Europa League-wedstrijd AZ in De Grolsch Veste

( 83 reacties)
Europa League-wedstrijd AZ in De Grolsch Veste

Aankomende donderdag is De Grolsch Veste de uitvalbasis voor AZ. De Alkmaarders spelen dan in de Europa League tegen Royal Antwerp. Dat duel wordt gespeeld in het stadion van FC Twente.

Het dak van het AFAS-Stadion stortte onlangs in en het is onmogelijk om te spelen in Alkmaar daardoor. Afgelopen donderdag was het stadion van ADO Den Haag al het decor voor de Europa League-wedstrijd. 

Er wordt uitgeweken naar Enschede omdat de supportersgroepen van ADO Den Haag en Royal Antwerp elkaar niet liggen. De kans op rellen in Den Haag is dus veel groter dan de kans op rellen in Enschede, meldt TubantiaFC Twente brengt geen verhuurkosten in rekening aan AZ. Alleen de kosten die normaal worden gemaakt, zoals schoonmaakkosten en kosten voor verkeersregelaars worden door AZ wel vergoed.. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Aug 2019 om 14:39
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:06
      Volgens mij zijn andere steden/burgemeesters bang voor trammelant
    Ik denk dat het meer met de "relatie" van de Feijenoord en ADO supporters t.o.v. de Antwerp supporters te maken heeft.... daar is nogal wat rivaliteit, dat eerder leidt in het "hol van de leeuw" (ADO stadion) tot excessen?
  • 17 Aug 2019 om 14:37
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:43
      Heb je wel gelijk in Citro, maar vrij recentelijk is de uitstel van betaling van deze vergoeding ook van tafel geveegd. Ergens schuurt het wel. Maar goed dat is waarschijnlijk het FcT bloed dat door mijn aderen stroomt. Zakelijke gezien is deze opstelling beter.
    We zijn allemaal supporter en kunnen de opstelling van de ED c.v. niet begrijpen, echter vind ik dat je dat AZ niet kunt aanrekenen.... Wat überhaupt de opstelling van de KNVB en de ED c.v. betreft, zijn we het allemaal snel eens.....
  • 17 Aug 2019 om 14:25
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:03
      Geldt bij mijn weten (tegenwoordig) ook voor de E.L. Boes.....
    Naar mijn weten is die Grolsch reclame alleen weggehaald bij CL en het EK voor vrouwen vanwege sponsordeals. Ik kan er verder niet veel over vinden.
  • 17 Aug 2019 om 12:43
    • Quote van 17 Aug 2019 om 11:40
      Het gaat mij er niet om dat specifiek AZ wel of niet geholpen moet worden. Als welke club dan ook, een ramp overkomt, is het toch niet meer dan normaal dat de helpende hand wordt uitgestoken? FcT heeft dat prima gedaan door de UEFA wedstrijd tussen AZ en Antwerp te willen organiseren..... Ik dacht onmiddellijk aan Vitesse die de wedstrijd na het tragische ongeluk bij FcT wilde organiseren.... dan is het toch beter om de door jou genoemde emotie even aan de kant te zetten?
    Heb je wel gelijk in Citro, maar vrij recentelijk is de uitstel van betaling van deze vergoeding ook van tafel geveegd. Ergens schuurt het wel. Maar goed dat is waarschijnlijk het FcT bloed dat door mijn aderen stroomt. Zakelijke gezien is deze opstelling beter.
  • 17 Aug 2019 om 12:13
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:06
      Volgens mij zijn andere steden/burgemeesters bang voor trammelant
    Als je de naam van je eigen club kapot wil maken moeten ze dat doen.......:-(
  • 17 Aug 2019 om 12:06
    • Quote van 17 Aug 2019 om 11:57
      Als ik de reacties zo snel even lees, is het de ene zijn dood en de ander zijn brood?
      Ik weet niet hoe ze het doen kwa financieën Dat ze het gratis doen lijkt me sterk. Maar het maximale zal er echt niet uit gehaald worden en terecht. We zijn niet het enige stadion waarin gevoetbald kan worden. Het meeste wordt verzekeringwerk lijkt me. Wat een ellende, dat kan jaren duren.
      Wel vreemd dat niet dichterbij gaan zitten. Daar zou ik de reden wel van willen weten. Het is nog al wat om alles en iedereen naar Twente te laten komen.
      Voor FC Twente heeft het alleen maar voordelen. Stadion staat er anders toch maar leeg bij. Dus extra inkomsten. Maar hoe dat allemaal onderling geregeld is, al sla je me dood.
      Succes AZ, hopelijk komen ze een ronde verder!
    Volgens mij zijn andere steden/burgemeesters bang voor trammelant
  • 17 Aug 2019 om 11:57
    • Quote van 17 Aug 2019 om 11:53
      Eens. Ik snap de gedachte van Nieuwkomer wel. Ik denk dat we daar niet mee bezig moeten zijn. Het is ook een stuk goodwill van onze kant. We geven hiermeen een positief signaal af van onze kant. En daarbij kun je misschien het bedrag van de onkosten wat hoger laten uitvallen zodat je indirect toch wat geld er mee ‘terugverdiend’. Maar goed, dat moet natuurlijk niet de insteek zijn. Je wikt een ander gewoon helpen als er een ramp is geweest.
    Er is toch geen ramp geweest?
  • 17 Aug 2019 om 11:57
    Als ik de reacties zo snel even lees, is het de ene zijn dood en de ander zijn brood?
    Ik weet niet hoe ze het doen kwa financieën Dat ze het gratis doen lijkt me sterk. Maar het maximale zal er echt niet uit gehaald worden en terecht. We zijn niet het enige stadion waarin gevoetbald kan worden. Het meeste wordt verzekeringwerk lijkt me. Wat een ellende, dat kan jaren duren.
    Wel vreemd dat niet dichterbij gaan zitten. Daar zou ik de reden wel van willen weten. Het is nog al wat om alles en iedereen naar Twente te laten komen.
    Voor FC Twente heeft het alleen maar voordelen. Stadion staat er anders toch maar leeg bij. Dus extra inkomsten. Maar hoe dat allemaal onderling geregeld is, al sla je me dood.
    Succes AZ, hopelijk komen ze een ronde verder!
  • 17 Aug 2019 om 11:53
    • Quote van 17 Aug 2019 om 11:40
      Het gaat mij er niet om dat specifiek AZ wel of niet geholpen moet worden. Als welke club dan ook, een ramp overkomt, is het toch niet meer dan normaal dat de helpende hand wordt uitgestoken? FcT heeft dat prima gedaan door de UEFA wedstrijd tussen AZ en Antwerp te willen organiseren..... Ik dacht onmiddellijk aan Vitesse die de wedstrijd na het tragische ongeluk bij FcT wilde organiseren.... dan is het toch beter om de door jou genoemde emotie even aan de kant te zetten?
    Eens. Ik snap de gedachte van Nieuwkomer wel. Ik denk dat we daar niet mee bezig moeten zijn. Het is ook een stuk goodwill van onze kant. We geven hiermeen een positief signaal af van onze kant. En daarbij kun je misschien het bedrag van de onkosten wat hoger laten uitvallen zodat je indirect toch wat geld er mee ‘terugverdiend’. Maar goed, dat moet natuurlijk niet de insteek zijn. Je wikt een ander gewoon helpen als er een ramp is geweest.
  • 17 Aug 2019 om 11:50
    • Quote van 17 Aug 2019 om 08:58
      Ikzeg. Ut. Bij deze wil ik graag antwoorden op u ,eten en drinken wordt altijd naar mijn inziens betaald door die het besteld daar gaat natuurlijk heel veel voor af. Natuurlijk wordt er in mijn inziens gewoon contant betaald en dat is voor de club waar het gekocht wordt dus voor ons fctwente. Zo als u kan lezen in de bericht geving worden ook de verkeersregelaars en steward betaald, en deze zijn de zelfde als bij onze thuis wedstrijden en er komen natuurlijk steward van AZ mee om dat deze AZ kennen. En verder blijft het bij ons fctwente wat het drinken en eten betreft.
    Kijk aan dat zijn weer de extra inkomsten die de club goed kan gebruiken.
  • 17 Aug 2019 om 11:44
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:18
      Misschien wat wrok, maar we moeten AZ nog 80K betalen omdat wij ‘vals’ hebben gespeeld. Normaal ben ik absoluut voor het elkaar helpen, maar dit steekt nog wel. Of moeten we nu zeggen dat AZ ook ‘vals’ heeft gespeeld door de miljoenen die eigenlijk in de dakconstructie gestoken hadden moeten worden in de selectie gestoken zijn. Hierdoor zijn ze structureel hoger geëindigd en daardoor meer tv gelden ontvangen.
    Ben ik volkomen met je eens! Ik woon wat verder van Twente af tegenwoordig en het geleuter, geloei & leedvermaak toen we degradeerden en bijna failliet gingen klotste over de plinten! Ik vind dit huurvrij beschikbaar stellen naïef aardig. Goodwill krijg je tot aan de hoek van de straat, dan vegen ze hun reet er mee af!
  • 17 Aug 2019 om 11:40
    Mooi gebaar van onze club en slim. Straks weer een club die niet meer echt tegen ons kan zeiken over het verleden enz.
  • 17 Aug 2019 om 11:40
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:18
      Misschien wat wrok, maar we moeten AZ nog 80K betalen omdat wij ‘vals’ hebben gespeeld. Normaal ben ik absoluut voor het elkaar helpen, maar dit steekt nog wel. Of moeten we nu zeggen dat AZ ook ‘vals’ heeft gespeeld door de miljoenen die eigenlijk in de dakconstructie gestoken hadden moeten worden in de selectie gestoken zijn. Hierdoor zijn ze structureel hoger geëindigd en daardoor meer tv gelden ontvangen.
    Het gaat mij er niet om dat specifiek AZ wel of niet geholpen moet worden. Als welke club dan ook, een ramp overkomt, is het toch niet meer dan normaal dat de helpende hand wordt uitgestoken? FcT heeft dat prima gedaan door de UEFA wedstrijd tussen AZ en Antwerp te willen organiseren..... Ik dacht onmiddellijk aan Vitesse die de wedstrijd na het tragische ongeluk bij FcT wilde organiseren.... dan is het toch beter om de door jou genoemde emotie even aan de kant te zetten?
  • 17 Aug 2019 om 11:32
    Hoe gek ben jij dan? Fuck AZ wij zijn twente.
  • 17 Aug 2019 om 11:30
    Twente supporters gratis naar binnenlaten, kunnen we laten zien dat wat sfeermaken is. Zien of de anti Twente supporters een andere mening krijgt.
  • 17 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:18
      Misschien wat wrok, maar we moeten AZ nog 80K betalen omdat wij ‘vals’ hebben gespeeld. Normaal ben ik absoluut voor het elkaar helpen, maar dit steekt nog wel. Of moeten we nu zeggen dat AZ ook ‘vals’ heeft gespeeld door de miljoenen die eigenlijk in de dakconstructie gestoken hadden moeten worden in de selectie gestoken zijn. Hierdoor zijn ze structureel hoger geëindigd en daardoor meer tv gelden ontvangen.
    Zit wat in
  • 17 Aug 2019 om 11:13
    Waarom helpen? Al die clubs hebben 1 front gevormd om ons nog verder naar beneden te trappen het liefst zagen ze ons wegrotten (paar uitzonderingen daargelaten).
  • 17 Aug 2019 om 10:24
    • Quote van 17 Aug 2019 om 10:04
      Dat was vroeger. Als ik mij niet vergis pijpen ze tegenwoordig de gasten uit Tilburg. Zou mij overigens niks verbazen als er een verplichte combi wordt opgelegd voor deze wedstrijd.
    Idd, mij ook niet. Met fanzones bij het stadion. Denk dat er in het centrum weinig te beleven valt.
  • 17 Aug 2019 om 10:18
    • Quote van 17 Aug 2019 om 08:48
      Ikzeg. Zo hoort het elkaar helpen in deze periode waar AZ in zit en welke club die dit mee maakt, ik ben blij als fctwente support dat dit mogelijk is gemaakt door ons fctwente ,en iedereen die hier aan mee werken, ik bedank dan ook iedereen.
    Misschien wat wrok, maar we moeten AZ nog 80K betalen omdat wij ‘vals’ hebben gespeeld. Normaal ben ik absoluut voor het elkaar helpen, maar dit steekt nog wel. Of moeten we nu zeggen dat AZ ook ‘vals’ heeft gespeeld door de miljoenen die eigenlijk in de dakconstructie gestoken hadden moeten worden in de selectie gestoken zijn. Hierdoor zijn ze structureel hoger geëindigd en daardoor meer tv gelden ontvangen.
  • 17 Aug 2019 om 10:04
    • Quote van 17 Aug 2019 om 09:49
      Zijn die lui nog dik met de kakkies?
    Dat was vroeger. Als ik mij niet vergis pijpen ze tegenwoordig de gasten uit Tilburg. Zou mij overigens niks verbazen als er een verplichte combi wordt opgelegd voor deze wedstrijd.
  • 17 Aug 2019 om 10:04
    • Quote van 17 Aug 2019 om 09:49
      Zijn die lui nog dik met de kakkies?
    Yep.....
  • 17 Aug 2019 om 10:03
    • Quote van 17 Aug 2019 om 09:35
      Volgens mij was het toen ivm CL en een CL biersponsor, maar niet voor EL wedstrijden.
    Geldt bij mijn weten (tegenwoordig) ook voor de E.L. Boes.....
  • 17 Aug 2019 om 09:49
    Zijn die lui nog dik met de kakkies?
  • 17 Aug 2019 om 09:35
    • Quote van 17 Aug 2019 om 09:16
      Wat denk je zelf Rob?
    Volgens mij was het toen ivm CL en een CL biersponsor, maar niet voor EL wedstrijden.
  • 17 Aug 2019 om 09:18
    • Quote van 17 Aug 2019 om 08:59
      Nee, bij ado bleef het ook het Carc Jeans stadion, dus zal bij ons ook wel hetzelfde blijven.
    Spandoeken ook laten hangen ;)
  • 17 Aug 2019 om 09:16
    • Quote van 17 Aug 2019 om 08:37
      Moeten nu de reclame uitingen van Grolsch ook weer verwijdert worden zoals eerder?
    Wat denk je zelf Rob?
  • 17 Aug 2019 om 08:59
    • Quote van 17 Aug 2019 om 08:37
      Moeten nu de reclame uitingen van Grolsch ook weer verwijdert worden zoals eerder?
    Nee, bij ado bleef het ook het Carc Jeans stadion, dus zal bij ons ook wel hetzelfde blijven.
  • 17 Aug 2019 om 08:58
    • Quote van 17 Aug 2019 om 08:35
      Krijgen alle AZ gangers nu een Grolsch Veste pas om eten en drinken te kunnen halen. Ik ga ervan uit dat die opbrengst naar FCT gaat.
    Ikzeg. Ut. Bij deze wil ik graag antwoorden op u ,eten en drinken wordt altijd naar mijn inziens betaald door die het besteld daar gaat natuurlijk heel veel voor af. Natuurlijk wordt er in mijn inziens gewoon contant betaald en dat is voor de club waar het gekocht wordt dus voor ons fctwente. Zo als u kan lezen in de bericht geving worden ook de verkeersregelaars en steward betaald, en deze zijn de zelfde als bij onze thuis wedstrijden en er komen natuurlijk steward van AZ mee om dat deze AZ kennen. En verder blijft het bij ons fctwente wat het drinken en eten betreft.
  • 17 Aug 2019 om 08:56
    • Quote van 17 Aug 2019 om 08:48
      Ikzeg. Zo hoort het elkaar helpen in deze periode waar AZ in zit en welke club die dit mee maakt, ik ben blij als fctwente support dat dit mogelijk is gemaakt door ons fctwente ,en iedereen die hier aan mee werken, ik bedank dan ook iedereen.
    Zo is het ik!
  • 17 Aug 2019 om 08:48
    Ikzeg. Zo hoort het elkaar helpen in deze periode waar AZ in zit en welke club die dit mee maakt, ik ben blij als fctwente support dat dit mogelijk is gemaakt door ons fctwente ,en iedereen die hier aan mee werken, ik bedank dan ook iedereen.
  • 17 Aug 2019 om 08:43
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:40
      Dat word nog wat :)
    Dat denk ik ook, hoop lekker weertje en dan lekker op terras, altied leuk.;-)
  • 17 Aug 2019 om 08:41
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:48
      Burgemeester doet over alles moeilijk met vak P maar hooligans van AZ en Antwerp zijn wel welkom..
    Az...die hebben geen hoolies dat is klapvolk.
  • 17 Aug 2019 om 08:40
    • Quote van 17 Aug 2019 om 08:35
      Krijgen alle AZ gangers nu een Grolsch Veste pas om eten en drinken te kunnen halen. Ik ga ervan uit dat die opbrengst naar FCT gaat.
    Nee die nemen zelf hun blokjes kaas mee
  • 17 Aug 2019 om 08:37
    Moeten nu de reclame uitingen van Grolsch ook weer verwijdert worden zoals eerder?
  • 17 Aug 2019 om 08:35
    Krijgen alle AZ gangers nu een Grolsch Veste pas om eten en drinken te kunnen halen. Ik ga ervan uit dat die opbrengst naar FCT gaat.
  • 17 Aug 2019 om 07:48
    • Quote van 17 Aug 2019 om 06:50
      Praat niet zo dom!
    Heeft hij ongelijk dan? Het is goed dat FC Twente dit doet, maar is het niet zo dat AZ een 'gentlemen agreement' heeft gesloten met een paar clubs opdat zij geen talenten bij elkaar weg plukken?
  • 17 Aug 2019 om 06:50
    • Quote van 17 Aug 2019 om 00:22
      Enschede 7 snapt hebt! Natuurlijk is het goed dat FC Twente dit doet. Maar zeg niet dat het normaal is of goed is want ik ben de clubs nog niet vergeten die Twente de boete clausule hebben opgelegd. Oooh wat zijn we sociaal met elkaar. Maar wel een jeugdspeler van Twente wegpikken.
    Praat niet zo dom!
  • 17 Aug 2019 om 06:17
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:48
      Burgemeester doet over alles moeilijk met vak P maar hooligans van AZ en Antwerp zijn wel welkom..
    Die hebben geen contact (gehad) met Saturdarah.... ;)
  • 17 Aug 2019 om 06:04
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:38
      Beurt twente hier wat voor?
    Nee.....

    "FC Twente brengt geen verhuurkosten in rekening aan AZ"
  • 17 Aug 2019 om 04:30
    Kunnen wij ook aan kaarten komen?
  • 17 Aug 2019 om 00:49
    Van harte welkom in de hel van Enschede. In geval van een ramp tellen sentimenten niet en moet je elkaar belangeloos helpen. Zoals velen deden na de vuurwerkramp en onze eigen stadionramp. Ik pak dit wedstrijdje mooi even mee!
  • 17 Aug 2019 om 00:48
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:45
      Dat gaat helemaal fout in de binnenstad
    Van de AZ supporters hebben we geen last, alleen die van Antwerp staan er om bekend.
  • 17 Aug 2019 om 00:34
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:45
      Yep Bayern Königssee echt top.....maar goed dat word wat met die Belgen die zullen massaal komen kaart of geen kaart scheiss egal.
    Jep met of zonder kaart haha. Ik ben in de stad. Altied bewaakn. Schalke bayern nog van de partij?
  • 17 Aug 2019 om 00:22
    Enschede 7 snapt hebt! Natuurlijk is het goed dat FC Twente dit doet. Maar zeg niet dat het normaal is of goed is want ik ben de clubs nog niet vergeten die Twente de boete clausule hebben opgelegd. Oooh wat zijn we sociaal met elkaar. Maar wel een jeugdspeler van Twente wegpikken.
  • 16 Aug 2019 om 23:43
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:48
      Noaberschap ten top. Geen gezeik om geld. Positief voor t voetbal en de naam van FC Twente. Trots
    +1
  • 16 Aug 2019 om 23:41
    Mooi gebaar aan AZ! Is er weer eens een Europese wedstrijd in ons stadion. Hoop dat ze er een mooie wedstrijd van weten te maken
  • 16 Aug 2019 om 23:23
    Netjes, sympathiek, is az dan ook zo sympathiek om die afgeperste eredivisiecv incasso te laten vallen? Voor wat hoort wat, goodwill hebben wij geen enkele club in dit land tegoed op ado en heerenveen na, die niet meteen als een stelletje grafrovers te werk gingen (zelfs al stond ado er zelf ook financieel slecht voor), geloof dat ik er nog eentje vergeten ben maar geloof niet dat dat az was
  • 16 Aug 2019 om 23:22
    Goede ruildeal! Wij lenen ons stadion uit en hun sturen Ronnie op Doan af aankomende wedstrijd.
  • 16 Aug 2019 om 23:15
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:48
      Burgemeester doet over alles moeilijk met vak P maar hooligans van AZ en Antwerp zijn wel welkom..
    Onzin reactie . Gaat toch om ADO den haag supporters. Lesje begrijpend lezen.
  • 16 Aug 2019 om 23:12
    Mooi gebaar natuurlijk. Kan az nog wat terug doen en leen ons druiff.
  • 16 Aug 2019 om 23:09
    Die commentaren hier van dat wordt nog wat hoezo???.Laat die mensen hier gewoon lekker potje voetbal spelen en ga hier niet lopen rellen.
  • 16 Aug 2019 om 23:04
    Mooi gebaar!! Welkom en zo hoort het
  • 16 Aug 2019 om 23:03
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:52
      Heel mooi gebaar van Twente! Top gedaan krijg je ook weer beetje sympathie terug van Nederland. Mooi om zo Az te helpen
    Symphatie win je niks mee
  • 16 Aug 2019 om 22:57
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:48
      Burgemeester doet over alles moeilijk met vak P maar hooligans van AZ en Antwerp zijn wel welkom..
    Onzin reactie wat heeft dit nu in godsnaam met vak p te maken? Toch mooi dat Twente dit doet?
  • 16 Aug 2019 om 22:55
    Kun je hier gewoon kaartjes voor kopen?
  • 16 Aug 2019 om 22:55
    Mooi gebaar van Twente. Goed voor het opkrikken van het Imago. De catering kosten gaan zeker naar Twente en Pusic kent de weg in de Veste.
  • 16 Aug 2019 om 22:52
    Heel mooi gebaar van Twente! Top gedaan krijg je ook weer beetje sympathie terug van Nederland. Mooi om zo Az te helpen
  • 16 Aug 2019 om 22:49
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:42
      Gezellig op de oude markt zitten ;))
    Yep stoeltjes tellen;) Burgermeester wordt volgende dag gelijk op straat gezet,home weer los win win.
  • 16 Aug 2019 om 22:49
    Leuk toch. Misschien ga ik wel kijken
  • 16 Aug 2019 om 22:48
    Burgemeester doet over alles moeilijk met vak P maar hooligans van AZ en Antwerp zijn wel welkom..
  • 16 Aug 2019 om 22:48
    Noaberschap ten top. Geen gezeik om geld. Positief voor t voetbal en de naam van FC Twente. Trots
  • 16 Aug 2019 om 22:45
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:41
      Haha zo dach ik ook moat. Nog weg e wes deze zomer?
    Yep Bayern Königssee echt top.....maar goed dat word wat met die Belgen die zullen massaal komen kaart of geen kaart scheiss egal.
  • 16 Aug 2019 om 22:45
    Dat gaat helemaal fout in de binnenstad
  • 16 Aug 2019 om 22:45
    Ik voorzie 'gezelligheid' op de Oude Markt ;)
  • 16 Aug 2019 om 22:43
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:42
      IDD dat gezeur over geld. Kosten dekken en elkaar helpen.
    Zou toch fijn zijn als we 10% van kaartverkoop mee kunnen pakken. We kunnen het geld goed gebruiken. De een zn dood is de ander zn brood zullen we maar zeggen. Horeca Enschede zal er wel blij mee zijn denk ik!
  • 16 Aug 2019 om 22:42
    Heel mooi gebaar van twente en AZ is meer dan welkom.
  • 16 Aug 2019 om 22:42
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:40
      Dat word nog wat :)
    Gezellig op de oude markt zitten ;))
  • 16 Aug 2019 om 22:42
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:40
      Daar ga je toch geen serieus geld voor vragen? Alleen om de kosten te kunnen dekken is prima wat mij betreft.
    IDD dat gezeur over geld. Kosten dekken en elkaar helpen.
  • 16 Aug 2019 om 22:41
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:40
      Dat word nog wat :)
    Haha zo dach ik ook moat. Nog weg e wes deze zomer?
  • 16 Aug 2019 om 22:40
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:38
      Beter! Hopelijk verdiend Fc Twente er nog een flinke cent aan!
    Ze rekenen geen huur. Maar denk dat de inkomsten uit catering wel voor Twente zijn.
  • 16 Aug 2019 om 22:40
    Dat word nog wat :)
  • 16 Aug 2019 om 22:40
    Mooi gebaar. Maar als dat maar goed gaat. Come on Twente dit weekend!! En volgende week mijn eerste away! COTE
  • 16 Aug 2019 om 22:40
    Klasse gebaar, altijd je mede clubs helpen!
  • 16 Aug 2019 om 22:40
    Daar ga je toch geen serieus geld voor vragen? Alleen om de kosten te kunnen dekken is prima wat mij betreft.
  • 16 Aug 2019 om 22:40
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:39
      Wat maakt dat uit? Gaat om het idee dat Twente dit jaren terug ook nodig had
    Maakt niks uit maar is altijd mooi meegenomen
  • 16 Aug 2019 om 22:39
    Ze zijn welkom.
  • 16 Aug 2019 om 22:39
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:38
      Beter! Hopelijk verdiend Fc Twente er nog een flinke cent aan!
    nee, alleen schoonmaakkosten. De rest word door ons vergoed.
  • 16 Aug 2019 om 22:39
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:38
      Beurt twente hier wat voor?
    Wat maakt dat uit? Gaat om het idee dat Twente dit jaren terug ook nodig had
  • 16 Aug 2019 om 22:39
    Logistiek ook een handige plek voor al die supporters.... Retteketet.... Maar voor de diehards die komen, welkom in het mooiste stadion van Nederland!
  • 16 Aug 2019 om 22:39
    Goes als ze maar geen stoeltjes gaan verneuken
  • 16 Aug 2019 om 22:38
    Beter! Hopelijk verdiend Fc Twente er nog een flinke cent aan!
  • 16 Aug 2019 om 22:38
    Mooi gebaar voor ons Nederlands voetbal , Tukkers helpen altijd
  • 16 Aug 2019 om 22:38
    Beurt twente hier wat voor?
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›