ADO krijgt tonnen van AZ, FC Twente stelt stadion gratis beschikbaar

( 150 reacties)
ADO krijgt tonnen van AZ, FC Twente stelt stadion gratis beschikbaar

Door het ingestorte dak van het AZ-stadion, heeft ADO Den Haag het Cars Jean Stadion voor twee wedstrijden beschikbaar gesteld aan AZ. In de volgende Europa League wedstrijden heeft FC Twente het stadion beschikbaar gesteld.

"Het is natuurlijk een heel trieste gebeurtenis", doelt Eric Gudde op afgelopen zaterdag, toen in het Alkmaarse stadion een deel van het dak instortte. "We moeten sowieso al blij zijn dat er geen gewonden en dergelijken bij zijn gevallen. Onmiddellijk hebben AZ en KNVB de handen ineengeslagen om naar alternatieve locaties te zoeken."

Daarbij werd binnen twee dagen overeenstemming bereikt met de Haagse club. "Ik ben erg blij dat ADO en de gemeente Den Haag in allerlei opzichten de bereidheid hebben getoond om AZ te helpen. Waar we vaak tegenstellingen hebben, tekent dat ook een keertje de saamhorigheid", vertelt de KNVB-directeur aan Omroep West.

ADO Den Haag zou van AZ enkele tonnen krijgen voor het gebruik van het stadion. "De financiële afhandeling is tussen ADO en AZ, en daar zitten we als KNVB volledig buiten. Het lijkt mij ook heel vreemd als ik wat van transacties tussen twee clubs zou weten. Dat valt niet in te schatten, we hebben wat dat betreft niet zo veel voorbeelden. Maar natuurlijk gaat dit in allerlei opzichten in de tonnen lopen."

Volgens Tubantia zou AZ alleen de standaardkosten aan FC Twente moeten betalen. FC Twente houdt zelf dus niets over aan het beschikbaar stellen van het stadion.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Aug 2019 om 13:58
    • Quote van 18 Aug 2019 om 13:36
      Ik ken onze financiële situatie maar wat als we wel huur zouden hebben gevraagd? Wellicht was AZ dan met een andere club om tafel gegaan (kosten drukken en veeeeeel dichterbij voor de supporters) Dan hadden we helemaal noppes, nada, niets gehad. Nu hebben we in ieder geval nog inkomsten uit catering, wellicht (wie weet) nog een kleine vergoeding van de Alkmaarders en dit kan zich ook zomaar eens door werken op de toekomst. Wie het kleine niet eert.......
    Eens.
  • 18 Aug 2019 om 13:36
    • Quote van 18 Aug 2019 om 13:13
      We zijn het denk ik meer eens met elkaar dan je in eerste instantie denkt. Bij onze bedrijven denken we ook altijd aan de menselijke maat en zijn sociaal waar het kan. Bij F.C. Twente is er helaas geen sprake van meer, meer, meer. We zitten eerder in de situatie van minder, minder, minder verlies. Was het maar zo dat we geen schulden meer hadden en een begroting die in evenwicht is. Dat is niet het geval. Dus moeten we oppassen met wat we doen. En als het ons weer voor de wind gaat, dan kunnen we ons sociale gezicht weer laten zien. Met het volgende zijn we het denk ik wel 100% eens: nu op naar het stadion en genieten van de wedstrijd met hopelijk een mooi resultaat!
    Ik ken onze financiële situatie maar wat als we wel huur zouden hebben gevraagd? Wellicht was AZ dan met een andere club om tafel gegaan (kosten drukken en veeeeeel dichterbij voor de supporters) Dan hadden we helemaal noppes, nada, niets gehad. Nu hebben we in ieder geval nog inkomsten uit catering, wellicht (wie weet) nog een kleine vergoeding van de Alkmaarders en dit kan zich ook zomaar eens door werken op de toekomst. Wie het kleine niet eert.......
  • 18 Aug 2019 om 13:23
    • Quote van 18 Aug 2019 om 13:02
      Veel ondernemers, en vooral managers, zijn compleet geïndoctrineerd door het zakelijke (méér.. méér) en zijn compleet de menselijke kant verloren. Waar ik werk heb ik in 18 jaar 12 managers meegemaakt. Allemaal kwamen ze met dezelfde opdracht.... Geld is het enige dat telt. Niet voldoende winst.... Oprotten! Te menselijk met het personeel.... Oprotten! Gevolg... Vaker en langere ziekmeldingen en waar vroeger het personeel graag wat extra's deed is het nu... Fuck you! Een fatsoenlijke balans kent men bijna niet meer in deze "ikke, ikke, ikke maatschappij" walgelijk! In mijn ogen niets mis mee om een concullega in nood de helpende hand te bieden en je zal er heus niets bij inschieten. Je kunt je óf van je goede kant laten zien óf laten zien dat je net zo'n stuk stront bent als de rest. Ik zou voor het eerste kiezen. Op naar vanmiddag... 1-0 voor ons.
    + 9000%
  • 18 Aug 2019 om 13:19
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:34
      Ik ben het hier 1000% mee eens. Ik hoor het van meerdere ondernemers om me heen, dit irriteert enorm. We hebben grote financiële problemen gehad en het is nog steeds geen gezonde situatie, al wordt er met man en macht aan gewerkt. Waarom dan nu ons stadion gratis ter beschikking stellen? Misschien verdient de horeca nog een paar stuivers, maar daar hebben we verder niets aan. Ik hoop dat er geen beschadigingen komen aan het stadion of anderszins vervelende zaken gebeuren, zoals het vernielen van spandoeken, het volplakken van het stadion met AZ stickers e.d. Het bestuur zal wel weer vergeten zijn om de kosten van herstel / verwijdering door te belasten aan AZ. En ik snap de burgemeester ook niet, dat moet mij ook van het hart. Hij stelt zich zeer onbarmhartig op richting Vak P. Wat er ook gebeurd is in het verleden, daar moet na ruim 2 jaar echt een keer een hele dikke streep onder gezet worden. Open het home van Vak P, voor mijn part met wat veiligheidsvoorzieningen. Maar deze burgemeester keurt zomaar een risicowedstrijd (Antwerp heeft een hele slechte reputatie) goed van 2 clubs waar de stad niets mee te maken heeft en dat terwijl hij regelmatig oefenpotjes van F.C. Twente tegen Duitse clubs niet toestaat …. Hoe kan dit uitgelegd worden?
      Laat AZ contact opnemen met Ajax (Arena) of het Olympisch Stadion. Dat is veel dichterbij voor hen en allemaal veel gemakkelijker te organiseren. Waarom dit niet gebeurt? Ik vermoed dat Ajax en / of de eigenaren van de Arena (en dat recht hebben ze natuurlijk ook) gewoon de hoofdprijs vraagt om de Arena af te huren. Nog wat anders, AZ heeft destijds kennelijk fors zitten bezuinigen op de bouwkosten van hun stadion. Daardoor hebben ze duurdere spelers kunnen aantrekken en daardoor meer tv gelden binnengehaald. Zou de Eredivisie CV AZ niet een boete kunnen opleggen zoals ze bij ons gedaan hebben?!
    Beste Jürgen, Socrates heeft het menselijke aspect in zijn reactie heel goed verwoord. FcT heeft in het verleden een tragisch ongeluk mee moeten maken en weet als geen ander wat er allemaal bij komt kijken. Welke club het ook betreft in zo'n situatie, assistentie lijkt me logisch. PvdK, MH zijn m.i. capabel genoeg om goede afspraken te maken, dat moet voldoende zijn. Wat Vak P betreft, zou een dergelijke actie, als ook de sfeeractie bij de wedstrijd tegen PSV en de lobby er toe moeten bijdragen dat het Home snel open gaat. Wie weet helpt het. Ook dat moeten we aan de betrokken partijen overlaten. Wat het ongeluk betreft, trek je een voorbarige conclusie over bezuinigingen die normaal zijn bij een bouwproces. Dat heet de efficiency optimaliseren. Of AZ daar te ver in gegaan is, zal uit het onderzoeksrapport van Royal Haskoning blijken. Nu al conclusies trekken is wel erg voorbarig. Vanmiddag winnen is veel belangrijker.....
  • 18 Aug 2019 om 13:13
    • Quote van 18 Aug 2019 om 13:02
      Veel ondernemers, en vooral managers, zijn compleet geïndoctrineerd door het zakelijke (méér.. méér) en zijn compleet de menselijke kant verloren. Waar ik werk heb ik in 18 jaar 12 managers meegemaakt. Allemaal kwamen ze met dezelfde opdracht.... Geld is het enige dat telt. Niet voldoende winst.... Oprotten! Te menselijk met het personeel.... Oprotten! Gevolg... Vaker en langere ziekmeldingen en waar vroeger het personeel graag wat extra's deed is het nu... Fuck you! Een fatsoenlijke balans kent men bijna niet meer in deze "ikke, ikke, ikke maatschappij" walgelijk! In mijn ogen niets mis mee om een concullega in nood de helpende hand te bieden en je zal er heus niets bij inschieten. Je kunt je óf van je goede kant laten zien óf laten zien dat je net zo'n stuk stront bent als de rest. Ik zou voor het eerste kiezen. Op naar vanmiddag... 1-0 voor ons.
    We zijn het denk ik meer eens met elkaar dan je in eerste instantie denkt. Bij onze bedrijven denken we ook altijd aan de menselijke maat en zijn sociaal waar het kan. Bij F.C. Twente is er helaas geen sprake van meer, meer, meer. We zitten eerder in de situatie van minder, minder, minder verlies. Was het maar zo dat we geen schulden meer hadden en een begroting die in evenwicht is. Dat is niet het geval. Dus moeten we oppassen met wat we doen. En als het ons weer voor de wind gaat, dan kunnen we ons sociale gezicht weer laten zien. Met het volgende zijn we het denk ik wel 100% eens: nu op naar het stadion en genieten van de wedstrijd met hopelijk een mooi resultaat!
  • 18 Aug 2019 om 13:09
    • Quote van 18 Aug 2019 om 13:02
      Veel ondernemers, en vooral managers, zijn compleet geïndoctrineerd door het zakelijke (méér.. méér) en zijn compleet de menselijke kant verloren. Waar ik werk heb ik in 18 jaar 12 managers meegemaakt. Allemaal kwamen ze met dezelfde opdracht.... Geld is het enige dat telt. Niet voldoende winst.... Oprotten! Te menselijk met het personeel.... Oprotten! Gevolg... Vaker en langere ziekmeldingen en waar vroeger het personeel graag wat extra's deed is het nu... Fuck you! Een fatsoenlijke balans kent men bijna niet meer in deze "ikke, ikke, ikke maatschappij" walgelijk! In mijn ogen niets mis mee om een concullega in nood de helpende hand te bieden en je zal er heus niets bij inschieten. Je kunt je óf van je goede kant laten zien óf laten zien dat je net zo'n stuk stront bent als de rest. Ik zou voor het eerste kiezen. Op naar vanmiddag... 1-0 voor ons.
    Helemaal eens, Socrates.
  • 18 Aug 2019 om 13:02
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:34
      Ik ben het hier 1000% mee eens. Ik hoor het van meerdere ondernemers om me heen, dit irriteert enorm. We hebben grote financiële problemen gehad en het is nog steeds geen gezonde situatie, al wordt er met man en macht aan gewerkt. Waarom dan nu ons stadion gratis ter beschikking stellen? Misschien verdient de horeca nog een paar stuivers, maar daar hebben we verder niets aan. Ik hoop dat er geen beschadigingen komen aan het stadion of anderszins vervelende zaken gebeuren, zoals het vernielen van spandoeken, het volplakken van het stadion met AZ stickers e.d. Het bestuur zal wel weer vergeten zijn om de kosten van herstel / verwijdering door te belasten aan AZ. En ik snap de burgemeester ook niet, dat moet mij ook van het hart. Hij stelt zich zeer onbarmhartig op richting Vak P. Wat er ook gebeurd is in het verleden, daar moet na ruim 2 jaar echt een keer een hele dikke streep onder gezet worden. Open het home van Vak P, voor mijn part met wat veiligheidsvoorzieningen. Maar deze burgemeester keurt zomaar een risicowedstrijd (Antwerp heeft een hele slechte reputatie) goed van 2 clubs waar de stad niets mee te maken heeft en dat terwijl hij regelmatig oefenpotjes van F.C. Twente tegen Duitse clubs niet toestaat …. Hoe kan dit uitgelegd worden?
      Laat AZ contact opnemen met Ajax (Arena) of het Olympisch Stadion. Dat is veel dichterbij voor hen en allemaal veel gemakkelijker te organiseren. Waarom dit niet gebeurt? Ik vermoed dat Ajax en / of de eigenaren van de Arena (en dat recht hebben ze natuurlijk ook) gewoon de hoofdprijs vraagt om de Arena af te huren. Nog wat anders, AZ heeft destijds kennelijk fors zitten bezuinigen op de bouwkosten van hun stadion. Daardoor hebben ze duurdere spelers kunnen aantrekken en daardoor meer tv gelden binnengehaald. Zou de Eredivisie CV AZ niet een boete kunnen opleggen zoals ze bij ons gedaan hebben?!
    Veel ondernemers, en vooral managers, zijn compleet geïndoctrineerd door het zakelijke (méér.. méér) en zijn compleet de menselijke kant verloren. Waar ik werk heb ik in 18 jaar 12 managers meegemaakt. Allemaal kwamen ze met dezelfde opdracht.... Geld is het enige dat telt. Niet voldoende winst.... Oprotten! Te menselijk met het personeel.... Oprotten! Gevolg... Vaker en langere ziekmeldingen en waar vroeger het personeel graag wat extra's deed is het nu... Fuck you! Een fatsoenlijke balans kent men bijna niet meer in deze "ikke, ikke, ikke maatschappij" walgelijk! In mijn ogen niets mis mee om een concullega in nood de helpende hand te bieden en je zal er heus niets bij inschieten. Je kunt je óf van je goede kant laten zien óf laten zien dat je net zo'n stuk stront bent als de rest. Ik zou voor het eerste kiezen. Op naar vanmiddag... 1-0 voor ons.
  • 18 Aug 2019 om 13:00
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:45
      Gezwam, appels met peren vergelijken. We leven in het nu en wat er allemaal nog gaat gebeuren en hoe alles gaat verlopen is voor iedereen een raadsel. Bovendien het is niet gratis! Niets is gratis op deze wereld! Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed zoals altijd!
    En als jij gelijk hebt dat het niet gratis is en F.C. Twente er toch beter van wordt, dan ben ik de eerste om daar waardering voor uit te spreken. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar op dit moment wijst het daar niet op. En uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed, zoals altijd door de gemeente Enschede en door sponsoren die met hun hand over hun Twentehart strijken!
  • 18 Aug 2019 om 12:57
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:45
      Gezwam, appels met peren vergelijken. We leven in het nu en wat er allemaal nog gaat gebeuren en hoe alles gaat verlopen is voor iedereen een raadsel. Bovendien het is niet gratis! Niets is gratis op deze wereld! Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed zoals altijd!
    Wat ik bedoel is dat F.C. Twente niet in de positie is om geschenken uit te delen. Wij hebben op dit moment meer kosten dan opbrengsten (de begroting sluit met een tekort) en daarom moeten we heel scherp aan de wind zeilen. En wat ik over de burgemeester zeg leeft heel breed, in de stad, bij Vak P en ook bij andere geledingen binnen de club. Het heeft lang genoeg geduurd. De P van Vak P staat niet voor Padvinders, dat weten we allemaal, maar ze zorgen wel voor een fantastische sfeer in het Stadion. Daarom moet dat ook eens afgelopen zijn en moet de burgemeester net zo snel reageren op dit dossier als hij doet bij het goedkeuren van een risicowedstrijd waardoor ondernemers in Enschede met angst en beven Belgische hooligans in de binnenstad moeten ontvangen ….
  • 18 Aug 2019 om 12:53
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:13
      Als je Friday stuurt is dat geen goodwill hoor dat is een blok aan je been als club zijnde.
    Dat klapvolk drinkt niks. Dus dat drankomzet zal wel meevallen
  • 18 Aug 2019 om 12:50
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:26
      Waar het om gaat is, dat is iedereen Joop liet vallen omdat hij niet aan kon tonen hoe hij het geleende geld terug kon betalen.
    kon toen niet en nu ook niet..helaas wij levenn nog ...van de.kwijtscheldingen en schenkingen
  • 18 Aug 2019 om 12:45
    • Quote van 18 Aug 2019 om 12:34
      Ik ben het hier 1000% mee eens. Ik hoor het van meerdere ondernemers om me heen, dit irriteert enorm. We hebben grote financiële problemen gehad en het is nog steeds geen gezonde situatie, al wordt er met man en macht aan gewerkt. Waarom dan nu ons stadion gratis ter beschikking stellen? Misschien verdient de horeca nog een paar stuivers, maar daar hebben we verder niets aan. Ik hoop dat er geen beschadigingen komen aan het stadion of anderszins vervelende zaken gebeuren, zoals het vernielen van spandoeken, het volplakken van het stadion met AZ stickers e.d. Het bestuur zal wel weer vergeten zijn om de kosten van herstel / verwijdering door te belasten aan AZ. En ik snap de burgemeester ook niet, dat moet mij ook van het hart. Hij stelt zich zeer onbarmhartig op richting Vak P. Wat er ook gebeurd is in het verleden, daar moet na ruim 2 jaar echt een keer een hele dikke streep onder gezet worden. Open het home van Vak P, voor mijn part met wat veiligheidsvoorzieningen. Maar deze burgemeester keurt zomaar een risicowedstrijd (Antwerp heeft een hele slechte reputatie) goed van 2 clubs waar de stad niets mee te maken heeft en dat terwijl hij regelmatig oefenpotjes van F.C. Twente tegen Duitse clubs niet toestaat …. Hoe kan dit uitgelegd worden?
      Laat AZ contact opnemen met Ajax (Arena) of het Olympisch Stadion. Dat is veel dichterbij voor hen en allemaal veel gemakkelijker te organiseren. Waarom dit niet gebeurt? Ik vermoed dat Ajax en / of de eigenaren van de Arena (en dat recht hebben ze natuurlijk ook) gewoon de hoofdprijs vraagt om de Arena af te huren. Nog wat anders, AZ heeft destijds kennelijk fors zitten bezuinigen op de bouwkosten van hun stadion. Daardoor hebben ze duurdere spelers kunnen aantrekken en daardoor meer tv gelden binnengehaald. Zou de Eredivisie CV AZ niet een boete kunnen opleggen zoals ze bij ons gedaan hebben?!
    Gezwam, appels met peren vergelijken. We leven in het nu en wat er allemaal nog gaat gebeuren en hoe alles gaat verlopen is voor iedereen een raadsel. Bovendien het is niet gratis! Niets is gratis op deze wereld! Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed zoals altijd!
  • 18 Aug 2019 om 12:34
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:22
      Daar gaat het niet om. FC Twente is een com. bedrijf. AZ heeft een probleem, Twente kan ze uit de brand helpen en stelt een stadion ter beschikking. Daar hoort gewoon puur zakelijk een rredelijke vergoeding tegenover te staan. Dat geld kan de club zeer goed gebruiken. Aan de ene kant zet je mensen op straat die je niet meer uit de begroting kunt betalen en aan de andere kant stel je een concurent gratis je stadion ter beschikking. AZ is een prima club, maar elke club heeft zijn eigen problemen, daar weten wij alles van. Mijn persoonlijke mening is, met goodwill en willen helpen en emoties kun je bij geen enkele bakker een brood kopen.
      PS, wat liet Bremen zich gisteren in de luren leggen, totaal onnodig en bijzonder jammer.
    Ik ben het hier 1000% mee eens. Ik hoor het van meerdere ondernemers om me heen, dit irriteert enorm. We hebben grote financiële problemen gehad en het is nog steeds geen gezonde situatie, al wordt er met man en macht aan gewerkt. Waarom dan nu ons stadion gratis ter beschikking stellen? Misschien verdient de horeca nog een paar stuivers, maar daar hebben we verder niets aan. Ik hoop dat er geen beschadigingen komen aan het stadion of anderszins vervelende zaken gebeuren, zoals het vernielen van spandoeken, het volplakken van het stadion met AZ stickers e.d. Het bestuur zal wel weer vergeten zijn om de kosten van herstel / verwijdering door te belasten aan AZ. En ik snap de burgemeester ook niet, dat moet mij ook van het hart. Hij stelt zich zeer onbarmhartig op richting Vak P. Wat er ook gebeurd is in het verleden, daar moet na ruim 2 jaar echt een keer een hele dikke streep onder gezet worden. Open het home van Vak P, voor mijn part met wat veiligheidsvoorzieningen. Maar deze burgemeester keurt zomaar een risicowedstrijd (Antwerp heeft een hele slechte reputatie) goed van 2 clubs waar de stad niets mee te maken heeft en dat terwijl hij regelmatig oefenpotjes van F.C. Twente tegen Duitse clubs niet toestaat …. Hoe kan dit uitgelegd worden?
    Laat AZ contact opnemen met Ajax (Arena) of het Olympisch Stadion. Dat is veel dichterbij voor hen en allemaal veel gemakkelijker te organiseren. Waarom dit niet gebeurt? Ik vermoed dat Ajax en / of de eigenaren van de Arena (en dat recht hebben ze natuurlijk ook) gewoon de hoofdprijs vraagt om de Arena af te huren. Nog wat anders, AZ heeft destijds kennelijk fors zitten bezuinigen op de bouwkosten van hun stadion. Daardoor hebben ze duurdere spelers kunnen aantrekken en daardoor meer tv gelden binnengehaald. Zou de Eredivisie CV AZ niet een boete kunnen opleggen zoals ze bij ons gedaan hebben?!
  • 18 Aug 2019 om 12:26
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:22
      idd daar niemand JM meer wou helpen daarom begaf hij zich op duistere wegen..en dat is ook m.i. helemaal verkeerd geweest ..anderen hadden kunnen helpen en eisen stellen ..en dat blijf ik hen verwijten ... forget it wij worden nooit meer wat we eens waren..2010...
    Waar het om gaat is, dat is iedereen Joop liet vallen omdat hij niet aan kon tonen hoe hij het geleende geld terug kon betalen.
  • 18 Aug 2019 om 12:11
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:13
      Als je Friday stuurt is dat geen goodwill hoor dat is een blok aan je been als club zijnde.
    Precies Messi. Was inderdaad een blok aan het been van AZ.
  • 18 Aug 2019 om 11:22
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:33
      Klopt Meelzak, maar daarmee je beantwoord mijn vraag niet.


      Wie bedoel je met 'ze'...wie hebben hem laten zakken? Scorpio riep het ook al eens, maar ook hij beantwoorde deze vraag niet. Niemand heeft Joop laten zakken, het is eerder andersom. Joop heeft velen laten zakken door te liegen en te bedriegen.


      Als de banken je zelfs al niets meer willen lenen omdat je niet aan kunt tonen hoe je het geleende bedrag terug kunt gaan betalen....wie zal dan wel filantropisch moeten zijn volgens jou...wetende dat de kans nihil is dat je je geld ooit terug krijgt?
    idd daar niemand JM meer wou helpen daarom begaf hij zich op duistere wegen..en dat is ook m.i. helemaal verkeerd geweest ..anderen hadden kunnen helpen en eisen stellen ..en dat blijf ik hen verwijten ... forget it wij worden nooit meer wat we eens waren..2010...
  • 18 Aug 2019 om 11:13
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:51
      Ik lees niets over de horeca omzet. Stel dat de afspraak is gemaakt dat er geen huur wordt berekend, maar de omzet uit de horeca bij FcT blijft, dan lijkt het me geen slechte deal. Het gebeurt wel vaker dat horeca gelegenheden bij evenementen geen zaalhuur rekenen, maar het feitelijk in de consumptie verdisconteren.... M.i. kun je met goodwill betere afspraken maken, dat blijkt ook al uit jouw post m.b.t. Friday....
    Als je Friday stuurt is dat geen goodwill hoor dat is een blok aan je been als club zijnde.
  • 18 Aug 2019 om 11:12
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:08
      Welke post heb ik verwijderd?

      Die van vandaag om 10:49 uur? Die staat er gewoon vent. Jij moet minder pillen slikken....of juist meer? ;)
    O ja, ik zie het, mijn fout mijn excuses!
    Ik neem trouwens geen pillen!
  • 18 Aug 2019 om 11:11
    • Quote van 18 Aug 2019 om 11:10
      Precies Messi. Dan zullen ze wel uitwijken naar de Arena o.i.d.
    Aannames! Die zullen wel dit die zullen wel dat!
  • 18 Aug 2019 om 11:10
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:50
      Dit is puur omdat het een risico wedstrijd is eppie dat weet jij ook. Komen ze verder spelen ze daar in de buurt voor de supporters is die 200 km heen en 200 terug geen oplossing. Staat zelfs op hun website
    Precies Messi. Dan zullen ze wel uitwijken naar de Arena o.i.d.
  • 18 Aug 2019 om 11:08
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:53
      O, TerrorClan heeft zich bedacht dit was een reactie op zijn post maar is reeds weggehaald. Geraffineerd? Te veel denken?
    Welke post heb ik verwijderd?

    Die van vandaag om 10:49 uur? Die staat er gewoon vent. Jij moet minder pillen slikken....of juist meer? ;)
  • 18 Aug 2019 om 10:53
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:51
      Je bent subjectief, ik ben objectief. Jij komt met allerlei verzinsels en anderen hoeven mij niet te geloven. Ieder gezond denkend mens weet dat het niet gratis is. De boel hier opnaaien en zeggen dat het gratis is en dat we een commercieel bedrijf zijn en we overal een slaatje moeten uitslaan is gewoon belachelijk!
    O, TerrorClan heeft zich bedacht dit was een reactie op zijn post maar is reeds weggehaald. Geraffineerd? Te veel denken?
  • 18 Aug 2019 om 10:51
    Je bent subjectief, ik ben objectief. Jij komt met allerlei verzinsels en anderen hoeven mij niet te geloven. Ieder gezond denkend mens weet dat het niet gratis is. De boel hier opnaaien en zeggen dat het gratis is en dat we een commercieel bedrijf zijn en we overal een slaatje moeten uitslaan is gewoon belachelijk!
  • 18 Aug 2019 om 10:51
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:44
      Is al gebeurd ANS,met AZ,werd geen huursom gerekend voor Friday,dus dan mag je toch wat terug doen, bovendien zal AZ waarschijnlijk wel verder komen,dus misschien nog wel drie wedstrijden waar we dan wel iets aan kunnen verdienen.
    Ik lees niets over de horeca omzet. Stel dat de afspraak is gemaakt dat er geen huur wordt berekend, maar de omzet uit de horeca bij FcT blijft, dan lijkt het me geen slechte deal. Het gebeurt wel vaker dat horeca gelegenheden bij evenementen geen zaalhuur rekenen, maar het feitelijk in de consumptie verdisconteren.... M.i. kun je met goodwill betere afspraken maken, dat blijkt ook al uit jouw post m.b.t. Friday....
  • 18 Aug 2019 om 10:50
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:44
      Is al gebeurd ANS,met AZ,werd geen huursom gerekend voor Friday,dus dan mag je toch wat terug doen, bovendien zal AZ waarschijnlijk wel verder komen,dus misschien nog wel drie wedstrijden waar we dan wel iets aan kunnen verdienen.
    Dit is puur omdat het een risico wedstrijd is eppie dat weet jij ook. Komen ze verder spelen ze daar in de buurt voor de supporters is die 200 km heen en 200 terug geen oplossing. Staat zelfs op hun website
  • 18 Aug 2019 om 10:49
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:44
      bla bla bla bla, TerrorClan weet het beter zonder ook maar onderzoek te doen en te vragen hoe het daadwerkelijk is. Over aannames gesproken.........
      Ik geloof er niets van dat het gratis is. Kom maar met bewijs!
    Mafkees dat je er bent. Jouw verzinsels moeten anderen zomaar geloven, of anders moeten die anderen maar even met FC Twente bellen en verslag uitbrengen?


    Je bent echt een imbeciel...... Kom jij maar met bewijs dat het niet gratis is, en deze uitlating middels de media onderuit kunt halen. Wedden dat je dat niet lukt? Dat lukt je niet omdat je eigenlijk nooit helder denkt.
  • 18 Aug 2019 om 10:47
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:45
      Ik wil gewoon geen discussie met mensen als Scorpio, dat is een gebed zonder einde. Zie de discussie van gisteren.
    Huilie, huilie, ik wil ook geen discussie maar zeg wel wat ik vind en denk. Jammer voor jou dan. Genoeg mensen op deze planeet die je kunt manipuleren of monddood kunt maken. Mij niet!
  • 18 Aug 2019 om 10:45
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:41
      Dat gaat je inderdaad nooit lukken ANS. Hij en Ss-er hebben samen te lang op de PAAZ door gebracht. Antwoorden op normale vragen krijg je niet. nu niet...nooit niet.
    Ik wil gewoon geen discussie met mensen als Scorpio, dat is een gebed zonder einde. Zie de discussie van gisteren.
  • 18 Aug 2019 om 10:44
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:41
      Dat gaat je inderdaad nooit lukken ANS. Hij en Ss-er hebben samen te lang op de PAAZ door gebracht. Antwoorden op normale vragen krijg je niet. nu niet...nooit niet.
    bla bla bla bla, TerrorClan weet het beter zonder ook maar onderzoek te doen en te vragen hoe het daadwerkelijk is. Over aannames gesproken.........
    Ik geloof er niets van dat het gratis is. Kom maar met bewijs!
  • 18 Aug 2019 om 10:44
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:45
      Probeer dan eens met Goodwill een speler binnen te halen.
    Is al gebeurd ANS,met AZ,werd geen huursom gerekend voor Friday,dus dan mag je toch wat terug doen, bovendien zal AZ waarschijnlijk wel verder komen,dus misschien nog wel drie wedstrijden waar we dan wel iets aan kunnen verdienen.
  • 18 Aug 2019 om 10:43
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:40
      Bel even de financiele directeur en breng verslag uit zou ik zeggen. Of wil je zeggen dat onze financiele directeur niet capabel is?
    Dank voor de bevestiging dat jouw uitlatingen gebaseerd zijn op pure aannames en fantasieën....


    Ik moet verslag uitbrengen terwijl jij hier schreeuwt dat het NIET gratis is? De omgekeerde wereld of niet Scorpio......jouw 'vreemde' wereld waarin dromen werkelijkheid worden.
  • 18 Aug 2019 om 10:43
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:40
      Jij denkt alleen maar aan die 300 broodjes beenham en 10.000 liter bier wat word verkocht nou poe poe wat word je daar rijk van zeg. ADO krijgt tonnen en wij krijgen niks daar gaat het om EN WE HEBBEN AL NIET WAT wie is er dan dom.
    Ik geloof er niets van en zolang ik er niets van geloof en de financiele directeur niet heeft gesproken zullen we het niet weten. Dat jullie ervan uitgaan dat het gratis is omdat jullie een artikeltje gelezen hebben zegt meer over jullie domheid dan over mijn domheid!
  • 18 Aug 2019 om 10:41
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:37
      Doe normaal kerel. Munstermanpraktijken, daar weet jij helemaal niets van. Dus wees vertandig en beeindig deze discussie, we worden het toch nooit eens.
    Dat gaat je inderdaad nooit lukken ANS. Hij en Ss-er hebben samen te lang op de PAAZ door gebracht. Antwoorden op normale vragen krijg je niet. nu niet...nooit niet.
  • 18 Aug 2019 om 10:40
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:34
      Het is niet gratis!
      Of prefereer je Munstermanpraktijken?
    Jij denkt alleen maar aan die 300 broodjes beenham en 10.000 liter bier wat word verkocht nou poe poe wat word je daar rijk van zeg. ADO krijgt tonnen en wij krijgen niks daar gaat het om EN WE HEBBEN AL NIET WAT wie is er dan dom.
  • 18 Aug 2019 om 10:40
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:37
      Hoeveel verdient FC Twente eraan Scorpio? Geef antwoorden of kap met jouw aannames.....dromerijen....fantasieën en gelul.....
    Bel even de financiele directeur en breng verslag uit zou ik zeggen. Of wil je zeggen dat onze financiele directeur niet capabel is?
  • 18 Aug 2019 om 10:39
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:37
      Doe normaal kerel. Munstermanpraktijken, daar weet jij helemaal niets van. Dus wees vertandig en beeindig deze discussie, we worden het toch nooit eens.
    Op je pik gestrapt? Het is niet gratis. Je lult uit je nek ondernemer Ans!
  • 18 Aug 2019 om 10:37
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:34
      Het is niet gratis!
      Of prefereer je Munstermanpraktijken?
    Doe normaal kerel. Munstermanpraktijken, daar weet jij helemaal niets van. Dus wees vertandig en beeindig deze discussie, we worden het toch nooit eens.
  • 18 Aug 2019 om 10:37
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:29
      Het heeft niets met goodwill te maken en FC Twente verdiend er echt wel aan. Niks gratis. Commercieel? Ja, of het stadion staat donderdag leeg, wat alleen maar geld kost of je laat AZ er spelen wat zorgt voor inkomsten. Begrijp je kromme gedachtengang niet. En dat noemt zich een ondernemer?
    Hoeveel verdient FC Twente eraan Scorpio? Geef antwoorden of kap met jouw aannames.....dromerijen....fantasieën en gelul.....
  • 18 Aug 2019 om 10:36
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:22
      Daar gaat het niet om. FC Twente is een com. bedrijf. AZ heeft een probleem, Twente kan ze uit de brand helpen en stelt een stadion ter beschikking. Daar hoort gewoon puur zakelijk een rredelijke vergoeding tegenover te staan. Dat geld kan de club zeer goed gebruiken. Aan de ene kant zet je mensen op straat die je niet meer uit de begroting kunt betalen en aan de andere kant stel je een concurent gratis je stadion ter beschikking. AZ is een prima club, maar elke club heeft zijn eigen problemen, daar weten wij alles van. Mijn persoonlijke mening is, met goodwill en willen helpen en emoties kun je bij geen enkele bakker een brood kopen.
      PS, wat liet Bremen zich gisteren in de luren leggen, totaal onnodig en bijzonder jammer.
    Exact ANS, maar er lopen er een paar rond die doodleuk hun rechterwang aanbieden nadat zij eerder een klap op hun linkerwang hebben gekregen....
  • 18 Aug 2019 om 10:34
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:32
      Jij noemt het krom dat mag. Ik denk als een ondernemer en geen enkele ondernemer is ooit rijk geworden door zaken gratis en voor niets te doen. Ik ken maar een belang en dat is FC Twente en dat is een com. bedrijf.
    Het is niet gratis!
    Of prefereer je Munstermanpraktijken?
  • 18 Aug 2019 om 10:33
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:55
      iedereen zn mening
    Klopt Meelzak, maar daarmee je beantwoord mijn vraag niet.


    Wie bedoel je met 'ze'...wie hebben hem laten zakken? Scorpio riep het ook al eens, maar ook hij beantwoorde deze vraag niet. Niemand heeft Joop laten zakken, het is eerder andersom. Joop heeft velen laten zakken door te liegen en te bedriegen.


    Als de banken je zelfs al niets meer willen lenen omdat je niet aan kunt tonen hoe je het geleende bedrag terug kunt gaan betalen....wie zal dan wel filantropisch moeten zijn volgens jou...wetende dat de kans nihil is dat je je geld ooit terug krijgt?
  • 18 Aug 2019 om 10:32
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:29
      Het heeft niets met goodwill te maken en FC Twente verdiend er echt wel aan. Niks gratis. Commercieel? Ja, of het stadion staat donderdag leeg, wat alleen maar geld kost of je laat AZ er spelen wat zorgt voor inkomsten. Begrijp je kromme gedachtengang niet. En dat noemt zich een ondernemer?
    Jij noemt het krom dat mag. Ik denk als een ondernemer en geen enkele ondernemer is ooit rijk geworden door zaken gratis en voor niets te doen. Ik ken maar een belang en dat is FC Twente en dat is een com. bedrijf.
  • 18 Aug 2019 om 10:29
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:22
      Daar gaat het niet om. FC Twente is een com. bedrijf. AZ heeft een probleem, Twente kan ze uit de brand helpen en stelt een stadion ter beschikking. Daar hoort gewoon puur zakelijk een rredelijke vergoeding tegenover te staan. Dat geld kan de club zeer goed gebruiken. Aan de ene kant zet je mensen op straat die je niet meer uit de begroting kunt betalen en aan de andere kant stel je een concurent gratis je stadion ter beschikking. AZ is een prima club, maar elke club heeft zijn eigen problemen, daar weten wij alles van. Mijn persoonlijke mening is, met goodwill en willen helpen en emoties kun je bij geen enkele bakker een brood kopen.
      PS, wat liet Bremen zich gisteren in de luren leggen, totaal onnodig en bijzonder jammer.
    Het heeft niets met goodwill te maken en FC Twente verdiend er echt wel aan. Niks gratis. Commercieel? Ja, of het stadion staat donderdag leeg, wat alleen maar geld kost of je laat AZ er spelen wat zorgt voor inkomsten. Begrijp je kromme gedachtengang niet. En dat noemt zich een ondernemer?
  • 18 Aug 2019 om 10:27
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:22
      Daar gaat het niet om. FC Twente is een com. bedrijf. AZ heeft een probleem, Twente kan ze uit de brand helpen en stelt een stadion ter beschikking. Daar hoort gewoon puur zakelijk een rredelijke vergoeding tegenover te staan. Dat geld kan de club zeer goed gebruiken. Aan de ene kant zet je mensen op straat die je niet meer uit de begroting kunt betalen en aan de andere kant stel je een concurent gratis je stadion ter beschikking. AZ is een prima club, maar elke club heeft zijn eigen problemen, daar weten wij alles van. Mijn persoonlijke mening is, met goodwill en willen helpen en emoties kun je bij geen enkele bakker een brood kopen.
      PS, wat liet Bremen zich gisteren in de luren leggen, totaal onnodig en bijzonder jammer.
    mee eens Ans..nog geen droog brood..
  • 18 Aug 2019 om 10:26
    • Quote van 18 Aug 2019 om 10:12
      Nee waarom!!! Toen het met twente bergafwaarts ging hadden ze (clubs) ons ook in de tang met spelers goed koop kopen/wegkapen,zo werkt dat nu eenmaal waarom spelen ze daar niet in de buurt waarom helemaal naar eanske? Precies risico wedstrijd voor hun. Wat boeit ons dat laat ze die kutbelgen lekker daar houden. Nee twente haalt ze met open armen en gratis binnen. Fc Merkel stadion
    wir schaffen dass schon..wha..
  • 18 Aug 2019 om 10:22
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:58
      Ik zou het naar vinden om via de nood van AZ een speler te halen... zou jij daar geen moeite mee hebben?
    Daar gaat het niet om. FC Twente is een com. bedrijf. AZ heeft een probleem, Twente kan ze uit de brand helpen en stelt een stadion ter beschikking. Daar hoort gewoon puur zakelijk een rredelijke vergoeding tegenover te staan. Dat geld kan de club zeer goed gebruiken. Aan de ene kant zet je mensen op straat die je niet meer uit de begroting kunt betalen en aan de andere kant stel je een concurent gratis je stadion ter beschikking. AZ is een prima club, maar elke club heeft zijn eigen problemen, daar weten wij alles van. Mijn persoonlijke mening is, met goodwill en willen helpen en emoties kun je bij geen enkele bakker een brood kopen.
    PS, wat liet Bremen zich gisteren in de luren leggen, totaal onnodig en bijzonder jammer.
  • 18 Aug 2019 om 10:12
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:58
      Ik zou het naar vinden om via de nood van AZ een speler te halen... zou jij daar geen moeite mee hebben?
    Nee waarom!!! Toen het met twente bergafwaarts ging hadden ze (clubs) ons ook in de tang met spelers goed koop kopen/wegkapen,zo werkt dat nu eenmaal waarom spelen ze daar niet in de buurt waarom helemaal naar eanske? Precies risico wedstrijd voor hun. Wat boeit ons dat laat ze die kutbelgen lekker daar houden. Nee twente haalt ze met open armen en gratis binnen. Fc Merkel stadion
  • 18 Aug 2019 om 09:59
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:45
      Probeer dan eens met Goodwill een speler binnen te halen.
    Precies. Al zijn sommige forumgangers hier zo vredelijk nederig en politiek correct aan het antwoorden dat je er gewoon bang van wordt. We zijn gestraft, hebben gecompenseerd, zijn Met de grond gelijk gemaakt en uitgelachen dus waarom nog steeds het Braafste jongetje van de klas spelen terwijl we hopen op de cateringomzet en elk doorverkooppercentage juichend wordt ontvangen. Had gewoon 3 a 4 ton gevraagd, az heeft net vor €20miljoen die Til verkocht.
  • 18 Aug 2019 om 09:58
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:45
      Probeer dan eens met Goodwill een speler binnen te halen.
    Ik zou het naar vinden om via de nood van AZ een speler te halen... zou jij daar geen moeite mee hebben?
  • 18 Aug 2019 om 09:55
    • Quote van 18 Aug 2019 om 09:10
      Wie bedoel je met 'ze' Meelzak...wie hebben hem laten zakken?
    iedereen zn mening
  • 18 Aug 2019 om 09:45
    • Quote van 17 Aug 2019 om 20:45
      Dit zijn de juiste reacties wij hebben veel stront over ons heen gehad maar op d deze manier kweek je toch weer wat goodwill super fctwente.
    Probeer dan eens met Goodwill een speler binnen te halen.
  • 18 Aug 2019 om 09:10
    • Quote van 17 Aug 2019 om 20:35
      hij niet alleen...ze hebben hem toen laten zakken ..te veel risico dat wel ..
    Wie bedoel je met 'ze' Meelzak...wie hebben hem laten zakken?
  • 18 Aug 2019 om 09:10
    • Quote van 17 Aug 2019 om 19:44
      Munsterman heeft de club gered. Kampioen gemaakt. Stadion zoals het er staat. Beker. CL etc etc.
    Munsterman heeft de club inderdaad sky-high gebracht, waardoor de club héél hard is gevallen. Munsterman...een megalomane en narcistische idioot die geen tegenspraak of lastige vragen duldde. Die journalisten ging boycotten wanneer zij vroegen waar al dat geld toch vandaan kwam.


    Voor jou misschien een held, voor mij een oplichter en bedrieger die niet schroomde om zijn handtekening onder clandestiene overeenkomsten te zetten.


    Maar.......alles samen met Aldo....dat wel.
  • 17 Aug 2019 om 20:45
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:23
      En de rest. Hotels, taxivervoer, restaurants, naamsbekendheid......etc etc.
      Twente gaat geen verlies lijden maar is wel zo sociaal om waarschijnlijk geen huur te rekenen. Win, win situatie. We hebben zelf een dakdrama gehad met veel ernstiger gevolgen. Als er iemand zich moet kunnen voorstellen hoe dat is dan is dat FC Twente wel!
    Dit zijn de juiste reacties wij hebben veel stront over ons heen gehad maar op d deze manier kweek je toch weer wat goodwill super fctwente.
  • 17 Aug 2019 om 20:35
    • Quote van 17 Aug 2019 om 20:31
      En daarna weer naar de afgrond gebracht.
    hij niet alleen...ze hebben hem toen laten zakken ..te veel risico dat wel ..
  • 17 Aug 2019 om 20:31
    • Quote van 17 Aug 2019 om 19:44
      Munsterman heeft de club gered. Kampioen gemaakt. Stadion zoals het er staat. Beker. CL etc etc.
    En daarna weer naar de afgrond gebracht.
  • 17 Aug 2019 om 19:44
    • Quote van 17 Aug 2019 om 17:17
      Dat gebeurt alleen als je de boel verkloot zoals Munsterman gedaan heeft. Niet als je een andere club in moeilijkheden helpt, terwijl het je zelf niet eens wat kost.
    Munsterman heeft de club gered. Kampioen gemaakt. Stadion zoals het er staat. Beker. CL etc etc.
  • 17 Aug 2019 om 18:11
    Gewoon netjes van ons Twente
  • 17 Aug 2019 om 17:17
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:57
      Dan eindige je uiteindelijk failliet en trots met lege handen !
    Dat gebeurt alleen als je de boel verkloot zoals Munsterman gedaan heeft. Niet als je een andere club in moeilijkheden helpt, terwijl het je zelf niet eens wat kost.
  • 17 Aug 2019 om 16:57
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:36
      Gedrag van anderen hoeven wij niet te kopieren. Als het bericht klopt ben ik trots en lezen we veel andere clubs een les. Zo doe je dat. Ook in dit opportunistische voetbalwereldje.
    Dan eindige je uiteindelijk failliet en trots met lege handen !
  • 17 Aug 2019 om 16:54
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:23
      En de rest. Hotels, taxivervoer, restaurants, naamsbekendheid......etc etc.
      Twente gaat geen verlies lijden maar is wel zo sociaal om waarschijnlijk geen huur te rekenen. Win, win situatie. We hebben zelf een dakdrama gehad met veel ernstiger gevolgen. Als er iemand zich moet kunnen voorstellen hoe dat is dan is dat FC Twente wel!
    En de nodige broodjes beenham niet vergeten
  • 17 Aug 2019 om 16:53
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:29
      In een detentiecentrum niet nee.
    Hahaha
  • 17 Aug 2019 om 16:43
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:39
      Wat wil je nu precies zeggen Scorpio?
    Voor jou een vraag voor mij een weet!
  • 17 Aug 2019 om 16:39
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:21
      bla bla bla bla, wat ik al dacht je begrijpt er niets van!
      Praat liever met mensen die bredere kijk op zaken hebben dan bekrompen mensen die alleen maar met oogkleppen op kunnen lullen en niets zeggen alleen maar lullen naar hun eigen ego!
    Wat wil je nu precies zeggen Scorpio?
  • 17 Aug 2019 om 16:29
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:26
      Kijken ze geen voetbal dan?
    In een detentiecentrum niet nee.
  • 17 Aug 2019 om 16:26
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:23
      Hoezo? Die zitten allemaal in borne :)
    Kijken ze geen voetbal dan?
  • 17 Aug 2019 om 16:23
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:20
      De Grolsch zal trots zijn met deze regeling reken er op dat er wat bier doorgaat op zo°n avondje en zeker met de Belgen erbij.
    Hoezo? Die zitten allemaal in borne :)
  • 17 Aug 2019 om 16:23
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:20
      De Grolsch zal trots zijn met deze regeling reken er op dat er wat bier doorgaat op zo°n avondje en zeker met de Belgen erbij.
    En de rest. Hotels, taxivervoer, restaurants, naamsbekendheid......etc etc.
    Twente gaat geen verlies lijden maar is wel zo sociaal om waarschijnlijk geen huur te rekenen. Win, win situatie. We hebben zelf een dakdrama gehad met veel ernstiger gevolgen. Als er iemand zich moet kunnen voorstellen hoe dat is dan is dat FC Twente wel!
  • 17 Aug 2019 om 16:21
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:12
      Wat valt er te begrijpen dan? Dat jij veelal in een fantasie c.q. droom leeft?


      Waar beschuldig ik FC Twente van, of zie en zag jij Joop Munsterman als FC Twente?


      Wie is Tedken? Die ken ik niet.....beter opletten hoe ik mensen noem Scorpio. ;)
    bla bla bla bla, wat ik al dacht je begrijpt er niets van!
    Praat liever met mensen die bredere kijk op zaken hebben dan bekrompen mensen die alleen maar met oogkleppen op kunnen lullen en niets zeggen alleen maar lullen naar hun eigen ego!
  • 17 Aug 2019 om 16:20
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:17
      goed verwood
      rd scorpio twente gaat echt geen verlies lijden en horeca leeft er wel bij en omzet drank stadion is ook voor twente en de belgen lusten wel biertje
    De Grolsch zal trots zijn met deze regeling reken er op dat er wat bier doorgaat op zo°n avondje en zeker met de Belgen erbij.
  • 17 Aug 2019 om 16:17
    • Quote van 17 Aug 2019 om 16:11
      Denk je dat we wat van AZ krijgen dan? Ja Fred Friday en Druif naar Emmen.
    Ben overtuigd dat dit wel goed gaat komen ,uiteindelijk spinnen beide clubs hier garen mee,en over vijf jaren zijn wij weer de derde club van Nederland reken er maar op ,dit gaat allemaal goed komen met ons.
  • 17 Aug 2019 om 16:17
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:48
      Ze vragen misschien niets extra's en natuurlijk worden alle kosten vegoed. Gebruik veld, lichten, personeel etc etc. Uiteindelijk is de winst van FC Twente, respect, naamsbekendheid en alle extra inkomsten wat de mensen uitgeven op die avond. Hotels, eten in de stad en weet ik niet wat ze allemaal doen. Het levert alleen maar geld op niet alleen voor FC Twente maar voor de hele stad.
    goed verwood
    rd scorpio twente gaat echt geen verlies lijden en horeca leeft er wel bij en omzet drank stadion is ook voor twente en de belgen lusten wel biertje
  • 17 Aug 2019 om 16:14
    Over Enkele jaren is het stadion afbetaald (5a10) jaar wie kan zoiets zeggen in Nederland,er zijn niet veel clubs .met die weelde kijk naar PSV grondverkoop Ajax huurt de arena Vitesse en tig clubs meer hebben geen stadion in eigen beheer wij gaan nog trotser worden over onze FC dat wij dit kunnen doen ,op de lange duur zal dit ons alleen meer winst opleveren .
  • 17 Aug 2019 om 16:12
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:36
      Als je het niet begrijpt heb je pech gehad TerrorClan.
      Denk je nu echt dat ik jou steeds ga uitleggen wat ik bedoel?
      Je beschuldigd FC Twente zelf steeds van alles en nog wat.
      Hou jij je nu maar bij Peetken en Tedken!
    Wat valt er te begrijpen dan? Dat jij veelal in een fantasie c.q. droom leeft?


    Waar beschuldig ik FC Twente van, of zie en zag jij Joop Munsterman als FC Twente?


    Wie is Tedken? Die ken ik niet.....beter opletten hoe ik mensen noem Scorpio. ;)
  • 17 Aug 2019 om 16:11
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:58
      Wij zullen deze competitie nog wel een keer een speler nodig hebben zo breed zit het bij ons niet ,als je begrijpt wat ik bedoel.
    Denk je dat we wat van AZ krijgen dan? Ja Fred Friday en Druif naar Emmen.
  • 17 Aug 2019 om 16:03
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:55
      Laat gaan. De hele discussie heeft geen enkel nut.
    Yep misschien heb je gelijk.
  • 17 Aug 2019 om 16:03
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:53
      GROWUP
    Schreeuw je nu? En ik heb mijn mening duidelijk toch. Ieder zijn mening je moet alleen geen grote bek hebben zoals scorpio altijd heeft, dan denk ik wees een vent en toon je ballen. Dus dat Growup kun je beter bij scorpjo plaatsen. Maar ik stop er mee nu.
  • 17 Aug 2019 om 15:58
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:35
      Als dit waar is zakt je toch de broek weer af. Moeten wij nu weer het braafste jongetje van de klas zijn? Laat AZ die claim maar laten vallen.
    Wij zullen deze competitie nog wel een keer een speler nodig hebben zo breed zit het bij ons niet ,als je begrijpt wat ik bedoel.
  • 17 Aug 2019 om 15:55
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:42
      Praatjes maker ben jij niet meer of minder, mensen uitschelden en doen maar de confrontatie aangaan durf jij niet slappe hap dat je bent.
    Laat gaan. De hele discussie heeft geen enkel nut.
  • 17 Aug 2019 om 15:53
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:19
      Heeft niks met minderwaardigheidscomplex te maken maar is gewoon realiteit, en voor jou kneus, laat jij Twente er lekker buiten. Man zo denk ik er over en als jij zo een huichelaar bent moet jij weten ik niet.
    GROWUP
  • 17 Aug 2019 om 15:42
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:37
      Ik leef in een andere wereld gelukkig!
      Los jij de zaken maar op met je vuisten. Jankerd! Slappe lul! Stumperd!
    Praatjes maker ben jij niet meer of minder, mensen uitschelden en doen maar de confrontatie aangaan durf jij niet slappe hap dat je bent.
  • 17 Aug 2019 om 15:40
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:38
      Nog altijd beter dan iemand die geweld wil plegen en zelfs al een crimineel is geweest. Ik doe het met mijn mond!
    Achter je toetsenbord zelfs in het echt durf jij het niet met je mond had je die lef maar had ik iets medr respect voor je gehad. Dus jij bent een echte internet hool
  • 17 Aug 2019 om 15:38
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:37
      Praatjes maker bah.
    Nog altijd beter dan iemand die geweld wil plegen en zelfs al een crimineel is geweest. Ik doe het met mijn mond!
  • 17 Aug 2019 om 15:37
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:35
      Probeer deze slappe lul dan een keer uit? Jankerd toon jij je ballen eens om af te spreken ipv hier alleen maar grote bek hebben. Doe doe mijn een lol en toon ballen en maak mijn weekend goed en dan kun je echt zeggen dat ik een slapjanus ben kom op kerel toon je ballen.
    Ik leef in een andere wereld gelukkig!
    Los jij de zaken maar op met je vuisten. Jankerd! Slappe lul! Stumperd!
  • 17 Aug 2019 om 15:37
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:36
      Als je het niet begrijpt heb je pech gehad TerrorClan.
      Denk je nu echt dat ik jou steeds ga uitleggen wat ik bedoel?
      Je beschuldigd FC Twente zelf steeds van alles en nog wat.
      Hou jij je nu maar bij Peetken en Tedken!
    Praatjes maker bah.
  • 17 Aug 2019 om 15:36
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:33
      Buren.......197 km verderop? Collega....iemand die FC Twente ook van vals spel beschuldigde en daarop geld eiste van FC Twente?


      Welke voordelen heeft dit voor FC Twente, en wat is goed voor de club waar wij zoveel van houden?


      Sorry dat ik vraag, maar je onderbouwt dit soort uitlatingen nooit...je schreeuwt veelal zomaar wat.
    Als je het niet begrijpt heb je pech gehad TerrorClan.
    Denk je nu echt dat ik jou steeds ga uitleggen wat ik bedoel?
    Je beschuldigd FC Twente zelf steeds van alles en nog wat.
    Hou jij je nu maar bij Peetken en Tedken!
  • 17 Aug 2019 om 15:35
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:23
      Als er 1 een huichelaar is ben jij het wel. Stumperd. Ga lekker huilen in een hoekje of andere mensen bedreigen. Slappe lul! Jankerd!
    Probeer deze slappe lul dan een keer uit? Jankerd toon jij je ballen eens om af te spreken ipv hier alleen maar grote bek hebben. Doe doe mijn een lol en toon ballen en maak mijn weekend goed en dan kun je echt zeggen dat ik een slapjanus ben kom op kerel toon je ballen.
  • 17 Aug 2019 om 15:34
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:11
      En wat hebben we veel hulp gehad van andere clubs he? Man ze hebben de pest aan ons en dat zal zo blijven. Veel clubs hadden ons het liefst kapot zien gaan.
    En wat is er heerlijker dan ons eens NIET zoals al die andere clubs te gedragen maar ons WEL van een menselijke kant te laten zien. Zoals gezegd, wat anderen doen of zeggen interesseert me geen fuck. In mijn ogen een prima deal van Twente en ik sta er 100% achter.
  • 17 Aug 2019 om 15:33
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:21
      Dat heeft niets met kontelikker te maken. Als je buren of je familie of je collega of wie dan ook jou om hulp vragen dan zeg je toch ook geen nee, zoek het uit!

      Dit heeft geen nadelen voor FC Twente alleen maar voordelen. Dat is goed voor de club waar je zogenaamd zoveel van houd.
      Je haalt van alles door elkaar en probeert maar negatief te blijven en anderen wil je dat steeds verwijten. Als er 1 negatief is dan ben jij het wel. Je snapt niets van de wereld. Alleen je eigen kleine wereldje waarin jij je vertoeft.
      Man, hou eens op met je domme gelul!
      Bel de financiele man of de directeur van Twente en vraag hoe de vork echt in de steel zit.
      Denk je nu echt dat wij verlies lijden omdat we een collega helpen?
      Dan ben je echt nog naiever dan ik al dacht!
    Buren.......197 km verderop? Collega....iemand die FC Twente ook van vals spel beschuldigde en daarop geld eiste van FC Twente?


    Welke voordelen heeft dit voor FC Twente, en wat is goed voor de club waar wij zoveel van houden?


    Sorry dat ik vraag, maar je onderbouwt dit soort uitlatingen nooit...je schreeuwt veelal zomaar wat.
  • 17 Aug 2019 om 15:30
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:26
      Jij mag me noemen wat je wilt omdat ik weet dat je dat alleen achter het toetsenbord durft, als ik een buurman zou hebben die me mede genaaid heeft waarom moet ik die buurman dan helpen? Laat hem dood vallen. Maar goed we staan toch vaak lijn recht tegenover elkaar maar zo denk ik er gewoon over. En ik weet dat ik heel veel van mijn vlub hou heel veel Scorpio daar kom jij niet eens in de buurt.
    Niemand heeft FC Twente genaait. De zwakke leiding heeft zich de kaas van het brood laten vreten. FC Twente wou schoon schip maken en weer een goede naam krijgen waardoor ze waarschijnlijk akkoord zijn gegaan. Het is soms geven en nemen in het leven.........
    We maken allemaal fouten, vergeven is beter dan iemand dood laten vallen!
  • 17 Aug 2019 om 15:26
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:21
      Dat heeft niets met kontelikker te maken. Als je buren of je familie of je collega of wie dan ook jou om hulp vragen dan zeg je toch ook geen nee, zoek het uit!

      Dit heeft geen nadelen voor FC Twente alleen maar voordelen. Dat is goed voor de club waar je zogenaamd zoveel van houd.
      Je haalt van alles door elkaar en probeert maar negatief te blijven en anderen wil je dat steeds verwijten. Als er 1 negatief is dan ben jij het wel. Je snapt niets van de wereld. Alleen je eigen kleine wereldje waarin jij je vertoeft.
      Man, hou eens op met je domme gelul!
      Bel de financiele man of de directeur van Twente en vraag hoe de vork echt in de steel zit.
      Denk je nu echt dat wij verlies lijden omdat we een collega helpen?
      Dan ben je echt nog naiever dan ik al dacht!
    Jij mag me noemen wat je wilt omdat ik weet dat je dat alleen achter het toetsenbord durft, als ik een buurman zou hebben die me mede genaaid heeft waarom moet ik die buurman dan helpen? Laat hem dood vallen. Maar goed we staan toch vaak lijn recht tegenover elkaar maar zo denk ik er gewoon over. En ik weet dat ik heel veel van mijn vlub hou heel veel Scorpio daar kom jij niet eens in de buurt.
  • 17 Aug 2019 om 15:23
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:19
      Heeft niks met minderwaardigheidscomplex te maken maar is gewoon realiteit, en voor jou kneus, laat jij Twente er lekker buiten. Man zo denk ik er over en als jij zo een huichelaar bent moet jij weten ik niet.
    Als er 1 een huichelaar is ben jij het wel. Stumperd. Ga lekker huilen in een hoekje of andere mensen bedreigen. Slappe lul! Jankerd!
  • 17 Aug 2019 om 15:21
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:18
      Nee ben alleen geen kontelikker zo als jij stumperdje.
    Dat heeft niets met kontelikker te maken. Als je buren of je familie of je collega of wie dan ook jou om hulp vragen dan zeg je toch ook geen nee, zoek het uit!

    Dit heeft geen nadelen voor FC Twente alleen maar voordelen. Dat is goed voor de club waar je zogenaamd zoveel van houd.
    Je haalt van alles door elkaar en probeert maar negatief te blijven en anderen wil je dat steeds verwijten. Als er 1 negatief is dan ben jij het wel. Je snapt niets van de wereld. Alleen je eigen kleine wereldje waarin jij je vertoeft.
    Man, hou eens op met je domme gelul!
    Bel de financiele man of de directeur van Twente en vraag hoe de vork echt in de steel zit.
    Denk je nu echt dat wij verlies lijden omdat we een collega helpen?
    Dan ben je echt nog naiever dan ik al dacht!
  • 17 Aug 2019 om 15:21
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:14
      Wil je je dan verlagen tot het niveau van anderen? Eigenwijs als we van nature zijn moet je daar lekker boven staan
    Ieder zijn eigen mening Boes.
  • 17 Aug 2019 om 15:19
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:16
      Man, je hebt een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo. Laat FC Twente daarbuiten aub! Stumperd!
    Heeft niks met minderwaardigheidscomplex te maken maar is gewoon realiteit, en voor jou kneus, laat jij Twente er lekker buiten. Man zo denk ik er over en als jij zo een huichelaar bent moet jij weten ik niet.
  • 17 Aug 2019 om 15:18
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:16
      Man, je hebt een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo. Laat FC Twente daarbuiten aub! Stumperd!
    Nee ben alleen geen kontelikker zo als jij stumperdje.
  • 17 Aug 2019 om 15:16
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:11
      En wat hebben we veel hulp gehad van andere clubs he? Man ze hebben de pest aan ons en dat zal zo blijven. Veel clubs hadden ons het liefst kapot zien gaan.
    Man, je hebt een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo. Laat FC Twente daarbuiten aub! Stumperd!
  • 17 Aug 2019 om 15:15
    • Quote van 17 Aug 2019 om 14:37
      Jawel beste Ja Die, met de grootste onderbuik van Nederland, je kunt alle zaken benoemen die je benoemt, je kunt ook zeggen, kom er zit iemand in nood die gaan we helpen, zonder dat we eerst alle dagelijkse beslommeringen erin betrekken en oplossen. Hoe deze hulp uitpakt ten goede of ten kwade, dat zien we later wel.
    Van wie hebben wij hulp gehad in nood dan? Nee ze stonden er op dat ze gecompenseerd werden met de tv gelden. En nu nog als er om iets gevraagd word, is het botweg nee. Ze hebben ook geen enkele symphatie voor ons. Sorry zo denk ik er over.
  • 17 Aug 2019 om 15:14
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:11
      En wat hebben we veel hulp gehad van andere clubs he? Man ze hebben de pest aan ons en dat zal zo blijven. Veel clubs hadden ons het liefst kapot zien gaan.
    Wil je je dan verlagen tot het niveau van anderen? Eigenwijs als we van nature zijn moet je daar lekker boven staan
  • 17 Aug 2019 om 15:11
    • Quote van 17 Aug 2019 om 15:08
      Zo goed staan we er niet op bij diverse clubs en hun supporters dus te eerste kan dat wel een boost gebruiken, ten tweede zou je anderen op een of andere manier ook eens nodig kunnen hebben en ten derde.... wat is er mis mee om iemand in nood te hulp te schieten. Het "ja maar zij toen dit of dat kinderachtige kleuter teletubbiegelul" ga ik niet in mee. Morele winst en we worden er financieel vast niet slechter van.
    En wat hebben we veel hulp gehad van andere clubs he? Man ze hebben de pest aan ons en dat zal zo blijven. Veel clubs hadden ons het liefst kapot zien gaan.
  • 17 Aug 2019 om 15:08
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:08
      Wat is goodwill waard in de voetbalwereld dan?
    Zo goed staan we er niet op bij diverse clubs en hun supporters dus te eerste kan dat wel een boost gebruiken, ten tweede zou je anderen op een of andere manier ook eens nodig kunnen hebben en ten derde.... wat is er mis mee om iemand in nood te hulp te schieten. Het "ja maar zij toen dit of dat kinderachtige kleuter teletubbiegelul" ga ik niet in mee. Morele winst en we worden er financieel vast niet slechter van.
  • 17 Aug 2019 om 14:57
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:53
      Toch vind ik het heerlijk dat wij als club boven de haat en nijd staan en een club in nood wél helpen. Wie goed doet, goed ontmoet. De kosten zijn gedekt dus slechter worden we er ook niet van.
    +10
  • 17 Aug 2019 om 14:52
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:08
      Wat is goodwill waard in de voetbalwereld dan?
    Goodwill kun je pas later een prijskaartje aanhangen. Niet op het moment dat de Goodwill bezig is zich te vormen.
  • 17 Aug 2019 om 14:49
    • Quote van 17 Aug 2019 om 14:37
      Jawel beste Ja Die, met de grootste onderbuik van Nederland, je kunt alle zaken benoemen die je benoemt, je kunt ook zeggen, kom er zit iemand in nood die gaan we helpen, zonder dat we eerst alle dagelijkse beslommeringen erin betrekken en oplossen. Hoe deze hulp uitpakt ten goede of ten kwade, dat zien we later wel.
    Zo is dat.
  • 17 Aug 2019 om 14:37
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:55
      Misschien dat die Onno nog bepaalde mensen kent uit zijn tijd in Hoorn, vlakbij Alkmaar toch? Lijkt mij op een beetje vriendjes politiek van onze scheinheilige burgermeester. Want Vak P naai je aan alle kanten en pakt ze met justitie aan, onterecht naderhand en nu laat je een partijtje spelen dat je ook niet weet wat je te wachten staat met die Belgen. Ben benieuwd wie die eventuele extra politie inzet moet betalen, vind het eingelijk te gek voor woorden wat er gebeurt. Laat hij gvd eerst met Vak P om de tafel gaan zitten en de drankvergunning terug geeft. Dan zijn vriendjes uit Noord Holland helpen dat hij deze wedsyrijd toe laat is voor mij niet helemaal te vatten. Los eerst de problemen met je eigen supporters vak P dus op. Verder Ado krijgt tonnen en wij niets?? Dat vind ik ook triest, toen wij op sterven na dood waren zaten ze er ook bij met de tv gelden stelletje lijkepikkers. Ik heb er beetje naar smaakje van in de bek.
    Jawel beste Ja Die, met de grootste onderbuik van Nederland, je kunt alle zaken benoemen die je benoemt, je kunt ook zeggen, kom er zit iemand in nood die gaan we helpen, zonder dat we eerst alle dagelijkse beslommeringen erin betrekken en oplossen. Hoe deze hulp uitpakt ten goede of ten kwade, dat zien we later wel.
  • 17 Aug 2019 om 14:18
    Als ze maar niet extra kaarten voor die gekken uit Antwerpen beschikbaar stellen ;)
  • 17 Aug 2019 om 14:18
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:55
      Misschien dat die Onno nog bepaalde mensen kent uit zijn tijd in Hoorn, vlakbij Alkmaar toch? Lijkt mij op een beetje vriendjes politiek van onze scheinheilige burgermeester. Want Vak P naai je aan alle kanten en pakt ze met justitie aan, onterecht naderhand en nu laat je een partijtje spelen dat je ook niet weet wat je te wachten staat met die Belgen. Ben benieuwd wie die eventuele extra politie inzet moet betalen, vind het eingelijk te gek voor woorden wat er gebeurt. Laat hij gvd eerst met Vak P om de tafel gaan zitten en de drankvergunning terug geeft. Dan zijn vriendjes uit Noord Holland helpen dat hij deze wedsyrijd toe laat is voor mij niet helemaal te vatten. Los eerst de problemen met je eigen supporters vak P dus op. Verder Ado krijgt tonnen en wij niets?? Dat vind ik ook triest, toen wij op sterven na dood waren zaten ze er ook bij met de tv gelden stelletje lijkepikkers. Ik heb er beetje naar smaakje van in de bek.
    moet toch overleg geweest zijn het stadion is van ons en niet van Onno..maar bij achterlijke burgemeester is alles mogelijk..hier is hij echt uitgekotst..
  • 17 Aug 2019 om 14:17
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:55
      Misschien dat die Onno nog bepaalde mensen kent uit zijn tijd in Hoorn, vlakbij Alkmaar toch? Lijkt mij op een beetje vriendjes politiek van onze scheinheilige burgermeester. Want Vak P naai je aan alle kanten en pakt ze met justitie aan, onterecht naderhand en nu laat je een partijtje spelen dat je ook niet weet wat je te wachten staat met die Belgen. Ben benieuwd wie die eventuele extra politie inzet moet betalen, vind het eingelijk te gek voor woorden wat er gebeurt. Laat hij gvd eerst met Vak P om de tafel gaan zitten en de drankvergunning terug geeft. Dan zijn vriendjes uit Noord Holland helpen dat hij deze wedsyrijd toe laat is voor mij niet helemaal te vatten. Los eerst de problemen met je eigen supporters vak P dus op. Verder Ado krijgt tonnen en wij niets?? Dat vind ik ook triest, toen wij op sterven na dood waren zaten ze er ook bij met de tv gelden stelletje lijkepikkers. Ik heb er beetje naar smaakje van in de bek.
    100% gelijk. Het Home moet weer open, ze hebben weinig tot bijna niets gevonden. Dat Twente niets krijgt snap ik ook niet. Onkosten worden natuurlijk wel betaald, en de inkomsten van de catering gaat naar onze FC. We zouden nooit verlies draaien. Maar het idee dat wij het voor NIETS doen en Az VOORAAN stond geeft mij een bittere smaak.
  • 17 Aug 2019 om 14:17
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:55
      Misschien dat die Onno nog bepaalde mensen kent uit zijn tijd in Hoorn, vlakbij Alkmaar toch? Lijkt mij op een beetje vriendjes politiek van onze scheinheilige burgermeester. Want Vak P naai je aan alle kanten en pakt ze met justitie aan, onterecht naderhand en nu laat je een partijtje spelen dat je ook niet weet wat je te wachten staat met die Belgen. Ben benieuwd wie die eventuele extra politie inzet moet betalen, vind het eingelijk te gek voor woorden wat er gebeurt. Laat hij gvd eerst met Vak P om de tafel gaan zitten en de drankvergunning terug geeft. Dan zijn vriendjes uit Noord Holland helpen dat hij deze wedsyrijd toe laat is voor mij niet helemaal te vatten. Los eerst de problemen met je eigen supporters vak P dus op. Verder Ado krijgt tonnen en wij niets?? Dat vind ik ook triest, toen wij op sterven na dood waren zaten ze er ook bij met de tv gelden stelletje lijkepikkers. Ik heb er beetje naar smaakje van in de bek.
    100% gelijk. Het Home moet weer open, ze hebben weinig tot bijna niets gevonden. Dat Twente niets krijgt snap ik ook niet. Onkosten worden natuurlijk wel betaald, en de inkomsten van de catering gaat naar onze FC. We zouden nooit verlies draaien. Maar het idee dat wij het voor NIETS doen en Az VOORAAN stond geeft mij een bittere smaak.
  • 17 Aug 2019 om 14:12
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:53
      Toch vind ik het heerlijk dat wij als club boven de haat en nijd staan en een club in nood wél helpen. Wie goed doet, goed ontmoet. De kosten zijn gedekt dus slechter worden we er ook niet van.
    En zo is dat!
  • 17 Aug 2019 om 13:55
    Misschien dat die Onno nog bepaalde mensen kent uit zijn tijd in Hoorn, vlakbij Alkmaar toch? Lijkt mij op een beetje vriendjes politiek van onze scheinheilige burgermeester. Want Vak P naai je aan alle kanten en pakt ze met justitie aan, onterecht naderhand en nu laat je een partijtje spelen dat je ook niet weet wat je te wachten staat met die Belgen. Ben benieuwd wie die eventuele extra politie inzet moet betalen, vind het eingelijk te gek voor woorden wat er gebeurt. Laat hij gvd eerst met Vak P om de tafel gaan zitten en de drankvergunning terug geeft. Dan zijn vriendjes uit Noord Holland helpen dat hij deze wedsyrijd toe laat is voor mij niet helemaal te vatten. Los eerst de problemen met je eigen supporters vak P dus op. Verder Ado krijgt tonnen en wij niets?? Dat vind ik ook triest, toen wij op sterven na dood waren zaten ze er ook bij met de tv gelden stelletje lijkepikkers. Ik heb er beetje naar smaakje van in de bek.
  • 17 Aug 2019 om 13:53
    Toch vind ik het heerlijk dat wij als club boven de haat en nijd staan en een club in nood wél helpen. Wie goed doet, goed ontmoet. De kosten zijn gedekt dus slechter worden we er ook niet van.
  • 17 Aug 2019 om 13:51
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:08
      Wat is goodwill waard in de voetbalwereld dan?
    Zou het niet kunnen helpen om het beeld dat mensen ( ook ambtenaren uit Enschede) hebben over FcT te veranderen? Wie weet helpt het ook in de discussie m.b.t. het home.....
  • 17 Aug 2019 om 13:50
    Er wordt veel gezeurd hier, maar de horeca-opbrengsten zijn natuurlijk wel voor Twente. Tel daarbij de overige onkosten op, en het is een prima deal die ook veel goodwill oplevert.
  • 17 Aug 2019 om 13:37
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:52
      Ja we krijgen fredje friday nog een seizoen:-) Ach ik vind het juist stoer dat je clubs, die zelf fct financieel wouden uitkleden, wel helpt. Maar help dan ook je eigen geledingen en zorg dat vak P haar home ook weer tegen normale voorwaarde kan openen.
    Precies laten ze daar energie in steken.
  • 17 Aug 2019 om 13:36
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:31
      Dan heb je toch iets gemist toen we als voetbalclub bijna failliet waren!!!
    Gedrag van anderen hoeven wij niet te kopieren. Als het bericht klopt ben ik trots en lezen we veel andere clubs een les. Zo doe je dat. Ook in dit opportunistische voetbalwereldje.
  • 17 Aug 2019 om 13:31
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:41
      Wat is er erg aan om in bepaalde situaties een helpende hand te bieden zonder dat je daar beter van word?Geef je nu iets dan kan dat in de toekomst alleen maar weer in je voordeel werken. Natuurlijk moet je wel zorgen dat de kosten vwb veiligheid etc gedekt zijn maar voor de rest vind ik het een prima set van Twente!!
    Dan heb je toch iets gemist toen we als voetbalclub bijna failliet waren!!!
  • 17 Aug 2019 om 13:28
    Logisch geld zat in Enschede kan AZ meteen die paar ton televisie gelden mee nemen die de eredivisie clubs geëist hebben van Twente!!! Gaat niets boven saamhorigheidsgevoel de Nederlandse clubs nagelen ons aan de schandpaal en maken ons bij een bijna faillissement nog enkele tonnen afhandig,als tegenprestatie en dank stellen we nu ons stadion gratis ter beschikking! Niet zo gek dat we financieel bijna kapot zijn gegaan met deze handelsgeest.
  • 17 Aug 2019 om 13:27
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:45
      Gelul van Tubantia!
      Hoe weten ze dat? Zitten ze op de stoel van de financiele directeur van FC Twente?
      De ondernemers in Enschede houden er ook wat aan over. Extra consumtie, hotels, etc etc
    Pure aannames Scorpio....
  • 17 Aug 2019 om 13:27
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:44
      Noaberschap ten top. Geen gezeik om geld. Positief voor t voetbal en de naam van FC Twente. Trots
    Noaberschap? Hou alsjeblieft op dat woord te misbruiken.


    Wij hebben gezien wat noaberschap in houdt. Dat werd zichtbaar toen ons het water aan de lippen stond.....
  • 17 Aug 2019 om 13:26
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:42
      Wat ik heb gelezen is dat Twente de kosten vergoed krijgt maar dat ze niks extra hebben gevraagd. Geen idee hoeveel kosten je maakt op zo’n avond.
    Veel.....het verbruik van elektriciteit, beveiligers bij de poortjes, slijtage aan de grasmat en gebruik van water.

    Al met al loopt dit dan al snel op qua kosten voor FC Twente.....
  • 17 Aug 2019 om 13:26
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:44
      Noaberschap ten top. Geen gezeik om geld. Positief voor t voetbal en de naam van FC Twente. Trots
    Eens
  • 17 Aug 2019 om 13:22
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:35
      Als dit waar is zakt je toch de broek weer af. Moeten wij nu weer het braafste jongetje van de klas zijn? Laat AZ die claim maar laten vallen.
    Volledig mee eens. Dat is wel het minste wat zij kunnen doen....
  • 17 Aug 2019 om 13:08
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:06
      Goodwill kweken is ook winst
    Wat is goodwill waard in de voetbalwereld dan?
  • 17 Aug 2019 om 13:08
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:52
      Ja we krijgen fredje friday nog een seizoen:-) Ach ik vind het juist stoer dat je clubs, die zelf fct financieel wouden uitkleden, wel helpt. Maar help dan ook je eigen geledingen en zorg dat vak P haar home ook weer tegen normale voorwaarde kan openen.
    Zou inderdaad wel eens mogen.
  • 17 Aug 2019 om 13:08
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:05
      Precies, bovendien levert dit natuurlijk positieve publiciteit op voor Twente, iets waar het de afgelopen jaren wel een beetje aan geschort heeft.
    Dat heeft er niets mee te maken. Meningen hou je toch wel. Denk je nu echt dat de hele wereld FC Twente ziet als iets slechts? Dat zijn er maar een paar die niets beters te doen hebben en compleet geen empathie of compassie hebben.
  • 17 Aug 2019 om 13:06
    • Quote van 17 Aug 2019 om 13:05
      Kop is ook wel suggestief, het is niet gratis, maar zonder winst.
    Goodwill kweken is ook winst
  • 17 Aug 2019 om 13:05
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:41
      Wat is er erg aan om in bepaalde situaties een helpende hand te bieden zonder dat je daar beter van word?Geef je nu iets dan kan dat in de toekomst alleen maar weer in je voordeel werken. Natuurlijk moet je wel zorgen dat de kosten vwb veiligheid etc gedekt zijn maar voor de rest vind ik het een prima set van Twente!!
    Precies, bovendien levert dit natuurlijk positieve publiciteit op voor Twente, iets waar het de afgelopen jaren wel een beetje aan geschort heeft.
  • 17 Aug 2019 om 13:05
    Kop is ook wel suggestief, het is niet gratis, maar zonder winst.
  • 17 Aug 2019 om 13:05
    FC Twente heeft immers geld zat!
  • 17 Aug 2019 om 13:02
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:55
      Alleen de catering is voor twente heb ik begrepen.
    Klapvee drinken niks. Dus dat levert niks op
  • 17 Aug 2019 om 13:02
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:56
      Slechte zaak
    Hoezo, je hoeft AZ toch geen poot uit te draaien? Bovendien is ADO geen eigenaar van het stadion en zijn dit normale huurprijzen, welke ADO ook betaald? Vorig seizoen was er met die wedstrijd tegen jong Ajax gedoe om het in de Arena te laten spelen, maar de (extra) kosten voor 1 wedstrijd waren volgens mij ook boven de 1 ton.
  • 17 Aug 2019 om 13:00
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:41
      Wat is er erg aan om in bepaalde situaties een helpende hand te bieden zonder dat je daar beter van word?Geef je nu iets dan kan dat in de toekomst alleen maar weer in je voordeel werken. Natuurlijk moet je wel zorgen dat de kosten vwb veiligheid etc gedekt zijn maar voor de rest vind ik het een prima set van Twente!!
    Jij hebt het begrepen.... +1
  • 17 Aug 2019 om 12:56
    Slechte zaak
  • 17 Aug 2019 om 12:55
    Alleen de catering is voor twente heb ik begrepen.
  • 17 Aug 2019 om 12:52
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:44
      Er hoeft geen geldsom hier tegen over te staan. Het kan ook altijd op een andere manier.
    Ja we krijgen fredje friday nog een seizoen:-) Ach ik vind het juist stoer dat je clubs, die zelf fct financieel wouden uitkleden, wel helpt. Maar help dan ook je eigen geledingen en zorg dat vak P haar home ook weer tegen normale voorwaarde kan openen.
  • 17 Aug 2019 om 12:48
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:45
      Gelul van Tubantia!
      Hoe weten ze dat? Zitten ze op de stoel van de financiele directeur van FC Twente?
      De ondernemers in Enschede houden er ook wat aan over. Extra consumtie, hotels, etc etc
    Klopt allemaal gelul. Het ergste is dat ze gewoon ook niet weten wat de afspraken zijn en om hoeveel geld het gaat. Dat is tegenwoordig als nieuws. Zo krijg ik de krant ook wel vol
  • 17 Aug 2019 om 12:48
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:42
      Wat ik heb gelezen is dat Twente de kosten vergoed krijgt maar dat ze niks extra hebben gevraagd. Geen idee hoeveel kosten je maakt op zo’n avond.
    Ze vragen misschien niets extra's en natuurlijk worden alle kosten vegoed. Gebruik veld, lichten, personeel etc etc. Uiteindelijk is de winst van FC Twente, respect, naamsbekendheid en alle extra inkomsten wat de mensen uitgeven op die avond. Hotels, eten in de stad en weet ik niet wat ze allemaal doen. Het levert alleen maar geld op niet alleen voor FC Twente maar voor de hele stad.
  • 17 Aug 2019 om 12:45
    Gelul van Tubantia!
    Hoe weten ze dat? Zitten ze op de stoel van de financiele directeur van FC Twente?
    De ondernemers in Enschede houden er ook wat aan over. Extra consumtie, hotels, etc etc
  • 17 Aug 2019 om 12:44
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:42
      Wat ik heb gelezen is dat Twente de kosten vergoed krijgt maar dat ze niks extra hebben gevraagd. Geen idee hoeveel kosten je maakt op zo’n avond.
    Er hoeft geen geldsom hier tegen over te staan. Het kan ook altijd op een andere manier.
  • 17 Aug 2019 om 12:44
    Noaberschap ten top. Geen gezeik om geld. Positief voor t voetbal en de naam van FC Twente. Trots
  • 17 Aug 2019 om 12:43
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:35
      Als dit waar is zakt je toch de broek weer af. Moeten wij nu weer het braafste jongetje van de klas zijn? Laat AZ die claim maar laten vallen.
    Inderdaad. Erg naief van Twente, als je dit zo leest en in Utrecht lachen ze er om. ;-)
  • 17 Aug 2019 om 12:42
    Dit is alleen maar geschreven maar wat er binnensdeur besproken weten wij niet van af! GelreDome zou sowieso gehuurd moeten worden aangezien Vitesse ook huurder is van dat stadion.
  • 17 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:39
      Ik denk wel dat Twente hier iets voor krijgt. Misschien mogen wij wel een speler huren van ze. Of de claim hoeft niet meer aan az betaald te worden. Niemand doet iets gratis in deze wereld. Ook twente niet.
    Wat ik heb gelezen is dat Twente de kosten vergoed krijgt maar dat ze niks extra hebben gevraagd. Geen idee hoeveel kosten je maakt op zo’n avond.
  • 17 Aug 2019 om 12:41
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:35
      Als dit waar is zakt je toch de broek weer af. Moeten wij nu weer het braafste jongetje van de klas zijn? Laat AZ die claim maar laten vallen.
    Wat is er erg aan om in bepaalde situaties een helpende hand te bieden zonder dat je daar beter van word?Geef je nu iets dan kan dat in de toekomst alleen maar weer in je voordeel werken. Natuurlijk moet je wel zorgen dat de kosten vwb veiligheid etc gedekt zijn maar voor de rest vind ik het een prima set van Twente!!
  • 17 Aug 2019 om 12:40
    Ik weet niet wat wij toen betaald hebben voor gerle dome. Ik zou zeggen gewoon normale afspraken maken. Niet te gierig en niet het braafste jongetje. Bedoel als een club kan weten wat het voor impact is dan is het Twente. Misschien zijn de kosten die Twente vraagt ook wel een ton geen idee wat het kost om een wedstrijd in een stadion te spelen.
  • 17 Aug 2019 om 12:39
    • Quote van 17 Aug 2019 om 12:35
      Als dit waar is zakt je toch de broek weer af. Moeten wij nu weer het braafste jongetje van de klas zijn? Laat AZ die claim maar laten vallen.
    Ik denk wel dat Twente hier iets voor krijgt. Misschien mogen wij wel een speler huren van ze. Of de claim hoeft niet meer aan az betaald te worden. Niemand doet iets gratis in deze wereld. Ook twente niet.
  • 17 Aug 2019 om 12:38
    Voor èèn keer een prima gebaar...we verliezen er ook niks op.
  • 17 Aug 2019 om 12:35
    Als dit waar is zakt je toch de broek weer af. Moeten wij nu weer het braafste jongetje van de klas zijn? Laat AZ die claim maar laten vallen.
  • 17 Aug 2019 om 12:34
    Oh oh oh twente toch..
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›