Derksen: ''Heb me kapot geërgerd aan scheidsrechter Perez''

( 13 reacties)
Derksen: ''Heb me kapot geërgerd aan scheidsrechter Perez''

FC Twente speelde zondagmiddag in een spektakelstuk gelijk tegen RKC Waalwijk. Het duel in De Grolsch Veste stond onder leiding van Martin Perez, die geen goede indruk maakte op Johan Derksen.

"Ik heb me kapot geërgerd aan scheidsrechter Perez", begint Derksen zijn relaas bij Veronica Inside. "Dat was echt een mannetje die floot voor een meneer op de tribune, die hem beoordeelde. Helemaal volgens de regels."

"Hij heeft de eerste 45 minuten totaal kapot gefloten", vervolgt Derksen. "Die scheet in z'n broek van de angst om enig risico te nemen. Dan denk ik: Dit is nou net waar we niet op zitten te wachten. Hij is 31 jaar, maar nog niet droog genoeg achter de oren om zo'n wedstrijd te fluiten", aldus de analist.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Aug 2019 om 20:50
    • Quote van 20 Aug 2019 om 20:02
      welke scheidsen zijn wel goed volgens jou?
    Die mogen Twente niet fluiten
  • 20 Aug 2019 om 20:49
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:47
      Ah joh, dat waren 2 momenten... gezeik om niets.
    Al was het maar 1 moment je fluit wel eredivisie
  • 20 Aug 2019 om 20:37
    • Quote van 20 Aug 2019 om 19:03
      Ikzeg. Zo meneer derksen dat u eindelijk is voor ons fctwente op komt want inderdaad deze man kon er totaal geen pepernoot van en die grensrechter aan onze kant dito. Ik heb mij verbeten.
    Derksen komt vaak voor Twente op.
  • 20 Aug 2019 om 20:02
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:59
      Bulshit zeer slechte scheids
    welke scheidsen zijn wel goed volgens jou?
  • 20 Aug 2019 om 19:03
    Ikzeg. Zo meneer derksen dat u eindelijk is voor ons fctwente op komt want inderdaad deze man kon er totaal geen pepernoot van en die grensrechter aan onze kant dito. Ik heb mij verbeten.
  • 20 Aug 2019 om 18:00
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:42
      Wat een onzin. Gast floot naar behoren, VAR was verVarrend, had rood kunnen geven, deed dat niet, floot in de geest van de wedstrijd.
      Derksen mag met pensioen, gozer wordt met de week dementer.
    Jij bent na zondag een beetje van het padje....
  • 20 Aug 2019 om 17:59
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:47
      Ah joh, dat waren 2 momenten... gezeik om niets.
    Bulshit zeer slechte scheids
  • 20 Aug 2019 om 17:52
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:47
      Ah joh, dat waren 2 momenten... gezeik om niets.
    Waren 2 momenten waar een gevaarlijke aanval de nek werd omgedraaid, dus zeker geen gezeik om niets.
    Bij een doelpunt zou dat bepalend zijn voor de wedstrijd.
  • 20 Aug 2019 om 17:47
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:44
      Hij floot kut, heeft meerdere voordeelsituaties van ons teruggefloten.
      Hij voelde de wedstrijd totaal niet aan.
    Ah joh, dat waren 2 momenten... gezeik om niets.
  • 20 Aug 2019 om 17:44
    • Quote van 20 Aug 2019 om 17:42
      Wat een onzin. Gast floot naar behoren, VAR was verVarrend, had rood kunnen geven, deed dat niet, floot in de geest van de wedstrijd.
      Derksen mag met pensioen, gozer wordt met de week dementer.
    Hij floot kut, heeft meerdere voordeelsituaties van ons teruggefloten.
    Hij voelde de wedstrijd totaal niet aan.
  • 20 Aug 2019 om 17:42
    Wat een onzin. Gast floot naar behoren, VAR was verVarrend, had rood kunnen geven, deed dat niet, floot in de geest van de wedstrijd.
    Derksen mag met pensioen, gozer wordt met de week dementer.
  • 20 Aug 2019 om 17:34
    Moet zeker nog een jaar of twee warm draaien in KKD was totaal ongeschikt om deze wedstrijd te lijden.
  • 20 Aug 2019 om 17:17
    Ik ook! Hij floot een paar keer af terwijl het voorde was
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›