Leuke beelden: Garcia en De Lange showen skills op trainingsveld Trainingsvelden onbespeelbaar; FC Twente wijkt uit naar kunstgras Boere wekt interesse en sluit vertrek bij Uerdingen niet uit TUSSENSTAND | Vrije verkoop bekerduel FC Twente - Go Ahead Eagles gestart Eredivisie-clubs leggen wedstrijd minuut stil als statement tegen racisme

'FC Twente heeft vervanger Matos binnen; uiterlijk vrijdag presentatie'

( 102 reacties)
'FC Twente heeft vervanger Matos binnen; uiterlijk vrijdag presentatie'

FC Twente heeft volgens Twente Insite de vervanger van Jose Matos al binnen. Het zou gaan om Calvin Verdonk, die zowel op linksback kan spelen als op de centrale positie. Hij zou zelfs al de medische keuring hebben doorstaan.

FC Twente was al op zoek naar een extra verdediger om de selectie te versterken, maar nadat bekend werd dat Matos een zware blessure had opgelopen, moest de ploeg met spoed op zoek naar een verdediger. Dit lijkt dus Verdonk te worden.

De derde linksback van Feyenoord, achter Haps en Malacia, zou al medisch zijn gekeurd en de verwachting is dat hij uiterlijk vrijdag zal worden gepresenteerd als de nieuwe linksback van FC Twente. Het zal gaan om een verhuurperiode.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Aug 2019 om 18:07
    • Quote van 15 Aug 2019 om 15:00
      Hallo TC niks eind van de maand maar direct gehandeld door Ted. Zij ik toch niemand die het weet ook jij niet.
    Geduld wordt beloond Messi. Moet eerlijk zeggen dat Tedjen de gelederen goed sluitend houdt...of de gordijnen dicht.....? ;)
  • 15 Aug 2019 om 15:00
    • Quote van 15 Aug 2019 om 14:31
      Nee kerel, was aan't driet'n. Ik ken inderdaad jouw antipathie m.b.t. Lely, maar dat wil niet zeggen dat Calvin Verdonk beter is. Dat is hetgeen waar het mij om ging. Misschien is Verdonk wel van het kaliber Lely...weten wij veel?


      Ik moet het eerst nog maar zien. Gewoon een KWW'tje dus. ;)
    Hallo TC niks eind van de maand maar direct gehandeld door Ted. Zij ik toch niemand die het weet ook jij niet.
  • 15 Aug 2019 om 14:31
    • Quote van 15 Aug 2019 om 07:38
      Moest je plasje doen TC? Zag dat het 3 uur geleden was? Ik ben inderdaad heel blij dat het geen vd Lely wordt, en als jij daar niet tegen kunt moet je het niet lezen TC. Je weet mijn anti phatie over hem, kan er niets aan doen maar nogmaals lees het dan gewoon niet.
    Nee kerel, was aan't driet'n. Ik ken inderdaad jouw antipathie m.b.t. Lely, maar dat wil niet zeggen dat Calvin Verdonk beter is. Dat is hetgeen waar het mij om ging. Misschien is Verdonk wel van het kaliber Lely...weten wij veel?


    Ik moet het eerst nog maar zien. Gewoon een KWW'tje dus. ;)
  • 15 Aug 2019 om 14:28
    • Quote van 15 Aug 2019 om 12:06
      Stel dat TvL een aanbod van Feijenoord afwijst, ben je dan gedesillusioneerd? Want dat kan zo maar gebeuren... :-)
    Als hij het niet afwijst is dat slecht voor Twente.
    Zie hoe hij steeds de bekende spelers mee neemt
  • 15 Aug 2019 om 14:28
    • Quote van 15 Aug 2019 om 07:01
      Er is er maar 1 sneu... dat is de persoon die in een topic van iemand die overleden is belachelijke En schandalige opmerkingen plaatst... jij dus... Dus volgens mij ben jij wel de laatste die iemand anders sneu mag noemen... Kan me herinneren dat we jou hier ook eens onze steunbetuigingen hebben gegeven bij een overlijden, ook al kennen we die persoon niet... dat gaf je steun en vond je fijn en dat is waar het omgaat... en dan zelf zoiets zeggen....tja Verder heb ik je tijdens mijn afwezigheid een zeer gerespecteerd lid Ik gezegd dat hij moest kappen met: ikzeg... omdat jij je daaraan stoort... nu stoor je je aan jadie zijn vd lely.... volgens mij heeft men zich het meest aan jou gestoord hier... Heb je daar iets mee gedaan of van geleerd? Nope dus volgens mij ben jij de laatste die daar wat van kan zeggen... Ik heb wel geleerd en bespaar me je antwoord ik ga er toch niet verder op in voor mij heb jij afgedaan... sterkte Zo en nu weer belangrijke dingen: voetbal! :)
    Ach Frankie toch, je maakt jezelf belangrijker dan je daadwerkelijk bent. Ik incasseer en deel uit. :)
  • 15 Aug 2019 om 12:06
    • Quote van 15 Aug 2019 om 11:55
      Soms vallen dingen op hun plek.Ik hoor dat Ted hoog op het verlanglijstje van Feyenoord staat.Hij zou daar veel meer kunnen verdienen dan bij tweneSoms is 1 plus 1 2
    Stel dat TvL een aanbod van Feijenoord afwijst, ben je dan gedesillusioneerd? Want dat kan zo maar gebeuren... :-)
  • 15 Aug 2019 om 11:55
    Soms vallen dingen op hun plek.Ik hoor dat Ted hoog op het verlanglijstje van Feyenoord staat.Hij zou daar veel meer kunnen verdienen dan bij tweneSoms is 1 plus 1 2
  • 15 Aug 2019 om 11:46
    • Quote van 15 Aug 2019 om 06:38
      Des te mooier als hij wat wordt later.
    Waarom, 6 maanden huur, alst wat wordt is alleen feijenoord blij. Dramatische constructie.
  • 15 Aug 2019 om 11:38
    • Quote van 15 Aug 2019 om 09:42
      Wie ik ..piep ..echt nie piep ik ben ...piep altijd piep correct piep in mijn piep antwoorden piep piep :-):-)
    hahahahaha
  • 15 Aug 2019 om 11:23
    • Quote van 15 Aug 2019 om 09:21
      Vroeger was Jadie ook bij jerry springer in de uitzending. Alleen dat is nooit uitgezonden die man die al die scheldwoorden moet blokken met een piepje zit nog overspannen thuus :)
    Hahahaha
  • 15 Aug 2019 om 11:09
    • Quote van 15 Aug 2019 om 09:42
      Wie ik ..piep ..echt nie piep ik ben ...piep altijd piep correct piep in mijn piep antwoorden piep piep :-):-)
    Ik dacht dat je wel met regelmatigheid een smeermiddel (alcoholische?) gebruikte? Dan hoeft het toch niet meer te "piepen"? :-)
  • 15 Aug 2019 om 09:43
    • Quote van 15 Aug 2019 om 09:42
      Wie ik ..piep ..echt nie piep ik ben ...piep altijd piep correct piep in mijn piep antwoorden piep piep :-):-)
    Hahaha
  • 15 Aug 2019 om 09:42
    • Quote van 15 Aug 2019 om 09:21
      Vroeger was Jadie ook bij jerry springer in de uitzending. Alleen dat is nooit uitgezonden die man die al die scheldwoorden moet blokken met een piepje zit nog overspannen thuus :)
    Wie ik ..piep ..echt nie piep ik ben ...piep altijd piep correct piep in mijn piep antwoorden piep piep :-):-)
  • 15 Aug 2019 om 09:25
    • Quote van 15 Aug 2019 om 09:21
      Vroeger was Jadie ook bij jerry springer in de uitzending. Alleen dat is nooit uitgezonden die man die al die scheldwoorden moet blokken met een piepje zit nog overspannen thuus :)
    Klopt, zou te weinig tekst zijn voor de kijkers :))
  • 15 Aug 2019 om 09:21
    • Quote van 15 Aug 2019 om 09:12
      Ja Die is presentator van "De Oosttribune"... Wist je dat niet..?
    Vroeger was Jadie ook bij jerry springer in de uitzending. Alleen dat is nooit uitgezonden die man die al die scheldwoorden moet blokken met een piepje zit nog overspannen thuus :)
  • 15 Aug 2019 om 09:12
    • Quote van 15 Aug 2019 om 08:06
      In ander nieuws. Heeft JaDie RTV oost gebeld?
    Ja Die is presentator van "De Oosttribune"... Wist je dat niet..?
  • 15 Aug 2019 om 09:06
    • Quote van 15 Aug 2019 om 08:19
      Ja ik zet vrijdag in de uitzending:-);-)
    Lachen!;)
  • 15 Aug 2019 om 08:19
    • Quote van 15 Aug 2019 om 08:06
      In ander nieuws. Heeft JaDie RTV oost gebeld?
    Ja ik zet vrijdag in de uitzending:-);-)
  • 15 Aug 2019 om 08:12
    • Quote van 15 Aug 2019 om 05:01
      Je wordt een beetje sneu kerel om elke keer Lely te noemen een betoog.

      'We' weten het nu wel een keer, en het is nog maar afwachten of hij daadwerkelijk beter zou zijn als Lely....
    Gelukkig komt de naam Gladde Glipper niet stelselmatig voorbij net als al die andere zielige kinderachtige bijnaampjes van je..... -_-
  • 15 Aug 2019 om 08:06
    In ander nieuws. Heeft JaDie RTV oost gebeld?
  • 15 Aug 2019 om 07:38
    • Quote van 15 Aug 2019 om 05:01
      Je wordt een beetje sneu kerel om elke keer Lely te noemen een betoog.

      'We' weten het nu wel een keer, en het is nog maar afwachten of hij daadwerkelijk beter zou zijn als Lely....
    Moest je plasje doen TC? Zag dat het 3 uur geleden was? Ik ben inderdaad heel blij dat het geen vd Lely wordt, en als jij daar niet tegen kunt moet je het niet lezen TC. Je weet mijn anti phatie over hem, kan er niets aan doen maar nogmaals lees het dan gewoon niet.
  • 15 Aug 2019 om 07:01
    • Quote van 15 Aug 2019 om 05:01
      Je wordt een beetje sneu kerel om elke keer Lely te noemen een betoog.

      'We' weten het nu wel een keer, en het is nog maar afwachten of hij daadwerkelijk beter zou zijn als Lely....
    Er is er maar 1 sneu... dat is de persoon die in een topic van iemand die overleden is belachelijke En schandalige opmerkingen plaatst... jij dus... Dus volgens mij ben jij wel de laatste die iemand anders sneu mag noemen... Kan me herinneren dat we jou hier ook eens onze steunbetuigingen hebben gegeven bij een overlijden, ook al kennen we die persoon niet... dat gaf je steun en vond je fijn en dat is waar het omgaat... en dan zelf zoiets zeggen....tja Verder heb ik je tijdens mijn afwezigheid een zeer gerespecteerd lid Ik gezegd dat hij moest kappen met: ikzeg... omdat jij je daaraan stoort... nu stoor je je aan jadie zijn vd lely.... volgens mij heeft men zich het meest aan jou gestoord hier... Heb je daar iets mee gedaan of van geleerd? Nope dus volgens mij ben jij de laatste die daar wat van kan zeggen... Ik heb wel geleerd en bespaar me je antwoord ik ga er toch niet verder op in voor mij heb jij afgedaan... sterkte Zo en nu weer belangrijke dingen: voetbal! :)
  • 15 Aug 2019 om 06:38
    • Quote van 15 Aug 2019 om 02:00
      Ik hoop dat je gelijk krijgt. Wel kut dat hij van de kakkerlakken komt.
    Des te mooier als hij wat wordt later.
  • 15 Aug 2019 om 05:01
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:07
      Alles is beter dan de optie die we nu hebben met JvdL. Goed en snel gehandeld Ted.
    Je wordt een beetje sneu kerel om elke keer Lely te noemen een betoog.

    'We' weten het nu wel een keer, en het is nog maar afwachten of hij daadwerkelijk beter zou zijn als Lely....
  • 15 Aug 2019 om 03:13
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:05
      Haha het is een voetbalforum, geen gesloten stiekeme boomhutgroep. Men hoeft zich hier echt niet voor te stellen of te verantwoorden voor ze een reactie plaatsen;)
    Waarom heb ik dan allerlei geheime wachtwoorden uit mn kop moeten leren? :-P
  • 15 Aug 2019 om 02:00
    • Quote van 15 Aug 2019 om 01:56
      Ik ben zeer positief over deze jongen. Ik heb zojuist transfermarkt bekeken en dat ziet er zeer goed uit voor een jongen van 22. Hij heeft vorig seizoen toch even 1000 minuten gevoetbald bij Feyenoord in 12 wedstrijden. Dat zijn dus 11 hele wedstrijden. De basis bij Feyenoord was dus nog net even te hooggegrepen. Hij heeft bij Zwolle ook 1000 minuten gevoetbald in de eredivisie. Tevens al een vol seizoen gevoetbald bij nec in de kkd. Met nog een eenjarig contract een uitstekende keuze lijkt me. In de winter zou je hem al een contract aan kunnen bieden. Bij transfermarkt heeft hij nog een marktwaarde van 2 miljoen. Over marktwaarde creeren gesproken. Statistisch gezien een uitstekende keuze van Ted!
    Ik hoop dat je gelijk krijgt. Wel kut dat hij van de kakkerlakken komt.
  • 15 Aug 2019 om 01:56
    Ik ben zeer positief over deze jongen. Ik heb zojuist transfermarkt bekeken en dat ziet er zeer goed uit voor een jongen van 22. Hij heeft vorig seizoen toch even 1000 minuten gevoetbald bij Feyenoord in 12 wedstrijden. Dat zijn dus 11 hele wedstrijden. De basis bij Feyenoord was dus nog net even te hooggegrepen. Hij heeft bij Zwolle ook 1000 minuten gevoetbald in de eredivisie. Tevens al een vol seizoen gevoetbald bij nec in de kkd. Met nog een eenjarig contract een uitstekende keuze lijkt me. In de winter zou je hem al een contract aan kunnen bieden. Bij transfermarkt heeft hij nog een marktwaarde van 2 miljoen. Over marktwaarde creeren gesproken. Statistisch gezien een uitstekende keuze van Ted!
  • 15 Aug 2019 om 01:07
    • Quote van 15 Aug 2019 om 00:37
      Onder andere, Juan miranda, Alexander butter ga zo maar door nee de 1.4 mil zijn binnen en die jagen we erdoor voor verdonk
    Huilen
  • 15 Aug 2019 om 00:37
    • Quote van 14 Aug 2019 om 23:51
      Rajkovic
    Onder andere, Juan miranda, Alexander butter ga zo maar door nee de 1.4 mil zijn binnen en die jagen we erdoor voor verdonk
  • 15 Aug 2019 om 00:27
    Een goede vervanger voor Matos lijkt mij, hij zal wel niet helemaal meekomen op het niveau van Matos maar slechter dan Richardinho kan het in iedergeval niet! Love naar tita Ted
  • 15 Aug 2019 om 00:10
    • Quote van 14 Aug 2019 om 23:56
      Er komen er ook nog drie bij ,Verdonk ben ik wel blij mee,altijd jeugdinternational geweest,heeft daar Haps en Malacia voor zich, denk wel minder als Matos,belangrijkste hij is fit en kent de competitie,rest afwachten.
    Ik hoor hele positieve verhalen! Komen er nu nog 3 bij? Ik dacht inc. Verdonk 3, is er nog genoeg ruimte?
  • 15 Aug 2019 om 00:09
    Kan het nog steeds niet geloven dat Matos dit seizoen niet meer in actie komt. Wat waren die 2 wedstrijden een genot om naar hem te kijken zeg! Slechter dan Ricardinho kan het dus niet, zo bekijk ik het dan met Verdonk. Beetje makkelijk misschien, maar verwacht zelf geen nieuwe Matos.
  • 14 Aug 2019 om 23:56
    • Quote van 14 Aug 2019 om 23:07
      Beste Eppie maar jij gaf toch ook aan dat er nog wat zou bijkomen? En je was enthousiast over die Corretja die stond toch bij ons op trainingsveld? En ik denk persoonlijk niet dat Brama snel terug is, Bergreen kan goede spits zijn maar moeten we ook kww ik was ook in de veronderstelling dat er nog wat bij zou komen na de 1.4 miljoen. En er mag best nog een middenvelder bij en een spits vind Ik, klein beetje zekerheid inbouwen. Want ben blij voor Vuckic maar hoop dat hij fit blijft. Maar ook dat is een risico toch? En GG geeft toch ook aan dat er nog wat bij komt.
    Er komen er ook nog drie bij ,Verdonk ben ik wel blij mee,altijd jeugdinternational geweest,heeft daar Haps en Malacia voor zich, denk wel minder als Matos,belangrijkste hij is fit en kent de competitie,rest afwachten.
  • 14 Aug 2019 om 23:51
    • Quote van 14 Aug 2019 om 23:50
      Noem ze maar op dan, al die toplinksbacks die gratis en voor niets af te halen zijn?
    Rajkovic
  • 14 Aug 2019 om 23:50
    • Quote van 14 Aug 2019 om 23:48
      Meest treurige nieuws van vandaag, Calvin verdonk mijn god we gaan weer naar het niveau ricardinho, er zijn echt tal van opties maar daaruit kiezen ze Calvin verdonk
    Noem ze maar op dan, al die toplinksbacks die gratis en voor niets af te halen zijn?
  • 14 Aug 2019 om 23:50
    • Quote van 14 Aug 2019 om 23:45
      Hou toch op wat moet vd boomen kostten dan een ton? Kan nooit meer wezen meest geschikte kandidaat wat mij betreft
    Op een ton zullen niet meerdere clubs afgeknapt zijn. Ik verwacht dat Eindhoven minimaal 3-5 ton vraagt.
  • 14 Aug 2019 om 23:48
    Meest treurige nieuws van vandaag, Calvin verdonk mijn god we gaan weer naar het niveau ricardinho, er zijn echt tal van opties maar daaruit kiezen ze Calvin verdonk
  • 14 Aug 2019 om 23:45
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:27
      labyad valt af en toe in bij ajax en ihattaran netzo bij psv. Vd boomen moet je contract afkopen en gaat niet gebeuren. Ramselaar van die namen die je noemt als enige realistisch denk ik.
    Hou toch op wat moet vd boomen kostten dan een ton? Kan nooit meer wezen meest geschikte kandidaat wat mij betreft
  • 14 Aug 2019 om 23:07
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:32
      Grappig ook iedereen wil er wat bij hebben, maar als we zondag winnen met 2 0, hebben we zeven punten,en zes goals gemaakt, met wat er nu is en speelt,en Brama en Berggreen nog op de achtergrond,denk daar maar eens over na allemaal.
    Beste Eppie maar jij gaf toch ook aan dat er nog wat zou bijkomen? En je was enthousiast over die Corretja die stond toch bij ons op trainingsveld? En ik denk persoonlijk niet dat Brama snel terug is, Bergreen kan goede spits zijn maar moeten we ook kww ik was ook in de veronderstelling dat er nog wat bij zou komen na de 1.4 miljoen. En er mag best nog een middenvelder bij en een spits vind Ik, klein beetje zekerheid inbouwen. Want ben blij voor Vuckic maar hoop dat hij fit blijft. Maar ook dat is een risico toch? En GG geeft toch ook aan dat er nog wat bij komt.
  • 14 Aug 2019 om 22:51
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:43
      Labyad speelde bij Utrecht ook nog vaak in de aanval omdat die 4-4-2 speelden... ik denk dat labyad te duur zal zijn qua salaris maar als je hem haalt ben je verzekerd van de extra topkwaliteit en goals en hoef je geen spits te halen kunnen nakamura labyad aitor vuckic dat mooi met elkaar fiksen :) droomvoorhoede als je het mij vraagt :)
      Maar goed weet niet of het financieel kan dus afwachten maar gewoon :)
    Wellicht dat je hem kan huren, dan neemt ajax ook een gedeelte van het salaris over. Goede optie iig.
  • 14 Aug 2019 om 22:43
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:34
      Is logisch dat iedereen speculeert omdat dit bekend gemaakt wordt in de media dat Twente hier nog mee bezig is toch? :)
      Als dat bericht van die 1.4 miljoen niet zou zijn dan zou er stuk minder gespeculeerd worden dan zou je alleen horen er moet een spits komen... (en nu linksback vanwege matos)
    Plus een Brama is nog verre van fit en die Bergreen ook niet dus loat die versterking maar komen.
  • 14 Aug 2019 om 22:43
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:39
      moet zeggen dat ik ajax niet vast volg, deed in de voorbereiding nog wel eens mee. Je hebt een goed punt wat betreft de komst van promes, dat is weer een extra concurrent. Een labyad is dan wellicht nog een optie ook. Laat ik sws vooropstellen dat je namen geen verkeerde voetballers zijn.
    Labyad speelde bij Utrecht ook nog vaak in de aanval omdat die 4-4-2 speelden... ik denk dat labyad te duur zal zijn qua salaris maar als je hem haalt ben je verzekerd van de extra topkwaliteit en goals en hoef je geen spits te halen kunnen nakamura labyad aitor vuckic dat mooi met elkaar fiksen :) droomvoorhoede als je het mij vraagt :)
    Maar goed weet niet of het financieel kan dus afwachten maar gewoon :)
  • 14 Aug 2019 om 22:39
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:32
      Kan er naast zitten maar is lang geleden dat labyad invalbeurt gehad heeft hoor....
      Helemaal niet nu vd beek er nog is en promes ook nog gehaald is
    moet zeggen dat ik ajax niet vast volg, deed in de voorbereiding nog wel eens mee. Je hebt een goed punt wat betreft de komst van promes, dat is weer een extra concurrent. Een labyad is dan wellicht nog een optie ook. Laat ik sws vooropstellen dat je namen geen verkeerde voetballers zijn.
  • 14 Aug 2019 om 22:34
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:32
      Grappig ook iedereen wil er wat bij hebben, maar als we zondag winnen met 2 0, hebben we zeven punten,en zes goals gemaakt, met wat er nu is en speelt,en Brama en Berggreen nog op de achtergrond,denk daar maar eens over na allemaal.
    Is logisch dat iedereen speculeert omdat dit bekend gemaakt wordt in de media dat Twente hier nog mee bezig is toch? :)
    Als dat bericht van die 1.4 miljoen niet zou zijn dan zou er stuk minder gespeculeerd worden dan zou je alleen horen er moet een spits komen... (en nu linksback vanwege matos)
  • 14 Aug 2019 om 22:33
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:27
      Als Verdonk echt zo'n goede verdediger zou zijn, dan had Stam hem nooit laten gaan. Ooit zelf op aardig niveau gespeeld Ik ben namelijk niet echt ónder de indruk van de huidige verdediging van 010. En ik mag toch aannemen dat Stam toch wel zijn beste verdediging opstelt
    haps en malacia zijn anders niet zo verkeerd, de linksbacks van feyenoord. Snel geschakeld en beter dan schenk (te langzaam voor back en nodig in centrum) en lely.
  • 14 Aug 2019 om 22:32
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:27
      labyad valt af en toe in bij ajax en ihattaran netzo bij psv. Vd boomen moet je contract afkopen en gaat niet gebeuren. Ramselaar van die namen die je noemt als enige realistisch denk ik.
    Kan er naast zitten maar is lang geleden dat labyad invalbeurt gehad heeft hoor....
    Helemaal niet nu vd beek er nog is en promes ook nog gehaald is
  • 14 Aug 2019 om 22:32
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:26
      Verwachtingen zijn imo al jaren heel realistisch.
    Grappig ook iedereen wil er wat bij hebben, maar als we zondag winnen met 2 0, hebben we zeven punten,en zes goals gemaakt, met wat er nu is en speelt,en Brama en Berggreen nog op de achtergrond,denk daar maar eens over na allemaal.
  • 14 Aug 2019 om 22:31
    Speelt crowley bij Birmingham? Ook een goeie anders Maar goed we wachten af... mijn topfavoriet zal labyad zijn... dan heb je ook meteen geen spits meer nodig... want labyad maakt ook 10 goals en met aitor nakamura vuckic labyad zekhnini wel gevaar...


  • 14 Aug 2019 om 22:30
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:27
      Als Verdonk echt zo'n goede verdediger zou zijn, dan had Stam hem nooit laten gaan. Ooit zelf op aardig niveau gespeeld Ik ben namelijk niet echt ónder de indruk van de huidige verdediging van 010. En ik mag toch aannemen dat Stam toch wel zijn beste verdediging opstelt
    (Nog) niet goed genoeg voor Feyenoord kan op dit moment best goed genoeg zijn voor Twente.
  • 14 Aug 2019 om 22:27
    Respect......Ik kom volgende week eff wel gucken.
  • 14 Aug 2019 om 22:27
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:12
      En anders als ihattaren, ramselaar en labyad geen realistische opties zijn in de keuken klasse branco vd boomen
    labyad valt af en toe in bij ajax en ihattaran netzo bij psv. Vd boomen moet je contract afkopen en gaat niet gebeuren. Ramselaar van die namen die je noemt als enige realistisch denk ik.
  • 14 Aug 2019 om 22:27
    Als Verdonk echt zo'n goede verdediger zou zijn, dan had Stam hem nooit laten gaan. Ooit zelf op aardig niveau gespeeld Ik ben namelijk niet echt ónder de indruk van de huidige verdediging van 010. En ik mag toch aannemen dat Stam toch wel zijn beste verdediging opstelt
  • 14 Aug 2019 om 22:26
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:18
      Ontopic wat wel fijn is is dat Verdonk voetballen in de kuip kent dus qua druk achterban is hij wat gewend... hoewel ik dit seizoen voor het eerst gelukkig het gevoel weer heb dat de verwachtingen van het gros niet onrealistisch zijn toch handig die bagage
    Verwachtingen zijn imo al jaren heel realistisch.
  • 14 Aug 2019 om 22:26
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:22
      Vd boomen schijnt een prijs te hebben waar meerdere clubs of afgeknapt zijn, zo gaf hij laatst aan in een interview. Wel een aflopend contract die hij niet wil verlengen maar de vraag is dus of hij voor Twente haalbaar is. Antwoord is waarschijnlijk nee.
    Oké dat interview is me ontgaan maar ook dat kan spel zijn... als er vervolgens niemand komt kan Eindhoven op het laatst toch eieren voor haar geld kiezen omdat ze anders niets hebben.... kan Twente mooi als voorbeeld engels/Roda jc aankaarten.... die hebben duur gepokerd hadden Engels in de winter voor mooi bedrag kunnen verpatsen aan ons maar wilden met Engels nacompetitie halen en eindigden met niets... we gaan het meemaken
  • 14 Aug 2019 om 22:22
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:12
      En anders als ihattaren, ramselaar en labyad geen realistische opties zijn in de keuken klasse branco vd boomen
    Vd boomen schijnt een prijs te hebben waar meerdere clubs of afgeknapt zijn, zo gaf hij laatst aan in een interview. Wel een aflopend contract die hij niet wil verlengen maar de vraag is dus of hij voor Twente haalbaar is. Antwoord is waarschijnlijk nee.
  • 14 Aug 2019 om 22:21
    • Quote van 14 Aug 2019 om 22:18
      Ontopic wat wel fijn is is dat Verdonk voetballen in de kuip kent dus qua druk achterban is hij wat gewend... hoewel ik dit seizoen voor het eerst gelukkig het gevoel weer heb dat de verwachtingen van het gros niet onrealistisch zijn toch handig die bagage
    Alleen is het in de Grolsch Veste natuurlijk nog een tikkeltje extremer dan in de Kuip he? ;-) ;-)
  • 14 Aug 2019 om 22:18
    Ontopic wat wel fijn is is dat Verdonk voetballen in de kuip kent dus qua druk achterban is hij wat gewend... hoewel ik dit seizoen voor het eerst gelukkig het gevoel weer heb dat de verwachtingen van het gros niet onrealistisch zijn toch handig die bagage
  • 14 Aug 2019 om 22:12
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:55
      Komt hier niet heen, Aitor blijft waarschijnlijk,en Nakamura en Zekhnini kunnen ook op rechts,dus genoeg opties,andere prioriteiten,met Verdonk ben ik wel blij,is fit en kent de Nederlandse competitie,ze zoeken nog een creatieve middenvelder met scorend vermogen, benieuwd wie dat word.
    En anders als ihattaren, ramselaar en labyad geen realistische opties zijn in de keuken klasse branco vd boomen
  • 14 Aug 2019 om 22:11
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:55
      Komt hier niet heen, Aitor blijft waarschijnlijk,en Nakamura en Zekhnini kunnen ook op rechts,dus genoeg opties,andere prioriteiten,met Verdonk ben ik wel blij,is fit en kent de Nederlandse competitie,ze zoeken nog een creatieve middenvelder met scorend vermogen, benieuwd wie dat word.
    Creatief en scorend vermogen.... dan kom ik uit bij labyad wat was die geweldig bij Utrecht zeg... zit nu echt op een dood spoor... maar zal wel te duur zijn... maar wel super creatief en verzekerd van goals dan
  • 14 Aug 2019 om 22:09
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:55
      Komt hier niet heen, Aitor blijft waarschijnlijk,en Nakamura en Zekhnini kunnen ook op rechts,dus genoeg opties,andere prioriteiten,met Verdonk ben ik wel blij,is fit en kent de Nederlandse competitie,ze zoeken nog een creatieve middenvelder met scorend vermogen, benieuwd wie dat word.
    Vermaak ie oe nog een beetje met die vrije dag en beslotentrainingen :)
  • 14 Aug 2019 om 22:08
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:55
      Komt hier niet heen, Aitor blijft waarschijnlijk,en Nakamura en Zekhnini kunnen ook op rechts,dus genoeg opties,andere prioriteiten,met Verdonk ben ik wel blij,is fit en kent de Nederlandse competitie,ze zoeken nog een creatieve middenvelder met scorend vermogen, benieuwd wie dat word.
    Gaan ze het seizoen in met 3 cv s? Eventueel zou brama daar ook nog kunnen ballen hoeft hij minder te lopen...

    Zou ihattaren te huren zijn van psv? Denk het niet he?
  • 14 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:56
      En spits ook nog?
    Vukcic is nu de spits, Berggreen als hij fit word,dan hebben we Oosterwijk nog,onze Jap kan ook als valse spits,en dan is Boere er nog,dus nu niet, zullen er eerst wat moeten gaan,logisch toch,denk dat de markt nu pas loskomt,clubs willen nu van spelers af, worden steeds goedkoper,ook wij willen er wel een paar kwijt nog,is er weer wat salaris ruimte.
  • 14 Aug 2019 om 22:05
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:32
      En wie mag jij dan wel weer zijn hier? Zoveelste account?
    Haha het is een voetbalforum, geen gesloten stiekeme boomhutgroep. Men hoeft zich hier echt niet voor te stellen of te verantwoorden voor ze een reactie plaatsen;)
  • 14 Aug 2019 om 21:56
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:55
      Komt hier niet heen, Aitor blijft waarschijnlijk,en Nakamura en Zekhnini kunnen ook op rechts,dus genoeg opties,andere prioriteiten,met Verdonk ben ik wel blij,is fit en kent de Nederlandse competitie,ze zoeken nog een creatieve middenvelder met scorend vermogen, benieuwd wie dat word.
    En spits ook nog?
  • 14 Aug 2019 om 21:55
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:37
      Eppie komt die Felix correira ofzo nog? Of gaat die naar Az wat is daar de stand van zaken mee?
    Komt hier niet heen, Aitor blijft waarschijnlijk,en Nakamura en Zekhnini kunnen ook op rechts,dus genoeg opties,andere prioriteiten,met Verdonk ben ik wel blij,is fit en kent de Nederlandse competitie,ze zoeken nog een creatieve middenvelder met scorend vermogen, benieuwd wie dat word.
  • 14 Aug 2019 om 21:51
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:48
      Neen, slechts dit account en ben ook niet vaak negatief. Maar goed, volgens mij ben jij druk met hele andere dingen.
    Ok dan zeg ik bij deze dat ik dacht dat de bekende met veel accounts weer account had aangemaakt. Mocht dat niet zo zijn mijn fout.
  • 14 Aug 2019 om 21:49
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:40
      Gaat volgens azfanpage naar az voor twee seizoenen.
    Maar is nog niets officieel toch? Vind het wel vreemd dat Eppie hem gezien heeft bij ons op trainingsveld. We zullen het allemaal zien.
  • 14 Aug 2019 om 21:48
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:43
      Noem je dat verrot schelden? Maar ik weet wel zeker dat jij meerdere accounts hier gebruikt. Bekende reactie....schrijft bijna hetzelfde ..ik denk....
    Neen, slechts dit account en ben ook niet vaak negatief. Maar goed, volgens mij ben jij druk met hele andere dingen.
  • 14 Aug 2019 om 21:47
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:45
      Man laat je nakijken met je complottheorieën. En zet gekijk je alu hoedje op.
    Precies Danny -1 daaaggggg
  • 14 Aug 2019 om 21:45
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:43
      Noem je dat verrot schelden? Maar ik weet wel zeker dat jij meerdere accounts hier gebruikt. Bekende reactie....schrijft bijna hetzelfde ..ik denk....
    Man laat je nakijken met je complottheorieën. En zet gekijk je alu hoedje op.
  • 14 Aug 2019 om 21:44
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:42
      Lul toch niet man. Iemand die hier normale berichten plaats ga je niet meteen uitschelden. Niks geen fatsoen in je flikker weer.
    Nee jij praat fatsoenlijk hahaha
  • 14 Aug 2019 om 21:43
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:40
      Wat maakt me nep? Vind dit gewoon geen goede back en had op iets beters gehoopt. Zeker als je hem dan ook nog huurt. Gewoon zuur dat Matos eruit ligt. Beetje raar dat je hier verrot wordt gescholden als je iets negatiefs zegt over de club waar we allebei van houden? Als we alleen toekijken en de duimpies omhoog steken kunnen we net zo goed geen gebruik maken van een forum.
    Noem je dat verrot schelden? Maar ik weet wel zeker dat jij meerdere accounts hier gebruikt. Bekende reactie....schrijft bijna hetzelfde ..ik denk....
  • 14 Aug 2019 om 21:42
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:41
      Ik pilletje? Nee hoor maar is gewoon een fake figuur. Of iemand met het zoveelste account.
    Lul toch niet man. Iemand die hier normale berichten plaats ga je niet meteen uitschelden. Niks geen fatsoen in je flikker weer.
  • 14 Aug 2019 om 21:41
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:37
      Neem je pilletje. Misschien helpt het.
    Ik pilletje? Nee hoor maar is gewoon een fake figuur. Of iemand met het zoveelste account.
  • 14 Aug 2019 om 21:40
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:34
      Nee maar onderbouw je reactie eens en ik zeg dat je weer zo een nepperd bent die hier op het forum komt zeiken. Droeftoeter.
    Wat maakt me nep? Vind dit gewoon geen goede back en had op iets beters gehoopt. Zeker als je hem dan ook nog huurt. Gewoon zuur dat Matos eruit ligt. Beetje raar dat je hier verrot wordt gescholden als je iets negatiefs zegt over de club waar we allebei van houden? Als we alleen toekijken en de duimpies omhoog steken kunnen we net zo goed geen gebruik maken van een forum.
  • 14 Aug 2019 om 21:40
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:37
      Eppie komt die Felix correira ofzo nog? Of gaat die naar Az wat is daar de stand van zaken mee?
    Gaat volgens azfanpage naar az voor twee seizoenen.
  • 14 Aug 2019 om 21:37
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:34
      Nee maar onderbouw je reactie eens en ik zeg dat je weer zo een nepperd bent die hier op het forum komt zeiken. Droeftoeter.
    Neem je pilletje. Misschien helpt het.
  • 14 Aug 2019 om 21:37
    Eppie komt die Felix correira ofzo nog? Of gaat die naar Az wat is daar de stand van zaken mee?
  • 14 Aug 2019 om 21:35
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:19
      Heeft bijna alles gespeeld bij NEC, las op wiki 37 wedstrijden. Heeft rond de 60 duels eredivisie ervaring.. Laten we niet vergeten dat de Spanjaarden 0.0 ervaring hebben in hoofdcompetities matos ook respectievelijk Cadiz waar die geen basis speler was. Wel fijn een Nederlandse jongen zijn contract loopt eind van het jaar af en dit zijn precies de jongens zoals Eppie al eens beschreven word die afvallen en waar de club vanaf wilt. Is gewoon een prima back voor ons met ervaring snelheid en iemand die mee op komt. Had liever ook een Tagliafico gehad in die trend maar Calvin Verdonk meer dan goed voor ons nu.
    Had een Spaanse verrassing verwacht... wist niet dat tedje de Nederlandse markt nog volgde... veel laten lopen daar... misschien is dit een inbreng van evert?
    Maakt ook niet uit... de vervanger van Matos is binnen dat is voornaamste
  • 14 Aug 2019 om 21:34
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:33
      Is gewoon geen goede back? Alleen lovende reacties toegestaan?
    Nee maar onderbouw je reactie eens en ik zeg dat je weer zo een nepperd bent die hier op het forum komt zeiken. Droeftoeter.
  • 14 Aug 2019 om 21:33
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:32
      En wie mag jij dan wel weer zijn hier? Zoveelste account?
    Is gewoon geen goede back? Alleen lovende reacties toegestaan?
  • 14 Aug 2019 om 21:32
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:27
      Back van niks en ook nog gehuurd.
    En wie mag jij dan wel weer zijn hier? Zoveelste account?
  • 14 Aug 2019 om 21:31
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:19
      Heeft bijna alles gespeeld bij NEC, las op wiki 37 wedstrijden. Heeft rond de 60 duels eredivisie ervaring.. Laten we niet vergeten dat de Spanjaarden 0.0 ervaring hebben in hoofdcompetities matos ook respectievelijk Cadiz waar die geen basis speler was. Wel fijn een Nederlandse jongen zijn contract loopt eind van het jaar af en dit zijn precies de jongens zoals Eppie al eens beschreven word die afvallen en waar de club vanaf wilt. Is gewoon een prima back voor ons met ervaring snelheid en iemand die mee op komt. Had liever ook een Tagliafico gehad in die trend maar Calvin Verdonk meer dan goed voor ons nu.
    Ik zeg nergens dat ik een tagliafico verwacht en ook nergens dat ik Verdonk een foute keuze vind... zeg alleen dat hij mij nooit heeft kunnen bekoren bij pec en Feyenoord... Heb hem echter wel eens ziyech uit de wedstrijd zien spelen en toen geweldig heb zien spelen bij Feyenoord Ajax dus dat hij het wel in zich heeft.... hopelijk wordt het een succes... ben benieuwd
  • 14 Aug 2019 om 21:28
    Tubantia meld het nu ook.
  • 14 Aug 2019 om 21:27
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:24
      Wat?
    Back van niks en ook nog gehuurd.
  • 14 Aug 2019 om 21:24
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:22
      Treurig
    Wat?
  • 14 Aug 2019 om 21:22
    Treurig
  • 14 Aug 2019 om 21:19
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:13
      Had het even opgezocht maar bij NEC niet bijster veel gespeeld volgens mij
    Heeft bijna alles gespeeld bij NEC, las op wiki 37 wedstrijden. Heeft rond de 60 duels eredivisie ervaring.. Laten we niet vergeten dat de Spanjaarden 0.0 ervaring hebben in hoofdcompetities matos ook respectievelijk Cadiz waar die geen basis speler was. Wel fijn een Nederlandse jongen zijn contract loopt eind van het jaar af en dit zijn precies de jongens zoals Eppie al eens beschreven word die afvallen en waar de club vanaf wilt. Is gewoon een prima back voor ons met ervaring snelheid en iemand die mee op komt. Had liever ook een Tagliafico gehad in die trend maar Calvin Verdonk meer dan goed voor ons nu.
  • 14 Aug 2019 om 21:16
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:13
      Prima aanwinst, zelfde type als Matos en nu is de hele verdediging Nederlandtalig, kan alleen maar voordelen hebben. Prima snel gehandeld ted!
    Niet bepaald het zelfde type hoor. Matos bracht het verschil op aanvallend gebied, deze jongen is verdedigender ingesteld. Ooit betiteld als één van 's lands grootste talenten. Helaas is ie zo klein gebleven. Stond vroeger in de oranje selecties meestal centraal. Prima lichting was dat toen.
  • 14 Aug 2019 om 21:15
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:13
      Prima aanwinst, zelfde type als Matos en nu is de hele verdediging Nederlandtalig, kan alleen maar voordelen hebben. Prima snel gehandeld ted!
    En toch denk ik een kwestie van tijd voor de Spanjaard van Arsenal in de basis mogen begroeten... denk dat dat een hele goeie is...
  • 14 Aug 2019 om 21:13
    Prima aanwinst, zelfde type als Matos en nu is de hele verdediging Nederlandtalig, kan alleen maar voordelen hebben. Prima snel gehandeld ted!
  • 14 Aug 2019 om 21:13
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:09
      Heeft het bij NEC toch best goed gedaan. Of was dat iemand anders die gehuurd was van Feyenoord?
    Had het even opgezocht maar bij NEC niet bijster veel gespeeld volgens mij
  • 14 Aug 2019 om 21:11
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:09
      Heeft het bij NEC toch best goed gedaan. Of was dat iemand anders die gehuurd was van Feyenoord?
    Daar heeft hij indd ook ff gezeten volgens mij ja die potjes heb ik niet altijd gezien :)
  • 14 Aug 2019 om 21:10
    Vorige seizoen wel redelijk gespeeld. Voor Twente prima als dit echt een bericht is.
  • 14 Aug 2019 om 21:09
    Snel gereageerd! Kan me paar wedstrijden van hem herrineren, niet een hele snelle speler zoals Matos, maar wel tactisch goed. We zullen zien!
  • 14 Aug 2019 om 21:09
    • Quote van 14 Aug 2019 om 21:01
      Heeft me bij pec en Feyenoord nooit kunnen bekoren kan me 1 hele goeie pot herinneren en dat was toen hij tegenover ziyech stond Feyenoord Ajax dus hij heeft het opzich wel in zich... hopelijk bij ons wel een succesnummer... succes gewenst!
    Heeft het bij NEC toch best goed gedaan. Of was dat iemand anders die gehuurd was van Feyenoord?
  • 14 Aug 2019 om 21:07
    Alles is beter dan de optie die we nu hebben met JvdL. Goed en snel gehandeld Ted.
  • 14 Aug 2019 om 21:04
    Prima vervanger. Optie tot koop zou leuk zijn.
  • 14 Aug 2019 om 21:04
    Contract loopt af? Word het verlengt of nemen we hem erna transfervrij over?
  • 14 Aug 2019 om 21:01
    Heeft me bij pec en Feyenoord nooit kunnen bekoren kan me 1 hele goeie pot herinneren en dat was toen hij tegenover ziyech stond Feyenoord Ajax dus hij heeft het opzich wel in zich... hopelijk bij ons wel een succesnummer... succes gewenst!
  • 14 Aug 2019 om 20:58
    Kiekn wat wordt...Wel snel en adequaat gereageerd, tedje is goed bezig.
  • 14 Aug 2019 om 20:58
    Nice
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›