Kritiek op Van Veldhuizen: ''Nog nooit meegemaakt in mijn carrière''

( 26 reacties)
Kritiek op Van Veldhuizen: ''Nog nooit meegemaakt in mijn carrière''

Niet alleen de supporters van Antwerp FC zijn vol onbegrip over het besluit van de Enschedese burgemeester Onno van Veldhuizen om Belgische fans donderdag te weren bij het Europa League-duel met AZ in De Grolsch Veste.

Ook Antwerp-trainer Laszlo Bölöni betreurt het besluit. "Ik begrijp die beslissing niet", tekent De Telegraaf op uit de mond van de oefenmeester. "We hebben de beste supporters van België, dat zullen ze in Nederland toch ook weten. Voetbal is een mooi spektakel, als je het voor veel supporters kunt spelen en het is ontzettend jammer, dat dat nu niet kan."

Ook Royal Antwerp FC-doelman Sinan Bolat reageerde zwaar ontgoocheld. "Iedereen vindt het heel jammer, dat we zonder supporters moeten spelen. Ik heb het nog nooit meegemaakt in mijn carrière, dat een burgemeester twee dagen voor een Europese wedstrijd zomaar tevoorschijn komt en zegt 'we laten geen supporters toe van de bezoekende ploeg'."

De sluitpost verwacht dat het voor extra motivatie zorgt bij Antwerp. "Dat denk ik wel. In Nederland zal ook wel bekend zijn, dat we de beste supporters van België hebben. Dat zou wel eens meegespeeld kunnen hebben in de beslissing. Het moet ons extra prikkelen om een goede prestatie neer te zetten", aldus Bolat.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Aug 2019 om 06:07
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:33
      Ik ben gewoon "zum Kotzen". Heerlijk als mensen dat van me vinden. Dat is het bewijs dat ik iets wakker gemaakt heb bij ze. Misschien gaan ze dan ook nog eens nadenken. Dat zou pas echt winst zijn. Welke oude Griek zei dat ook alweer:"Ik denk dus ik besta". Ik verdenk verrassend veel gasten hier ervan dat ze zelf niet (kunnen) "denken". Voor mij bestaan die gasten dan ook niet. Ze zijn meer een soort van ruis, hahaha
    Dat was een Nederlander met Franstalige roots (Descartes). Als je een beetje had nagedacht had je dit misschien geweten en sowieso die andere onzin niet neergekalkt.
  • 23 Aug 2019 om 00:09
    • Quote van 22 Aug 2019 om 19:29
      Google het eens. Een beetje eigen initiatief kan geen kwaad, denk ik.
    Ben jij die grote intrapper? !
  • 22 Aug 2019 om 19:44
    • Quote van 22 Aug 2019 om 16:44
      Een burgermeester die tegen drugs- en drankmisbruik is. En zijn stad daartegen in bescherming neemt. Dat moet wel een hele foute burgervader zijn. Dat weten ze nu vast ook in Antwerpen. Kantklossen is trouwens iets wat ze niet zo veel in Antwerpen doen, is meer een ding in Brugge of Gent, geloof ik.
    Blaag
  • 22 Aug 2019 om 19:34
    • Quote van 22 Aug 2019 om 19:16
      En toch.....
    En terug.
  • 22 Aug 2019 om 19:29
    • Quote van 22 Aug 2019 om 19:27
      Wat houdt retorisch in?
    Google het eens. Een beetje eigen initiatief kan geen kwaad, denk ik.
  • 22 Aug 2019 om 19:27
    • Quote van 22 Aug 2019 om 19:19
      Is dit een retorische vraag? Lees ff terug en misschien kun je je eigen vraag zelf beantwoorden.
    Wat houdt retorisch in?
  • 22 Aug 2019 om 19:19
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:58
      Is dit een voetbal site? !
    Is dit een retorische vraag? Lees ff terug en misschien kun je je eigen vraag zelf beantwoorden.
  • 22 Aug 2019 om 19:16
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:54
      Jij bent nietszeggend, dus jij maakt niets wakker in mensen, en aan het denken zetten?
      Zelfoverschatting is jou niet vreemd.

      Alhoewel wanneer ik een hondendrol op straat zie denk ik bah... dus ja ik denk bij jou ook....bah.
    En toch.....
  • 22 Aug 2019 om 18:58
    Is dit een voetbal site? !
  • 22 Aug 2019 om 18:54
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:33
      Ik ben gewoon "zum Kotzen". Heerlijk als mensen dat van me vinden. Dat is het bewijs dat ik iets wakker gemaakt heb bij ze. Misschien gaan ze dan ook nog eens nadenken. Dat zou pas echt winst zijn. Welke oude Griek zei dat ook alweer:"Ik denk dus ik besta". Ik verdenk verrassend veel gasten hier ervan dat ze zelf niet (kunnen) "denken". Voor mij bestaan die gasten dan ook niet. Ze zijn meer een soort van ruis, hahaha
    Jij bent nietszeggend, dus jij maakt niets wakker in mensen, en aan het denken zetten?
    Zelfoverschatting is jou niet vreemd.

    Alhoewel wanneer ik een hondendrol op straat zie denk ik bah... dus ja ik denk bij jou ook....bah.
  • 22 Aug 2019 om 18:40
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:25
      Mag ik ook komen? Het is tenslotte een feestje ter ere van mij! Maar.......eeehhh.......geen snuif of spuit versnaperingen hoor! Daar heb ik een hekel aan!
    Ik zal je een spuit geven vol zoutzuur zodat je langzaam weg brand vieze vuile rat dat je bent.
  • 22 Aug 2019 om 18:38
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:33
      Ik ben gewoon "zum Kotzen". Heerlijk als mensen dat van me vinden. Dat is het bewijs dat ik iets wakker gemaakt heb bij ze. Misschien gaan ze dan ook nog eens nadenken. Dat zou pas echt winst zijn. Welke oude Griek zei dat ook alweer:"Ik denk dus ik besta". Ik verdenk verrassend veel gasten hier ervan dat ze zelf niet (kunnen) "denken". Voor mij bestaan die gasten dan ook niet. Ze zijn meer een soort van ruis, hahaha
    Rustig maar mofje...Tis wat als je de hele dag op je bedje ligt futloos met pijn en zonder vrienden ( Mensch ohne Freund )
  • 22 Aug 2019 om 18:33
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:04
      Echt wat ben jij een walgelijk mens, wanneer ik lees dat jij onder grond ligt geef ik een feestje.
    Ik ben gewoon "zum Kotzen". Heerlijk als mensen dat van me vinden. Dat is het bewijs dat ik iets wakker gemaakt heb bij ze. Misschien gaan ze dan ook nog eens nadenken. Dat zou pas echt winst zijn. Welke oude Griek zei dat ook alweer:"Ik denk dus ik besta". Ik verdenk verrassend veel gasten hier ervan dat ze zelf niet (kunnen) "denken". Voor mij bestaan die gasten dan ook niet. Ze zijn meer een soort van ruis, hahaha
  • 22 Aug 2019 om 18:31
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:25
      Mag ik ook komen? Het is tenslotte een feestje ter ere van mij! Maar.......eeehhh.......geen snuif of spuit versnaperingen hoor! Daar heb ik een hekel aan!
    En wij aan jou. Dus Kom maar niet =p
  • 22 Aug 2019 om 18:25
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:13
      Dat wordt een druk feest. Ik ben erbij.
    Mag ik ook komen? Het is tenslotte een feestje ter ere van mij! Maar.......eeehhh.......geen snuif of spuit versnaperingen hoor! Daar heb ik een hekel aan!
  • 22 Aug 2019 om 18:16
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:04
      Echt wat ben jij een walgelijk mens, wanneer ik lees dat jij onder grond ligt geef ik een feestje.
    Daar proost ik op
  • 22 Aug 2019 om 18:13
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:04
      Echt wat ben jij een walgelijk mens, wanneer ik lees dat jij onder grond ligt geef ik een feestje.
    Dat wordt een druk feest. Ik ben erbij.
  • 22 Aug 2019 om 18:06
    • Quote van 22 Aug 2019 om 16:44
      Een burgermeester die tegen drugs- en drankmisbruik is. En zijn stad daartegen in bescherming neemt. Dat moet wel een hele foute burgervader zijn. Dat weten ze nu vast ook in Antwerpen. Kantklossen is trouwens iets wat ze niet zo veel in Antwerpen doen, is meer een ding in Brugge of Gent, geloof ik.
    Ga heen joh
  • 22 Aug 2019 om 18:04
    • Quote van 22 Aug 2019 om 16:44
      Een burgermeester die tegen drugs- en drankmisbruik is. En zijn stad daartegen in bescherming neemt. Dat moet wel een hele foute burgervader zijn. Dat weten ze nu vast ook in Antwerpen. Kantklossen is trouwens iets wat ze niet zo veel in Antwerpen doen, is meer een ding in Brugge of Gent, geloof ik.
    Echt wat ben jij een walgelijk mens, wanneer ik lees dat jij onder grond ligt geef ik een feestje.
  • 22 Aug 2019 om 17:46
    • Quote van 22 Aug 2019 om 16:49
      Ik lees net op twente.net dat van der lely naar go Ahead gaat.
    Ik kan het ook niet vinden maar hoop het wel.
  • 22 Aug 2019 om 17:00
    • Quote van 22 Aug 2019 om 16:49
      Ik lees net op twente.net dat van der lely naar go Ahead gaat.
    Ik niet!
  • 22 Aug 2019 om 16:58
    • Quote van 22 Aug 2019 om 16:52
      Goed nieuws.
    Misschien wel een pakkege deal met jari. 2 vliegen in 1 klap weg.
  • 22 Aug 2019 om 16:52
    • Quote van 22 Aug 2019 om 16:49
      Ik lees net op twente.net dat van der lely naar go Ahead gaat.
    Goed nieuws.
  • 22 Aug 2019 om 16:49
    Ik lees net op twente.net dat van der lely naar go Ahead gaat.
  • 22 Aug 2019 om 16:44
    • Quote van 22 Aug 2019 om 16:34
      Bij Antwerpen weten ze nog niet Onno een klote burgemeester is die het liefst ziet dat er alleen een wedstrijd kantklossen voor amateurs wordt gehouden in zijn stad.
    Een burgermeester die tegen drugs- en drankmisbruik is. En zijn stad daartegen in bescherming neemt. Dat moet wel een hele foute burgervader zijn. Dat weten ze nu vast ook in Antwerpen. Kantklossen is trouwens iets wat ze niet zo veel in Antwerpen doen, is meer een ding in Brugge of Gent, geloof ik.
  • 22 Aug 2019 om 16:34
    Bij Antwerpen weten ze nog niet Onno een klote burgemeester is die het liefst ziet dat er alleen een wedstrijd kantklossen voor amateurs wordt gehouden in zijn stad.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›