Matchday | FC Twente met ongewijzigde opstelling op jacht naar overwinning

( 224 reacties)
Matchday | FC Twente met ongewijzigde opstelling op jacht naar overwinning

FC Twente gaat zaterdagavond op bezoek bij sc Heerenveen. De Tukkers kennen een prima seizoenstart, met vijf punten uit drie duels. De opstelling voor het duel met de Friezen is inmiddels bekend. 

Trainer Gonzalo Garcia kiest opnieuw voor dezelfde namen als vorige week. Toen speelde FC Twente in een absoluut spektakelstuk met 3-3 gelijk tegen mede-promovendus RKC Waalwijk. Een week eerder werd nog gewonnen van FC Groningen, met 1-3. 

Opstelling FC Twente: Drommel; Schenk, Verdonk, Pleguezuelo, Aitor, Espinosa, Vuckic, Keito, Selahi, Bijen, Roemeratoe. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Aug 2019 om 23:14
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:46
      Espinosa vond ik zwaar onder de maat, en je merk gewoon dat we een 6 nodig en die komt er, en ik vind zet Aitor eens niet in de basis begin is met Zekninhi .
    Goed dat je dit als fan nu ook in ziet ;) Espinoza misschien keer op vleugel proberen voor Aitor en dan die Busquests voor Roe.
  • 24 Aug 2019 om 23:07
    Zal eerlijk zijn dat ik alleen laatste 10 min live heb gezien en de sv maar daar toonden ze geen enkele kans voor Twente en er wel 6 voor HV. Puntje dus heel mooi mee genomen!
  • 24 Aug 2019 om 23:05
    met wat geluk toch de nul gehouden en das belangrijk na onze kritiek vorige week..nu thuis tegen Utrecht..en das weer andere koek
  • 24 Aug 2019 om 22:58
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:44
      Fijn toch weer punt gaat alleen maar beter, hoe moeilijk voor jou dat ook is . Ik ben dik tevreden en zeg nogmaals we kunnen alleen beter worden.
    Waarom moeilijk? Denk je echt dat ik een kapitaal uitgeef voor een seizoenkaart, om Twente te zien mislukken? Natuurlijk niet! TC drukt me steeds in die hoek, dat is zijn ding. Moet hij weten. Maar ik had jou hoger ingeschat dan dat je hem napraat. Het mag best eens meezitten toch? Het heeft ons vaak genoeg tegengezeten. Ongeslagen na 4 wedstrijden! Met een beetje geluk, dat wel! Vooraf had ik ervoor getekend.
  • 24 Aug 2019 om 22:51
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:49
      Ik zou keito eens rechts zetten. Speelde daar in Japan ook vaak.
    Ok kan ook en denk dat Aitor even de prikkel moet krijgen van de bank.
  • 24 Aug 2019 om 22:49
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:46
      Espinosa vond ik zwaar onder de maat, en je merk gewoon dat we een 6 nodig en die komt er, en ik vind zet Aitor eens niet in de basis begin is met Zekninhi .
    Ik zou keito eens rechts zetten. Speelde daar in Japan ook vaak.
  • 24 Aug 2019 om 22:47
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:46
      whaa en nog ongeslagen...
    Juist
  • 24 Aug 2019 om 22:46
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:42
      Espinosa was niet best vandaag. In ieder geval.. Van wat ik gezien heb!
    Espinosa vond ik zwaar onder de maat, en je merk gewoon dat we een 6 nodig en die komt er, en ik vind zet Aitor eens niet in de basis begin is met Zekninhi .
  • 24 Aug 2019 om 22:46
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:44
      Fijn toch weer punt gaat alleen maar beter, hoe moeilijk voor jou dat ook is . Ik ben dik tevreden en zeg nogmaals we kunnen alleen beter worden.
    whaa en nog ongeslagen...
  • 24 Aug 2019 om 22:44
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:41
      Twente komt met 1 punt eigenlijk goed weg
    Fijn toch weer punt gaat alleen maar beter, hoe moeilijk voor jou dat ook is . Ik ben dik tevreden en zeg nogmaals we kunnen alleen beter worden.
  • 24 Aug 2019 om 22:42
    Spannend, maar niet goed. Conclusies: Drommel is de beste verdediger van Twente, Julio is nog steeds geen back, precisie op het middenveld (inclusief buitenspelers) onder de maat.
  • 24 Aug 2019 om 22:42
    Espinosa was niet best vandaag. In ieder geval.. Van wat ik gezien heb!
  • 24 Aug 2019 om 22:41
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:40
      Man laten we het punt koesteren en gewoon wachten op de versterking die er nog gaat komen dan gaat het goed komen. We zijn nog steeds ongeslagen.
    en het past nog niet allemaal..kzn alleen nog maar beter worden ..dus blij met punt
  • 24 Aug 2019 om 22:41
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:40
      Man laten we het punt koesteren en gewoon wachten op de versterking die er nog gaat komen dan gaat het goed komen. We zijn nog steeds ongeslagen.
    Als je kijkt naar welke ploegen we al gespeelt hebben is dat gewoon zeer goed.
  • 24 Aug 2019 om 22:41
    Twente komt met 1 punt eigenlijk goed weg
  • 24 Aug 2019 om 22:41
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:38
      4 wedstrijden, 6 punten. Als he me dit voor de eerste pot had verteld had ik je voor gek verklaard.
    4 wedstrijden en nog ongeslagen! :)
  • 24 Aug 2019 om 22:40
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:37
      Voor de betrokken best spannend. Voor de onpartijdige kijker een partij van FC Bal-op't-Dak tegen FC Hij-ligt-In-de-Vijver 6
    Of !!!! Fc Twente puntje er Bie tegen bed klager 0-0
  • 24 Aug 2019 om 22:40
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:38
      Drommel dikke pluim! Voor de rest: tja weet niet wat ik ervan moet vinden. Op zich Heerenveen uit een punt pakken niet superslecht...maar Twente had niet 1 echte doelpoging...
    Heerenveen ook niet. Die schoten bijna alles over of naast.
  • 24 Aug 2019 om 22:40
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:26
      Kutinternet
    Hier ook al
  • 24 Aug 2019 om 22:40
    Man laten we het punt koesteren en gewoon wachten op de versterking die er nog gaat komen dan gaat het goed komen. We zijn nog steeds ongeslagen.
  • 24 Aug 2019 om 22:39
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:31
      Tempo is gewoon weer onder de maat gvd zo traag als dikke stront.
    Dikke stront in een trechter dan.
  • 24 Aug 2019 om 22:38
    4 wedstrijden, 6 punten. Als he me dit voor de eerste pot had verteld had ik je voor gek verklaard.
  • 24 Aug 2019 om 22:38
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:31
      Tempo is gewoon weer onder de maat gvd zo traag als dikke stront.
    Jij bent zeker lekker snel?
  • 24 Aug 2019 om 22:38
    Drommel dikke pluim! Voor de rest: tja weet niet wat ik ervan moet vinden. Op zich Heerenveen uit een punt pakken niet superslecht...maar Twente had niet 1 echte doelpoging...
  • 24 Aug 2019 om 22:38
    Voetbal was niet altijd even goed. Maar het is wel een prima resultaat.
  • 24 Aug 2019 om 22:37
    Aburjania kan mij wel bekoren.
  • 24 Aug 2019 om 22:37
    Voor de betrokken best spannend. Voor de onpartijdige kijker een partij van FC Bal-op't-Dak tegen FC Hij-ligt-In-de-Vijver 6
  • 24 Aug 2019 om 22:35
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:31
      Tempo is gewoon weer onder de maat gvd zo traag als dikke stront.
    Klopt. En dan nog spelers met kramp onvoorstelbaar
  • 24 Aug 2019 om 22:34
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:33
      Degene die scoort gaat winnen. Zekers weten
    Dacht ik vorige week ook
  • 24 Aug 2019 om 22:33
    De meeste kansen van Heerenveen zijn toch ontstaan uit niet aankomende passes vanuit onze kant.
  • 24 Aug 2019 om 22:33
    Degene die scoort gaat winnen. Zekers weten
  • 24 Aug 2019 om 22:32
    Espinosa speelt veel te veel met 't oog naar achteren, krijgt die bal mooi terug gespeelt maar durft vervolgens niet die trekken over te halen. Mag allemaal meer aanvallender van zijn kant.
  • 24 Aug 2019 om 22:32
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:31
      Misschien spannend, maar je verwacht wel wat meer van twentse kant
    Komt nog
  • 24 Aug 2019 om 22:31
    Tempo is gewoon weer onder de maat gvd zo traag als dikke stront.
  • 24 Aug 2019 om 22:31
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:30
      Best spannend hoor
    Misschien spannend, maar je verwacht wel wat meer van twentse kant
  • 24 Aug 2019 om 22:31
    Een sneaky 0-1 in de laatste minuut mag!
  • 24 Aug 2019 om 22:30
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:29
      Medelijden met de 1200 uitsupporters dat ze zo’n pot te zien krijgen
    Best spannend hoor
  • 24 Aug 2019 om 22:30
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:25
      Ik vind die selahi een erg goede voetballer
    Vind Selahi Sterk en aanwezig. Word nog veel beter door de wedstrijdritmes.
  • 24 Aug 2019 om 22:29
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:14
      Ik heb liever dat je me helemaal niet neemt.
    Kerel je had wat belooft vanavond. Op houden met dat gedonder hier
  • 24 Aug 2019 om 22:29
    Medelijden met de 1200 uitsupporters dat ze zo’n pot te zien krijgen
  • 24 Aug 2019 om 22:28
    Wat is dat toch met langzaam opbouwen vanuit de keeper? Vooruit met die bal Drommel!
  • 24 Aug 2019 om 22:27
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:26
      Zeker, elke wedstrijd weer goed, beste man op het veld vandaag, geeft alles.
    Vond vorige week al raar dat hij eraf werd gehaald. Speeld prima ind
  • 24 Aug 2019 om 22:26
    Kutinternet
  • 24 Aug 2019 om 22:26
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:25
      Ik vind die selahi een erg goede voetballer
    Zeker, elke wedstrijd weer goed, beste man op het veld vandaag, geeft alles.
  • 24 Aug 2019 om 22:25
    Ik vind die selahi een erg goede voetballer
  • 24 Aug 2019 om 22:24
    GGG gaat voor de 3 punten zo te zien.
  • 24 Aug 2019 om 22:24
    Aburjania sterk, hopelijk gaat het beter met z'n fitheid, gaat belangrijk worden dit seizoen.
  • 24 Aug 2019 om 22:24
    Berggreen!!
  • 24 Aug 2019 om 22:21
    Tot de 16....... Dan sterft elke aanvalspoging
  • 24 Aug 2019 om 22:18
    Het is dat Heerenveen er ook niets mee doet.......... Het is misschien nog wel slordiger dan in de eerste helft. Zelfs de bal bij de goede kleur neerleggen is regelmatig een probleem.
  • 24 Aug 2019 om 22:17
    onze 1250 man meercte horen dan die friezen..vind toch knap hoor..
  • 24 Aug 2019 om 22:16
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:15
      Wat een mongols hier zeg.. is een forum over voetbal man.
    Er zit blijkbaar veel oud zeer bij deze kibbelende oude wijven....
  • 24 Aug 2019 om 22:15
    Wat een mongols hier zeg.. is een forum over voetbal man.
  • 24 Aug 2019 om 22:14
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:12
      Over voetbal hebben met jou? Wetende dat je Tedjen, Gracia en Fredjen niet steunt, en toch hoopt dat FC Twente degradeert zodat je deze drie-eenheid af kunt fikken?


      Nee Ss-er, ik kan jou niet serieus nemen.....
    Ik heb liever dat je me helemaal niet neemt.
  • 24 Aug 2019 om 22:14
    Er moet een rechtsbuiten bijkomen. Concurrentie voor Aitor.
  • 24 Aug 2019 om 22:14
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:12
      Lees maar terug. Volgens mij was jij dat. (Rotmof oid zei je)
    Ah klopt ben je ook.
  • 24 Aug 2019 om 22:13
    Sodeju wat een fouten festijn... maar nog steeds ongeslagen!!
  • 24 Aug 2019 om 22:13
    Is iedereen nog steeds blij met de grote vechtlust?
  • 24 Aug 2019 om 22:13
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:12
      neen als Busquets zou komen zou jij Ted nederig en op je knieen excuses aanbieden dat heb je gezegd. gewoon erkennen anders klopt het wel dat jij het zielige ventje/ sissyfiguur bent hier..
    Even goed teruglezen. Als het hem zou lukken deze speler te kopen. Heb ik geschreven.
  • 24 Aug 2019 om 22:13
    Volgende week allemaal een oogmeting laten doen op kleurenblindheid. Wat een fouten
  • 24 Aug 2019 om 22:13
    Ik wou dat Aitor weer iets zelfzuchtiger werd en er even 1 in prikt.
  • 24 Aug 2019 om 22:12
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:10
      Veel foute passes pff geen een verdiend een voldoende je mag hopen dat gelijk blijft. Ze spelen zonder middenveld.
    Dit is toch wel niet zo slecht,van beide kanten hoor.Duurt niet lang meer of de stadions zitten nog niet meer half vol zie vanavond!!
  • 24 Aug 2019 om 22:12
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:03
      Als hij hem zou kunnen kopen, heb ik geschreven vriend. Wel ff bij de les blijven, geen anderen na-lullen, zelf alles lezen als je wilt oordelen. Wat Melbuul geschreven heeft weet ik niet. Ik kan, en wil niet alles lezen, zoals jij. Ik heb gewoon een leven buuten dit forum.
    neen als Busquets zou komen zou jij Ted nederig en op je knieen excuses aanbieden dat heb je gezegd. gewoon erkennen anders klopt het wel dat jij het zielige ventje/ sissyfiguur bent hier..
  • 24 Aug 2019 om 22:12
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:10
      Wie is er begonnen? Je vond het heerlijk dat waren jou woorden gisteren. VOT MET SS
    Lees maar terug. Volgens mij was jij dat. (Rotmof oid zei je)
  • 24 Aug 2019 om 22:12
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:07
      Zullen we het nu weer over het voetbal hebben? Je stoort met deze onzin.
    Over voetbal hebben met jou? Wetende dat je Tedjen, Gracia en Fredjen niet steunt, en toch hoopt dat FC Twente degradeert zodat je deze drie-eenheid af kunt fikken?


    Nee Ss-er, ik kan jou niet serieus nemen.....
  • 24 Aug 2019 om 22:11
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:10
      Vraagje hoeveel uurtjes trainen ze bij Twente in de week?
    Niet genoeg iig
  • 24 Aug 2019 om 22:10
    Vraagje hoeveel uurtjes trainen ze bij Twente in de week?
  • 24 Aug 2019 om 22:10
    Veel foute passes pff geen een verdiend een voldoende je mag hopen dat gelijk blijft. Ze spelen zonder middenveld.
  • 24 Aug 2019 om 22:10
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:07
      Zullen we het nu weer over het voetbal hebben? Je stoort met deze onzin.
    Wie is er begonnen? Je vond het heerlijk dat waren jou woorden gisteren. VOT MET SS
  • 24 Aug 2019 om 22:09
    Als Garcia niet snel een aantal wissels doet, ben ik bang dat Heerenveen zo per ongeluk scoort.
  • 24 Aug 2019 om 22:09
    Dramatische wedstrijd . Hoop op een geluksgoaltje voor ons, wat overigens onterecht zou zijn aangezien het slechte spel
  • 24 Aug 2019 om 22:09
    Echt een slordige wedstrijd dit, onbegrijpelijk dat het nog 0-0 staat.
  • 24 Aug 2019 om 22:09
    Vraagje hoeveel uurtjes trainen ze bij fc Twente in de week??
  • 24 Aug 2019 om 22:09
    Gelukkig dat Heerenveen ook erg slecht anders had je er 5 om de oren gehad.
  • 24 Aug 2019 om 22:08
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:06
      Roemeratoe en Espinosa spelen beiden geen sterke wedstrijd dus zou idd ook kunnen.
    Volgens Ja Die is het moeilijker tegen 9 spelen dan tegen 11. Misschien moeten we ze er allebei maar uithalen dan :p
  • 24 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:05
      Ach gut......wetende dat er geen geld is, vragen om een speler van dit kaliber te kopen, spreekt Ss-er iets uit waarbij hij weet dat hij geen excuses uit hoeft te spreken naar Tedjen.


      Je bent echt sneu vent.
    Zullen we het nu weer over het voetbal hebben? Je stoort met deze onzin.
  • 24 Aug 2019 om 22:07
    Wordt nu wel tijd om de wedstrijd te gaan kantelen in ons voordeel dus wisselen aub.
  • 24 Aug 2019 om 22:06
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:04
      Ik zou hem denk ik eerder voor Espinosa erin zetten. Anders worden de gaten nog groter
    Roemeratoe en Espinosa spelen beiden geen sterke wedstrijd dus zou idd ook kunnen.
  • 24 Aug 2019 om 22:06
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:04
      Ik zou hem denk ik eerder voor Espinosa erin zetten. Anders worden de gaten nog groter
    ESpinoza erin laten
  • 24 Aug 2019 om 22:05
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:03
      Als hij hem zou kunnen kopen, heb ik geschreven vriend. Wel ff bij de les blijven, geen anderen na-lullen, zelf alles lezen als je wilt oordelen. Wat Melbuul geschreven heeft weet ik niet. Ik kan, en wil niet alles lezen, zoals jij. Ik heb gewoon een leven buuten dit forum.
    Ach gut......wetende dat er geen geld is, vragen om een speler van dit kaliber te kopen, spreekt Ss-er iets uit waarbij hij weet dat hij geen excuses uit hoeft te spreken naar Tedjen.


    Je bent echt sneu vent.
  • 24 Aug 2019 om 22:04
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:03
      Tijd voor bergreen voor roemeratoe en dan Vuckic terug schuiven naar 't middenveld.
    Ik zou hem denk ik eerder voor Espinosa erin zetten. Anders worden de gaten nog groter
  • 24 Aug 2019 om 22:04
    Wissel Roemeratoe nou!
  • 24 Aug 2019 om 22:03
    Tijd voor bergreen voor roemeratoe en dan Vuckic terug schuiven naar 't middenveld.
  • 24 Aug 2019 om 22:03
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:59
      Dat is wanneer overal iets achter zoekt, of geil jij erop dat je het woordje racisme straks mag gebruiken....?
    Ik niet, maar jij wrs wel
  • 24 Aug 2019 om 22:03
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:00
      Bewijs mijn ongelijk maar....kun je niet. Je vind het al lastig om je excuses naar Tedjen uit te spreken nadat hij Oriol Busquets heeft weten te halen, terwijl je zelf zei dat je je excuses op je knieën naar Tedjen uit zou spreken.


      Dit zei Melbuul ook al in een ander topic Ss-er.
    Als hij hem zou kunnen kopen, heb ik geschreven vriend. Wel ff bij de les blijven, geen anderen na-lullen, zelf alles lezen als je wilt oordelen. Wat Melbuul geschreven heeft weet ik niet. Ik kan, en wil niet alles lezen, zoals jij. Ik heb gewoon een leven buuten dit forum.
  • 24 Aug 2019 om 22:03
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:59
      Kijk jij maar eerst new kids en kom dan maar terug.
    Tut tut tut tut
  • 24 Aug 2019 om 22:02
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:01
      Sport365.live
    Danke
  • 24 Aug 2019 om 22:01
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:00
      Iemand nog een stream? Cyfo en Netspor hebben er geen zin in
    Sport365.live
  • 24 Aug 2019 om 22:00
    Iemand nog een stream? Cyfo en Netspor hebben er geen zin in
  • 24 Aug 2019 om 22:00
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:52
      Wat jij wilt jongen
    Bewijs mijn ongelijk maar....kun je niet. Je vind het al lastig om je excuses naar Tedjen uit te spreken nadat hij Oriol Busquets heeft weten te halen, terwijl je zelf zei dat je je excuses op je knieën naar Tedjen uit zou spreken.


    Dit zei Melbuul ook al in een ander topic Ss-er.
  • 24 Aug 2019 om 21:59
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:59
      Dat is wanneer overal iets achter zoekt, of geil jij erop dat je het woordje racisme straks mag gebruiken....?
    +1
  • 24 Aug 2019 om 21:59
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:57
      Aburjania voor roemeratoe, berggreen voor espinosa, Vuckic een stap naar achteren en berggreen in de spits en zekhnini voor keito en dan win je gewoon.
    Vind ik ook,bijen scoort nog!
  • 24 Aug 2019 om 21:59
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:57
      Niveau nul
    Kijk jij maar eerst new kids en kom dan maar terug.
  • 24 Aug 2019 om 21:59
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:57
      Niveau nul
    Dat is wanneer overal iets achter zoekt, of geil jij erop dat je het woordje racisme straks mag gebruiken....?
  • 24 Aug 2019 om 21:58
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:57
      Aburjania voor roemeratoe, berggreen voor espinosa, Vuckic een stap naar achteren en berggreen in de spits en zekhnini voor keito en dan win je gewoon.
    Mee eens Roemeratoe ontsnapt net aan 2e geel.
  • 24 Aug 2019 om 21:58
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:56
      Noh als roemeratoe nu niet vervangen wordt weet ik het ook ni meer...
    Die jongen is gewoon (nog) niet klaar voor dit niveau. Speelt erg onvolwassen.
  • 24 Aug 2019 om 21:57
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:56
      Wattan is een neger met krullen hoe moet je hem dan noemen die blanke met sluik haar?
    Niveau nul
  • 24 Aug 2019 om 21:57
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:57
      Aburjania voor roemeratoe, berggreen voor espinosa, Vuckic een stap naar achteren en berggreen in de spits en zekhnini voor keito en dan win je gewoon.
    Excact
  • 24 Aug 2019 om 21:57
    Aburjania voor roemeratoe, berggreen voor espinosa, Vuckic een stap naar achteren en berggreen in de spits en zekhnini voor keito en dan win je gewoon.
  • 24 Aug 2019 om 21:56
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:54
      Ff normaal blijven doen hé
    Mut er gewoon uut verder niks. Mag blij zijn dat ie geen rood heeft
  • 24 Aug 2019 om 21:56
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:56
      Roematoe eruit, espinosa eruit en weer door gasgeven.
    Idd anders krijgt Ramaratoe rood straks.
  • 24 Aug 2019 om 21:56
    Ratjetoe er nu uithalen......
  • 24 Aug 2019 om 21:56
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:54
      Ff normaal blijven doen hé
    Wattan is een neger met krullen hoe moet je hem dan noemen die blanke met sluik haar?
  • 24 Aug 2019 om 21:56
    Roematoe eruit, espinosa eruit en weer door gasgeven.
  • 24 Aug 2019 om 21:56
    Noh als roemeratoe nu niet vervangen wordt weet ik het ook ni meer...
  • 24 Aug 2019 om 21:54
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:50
      Die Krul neger mut er uut
    Ff normaal blijven doen hé
  • 24 Aug 2019 om 21:54
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:54
      Zehkini erin voor Nakamura heb je een échte vleugel met snelheid.
    Eensch
  • 24 Aug 2019 om 21:54
    Zehkini erin voor Nakamura heb je een échte vleugel met snelheid.
  • 24 Aug 2019 om 21:52
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:50
      En toch heb ik gelijk. Jij vindt het maar niets dat FC Twente het beter doet dan verwacht.


      Jij wilt alleen de drie-eenheid af kunnen fikken.
    Wat jij wilt jongen
  • 24 Aug 2019 om 21:51
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:44
      He lul donder op man met je grote bek boel weer bewust aan het opfokken? Pleeg euthanasie of zo. Vind dat Espinosa er uit moet man man hij is vandaag super zwak
    Niet alleen vandaag is Esoinosa zwak, maar daar hadden we het eerder al over :p
  • 24 Aug 2019 om 21:50
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:32
      Ga alsjeblieft alleen voor jezelf denken, daar heb je het al moeilijk genoeg mee. Laat mij zelf bepalen wat ik denk of hoop. Daar heb ik jou niet voor nodig. En voor anderen hoef je dat ook niet in te vullen, ook die kunnen zelf denken.
    En toch heb ik gelijk. Jij vindt het maar niets dat FC Twente het beter doet dan verwacht.


    Jij wilt alleen de drie-eenheid af kunnen fikken.
  • 24 Aug 2019 om 21:50
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:46
      Twente speel gewoon redelijk en gaat langzaam steeds beter, zo slecht is het niet vind ze bij vlagen beter, maar je mist echte nr 6 en de spits.
    Klopt, helemaal met je eens. Misschien is dit een pot voor Boere. Er wordt eindelijk van de zijkanten gebruik gemaakt. Het spel waar hij goed in past. Ik hoop wel dat de 2'e helft minder slordig verloopt
  • 24 Aug 2019 om 21:50
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:08
      Roemaratoe durft niet in te grijpen, slap zeg
    Samen met ons zakjapanertje slechte van het veld
  • 24 Aug 2019 om 21:50
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:46
      Twente speel gewoon redelijk en gaat langzaam steeds beter, zo slecht is het niet vind ze bij vlagen beter, maar je mist echte nr 6 en de spits.
    Die Krul neger mut er uut
  • 24 Aug 2019 om 21:49
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:47
      Je zit nu al in mijn allergiezone grappenmaker
    Dit zie ik als het beledigen van een ambtenaar in functie! Bij deze krijg je een officiële waarschuwing. Groeten, de forumpolitie.
  • 24 Aug 2019 om 21:49
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:49
      Ongelofelijk dat Roemeratoe nog niet gewisseld is. Speelt heel zwak en heeft al geel op zak. Waarom niet aburjani eens wat meer minuten geven...
    Liever Espinosa eruit.
  • 24 Aug 2019 om 21:49
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:46
      Twente speel gewoon redelijk en gaat langzaam steeds beter, zo slecht is het niet vind ze bij vlagen beter, maar je mist echte nr 6 en de spits.
    Vuckic is een prima spits alleen nog een beetje wennen, en op 6 hebben we nu busquets.
  • 24 Aug 2019 om 21:49
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:47
      Goh die Keito heeft op zn twee doelpunten na werkelijk waar niks goeds gedaan nog
    Niet mee eens. Speeld redelijk vandaag. Krijgt de ballen steeds te laat
  • 24 Aug 2019 om 21:49
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:45
      Versterking nodig! Grote scheldpartij op het forum!
    Dennis werk je nu ook al bij de acab!!! Staat niks van op je FB pagina.
  • 24 Aug 2019 om 21:49
    Ongelofelijk dat Roemeratoe nog niet gewisseld is. Speelt heel zwak en heeft al geel op zak. Waarom niet aburjani eens wat meer minuten geven...
  • 24 Aug 2019 om 21:48
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:47
      Goh die Keito heeft op zn twee doelpunten na werkelijk waar niks goeds gedaan nog
    Hij is vandaag nog best balvast, veel beter dan vorige week.
  • 24 Aug 2019 om 21:47
    Goh die Keito heeft op zn twee doelpunten na werkelijk waar niks goeds gedaan nog
  • 24 Aug 2019 om 21:47
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:45
      Versterking nodig! Grote scheldpartij op het forum!
    Je zit nu al in mijn allergiezone grappenmaker
  • 24 Aug 2019 om 21:46
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:32
      Ga alsjeblieft alleen voor jezelf denken, daar heb je het al moeilijk genoeg mee. Laat mij zelf bepalen wat ik denk of hoop. Daar heb ik jou niet voor nodig. En voor anderen hoef je dat ook niet in te vullen, ook die kunnen zelf denken.
    Twente speel gewoon redelijk en gaat langzaam steeds beter, zo slecht is het niet vind ze bij vlagen beter, maar je mist echte nr 6 en de spits.
  • 24 Aug 2019 om 21:46
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:44
      He lul donder op man met je grote bek boel weer bewust aan het opfokken? Pleeg euthanasie of zo. Vind dat Espinosa er uit moet man man hij is vandaag super zwak
    Mee eens. Espinosa speelt erg zwak.
  • 24 Aug 2019 om 21:45
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:35
      Espinosa en roemeratoe spelen niet sterk. Ik vind julio, selahi en aitor wel goed spelen. Je hoeft hier vandaag niet te verliezen.
    Vind Roemeratoe sterker dan voorgaande weken. Hoop dat hij een opgaande lijn inzet die erin eindigt dat hij een heel behoorlijke speler wordt, gaat straks wel even een pas op de plaats moeten maken.
  • 24 Aug 2019 om 21:45
    Versterking nodig! Grote scheldpartij op het forum!
  • 24 Aug 2019 om 21:44
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:35
      Espinosa en roemeratoe spelen niet sterk. Ik vind julio, selahi en aitor wel goed spelen. Je hoeft hier vandaag niet te verliezen.
    Aitor goed?? Noem eens paar dingen op??
  • 24 Aug 2019 om 21:44
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:43
      Hou je er dan ook aan
    Ok, ik liet me 1x gaan, sorry. Inmiddels verwijderd.
  • 24 Aug 2019 om 21:44
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:33
      Wat schrijf ik dan?
    He lul donder op man met je grote bek boel weer bewust aan het opfokken? Pleeg euthanasie of zo. Vind dat Espinosa er uit moet man man hij is vandaag super zwak
  • 24 Aug 2019 om 21:43
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:39
      Graag
    Hou je er dan ook aan
  • 24 Aug 2019 om 21:39
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:38
      Zullen we het hier over voetbal hebben in plaats van elkaar voor van alles en nog wat uit te maken? Grow up!
    Graag
  • 24 Aug 2019 om 21:39
    Deze moeten we pakken 3 punten
  • 24 Aug 2019 om 21:38
    Twente is beter dan Heerenveen
  • 24 Aug 2019 om 21:38
    Dit "eredivisie" voetbal is in niets beter dan het voetbal in de KKD. Man wat een fouten aan weerszijden. Daardoor wordt het een leuke pot, enigzins in evenwicht. Maar als er één partij toch in staat zou zijn de ander af te straffen, kan het een mega uitslag worden.
  • 24 Aug 2019 om 21:38
    Zullen we het hier over voetbal hebben in plaats van elkaar voor van alles en nog wat uit te maken? Grow up!
  • 24 Aug 2019 om 21:35
    Espinosa en roemeratoe spelen niet sterk. Ik vind julio, selahi en aitor wel goed spelen. Je hoeft hier vandaag niet te verliezen.
  • 24 Aug 2019 om 21:34
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:28
      Lees je reacties eens terug. Dat zegt al genoeg.
    Precies!
  • 24 Aug 2019 om 21:33
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:31
      He lamme mof Wat heb jij tegen dit twente. Zo slecht doen ze het niet iedere ploeg heeft kansen behalve je calimero clubje niet
    Wat schrijf ik dan?
  • 24 Aug 2019 om 21:32
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:31
      He lamme mof Wat heb jij tegen dit twente. Zo slecht doen ze het niet iedere ploeg heeft kansen behalve je calimero clubje niet
    Voor een uitwedstrijd is t zeker niet slecht,!
  • 24 Aug 2019 om 21:32
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:26
      Jij hoopt toch dat FC Twente degradeert. Dan kun je Tedjen en Gracia affikken......
    Ga alsjeblieft alleen voor jezelf denken, daar heb je het al moeilijk genoeg mee. Laat mij zelf bepalen wat ik denk of hoop. Daar heb ik jou niet voor nodig. En voor anderen hoef je dat ook niet in te vullen, ook die kunnen zelf denken.
  • 24 Aug 2019 om 21:32
    Espinisa moet eruit.
  • 24 Aug 2019 om 21:31
    Weer die kut Spanjaard
  • 24 Aug 2019 om 21:31
    Eapinoza... wat een balverlies
  • 24 Aug 2019 om 21:31
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:26
      Waar heb je dat gelezen? Eigen conclusie? Of wil je mij gewoon iets negatiefs in de schoenen schuiven? Als ik 1 ding heb geschreven wat niet klopt, hoor ik dat graag van je
    He lamme mof Wat heb jij tegen dit twente. Zo slecht doen ze het niet iedere ploeg heeft kansen behalve je calimero clubje niet
  • 24 Aug 2019 om 21:31
    Mag Espinosa er alsjeblieft uit?
  • 24 Aug 2019 om 21:30
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:29
      Zitten ook niet zo veel mensen
    Nee indd ook daf
  • 24 Aug 2019 om 21:30
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:28
      Theater publiek daar hoor alleen Twente fans.
    Twente fans komen altijd overal bovenuit. Zelfs in de arena.
  • 24 Aug 2019 om 21:29
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:28
      Theater publiek daar hoor alleen Twente fans.
    Zitten ook niet zo veel mensen
  • 24 Aug 2019 om 21:28
    Theater publiek daar hoor alleen Twente fans.
  • 24 Aug 2019 om 21:28
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:26
      Waar heb je dat gelezen? Eigen conclusie? Of wil je mij gewoon iets negatiefs in de schoenen schuiven? Als ik 1 ding heb geschreven wat niet klopt, hoor ik dat graag van je
    Lees je reacties eens terug. Dat zegt al genoeg.
  • 24 Aug 2019 om 21:28
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:26
      Waar heb je dat gelezen? Eigen conclusie? Of wil je mij gewoon iets negatiefs in de schoenen schuiven? Als ik 1 ding heb geschreven wat niet klopt, hoor ik dat graag van je
    Het is maar wat je referentiekader is. Vergeleken met vorig jaar is Twente twee klassen beter
  • 24 Aug 2019 om 21:26
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:21
      Waarom kijk jij dan als je het helemaal niks vind?
    Waar heb je dat gelezen? Eigen conclusie? Of wil je mij gewoon iets negatiefs in de schoenen schuiven? Als ik 1 ding heb geschreven wat niet klopt, hoor ik dat graag van je
  • 24 Aug 2019 om 21:26
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:14
      Het opbouwen gebeurd in zo'n laag tempo dat Heerenveen kan wachten tot een fout gemaakt wordt, en het spel kan overnemen
    Jij hoopt toch dat FC Twente degradeert. Dan kun je Tedjen en Gracia affikken......
  • 24 Aug 2019 om 21:24
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:19
      Als jij dit niet ziet, vraag ik me af waarom jij voor de tv zit. Kijk dan een samenvatting.
    Beginnen je pillen te werken lamme?
  • 24 Aug 2019 om 21:23
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:21
      Waarom kijk jij dan als je het helemaal niks vind?
    Slecht ontvangst van uit zijn bed
  • 24 Aug 2019 om 21:23
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:22
      Espinosa deze pot niet sterk....
    Die speelt het hele jaar al ruk.
  • 24 Aug 2019 om 21:23
    Beide partijen spelen zo slordig. Dat dit nog niet is afgestraft mag een wonder heten, voor beide
  • 24 Aug 2019 om 21:23
    Espinosa eruit, Zehkini erin. Die Jap naar het middenveld, Zehkini naar de flank.
  • 24 Aug 2019 om 21:22
    Espinosa deze pot niet sterk....
  • 24 Aug 2019 om 21:22
    Spinoza kleurenblind
  • 24 Aug 2019 om 21:22
    Spinoza kleurenblind
  • 24 Aug 2019 om 21:22
    Weer zo'n slordige kutbal van Espinosa.
  • 24 Aug 2019 om 21:22
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:18
      We spelen met inzet en gif maar missen nog een beetje geluk. Echter verdedigend zijn we geel kwetsbaar aan de zijkanten met name links...
    Niet zo zeer geluk.... Er ontbreekt gewoon een goede eindpass en scherpte in de afronding
  • 24 Aug 2019 om 21:22
    Roemerato begint steeds beter te pasen. Hij zit goed in de wedstrijd. Het wachten is op een uitgespreelde kans van onze aanvallers.
  • 24 Aug 2019 om 21:21
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:19
      Als jij dit niet ziet, vraag ik me af waarom jij voor de tv zit. Kijk dan een samenvatting.
    Waarom kijk jij dan als je het helemaal niks vind?
  • 24 Aug 2019 om 21:19
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:15
      Ga lekker iets anders doen. Voetbal is niet jou ding. Twente speelt gewoon een leuke pot.
    Als jij dit niet ziet, vraag ik me af waarom jij voor de tv zit. Kijk dan een samenvatting.
  • 24 Aug 2019 om 21:18
    We spelen met inzet en gif maar missen nog een beetje geluk. Echter verdedigend zijn we geel kwetsbaar aan de zijkanten met name links...
  • 24 Aug 2019 om 21:18
    Romatatoe weer slecht en slap
  • 24 Aug 2019 om 21:18
    Verdediging blijft een probleem.
  • 24 Aug 2019 om 21:18
    Jezus haal die roemeratoe eraf. Speelt ontzettend zwak, verliest elk duel en elke keer weer balverlies met die jongen. Veel te onzeker!
  • 24 Aug 2019 om 21:18
    De wekelijkse gatenkaas op links. Pijnlijk..
  • 24 Aug 2019 om 21:18
    Oef, alweer mazzel
  • 24 Aug 2019 om 21:17
    Zó irritant gewoon, dat er helemaal niemand de fouten die Heerenveen achterin maakt, kan afstraffen
  • 24 Aug 2019 om 21:15
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:14
      Het opbouwen gebeurd in zo'n laag tempo dat Heerenveen kan wachten tot een fout gemaakt wordt, en het spel kan overnemen
    Ga lekker iets anders doen. Voetbal is niet jou ding. Twente speelt gewoon een leuke pot.
  • 24 Aug 2019 om 21:14
    Het opbouwen gebeurd in zo'n laag tempo dat Heerenveen kan wachten tot een fout gemaakt wordt, en het spel kan overnemen
  • 24 Aug 2019 om 21:13
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:11
      Rommelig, en slecht voetbal. Van beide zijden. Twente te laag tempo. En er mist iemand die kan scoren. Elke poging strand bij de 16. Heerenveen is veel gevaarlijker!
    Strontmof jij bent helemaal niet voor ons.
  • 24 Aug 2019 om 21:11
    Julio speelt een goede wedstrijd
  • 24 Aug 2019 om 21:11
    Rommelig, en slecht voetbal. Van beide zijden. Twente te laag tempo. En er mist iemand die kan scoren. Elke poging strand bij de 16. Heerenveen is veel gevaarlijker!
  • 24 Aug 2019 om 21:10
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:08
      Worden we geacht dit een soort van grappig te vinden?
    Laat Dennis toch.......
  • 24 Aug 2019 om 21:09
    Het is jammer dat ze voor in niet scherp genoeg zijn. Anders hadden we zeker voorgestaan
  • 24 Aug 2019 om 21:08
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:07
      Een schwalbe is doorgaans geel in het voetbal. Groeten, de forumpolitie.
    Worden we geacht dit een soort van grappig te vinden?
  • 24 Aug 2019 om 21:08
    Roemaratoe durft niet in te grijpen, slap zeg
  • 24 Aug 2019 om 21:08
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:07
      Pleguezuelo was ook aanvoerder bij Arsenal B
    En die is ook goed als centraal verdediger.
  • 24 Aug 2019 om 21:07
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:06
      Kutscheids schwalbe is rood...
    Een schwalbe is doorgaans geel in het voetbal. Groeten, de forumpolitie.
  • 24 Aug 2019 om 21:07
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:03
      Klopt, maar sws beter dan dat er nu staat. Was aanvoeder bij barca b dus moet wel goed komen.
    Pleguezuelo was ook aanvoerder bij Arsenal B
  • 24 Aug 2019 om 21:07
    leuke pot
  • 24 Aug 2019 om 21:07
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:06
      Kutscheids schwalbe is rood...
    Had ook ander om kunnen zijn
  • 24 Aug 2019 om 21:06
    Kutscheids schwalbe is rood...
  • 24 Aug 2019 om 21:06
    De druk zit er vol op bij Heerenveen,twente is veel beter
  • 24 Aug 2019 om 21:04
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:03
      Klopt, maar sws beter dan dat er nu staat. Was aanvoeder bij barca b dus moet wel goed komen.
    Geloof ik ook nu nog een kerel achterin en een fitte doelpuntenmakker
  • 24 Aug 2019 om 21:03
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:02
      Is 20 jaar komt laat in het seizoen moet eerst wennen een aantal wedstrijden
    Klopt, maar sws beter dan dat er nu staat. Was aanvoeder bij barca b dus moet wel goed komen.
  • 24 Aug 2019 om 21:02
    • Quote van 24 Aug 2019 om 21:01
      Blij dat busquets komt, hebben echt een leider nodig ophet middeveld
    Is 20 jaar komt laat in het seizoen moet eerst wennen een aantal wedstrijden
  • 24 Aug 2019 om 21:01
    Blij dat busquets komt, hebben echt een leider nodig ophet middeveld
  • 24 Aug 2019 om 21:00
    Selahi speelt weer lekker, gaat er 100% voor.
  • 24 Aug 2019 om 21:00