen. Dit seizoen zijn velen erg positief, maar helaas hebben we al met flinke blessures te kampen (vorig jaar ook overigens) en kunnen we alleen de wedstrijdpunten als erg positief zien. KWW dus, pas eind September / begin Oktober kan beoordeeld worden of er echte progressie is gemaakt.... Met 3 goede aanvullingen voor 1 September a.s. kan de wereld er dan anders uitzien. Ik geef het wel een kans, maar zie zeker nog geen tekenen van euforie.....
  • 14 Aug 2019 om 14:07
    • Quote van 14 Aug 2019 om 13:42
      Omdat hij daarnaast meer traint en er duidelijk meer voetbal te zien is dan onder Poeslief. G2 mag voor mijn part de hele week besloten trainen, als het maar zichtbaar is tijdens de wedstrijden. Bij Poeslief knoeiden ze maar raak en dan heb ik er meer problemen mee dat zo'n clown besloten trainingen 'houdt'
    Is dat wel zo? Ik hoorde mensen hem prijzen om aanvallende intenties. Zelfs tegen 9 man heb ik daar eerlijk gezegd niet veel van gezien. Het is m.i. nog erg vroeg om conclusies te trekken en in de polonaise achter Ted en G2 aan te lopen. Vooralsnog ben ik nog niet geheel overtuigd.
  • 14 Aug 2019 om 13:48
    • Quote van 14 Aug 2019 om 13:42
      Omdat hij daarnaast meer traint en er duidelijk meer voetbal te zien is dan onder Poeslief. G2 mag voor mijn part de hele week besloten trainen, als het maar zichtbaar is tijdens de wedstrijden. Bij Poeslief knoeiden ze maar raak en dan heb ik er meer problemen mee dat zo'n clown besloten trainingen 'houdt'
    100+
  • 14 Aug 2019 om 13:42
    • Quote van 14 Aug 2019 om 11:07
      Moet eerlijk zeggen dat ik het van Garcia beter kan hebben dan van Pusic..
    Omdat hij daarnaast meer traint en er duidelijk meer voetbal te zien is dan onder Poeslief. G2 mag voor mijn part de hele week besloten trainen, als het maar zichtbaar is tijdens de wedstrijden. Bij Poeslief knoeiden ze maar raak en dan heb ik er meer problemen mee dat zo'n clown besloten trainingen 'houdt'
  • 14 Aug 2019 om 13:34
    • Quote van 14 Aug 2019 om 11:53
      Kunnen we Slobodan Rajkovic niet terughalen? Kan op linksback en centraal spelen. Is transfervrij.
    Is als back veel te traag.
  • 14 Aug 2019 om 12:27
    • Quote van 14 Aug 2019 om 12:07
      Dat is vreemd... want ik had juist het gevoel dat we nouwelijks veldgoals maakten en meerendeels moesten leunen op dode spelmomenten
    Dat is ook wat ik zeg. Nooit scoorden we volgens mij zoveel vanuit corners, penalty's en (indirecte) vrije trappen. Dingen die je instudeert achter gesloten deuren. M.i. zijn ze ook vorig jaar wel degelijk belangrijk geweest, maar er waren een boel die het veroordeelden.
  • 14 Aug 2019 om 12:07
    • Quote van 14 Aug 2019 om 11:45
      Het maakt mij eigenlijk geen donder uit. Beiden zullen zo hun redenen hebben. Ik vond het veroordelen vorig jaar erg triest worden, terwijl we volgens mij nooit zoveel uit standaardsituaties gescoord hebben.
    Dat is vreemd... want ik had juist het gevoel dat we nouwelijks veldgoals maakten en meerendeels moesten leunen op dode spelmomenten
  • 14 Aug 2019 om 11:53
    Kunnen we Slobodan Rajkovic niet terughalen? Kan op linksback en centraal spelen. Is transfervrij.
  • 14 Aug 2019 om 11:45
    • Quote van 14 Aug 2019 om 11:07
      Moet eerlijk zeggen dat ik het van Garcia beter kan hebben dan van Pusic..
    Het maakt mij eigenlijk geen donder uit. Beiden zullen zo hun redenen hebben. Ik vond het veroordelen vorig jaar erg triest worden, terwijl we volgens mij nooit zoveel uit standaardsituaties gescoord hebben.
  • 14 Aug 2019 om 11:43
    • Quote van 14 Aug 2019 om 11:07
      Hoezo neem je dat dan blindelings over ;) Dat was omdat het Pusic was, maar GG verstopt zich niet achter dingen en zegt waar het op staat. Ook geeft hij de spelers geen kusjes/knuffels voor we trainingen/wedstrijden.
    Blindelings? Volgens mij juist niet en vraag ik met 'Toch?' bevestiging of ontkenning ;)
  • 14 Aug 2019 om 11:07
    • Quote van 14 Aug 2019 om 11:05
      Trainingen achter gesloten deuren knuffeltijd noemen komt ook niet van mij. Heb het vorig jaar veelvuldig gehoord en vraag me af wat er nu achter gesloten deuren zou moeten gebeuren.
    Moet eerlijk zeggen dat ik het van Garcia beter kan hebben dan van Pusic..
  • 14 Aug 2019 om 11:07
    • Quote van 14 Aug 2019 om 11:05
      Trainingen achter gesloten deuren knuffeltijd noemen komt ook niet van mij. Heb het vorig jaar veelvuldig gehoord en vraag me af wat er nu achter gesloten deuren zou moeten gebeuren.
    Hoezo neem je dat dan blindelings over ;) Dat was omdat het Pusic was, maar GG verstopt zich niet achter dingen en zegt waar het op staat. Ook geeft hij de spelers geen kusjes/knuffels voor we trainingen/wedstrijden.
  • 14 Aug 2019 om 11:05
    • Quote van 14 Aug 2019 om 07:41
      Nee doe maar gwn niet. Grappig doen om een trainer die vele malen beter lijkt te zijn dan Pusic, doe maar gewoon niet.
    Trainingen achter gesloten deuren knuffeltijd noemen komt ook niet van mij. Heb het vorig jaar veelvuldig gehoord en vraag me af wat er nu achter gesloten deuren zou moeten gebeuren.
  • 14 Aug 2019 om 10:01
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:08
      Knuffeltijd! Toch? :P
    Er was maar één knuffel trainer en die zit nu bij AZ, het is nu allemaal beter leuker onder deze trainer. Dus voor eventuele knuffelsessies moet je naar AZ.
  • 14 Aug 2019 om 08:35
    • Quote van 14 Aug 2019 om 07:41
      Nee doe maar gwn niet. Grappig doen om een trainer die vele malen beter lijkt te zijn dan Pusic, doe maar gewoon niet.
    +10
  • 14 Aug 2019 om 07:41
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:08
      Knuffeltijd! Toch? :P
    Nee doe maar gwn niet. Grappig doen om een trainer die vele malen beter lijkt te zijn dan Pusic, doe maar gewoon niet.
  • 13 Aug 2019 om 23:08
    Knuffeltijd! Toch? :P
  • 13 Aug 2019 om 23:04
    Dacht dat ze tweemaal per dag trainden, of zijn ze bang voor overbelasting? !
  • 13 Aug 2019 om 21:57
    Zonde had morgen graag kijkje willen nemen
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›