FC Twente krijgt goed nieuws uit ziekenboeg omtrent Brama

( 15 reacties)
FC Twente krijgt goed nieuws uit ziekenboeg omtrent Brama

FC Twente heeft goed nieuws gekregen uit de ziekenboeg. Wout Brama is namelijk op de weg terug na lang blessureleed.

Volgens TC Tubantia heeft de aanvoerder van FC Twente deze week voor het eerst dit seizoen een deel van de groepstraining heeft meegedaan. Brama kampt met een slepende blessure aan zijn achillespezen. De routinier liep de kwetsuur vorig seizoen op.

Clubwatcher Leon ten Voorde zei eerder al dat 'elke wedstrijd die Brama voor december gaat spelen een bonus is'. FC Twente is daarom ook op zoek naar een extra middenvelder en heeft haar pijlen gericht op Oriol Busquets van FC Barcelona.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Aug 2019 om 22:02
    Ik zie in Wout wel de nieuwe teammanager......
  • 22 Aug 2019 om 19:26
    In de toekomst naast Rutten?
  • 22 Aug 2019 om 14:45
    Misschien kan hij doorgaan als speler-manager maar dan als assistent van GG
  • 22 Aug 2019 om 14:06
    • Quote van 22 Aug 2019 om 14:05
      Hij heeft al eerder aangegeven in het management verder te willen, Technisch directeur zou misschien wel iets voor hem zijn..... Eerst in de leer bij TvL en dan overnemen, mits adhv een gedegen planning en targets, wie weet.
    Ik denk dat dat nog wel eens goed kan uitpakken!
  • 22 Aug 2019 om 14:05
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:52
      Technisch / Fiancieel directeur toch?
    Hij heeft al eerder aangegeven in het management verder te willen, Technisch directeur zou misschien wel iets voor hem zijn..... Eerst in de leer bij TvL en dan overnemen, mits adhv een gedegen planning en targets, wie weet.
  • 22 Aug 2019 om 14:04
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:37
      Snuffelen????
    Strontmof snap je dan niks
  • 22 Aug 2019 om 13:58
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:24
      Ik zie Brama niet meer veel spelen voor twente. Of zelfs helemaal niet. Het kan ook zijn dat het dit zijn laatste seizoen is en verder gaat als trainer.
    Hij heeft wel het geluk dat hij een positie heeft waar je prima relatief oud kan worden. Je deelt de passes uit een beweegt minder over het veld (itt bijvoorbeeld de backs en b2b middenvelders).
  • 22 Aug 2019 om 13:57
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:52
      Technisch / Fiancieel directeur toch?
    Meest logische zou zijn als ze hem bij de commercie betrekken, doe maar sponsor-fluffer…….. Voor directeur mag hij eerst 10 a 15 jaar op de werkvloer meelopen en een masters degree halen. Niks geen mensen aanstellen op basis van naam, wout of geen wout.
  • 22 Aug 2019 om 13:53
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:33
      Stopt aan het eind van dit seizoen als voetballer,daarna snuffelen aan wat hij wil
    Weet je ook wat hij gaat doen?
  • 22 Aug 2019 om 13:52
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:33
      Stopt aan het eind van dit seizoen als voetballer,daarna snuffelen aan wat hij wil
    Technisch / Fiancieel directeur toch?
  • 22 Aug 2019 om 13:37
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:33
      Stopt aan het eind van dit seizoen als voetballer,daarna snuffelen aan wat hij wil
    Snuffelen????
  • 22 Aug 2019 om 13:33
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:26
      Dat spookt inderdaad ook door mijn hoofd, dat dit zijn laatste jaar is.
    Stopt aan het eind van dit seizoen als voetballer,daarna snuffelen aan wat hij wil
  • 22 Aug 2019 om 13:26
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:24
      Ik zie Brama niet meer veel spelen voor twente. Of zelfs helemaal niet. Het kan ook zijn dat het dit zijn laatste seizoen is en verder gaat als trainer.
    Dat spookt inderdaad ook door mijn hoofd, dat dit zijn laatste jaar is.
  • 22 Aug 2019 om 13:24
    Ik zie Brama niet meer veel spelen voor twente. Of zelfs helemaal niet. Het kan ook zijn dat het dit zijn laatste seizoen is en verder gaat als trainer.
  • 22 Aug 2019 om 13:23
    ‘Goed nieuws uit de ziekenboeg omtrent Brama’, om vervolgens te vermelden dat we voorlopig nog niet op Brama hoeven te rekenen...... -_-
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›