Update | FC Twente kan komst Gonzalez definitief vergeten

( 16 reacties)
Update | FC Twente kan komst Gonzalez definitief vergeten

Ted van Leeuwen was al lange tijd op zoek naar een extra verdediger, maar door de blessure van Matos is dit nog noodzakelijker. Bij die zoektocht hoeft hij echter niet te rekenen op Cristian Gonzalez.

Volgens Miranda Es Deporte, staat de Uruguayaanse verdediger in de belangstelling van CD Mirandés en zou hij zelfs al op het punt staan om een contract te ondertekenen bij de club uit de Segunda División, het tweede niveau van Spanje.

Hoewel de verdediger eerder aangaf graag te willen blijven in Enschede, lijkt hij dus in Spanje te blijven. De voorkeur van Gonzalo Garcia lijkt te gaan naar een verdediger, die zowel centraal kan als op de back-positie.

Update:
Cristian Gonzalez heeft definitief gekozen om naar Mirandes CD te gaan. De verdediger speelt het komende seizoen op huurbasis voor de tweede divisionist van Spanje. Na zijn uitlening is hij transfervrij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2019 om 23:22
    Jammer dit... gouden mentaliteit. Heeft veel punten binnengehaald met Bijen samen vorig jaar.
  • 14 Aug 2019 om 22:16
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:45
      Heb geen bron maar hoorde de naam Rosales noemen. Zou bij Espagnol op dood spoor zitten!
    Die heeft pas een transfer gemaakt naar andere la liga club
  • 14 Aug 2019 om 20:36
    Verdonk van Feyenoord wordt volgens twenteinste.nl vrijdag gepresenteerd!
  • 14 Aug 2019 om 20:24
    • Quote van 14 Aug 2019 om 20:16
      Rosales misschien?
    Hoop op wat anders, Rosales levert geen geld op!
  • 14 Aug 2019 om 20:16
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:36
      Verdedigend was het gwn een beest, echt een slager. Bal wegrammen en gaan, beter dan die mietjes die alleen maar kunnen opbouwen en invliegen als een wijf. Las ook een gerucht dat een back terug zou komen, niet bekend wie. Riepen wat mensen dat cuevas niet zou misstaan, ongelovelijk. Symbool voor de degradatie, iedere wedstrijd wel iemand een doodschop verkocht en een gele kaart gepakt. Rende als een kip zonder kop heen en weer, bron van onrust.
    Rosales misschien?
  • 14 Aug 2019 om 20:10
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:36
      Verdedigend was het gwn een beest, echt een slager. Bal wegrammen en gaan, beter dan die mietjes die alleen maar kunnen opbouwen en invliegen als een wijf. Las ook een gerucht dat een back terug zou komen, niet bekend wie. Riepen wat mensen dat cuevas niet zou misstaan, ongelovelijk. Symbool voor de degradatie, iedere wedstrijd wel iemand een doodschop verkocht en een gele kaart gepakt. Rende als een kip zonder kop heen en weer, bron van onrust.
    Hier valt Gonzales na mijn mening ook onder, Nederlanders centraal achterin gaat prima. Vorig seizoen Schenk ook paar keer prima voor hem ingevallen zowaar niet beter maar Pusic wou hem niet laten staan. Hoop echt dat TED wat anders uit de hoed laat verschijnen.
  • 14 Aug 2019 om 19:48
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:45
      Heb geen bron maar hoorde de naam Rosales noemen. Zou bij Espagnol op dood spoor zitten!
    Daar zou ik wel voorstander van zijn, mits hij ook linksback kan? Aangezien verheagh er ook al loopt.
  • 14 Aug 2019 om 19:47
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:44
      Als je leest hoe GGG wil spelen, dan heb je aan Gonzalez niet veel. Dat geef jezelf aan. Bal wegrammen, leuk. Maar de afvallende bal is dikwijls voor de tegenstander = tegenaanval
    Daar moet ik je idd gelijk in geven. Al lijkt het me wel handig om hem in te kunnen brengen bij een voorsprong. Resultaat moet leidend blijven, willen voetballen is niet altijd het beste.
  • 14 Aug 2019 om 19:45
    Heb geen bron maar hoorde de naam Rosales noemen. Zou bij Espagnol op dood spoor zitten!
  • 14 Aug 2019 om 19:44
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:36
      Verdedigend was het gwn een beest, echt een slager. Bal wegrammen en gaan, beter dan die mietjes die alleen maar kunnen opbouwen en invliegen als een wijf. Las ook een gerucht dat een back terug zou komen, niet bekend wie. Riepen wat mensen dat cuevas niet zou misstaan, ongelovelijk. Symbool voor de degradatie, iedere wedstrijd wel iemand een doodschop verkocht en een gele kaart gepakt. Rende als een kip zonder kop heen en weer, bron van onrust.
    Als je leest hoe GGG wil spelen, dan heb je aan Gonzalez niet veel. Dat geef jezelf aan. Bal wegrammen, leuk. Maar de afvallende bal is dikwijls voor de tegenstander = tegenaanval
  • 14 Aug 2019 om 19:36
    Verdedigend was het gwn een beest, echt een slager. Bal wegrammen en gaan, beter dan die mietjes die alleen maar kunnen opbouwen en invliegen als een wijf. Las ook een gerucht dat een back terug zou komen, niet bekend wie. Riepen wat mensen dat cuevas niet zou misstaan, ongelovelijk. Symbool voor de degradatie, iedere wedstrijd wel iemand een doodschop verkocht en een gele kaart gepakt. Rende als een kip zonder kop heen en weer, bron van onrust.
  • 14 Aug 2019 om 19:12
    Heel jammer, by far de beste verdediger van de KKD vorig jaar en had in de eredivisie prima mee gekund en schitterend duo kunnen vormen met Pleguezuelo die ik hoger inschaal dan Bijen en Schenk.
  • 14 Aug 2019 om 19:11
    • Quote van 14 Aug 2019 om 19:06
      Hier is maar 1 woord voor!! GELUKKIG!
    +1
  • 14 Aug 2019 om 19:11
    Mis je niets aan.. next.
  • 14 Aug 2019 om 19:08
    Jammer, deze uruguyaan ging door roeien en ruiten, had gif in z’n flikker...konden we goed gebruiken!
  • 14 Aug 2019 om 19:06
    Hier is maar 1 woord voor!! GELUKKIG!
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›