VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen SC Heerenveen

( 105 reacties)
VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen SC Heerenveen

FC Twente heeft één punt overgehouden aan het treffen met sc Heerenveen. In een matte partij eindigde het zoals het begon: 0-0. 

De beste kansen waren voor Heerenveen, alhoewel de Friezen zéér slordig speelden. De grootste kans was voor Ibrahim Dresevic. Hij schoot vlak voor rust een vrije trap op de lat. 

FC Twente kon weinig aanvallen creëren, maar was uit dodespelmomenten toch met enige regelmaat gevaarlijk. Het feit dat het bij beide ploegen in de opbouw vaak fout ging, droeg niet bij aan de amusementswaarde. Toch staat FC Twente nu op zes punten uit vier duels, prima voor een promovendus. 

Opstelling FC Twente: Drommel, Pleguezuelo, Bijen, Schenk, Verdonk (80' Berggreen), Roemeratoe (68' Aburjania), Espinosa, Selahi, Vuckic, Aitor en Keito (57' Zekhnini).

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Aug 2019 om 12:23
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:26
      Ik zie een vergelijking met vorig jaar toen Brama geblesseerd was.... Vergeet niet dat Verhaegh ook geblesseerd is..... Hopelijk kan Oriol busquets daar verandering in brengen.
    Hoop ik ook, maar op die 35 jarige ga ik mijn geld niet zetten dit seizoen.
  • 25 Aug 2019 om 12:07
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:52
      Je ziet nu op ED niveau juist waarom dit soort spelers (Aitor, Espinoza, Boere etc) nooit de toon zullen zetten. Dit jaar erin blijven en volgend jaar doorselecteren.
    Exact ToraBora, de meeste creatieve spelers zijn van het kaliber KKD. Natuurlijk hoop je dat zij zich nog gaan ontwikkelen, slimmer en beter worden, en bij een paar zal dit hopelijk het geval zijn. Edoch zie ik dit niet snel gebeuren. Zoiets heeft tijd nodig.....
  • 25 Aug 2019 om 11:52
    • Quote van 25 Aug 2019 om 08:20
      Weet niet of dat de juiste wijziging is, maar dat Espinosa slecht speelt is wel duidelijk. Waren er veel die zeiden dat hij in de eredivisie beter tot zijn recht zou komen, nou ik zie het (nog) niet. Slappe hap en fysiek al helemaal niks in de melk te brokkelen. Zegt onze GGG dat hij de meeste km’s loopt op het middenveld. Dan loopt ie in mijn beleving wel mooi de verkeerde kant op. Maar goed, Roemeratoe is ook toe aan de bank. Denk dat onze nieuwe Spanjaard daar gaat spelen.
    Je ziet nu op ED niveau juist waarom dit soort spelers (Aitor, Espinoza, Boere etc) nooit de toon zullen zetten. Dit jaar erin blijven en volgend jaar doorselecteren.
  • 25 Aug 2019 om 11:26
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:07
      Maar de spelers can vorig jaar vooral op het middenveld maken de meeste fouten en lopen erbij als zout zakken.
    Ik zie een vergelijking met vorig jaar toen Brama geblesseerd was.... Vergeet niet dat Verhaegh ook geblesseerd is..... Hopelijk kan Oriol busquets daar verandering in brengen.
  • 25 Aug 2019 om 11:25
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:51
      Als dat zo is met die speelwijze zorg dat eerst eens dat de spelers fit zijn en het tempo aan kunnen anders speel iets meer naar achteren totdat ze wel de juiste fitheid hebben.
    Als Gracia dat zou doen, dan stapt hij van zijn filosofie af...zijn speelwijze. Dan moet je afvragen in hoeverre je dan nog punten gaat pakken omdat je dan eigenlijk veel minder druk gaat zetten.


    Je ziet gewoon dat andere ploegen er moeite mee hebben dat FC Twente zoveel druk zet bij verdedigen. Zij kunnen dan niet in hun spel komen zoals dat tegen PSV goed zichtbaar was.


    Derhalve vind ik het dus nog niet zo verkeerd om deze speelwijze vast te houden. Zaak is om wekelijks de intensiteit te verhogen bij trainingen opdat spelers meer en meer conditie op gaan bouwen.


    4 punten uit de eerste 6 wedstrijden is echt niet slecht kerel. ;)
  • 25 Aug 2019 om 11:08
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:07
      In vergelijk met vorig seizoen vind ik de voetbal intentie er wel op vooruit zijn gegaan,druk zetten zoals de eerste helft afjagen de tegenstander fouten laten maken maar de voorzetting is dan zo slordig. Als dat wat beter gaat krijg je meer mogelijkheden.
    Juist
  • 25 Aug 2019 om 11:08
    Ik vind dat met name op het middenveld slordig is met gisteren als dieptepunt toch een van mijn favoriete spelers Espinosa. Maar laten we niet vergeten Harrie is geen spits, laat Aitor maar eens op de bank beginnen, Zekninhi in de basis starten, die Jap op rechts, en laat die Bergreen is een helft mee Doen, Harrie naar het middenveld, met onze nieuwe Spanjaard, Selahi en we moeten hopen dat Verheag snel terug is, en vind dat er ook wel CV bij moet vind Bijen en Schenk niet echt top. Verdonk vind ik het gewoon goed doen. Ik denk dat het allemaal goed komt.
  • 25 Aug 2019 om 11:07
    In vergelijk met vorig seizoen vind ik de voetbal intentie er wel op vooruit zijn gegaan,druk zetten zoals de eerste helft afjagen de tegenstander fouten laten maken maar de voorzetting is dan zo slordig. Als dat wat beter gaat krijg je meer mogelijkheden.
  • 25 Aug 2019 om 11:07
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:04
      Dat ben ik met je eens, fitheid heeft echter ook met de instroming van nieuwe spelers te maken...... Een groot aantal spelers zijn later ingestroomd, dat heeft tijd nodig....
    Maar de spelers can vorig jaar vooral op het middenveld maken de meeste fouten en lopen erbij als zout zakken.
  • 25 Aug 2019 om 11:04
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:51
      Als dat zo is met die speelwijze zorg dat eerst eens dat de spelers fit zijn en het tempo aan kunnen anders speel iets meer naar achteren totdat ze wel de juiste fitheid hebben.
    Dat ben ik met je eens, fitheid heeft echter ook met de instroming van nieuwe spelers te maken...... Een groot aantal spelers zijn later ingestroomd, dat heeft tijd nodig....
  • 25 Aug 2019 om 10:54
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:39
      We hebben gewoon een fitte Boere op de bank zitten, zodat Espinosa eruit kan en Vuckic naar achter kan waar hij beter tot zijn recht komt. Dan roei je ook met de riemen die je hebt, maar heb je een betere verbinding met de voorhoede (en minder gevaarlijk balverlies). Boere is ook geen topper, maar Vuckic is gewoon geen spits (en Espinosa te slordig). Ik kijk juist niet naar de ranking maar wat er goed en fout gaat. Tevreden ben ik met de ranking, maar het spel ervaar ik zoals al beschreven.
    Klopt het is nog heul erg slordig allemaal. Ik had ook eerlijk verwacht dat er meer lijn in had gezeten na al die weken voorbereiding.
  • 25 Aug 2019 om 10:51
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:48
      M.i. zit het probleem op het middenveld. Dat staat niet goed, het is te vergelijken met het vorige seizoen toen Brama geblesseerd was. Van Romeratoe mag je dat nog niet verwachten, hij lijkt nog te licht... Vuckic op het middenveld is beter.... Een groot gedeelte van de problemen zijn hopelijk met de komst van Oriol Busquets opgelost.... Verder kost de spelwijze van Garcia veel energie....
    Als dat zo is met die speelwijze zorg dat eerst eens dat de spelers fit zijn en het tempo aan kunnen anders speel iets meer naar achteren totdat ze wel de juiste fitheid hebben.
  • 25 Aug 2019 om 10:48
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:39
      We hebben gewoon een fitte Boere op de bank zitten, zodat Espinosa eruit kan en Vuckic naar achter kan waar hij beter tot zijn recht komt. Dan roei je ook met de riemen die je hebt, maar heb je een betere verbinding met de voorhoede (en minder gevaarlijk balverlies). Boere is ook geen topper, maar Vuckic is gewoon geen spits (en Espinosa te slordig). Ik kijk juist niet naar de ranking maar wat er goed en fout gaat. Tevreden ben ik met de ranking, maar het spel ervaar ik zoals al beschreven.
    M.i. zit het probleem op het middenveld. Dat staat niet goed, het is te vergelijken met het vorige seizoen toen Brama geblesseerd was. Van Romeratoe mag je dat nog niet verwachten, hij lijkt nog te licht... Vuckic op het middenveld is beter.... Een groot gedeelte van de problemen zijn hopelijk met de komst van Oriol Busquets opgelost.... Verder kost de spelwijze van Garcia veel energie....
  • 25 Aug 2019 om 10:42
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:39
      We hebben gewoon een fitte Boere op de bank zitten, zodat Espinosa eruit kan en Vuckic naar achter kan waar hij beter tot zijn recht komt. Dan roei je ook met de riemen die je hebt, maar heb je een betere verbinding met de voorhoede (en minder gevaarlijk balverlies). Boere is ook geen topper, maar Vuckic is gewoon geen spits (en Espinosa te slordig). Ik kijk juist niet naar de ranking maar wat er goed en fout gaat. Tevreden ben ik met de ranking, maar het spel ervaar ik zoals al beschreven.
    Amen, Drommel geeft zelfs al aan dat de fitheid beter kan pfff.
  • 25 Aug 2019 om 10:39
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:28
      Ja voor jouw die verwacht had dat we met twee vingers in de neus op de eerste plaats hadden gestaan is dit moeilijk te verkroppen.
      Ook ik heb liever een echte spits dan een middenvelder in de spits.
      Maar dit is volgens mij zolang we geen fitte spits hebben en de andere met een vertrek bezig is, de enigste oplossing.
      Dat noemen ze roeien met de riemen die je hebt.
      Dus boesk dat heeft niets met slikken te maken het is nu eenmaal niet anders.
    We hebben gewoon een fitte Boere op de bank zitten, zodat Espinosa eruit kan en Vuckic naar achter kan waar hij beter tot zijn recht komt. Dan roei je ook met de riemen die je hebt, maar heb je een betere verbinding met de voorhoede (en minder gevaarlijk balverlies). Boere is ook geen topper, maar Vuckic is gewoon geen spits (en Espinosa te slordig). Ik kijk juist niet naar de ranking maar wat er goed en fout gaat. Tevreden ben ik met de ranking, maar het spel ervaar ik zoals al beschreven.
  • 25 Aug 2019 om 10:37
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:34
      Tuurlijk mag je kritisch zijn.
      Maar je moet wel realistisch zijn.
      Verder denk ik dat je nogal makkelijk denkt over dat overleven.
      Ik had vooraf niet verwacht dat we naar een aantal wedstrijden nog ongeslagen zouden zijn.
      Psv, Groningen, Heerenveen, alleen tegen RKC had ik meer verwacht, al speelden die een prima wedstrijd in de Veste.
    Klopt, RKC was eigenlijk ruk maar verwacht wel iets beter voetbal al met al. Vooral het TEMPO vind ik wel erg zorgelijk en matig, als dat al iets hoge ligt speel je zeker de onderste team al weg in mijn ogen dan hahaha
  • 25 Aug 2019 om 10:35
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:20
      En ook Rijvers slikt het balverlies, het gebrek aan lijnen, een middenvelder in de spits, de gaten op het middenveld, het lage tempo en de ballen breed als zoete koek..
    We moeten eens accepteren dat we geen subtop elftal hebben. We mogen toch hartstikke blij zijn met de 6 punten. Als we op de 10e tot 12e plek eindigen hebben we het hartstikke goed gedaan.
  • 25 Aug 2019 om 10:34
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:26
      Zal allemaal best maar een beetje kritisch mag je wel zijn en overleven kom op zeg denk dat dit wel mee kan vallen. Maat het spel, tempo enz is nu wel erg matig (weer). Tuurlijk is de tegenstand wat grote maar als men zich over het veld beweegt was een stel slakken en zoveel foute en slappe passen geeft is dat ook pure instelling hoe je een wedstrijd ingaat en wilt spelen.
    Tuurlijk mag je kritisch zijn.
    Maar je moet wel realistisch zijn.
    Verder denk ik dat je nogal makkelijk denkt over dat overleven.
    Ik had vooraf niet verwacht dat we naar een aantal wedstrijden nog ongeslagen zouden zijn.
    Psv, Groningen, Heerenveen, alleen tegen RKC had ik meer verwacht, al speelden die een prima wedstrijd in de Veste.
  • 25 Aug 2019 om 10:33
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:26
      Zal allemaal best maar een beetje kritisch mag je wel zijn en overleven kom op zeg denk dat dit wel mee kan vallen. Maat het spel, tempo enz is nu wel erg matig (weer). Tuurlijk is de tegenstand wat grote maar als men zich over het veld beweegt was een stel slakken en zoveel foute en slappe passen geeft is dat ook pure instelling hoe je een wedstrijd ingaat en wilt spelen.
    En hoe makkelijk die Van Bergen werd vrijgespeeld. Dat moet beter. Zit te weinig gif in
  • 25 Aug 2019 om 10:28
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:20
      En ook Rijvers slikt het balverlies, het gebrek aan lijnen, een middenvelder in de spits, de gaten op het middenveld, het lage tempo en de ballen breed als zoete koek..
    Ja voor jouw die verwacht had dat we met twee vingers in de neus op de eerste plaats hadden gestaan is dit moeilijk te verkroppen.
    Ook ik heb liever een echte spits dan een middenvelder in de spits.
    Maar dit is volgens mij zolang we geen fitte spits hebben en de andere met een vertrek bezig is, de enigste oplossing.
    Dat noemen ze roeien met de riemen die je hebt.
    Dus boesk dat heeft niets met slikken te maken het is nu eenmaal niet anders.
  • 25 Aug 2019 om 10:26
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:05
      Vorig jaar is een hele andere periode dan nu, totaal niet vergelijkbaar.
      Maar als je dat niet ziet, leef je nog steeds in een sprookjes wereld van de KKD.
      Vorig jaar moesten we kampioen worden.
      Nu moeten we elk punt koesteren, dus jouw vergelijking van TC slaat nergens op.
    Zal allemaal best maar een beetje kritisch mag je wel zijn en overleven kom op zeg denk dat dit wel mee kan vallen. Maat het spel, tempo enz is nu wel erg matig (weer). Tuurlijk is de tegenstand wat grote maar als men zich over het veld beweegt was een stel slakken en zoveel foute en slappe passen geeft is dat ook pure instelling hoe je een wedstrijd ingaat en wilt spelen.
  • 25 Aug 2019 om 10:20
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:05
      Vorig jaar is een hele andere periode dan nu, totaal niet vergelijkbaar.
      Maar als je dat niet ziet, leef je nog steeds in een sprookjes wereld van de KKD.
      Vorig jaar moesten we kampioen worden.
      Nu moeten we elk punt koesteren, dus jouw vergelijking van TC slaat nergens op.
    En ook Rijvers slikt het balverlies, het gebrek aan lijnen, een middenvelder in de spits, de gaten op het middenveld, het lage tempo en de ballen breed als zoete koek..
  • 25 Aug 2019 om 10:18
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:15
      We gaan het zien want ik hoop het zeer. Het blijft echter hopen, want het ziet er nog niet beter uit dan vorig jaar. De 'Schreudertjes' die vorig jaar aan de poten van Pusic zaagden en nu vol Hosanna zijn snap ik dan ook niet.
    Klopt, wil G.G. zeker nog wat tijd geven maar veel beter is het allemaal niet. Vooral het TEMPO vind jij wel erg matig en eerlijk gezegd ook een kwalijke zaak het is net dikke stroop zoals ze zich op het veld bewegen.
  • 25 Aug 2019 om 10:18
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:57
      Ikzeg. Bk u heeft een punt. Vanaf dag 1 zag ik dat er teveel bal verlies en teveel naar de verkeerde kleur geplaatst werd. En zag ik te weinig schieten op goal ook zag ik dat vucic beter tot zijn recht komt en meer goals gaat maken als ie achter de spits speelt. Ook de afvallende bal zal dan voor vucic zijn. Maar helaas blijkt dat dit ons spel op dit moment is maar dat houd voor mij in zorg dat wij genoeg punten krijgen om behoud te houden in de eredivisie. En eerlijk gezegd het laatste gaat ons fctwente goed af toch.
    Ik ben ook uitermate blij met de punten beste Ik. Maar helaas niet dankzij het spel maar het geluk van een goede doelman en een paar rode kaarten.
  • 25 Aug 2019 om 10:17
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:10
      Hahaha dat weet ik ook maar zo als het nu draait pffff het zijn ook vooral de kinderlijke fouten van de spelers die er vorig jaar ook al liepen die mij toch wel irriteren hoor, vooral op het middenveld + een spits die juist op het middenveld hoort te staan en daar voor rust en de lijnen moet uit zetten.
    Het is niet goed of het deugt niet.
  • 25 Aug 2019 om 10:15
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:54
      Ik slik niet alles Boes....., maar zie nu wel de chaos op het middenveld waarbij ik hoop dat Oriol Busquets enigszins rust gaat brengen.


      Nu valt op hoe belangrijk Brama is....de kapitein vanaf het middenveld.
    We gaan het zien want ik hoop het zeer. Het blijft echter hopen, want het ziet er nog niet beter uit dan vorig jaar. De 'Schreudertjes' die vorig jaar aan de poten van Pusic zaagden en nu vol Hosanna zijn snap ik dan ook niet.
  • 25 Aug 2019 om 10:14
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:10
      Hahaha dat weet ik ook maar zo als het nu draait pffff het zijn ook vooral de kinderlijke fouten van de spelers die er vorig jaar ook al liepen die mij toch wel irriteren hoor, vooral op het middenveld + een spits die juist op het middenveld hoort te staan en daar voor rust en de lijnen moet uit zetten.
    Je hebt helemaal gelijk pik, maar ik heb mijn verwachting bijgesteld. Anders kan ik totaal niet genieten van mijn club.

    Op bepaalde posities is het (nog) armoe troef en mis je ervaring. De ellende is ook dat er gewoon een heel klein budget is met die dure spöllers die hier nog rond dartelen, terwijl zij allen weten dat zij geen speeltijd meer krijgen onder Gracia.
  • 25 Aug 2019 om 10:11
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:15
      Boere voegt totaal niets toe als de slag op het middenveld al verloren wordt keeper. Aitor kan het niveau ook niet echt aan in mijn ogen en zijn spel lijkt sterk op dat van Assaidi destijds. Het oogt leuk, maar rendement nihil.


      Ratjetoe had er inderdaad met rood af gemoeten. Die kan totaal niet meekomen in deze hectiek en beging de ene na de andere domme overtreding.
    Daarom moest Vuckic in mijn ogen ook naar het middenveld. Als er dan geen fitte spits is dan Boere er maar in.
  • 25 Aug 2019 om 10:11
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:54
      Juist hahahahahaha misschien vind die het slikken wel prettig (geintje). Het zaad voetbal is er nog steeds hoor en is nog niet veel beter eerlijk gezegd.
    Het is inderdaad helemaal niks beter, al zijn de tegenstanders natuurlijk wel beter. Wanhopige balletjes breed, geen enkele verbinding tussen middenveld en aanval, welgeteld 1 bal op doel gisteren... Noodzaak is overleven natuurlijk, maar ook wat dat betreft is het niets anders dan vorig jaar. Ik hoop echt op een goede Busquets en Aitor die in vorm raakt.
  • 25 Aug 2019 om 10:10
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:02
      Je had het niet over Joop, maar wel over het spelverloop, en dat het allemaal zo traag was als dikke stront.

      Accepteer dat dit jaar lijfsbehoud geldt, en dat het allemaal nog niet even goed, snel en mooi kan zijn. Nog steeds geen punten verloren, dat zie ik als zijnde positief. Tedjen heeft leuke spöllers gehaald, maar die knapen moeten ook nog meer en beter op elkaar ingespeeld raken.
    Hahaha dat weet ik ook maar zo als het nu draait pffff het zijn ook vooral de kinderlijke fouten van de spelers die er vorig jaar ook al liepen die mij toch wel irriteren hoor, vooral op het middenveld + een spits die juist op het middenveld hoort te staan en daar voor rust en de lijnen moet uit zetten.
  • 25 Aug 2019 om 10:08
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:05
      Vorig jaar is een hele andere periode dan nu, totaal niet vergelijkbaar.
      Maar als je dat niet ziet, leef je nog steeds in een sprookjes wereld van de KKD.
      Vorig jaar moesten we kampioen worden.
      Nu moeten we elk punt koesteren, dus jouw vergelijking van TC slaat nergens op.
    Eens
  • 25 Aug 2019 om 10:05
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:41
      En vorig jaar ging je helemaal los op het zaadvoetbal, en nu slik je alles? Wat is er aan de hand TC? Gisteren wederom 0,0 gecreëerd, spelers plaatsen passes in het luchtledige en het balverlies is enorm. We mogen gigantisch blij zijn dat Drommel bij heeft getekend, want dankzij hem staan we nu op een nette 6 punten.
    Vorig jaar is een hele andere periode dan nu, totaal niet vergelijkbaar.
    Maar als je dat niet ziet, leef je nog steeds in een sprookjes wereld van de KKD.
    Vorig jaar moesten we kampioen worden.
    Nu moeten we elk punt koesteren, dus jouw vergelijking van TC slaat nergens op.
  • 25 Aug 2019 om 10:02
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:52
      Ga even lekker buiten spelen pik, heb het gisteren en de laatste tijd totaal niet meer over ome joop en zijn vriendjes. Heb alleen aan gegeven dat men vooruit moet gaan kijken en ophouden steeds maar terug te vallen op het verleden als het even tegen zit. Er zijn daarna misschien wel net zoveel fouten gemaakt door verschillende mensen.
    Je had het niet over Joop, maar wel over het spelverloop, en dat het allemaal zo traag was als dikke stront.

    Accepteer dat dit jaar lijfsbehoud geldt, en dat het allemaal nog niet even goed, snel en mooi kan zijn. Nog steeds geen punten verloren, dat zie ik als zijnde positief. Tedjen heeft leuke spöllers gehaald, maar die knapen moeten ook nog meer en beter op elkaar ingespeeld raken.
  • 25 Aug 2019 om 09:57
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:41
      En vorig jaar ging je helemaal los op het zaadvoetbal, en nu slik je alles? Wat is er aan de hand TC? Gisteren wederom 0,0 gecreëerd, spelers plaatsen passes in het luchtledige en het balverlies is enorm. We mogen gigantisch blij zijn dat Drommel bij heeft getekend, want dankzij hem staan we nu op een nette 6 punten.
    Ikzeg. Bk u heeft een punt. Vanaf dag 1 zag ik dat er teveel bal verlies en teveel naar de verkeerde kleur geplaatst werd. En zag ik te weinig schieten op goal ook zag ik dat vucic beter tot zijn recht komt en meer goals gaat maken als ie achter de spits speelt. Ook de afvallende bal zal dan voor vucic zijn. Maar helaas blijkt dat dit ons spel op dit moment is maar dat houd voor mij in zorg dat wij genoeg punten krijgen om behoud te houden in de eredivisie. En eerlijk gezegd het laatste gaat ons fctwente goed af toch.
  • 25 Aug 2019 om 09:55
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:37
      Ikzeg. Geachte heren en dames support onder ons wordt nog steeds oude prikken naar boven gehaald, gelukkig niet bij iedereen, maar zoals ik al in het begin van het seizoen aan gaf moeten en zullen wij voor behoud in de eredivisie moeten spelen. En 0.0 bij heren veen uit is er een onderdeel van de punten pakken en hopen volgend jaar in het rechter rijtje boven in en alles meer is mee genomen. De rompslomp om onze club heen beter in kaart brengen en aflossen en bouwen en een geweldige tijd deze zal helaas zeker nog enkele jaren zo moeten zijn en daarna komen wij er echt weer helemaal boven op.
    Zo is het IK.
    Er zijn er hier alweer die denken dat we nog steeds bij de eerste vijf horen.
    En alweer de grootste verwachtingen hebben.
    Maar elk punt is er één.
    Wat ik wel vond is dat hij Roemeratoe te lang liet aanmodderen.
    Hij solliciteerde echt naar zijn tweede gele kaart.
    Ik zie wel iets in die jongen maar hij wil te graag, en maakt hierdoor de ene naar de andere fout.
    Verder is het jammer dat Aitor en Espinosa nog geen schim zijn van vorig seizoen.
    Maar ook wel weer begrijpelijk, in de eredivisie wordt meer gevraagd dan in die KKD.
    Dus ben ik blij met de bij elkaar gesprokkelde punten en hoop stiekem op een drie punten tegen Utrecht.

  • 25 Aug 2019 om 09:54
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:41
      En vorig jaar ging je helemaal los op het zaadvoetbal, en nu slik je alles? Wat is er aan de hand TC? Gisteren wederom 0,0 gecreëerd, spelers plaatsen passes in het luchtledige en het balverlies is enorm. We mogen gigantisch blij zijn dat Drommel bij heeft getekend, want dankzij hem staan we nu op een nette 6 punten.
    Ik slik niet alles Boes....., maar zie nu wel de chaos op het middenveld waarbij ik hoop dat Oriol Busquets enigszins rust gaat brengen.


    Nu valt op hoe belangrijk Brama is....de kapitein vanaf het middenveld.
  • 25 Aug 2019 om 09:54
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:41
      En vorig jaar ging je helemaal los op het zaadvoetbal, en nu slik je alles? Wat is er aan de hand TC? Gisteren wederom 0,0 gecreëerd, spelers plaatsen passes in het luchtledige en het balverlies is enorm. We mogen gigantisch blij zijn dat Drommel bij heeft getekend, want dankzij hem staan we nu op een nette 6 punten.
    Juist hahahahahaha misschien vind die het slikken wel prettig (geintje). Het zaad voetbal is er nog steeds hoor en is nog niet veel beter eerlijk gezegd.
  • 25 Aug 2019 om 09:52
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:42
      The King is zo'n naam.

      Hij klaagde gisteren ook steen en been.
    Ga even lekker buiten spelen pik, heb het gisteren en de laatste tijd totaal niet meer over ome joop en zijn vriendjes. Heb alleen aan gegeven dat men vooruit moet gaan kijken en ophouden steeds maar terug te vallen op het verleden als het even tegen zit. Er zijn daarna misschien wel net zoveel fouten gemaakt door verschillende mensen.
  • 25 Aug 2019 om 09:47
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:09
      Als het niet beter staat ga je die ook zeker verliezen zondag. Een middenvelder die dom een hakje doet terwijl die aan moet nemen en moet schieten op de goal. Terwijl het middenveld gewoon zo matig acteert kom op zeg dat slaat nergens op. Ach en dat geleuter over ome joop begint een beetje SNEU te worden. Na hem is er ook met miljoenen gegooid en is het wanbeleid misschien wel net zo groot geweest door de kliek die het overnam.
    Mee eens dat de gladde glipper de doodsteek was voor de club. Dikke bonus opstrijken terwijl de club aan het degraderen was. Dat doet echter niet af aan het gegeven dat Munsterman de aanstichter tot dit alles is geweest.


    Als hij de club gezond achter had gelaten, en niet met een schuld van bijna €100.000.000,00...dan zou de glipper nooit zover gekomen zijn binnen de club. Hij zag zijn kans schoon, en dacht wel even directeurtje in meerdere kantoren te kunnen spelen....


    Ik houd serieus rekening met een verliespartij tegen van de Brom en zijn selectie.
  • 25 Aug 2019 om 09:42
    • Quote van 25 Aug 2019 om 08:49
      Serieus TC, nog steeds wijzen/verwijzen naar Munsterman? Geef mij eens 1 naam die denkt dat we nog in het tijdperk Munsterman leven? Was het maar zo'n feest.
    The King is zo'n naam.

    Hij klaagde gisteren ook steen en been.
  • 25 Aug 2019 om 09:41
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:09
      We liggen nog steeds netjes op schema....lijfsbehoud. Een paar hier die zeiken alweer over van alles en nog wat, maar vergeten dat we niet meer in het tijdperk Munsterman leven als club.

      Natuurlijk verlies je opnieuw de slag op het middenveld, maar wat kan Gracia doen als Oriol Busquets nog niet officieel een speler is van FC Twente?
      Volgende week Utrecht thuis. Wordt een zware pot die je zomaar kunt verliezen....
    En vorig jaar ging je helemaal los op het zaadvoetbal, en nu slik je alles? Wat is er aan de hand TC? Gisteren wederom 0,0 gecreëerd, spelers plaatsen passes in het luchtledige en het balverlies is enorm. We mogen gigantisch blij zijn dat Drommel bij heeft getekend, want dankzij hem staan we nu op een nette 6 punten.
  • 25 Aug 2019 om 09:41
    • Quote van 25 Aug 2019 om 08:33
      Maar kunnen ook winnen het blijft voetbal, en ik had vooraf getekend voor dit punten aantal. Maar je mist gewoon een leider in het veld ik hoop dat onze nieuwe Spanjaard de ontbrekende schakel is.
    Zoals gezegd kerel, we liggen op schema. We missen Brama inderdaad. Nu is het allemaal te frivool...te chaotisch waarbij Aitor in mijn ogen door de mand valt, Ratjetoe heel snel terug moet naar Jong FC Twente en Espinosa nog de nodige uurtjes in het krachthonk door moet gaan brengen.


    Onze Spanjaarden zijn nog niet allemaal sterk genoeg voor de eredivisie. Leuke acties maar veel te weinig rendement. Voetbal dan wat soberder, maar wel met meer balbezit....
  • 25 Aug 2019 om 09:37
    Ikzeg. Geachte heren en dames support onder ons wordt nog steeds oude prikken naar boven gehaald, gelukkig niet bij iedereen, maar zoals ik al in het begin van het seizoen aan gaf moeten en zullen wij voor behoud in de eredivisie moeten spelen. En 0.0 bij heren veen uit is er een onderdeel van de punten pakken en hopen volgend jaar in het rechter rijtje boven in en alles meer is mee genomen. De rompslomp om onze club heen beter in kaart brengen en aflossen en bouwen en een geweldige tijd deze zal helaas zeker nog enkele jaren zo moeten zijn en daarna komen wij er echt weer helemaal boven op.
  • 25 Aug 2019 om 09:32
    • Quote van 25 Aug 2019 om 09:09
      Als het niet beter staat ga je die ook zeker verliezen zondag. Een middenvelder die dom een hakje doet terwijl die aan moet nemen en moet schieten op de goal. Terwijl het middenveld gewoon zo matig acteert kom op zeg dat slaat nergens op. Ach en dat geleuter over ome joop begint een beetje SNEU te worden. Na hem is er ook met miljoenen gegooid en is het wanbeleid misschien wel net zo groot geweest door de kliek die het overnam.
    Klopt kerel.
  • 25 Aug 2019 om 09:25
    Jammer genoeg geen overwinning, maar die verdienden we ook niet. Werk aan de winkel met dit team... De wedstrijd was slecht en van laag niveau. Gelukkig bestaan er nog ergeren dingen zoals JvH die co-commentator was bij Liverpool-Arsenal, ben ik ff blij dat er dan streams met Russisch commentaar zijn die je toch niet verstaat...
  • 25 Aug 2019 om 09:15
    • Quote van 25 Aug 2019 om 01:07
      Boere erin als spits en Vuckic linie naar achteren! In de rust moeten doen! Roemerato had rood moeten krijgen. Geluk gehad. Uitslag had 6-1 voor Heerenveen kunnen/moeten zijn. Aantal spelers zijn door de mand aan het vallen.
    Boere voegt totaal niets toe als de slag op het middenveld al verloren wordt keeper. Aitor kan het niveau ook niet echt aan in mijn ogen en zijn spel lijkt sterk op dat van Assaidi destijds. Het oogt leuk, maar rendement nihil.


    Ratjetoe had er inderdaad met rood af gemoeten. Die kan totaal niet meekomen in deze hectiek en beging de ene na de andere domme overtreding.
  • 25 Aug 2019 om 09:09
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:09
      We liggen nog steeds netjes op schema....lijfsbehoud. Een paar hier die zeiken alweer over van alles en nog wat, maar vergeten dat we niet meer in het tijdperk Munsterman leven als club.

      Natuurlijk verlies je opnieuw de slag op het middenveld, maar wat kan Gracia doen als Oriol Busquets nog niet officieel een speler is van FC Twente?
      Volgende week Utrecht thuis. Wordt een zware pot die je zomaar kunt verliezen....
    Als het niet beter staat ga je die ook zeker verliezen zondag. Een middenvelder die dom een hakje doet terwijl die aan moet nemen en moet schieten op de goal. Terwijl het middenveld gewoon zo matig acteert kom op zeg dat slaat nergens op. Ach en dat geleuter over ome joop begint een beetje SNEU te worden. Na hem is er ook met miljoenen gegooid en is het wanbeleid misschien wel net zo groot geweest door de kliek die het overnam.
  • 25 Aug 2019 om 08:49
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:09
      We liggen nog steeds netjes op schema....lijfsbehoud. Een paar hier die zeiken alweer over van alles en nog wat, maar vergeten dat we niet meer in het tijdperk Munsterman leven als club.

      Natuurlijk verlies je opnieuw de slag op het middenveld, maar wat kan Gracia doen als Oriol Busquets nog niet officieel een speler is van FC Twente?
      Volgende week Utrecht thuis. Wordt een zware pot die je zomaar kunt verliezen....
    Serieus TC, nog steeds wijzen/verwijzen naar Munsterman? Geef mij eens 1 naam die denkt dat we nog in het tijdperk Munsterman leven? Was het maar zo'n feest.
  • 25 Aug 2019 om 08:40
    • Quote van 25 Aug 2019 om 08:20
      Weet niet of dat de juiste wijziging is, maar dat Espinosa slecht speelt is wel duidelijk. Waren er veel die zeiden dat hij in de eredivisie beter tot zijn recht zou komen, nou ik zie het (nog) niet. Slappe hap en fysiek al helemaal niks in de melk te brokkelen. Zegt onze GGG dat hij de meeste km’s loopt op het middenveld. Dan loopt ie in mijn beleving wel mooi de verkeerde kant op. Maar goed, Roemeratoe is ook toe aan de bank. Denk dat onze nieuwe Spanjaard daar gaat spelen.
    Wat ik al zei, de wisselingen niet allemaal in 1 keer doorvoeren. Eerst Espinoza eruit, die loopt misschien veel maar is zowel verdedigend als aanvallend te vaak onzichtbaar. Roemeratoe hebt ik iets meer geduld mee maar natuurlijk zal dat 1 van de volgende wisselingen zijn. Vuckic is natuurlijk veel meer een middenvelder dan spits. Heeft als middenvelder ook scorend vermogen. Zou hem de eerste helft volgende week gewoon in de spits zetten maar in de rust naar het middenveld halen. Dan Roemeratoe eruit, Zekhnini op linksbuiten en Keito in de spits. Later kan je dan Berggreen nog in de spits zetten en zou ik Keito nog even op Aitor zijn plek willen zien. Wat mij betrefd deze week maar een paar trainingen gebruiken om dit soort dingen uit te proberen.
  • 25 Aug 2019 om 08:34
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:26
      Hoge bal raakt die Heerenveen speler uitkomen te laat heeft geluk dat die Heerenveen speler dom is en niet over hem valt
    Dat is slechts 1 voorbeeld? Wat heb je hem nog meer fout zien doen? Denk dat de keeper op dit moment onze kleibste zorg is...
  • 25 Aug 2019 om 08:33
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:09
      We liggen nog steeds netjes op schema....lijfsbehoud. Een paar hier die zeiken alweer over van alles en nog wat, maar vergeten dat we niet meer in het tijdperk Munsterman leven als club.

      Natuurlijk verlies je opnieuw de slag op het middenveld, maar wat kan Gracia doen als Oriol Busquets nog niet officieel een speler is van FC Twente?
      Volgende week Utrecht thuis. Wordt een zware pot die je zomaar kunt verliezen....
    Maar kunnen ook winnen het blijft voetbal, en ik had vooraf getekend voor dit punten aantal. Maar je mist gewoon een leider in het veld ik hoop dat onze nieuwe Spanjaard de ontbrekende schakel is.
  • 25 Aug 2019 om 08:31
    • Quote van 25 Aug 2019 om 08:20
      Weet niet of dat de juiste wijziging is, maar dat Espinosa slecht speelt is wel duidelijk. Waren er veel die zeiden dat hij in de eredivisie beter tot zijn recht zou komen, nou ik zie het (nog) niet. Slappe hap en fysiek al helemaal niks in de melk te brokkelen. Zegt onze GGG dat hij de meeste km’s loopt op het middenveld. Dan loopt ie in mijn beleving wel mooi de verkeerde kant op. Maar goed, Roemeratoe is ook toe aan de bank. Denk dat onze nieuwe Spanjaard daar gaat spelen.
    En wat een balverlies ook van Espinosa, niet normaal. Die moet er gewoon uit. Abarjania ofzo beviel me wel.

    Busquets en Abarjania voor Espinosa en Roemeratoe.
  • 25 Aug 2019 om 08:20
    • Quote van 25 Aug 2019 om 08:08
      Ik denk dat je niet teveel in 1 keer moet gaan vervangen. Hopelijk volgende week Busquets voor Espinoza. Zal je zien dat Roemeratoe ook veel beter uit de verf komt. Maak me wel zorgen om die hamstringblessure van Verdonk. Had mijn hoop gevestigd op die laatste 10 minuten met Berggreen maar door de noodgedwongen wissel van Verdonk en de verschuivingen die daardoor plaats vonden kwam er toen helemaal niets meer van terecht. I.p.v. een slotoffensief werd het juist billenknijpen.
    Weet niet of dat de juiste wijziging is, maar dat Espinosa slecht speelt is wel duidelijk. Waren er veel die zeiden dat hij in de eredivisie beter tot zijn recht zou komen, nou ik zie het (nog) niet. Slappe hap en fysiek al helemaal niks in de melk te brokkelen. Zegt onze GGG dat hij de meeste km’s loopt op het middenveld. Dan loopt ie in mijn beleving wel mooi de verkeerde kant op. Maar goed, Roemeratoe is ook toe aan de bank. Denk dat onze nieuwe Spanjaard daar gaat spelen.
  • 25 Aug 2019 om 08:15
    • Quote van 25 Aug 2019 om 07:01
      Achja, en dan scroll ik door de reacties.. En dan denk ik.. ik ga gewoon niet reageren. En dan toch doen. Veel spelers vallen behoorlijk door de mand. Vrijwel de gehele voorhoede komt niet in het spel voor. En als het wel het geval is worden ze maar zelden gevaarlijk. Het middenveld is één groot drama, Selahi kut, Roemeratoe kut en Espinosa is ook niet al te best. Tegen PSV hadden wij de mazzel dat ze net ervoor waren uitgeschakeld in de Champions League (dacht ik?) en ze nog niet op hun kunnen zitten. Groningen had ons eigenlijk gewoon van het veld moeten tikken, ook toen was het niet om aan te gluren. Tegen RKC zag je dat Twente sportief gezien nog geen stabiele club is. Tegen Heerenveen was het simpelweg ook niet al te best. Gelukkig zitten hier mensen met verstand van zaken en zou Busquets de verlosser moeten zijn. Ik laat mijn eigen graag verrassen. Volgende week Utrecht.. Wat denken jullie? Ik gok een verliespartijtje: 0-2. Helaas zie ik ook in niks meer de hand van GG. Roemeratoe die echt letterlijk stil staat als Schenk/Bijen de bal heeft. Het oogt nogal saai en het kost me veel moeite het op te brengen de wedstrijd af te kijken.
    Als het je zoveel moeit kost dan ga je toch even fijn een Tukkie(89) doen. Doei!
  • 25 Aug 2019 om 08:08
    Ik denk dat je niet teveel in 1 keer moet gaan vervangen. Hopelijk volgende week Busquets voor Espinoza. Zal je zien dat Roemeratoe ook veel beter uit de verf komt. Maak me wel zorgen om die hamstringblessure van Verdonk. Had mijn hoop gevestigd op die laatste 10 minuten met Berggreen maar door de noodgedwongen wissel van Verdonk en de verschuivingen die daardoor plaats vonden kwam er toen helemaal niets meer van terecht. I.p.v. een slotoffensief werd het juist billenknijpen.
  • 25 Aug 2019 om 07:55
    Zo, ik ben weer wakker. Hoeveel is het geworden? :P
  • 25 Aug 2019 om 07:50
    • Quote van 25 Aug 2019 om 01:07
      Boere erin als spits en Vuckic linie naar achteren! In de rust moeten doen! Roemerato had rood moeten krijgen. Geluk gehad. Uitslag had 6-1 voor Heerenveen kunnen/moeten zijn. Aantal spelers zijn door de mand aan het vallen.
    Hoeveel wedstrijden moet Boere slecht spelen voordat er hier niet meer om hem wordt gevraagd. Vuckic had na 3 wedstrijden al net zoveel velddoelpunten gemaakt als Boere in het hele seizoen eredivisie 2 jaar terug.
  • 25 Aug 2019 om 07:49
    • Quote van 25 Aug 2019 om 07:01
      Achja, en dan scroll ik door de reacties.. En dan denk ik.. ik ga gewoon niet reageren. En dan toch doen. Veel spelers vallen behoorlijk door de mand. Vrijwel de gehele voorhoede komt niet in het spel voor. En als het wel het geval is worden ze maar zelden gevaarlijk. Het middenveld is één groot drama, Selahi kut, Roemeratoe kut en Espinosa is ook niet al te best. Tegen PSV hadden wij de mazzel dat ze net ervoor waren uitgeschakeld in de Champions League (dacht ik?) en ze nog niet op hun kunnen zitten. Groningen had ons eigenlijk gewoon van het veld moeten tikken, ook toen was het niet om aan te gluren. Tegen RKC zag je dat Twente sportief gezien nog geen stabiele club is. Tegen Heerenveen was het simpelweg ook niet al te best. Gelukkig zitten hier mensen met verstand van zaken en zou Busquets de verlosser moeten zijn. Ik laat mijn eigen graag verrassen. Volgende week Utrecht.. Wat denken jullie? Ik gok een verliespartijtje: 0-2. Helaas zie ik ook in niks meer de hand van GG. Roemeratoe die echt letterlijk stil staat als Schenk/Bijen de bal heeft. Het oogt nogal saai en het kost me veel moeite het op te brengen de wedstrijd af te kijken.
    Heb je ook nog positieve punten?
  • 25 Aug 2019 om 07:33
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:14
      Nee Twente1, we moeten nog steeds (over)leven met en door de naweeën van het tijdperk Munsterman.
    Dat bedoel ik ;)
  • 25 Aug 2019 om 07:01
    Achja, en dan scroll ik door de reacties.. En dan denk ik.. ik ga gewoon niet reageren. En dan toch doen. Veel spelers vallen behoorlijk door de mand. Vrijwel de gehele voorhoede komt niet in het spel voor. En als het wel het geval is worden ze maar zelden gevaarlijk. Het middenveld is één groot drama, Selahi kut, Roemeratoe kut en Espinosa is ook niet al te best. Tegen PSV hadden wij de mazzel dat ze net ervoor waren uitgeschakeld in de Champions League (dacht ik?) en ze nog niet op hun kunnen zitten. Groningen had ons eigenlijk gewoon van het veld moeten tikken, ook toen was het niet om aan te gluren. Tegen RKC zag je dat Twente sportief gezien nog geen stabiele club is. Tegen Heerenveen was het simpelweg ook niet al te best. Gelukkig zitten hier mensen met verstand van zaken en zou Busquets de verlosser moeten zijn. Ik laat mijn eigen graag verrassen. Volgende week Utrecht.. Wat denken jullie? Ik gok een verliespartijtje: 0-2. Helaas zie ik ook in niks meer de hand van GG. Roemeratoe die echt letterlijk stil staat als Schenk/Bijen de bal heeft. Het oogt nogal saai en het kost me veel moeite het op te brengen de wedstrijd af te kijken.
  • 25 Aug 2019 om 03:08
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:26
      Hoge bal raakt die Heerenveen speler uitkomen te laat heeft geluk dat die Heerenveen speler dom is en niet over hem valt
    Joris wij weten je bent geen fan en je wordt geen fan van Drommel.
    Maar er is geen een keeper of speler die 90 minuten foutloos kan zijn.Drommel pakt vandaag een punt voor jou ons Twente!!!
  • 25 Aug 2019 om 01:46
    • Quote van 25 Aug 2019 om 01:11
      Zijn de zwevers uit de munsterman tijd ,6 punten waarvan twee uit bij Groningen en Heerenveen 1 thuis tegen PSV blijft er 1 over die je had moeten winnen thuis verder prima resultaat voor een promovendus nu stap voor stap beter worden paar versterkingen speel je dit eerste jaar gewoon veilig!
    Precies goed gezegd
  • 25 Aug 2019 om 01:11
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:02
      Lul toch niet man, Hij houd de 0 en keept erg goed de laatste tijd, sommigen moeten hier ook op elke slak zout leggen, pfffff
    Zijn de zwevers uit de munsterman tijd ,6 punten waarvan twee uit bij Groningen en Heerenveen 1 thuis tegen PSV blijft er 1 over die je had moeten winnen thuis verder prima resultaat voor een promovendus nu stap voor stap beter worden paar versterkingen speel je dit eerste jaar gewoon veilig!
  • 25 Aug 2019 om 01:07
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:09
      We liggen nog steeds netjes op schema....lijfsbehoud. Een paar hier die zeiken alweer over van alles en nog wat, maar vergeten dat we niet meer in het tijdperk Munsterman leven als club.

      Natuurlijk verlies je opnieuw de slag op het middenveld, maar wat kan Gracia doen als Oriol Busquets nog niet officieel een speler is van FC Twente?
      Volgende week Utrecht thuis. Wordt een zware pot die je zomaar kunt verliezen....
    Boere erin als spits en Vuckic linie naar achteren! In de rust moeten doen! Roemerato had rood moeten krijgen. Geluk gehad. Uitslag had 6-1 voor Heerenveen kunnen/moeten zijn. Aantal spelers zijn door de mand aan het vallen.
  • 25 Aug 2019 om 00:14
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:12
      Helaas leven we juist nog steeds in het tijdperk Munsterman, alleen op een vervelende manier.
    Nee Twente1, we moeten nog steeds (over)leven met en door de naweeën van het tijdperk Munsterman.
  • 25 Aug 2019 om 00:12
    • Quote van 25 Aug 2019 om 00:09
      We liggen nog steeds netjes op schema....lijfsbehoud. Een paar hier die zeiken alweer over van alles en nog wat, maar vergeten dat we niet meer in het tijdperk Munsterman leven als club.

      Natuurlijk verlies je opnieuw de slag op het middenveld, maar wat kan Gracia doen als Oriol Busquets nog niet officieel een speler is van FC Twente?
      Volgende week Utrecht thuis. Wordt een zware pot die je zomaar kunt verliezen....
    Helaas leven we juist nog steeds in het tijdperk Munsterman, alleen op een vervelende manier.
  • 25 Aug 2019 om 00:11
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:26
      Hoge bal raakt die Heerenveen speler uitkomen te laat heeft geluk dat die Heerenveen speler dom is en niet over hem valt
    En nu iets verstaanbaars....
  • 25 Aug 2019 om 00:09
    We liggen nog steeds netjes op schema....lijfsbehoud. Een paar hier die zeiken alweer over van alles en nog wat, maar vergeten dat we niet meer in het tijdperk Munsterman leven als club.

    Natuurlijk verlies je opnieuw de slag op het middenveld, maar wat kan Gracia doen als Oriol Busquets nog niet officieel een speler is van FC Twente?
    Volgende week Utrecht thuis. Wordt een zware pot die je zomaar kunt verliezen....
  • 25 Aug 2019 om 00:02
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:26
      Hoge bal raakt die Heerenveen speler uitkomen te laat heeft geluk dat die Heerenveen speler dom is en niet over hem valt
    Lul toch niet man, Hij houd de 0 en keept erg goed de laatste tijd, sommigen moeten hier ook op elke slak zout leggen, pfffff
  • 24 Aug 2019 om 23:47
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:07
      We komen goed weg met een punt, prima resultaat gezien de huidige staat. Er moet een verdediger bij, dan Schenk gauw op de bank. Selahi op rechtsback miss? Erg goede speler en zou jammer zijn als hij niet in het veld staat wanneer Twente Busquets definitief binnen heeft en Vuckic terugschuift naar 10. Echt een bijtertje. Zou Aitor ook ff laten banken en Nakamura op RB zetten, Zekhnini linksbuiten. Moet eigenlijk ook nog wel een RB en een spits erbij... hopelijk komt dat nog, al verwacht ik nog maar 1 a 2 spelers max... Zie in Aburjania ook nog wel een toekomstig basisspeler heeft wel wat weg van Klich. Espinosa gigantisch veel balverlies... al met al wel tevreden met het resultaat, al had Twente meer kunnen doen met de fouten wat Heerenveen maakte in de eerste helft
    Mooi gesproken trainer, alleen zal GG hier niets mee doen, dus ga lekker slapen
  • 24 Aug 2019 om 23:39
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:38
      Utrecht zondag thuis denk ik al die zijn een stuk scherper dan Heerenveen hoor
    Gelukkig gaan Maandagavond bij Jong FCT hun wedstrijd ritme op tuigen.
  • 24 Aug 2019 om 23:38
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:36
      Dat is ons geluk geweest, maar een volgende club zal die kansen wel gaan benutten.
    Utrecht zondag thuis denk ik al die zijn een stuk scherper dan Heerenveen hoor
  • 24 Aug 2019 om 23:36
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:04
      Nee dat klopt, maar dat betekent een onvermogen van Heerenveen een bal op doel te krijgen.
    Dat is ons geluk geweest, maar een volgende club zal die kansen wel gaan benutten.
  • 24 Aug 2019 om 23:26
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:15
      Wanneer zat drommel er zo verschrikkelijk naast dan? We moeten blij zijn met hem ook weer deze wedstrijd
    Hoge bal raakt die Heerenveen speler uitkomen te laat heeft geluk dat die Heerenveen speler dom is en niet over hem valt
  • 24 Aug 2019 om 23:24
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:12
      Tevreden!Automatisme komt pas na ajax, dat zagen we vorig jaar. En dan komt alles goed. Nu nog even lekker sprokkelen
    en 6 punten voor op onderste 2 die hebben nog nul....geeft zelfvertrouwen..
  • 24 Aug 2019 om 23:23
    Tja een spits die een hakje teruggeeft terwijl die moet aannemen en zelf moet schieten moet je snel weer op het middenveld zetten waar die gewoon hoort te staan. Daar komt bij dat het middenveld nu ook wel erg matig en zwak overkomt. Wat een slappe en foute passen al met al daar.
  • 24 Aug 2019 om 23:15
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:41
      Zat niet meer in. Wat een ontzettende Heerenveensupporter die verslaggever. Hij geeft aan dat Heerenveen verreweg de meeste kansen heeft gehad, volgens mij heeft Drommel weinig reddingen hoeven te verrichten.
    Alleen door slordig afronden heeft Heerenveen niet gewonnen. Ik ben blij met het punt en ook blij dat die Spanjaard er straks bij is.
  • 24 Aug 2019 om 23:15
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:59
      Drommel paar keer er best naast. Dus niet sterk op paar goede reflexen na. Het was slordig vandaag
    Wanneer zat drommel er zo verschrikkelijk naast dan? We moeten blij zijn met hem ook weer deze wedstrijd
  • 24 Aug 2019 om 23:15
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:07
      Daar heb ik nu al zin in, Twente - Heracles, daarna Night of the Hools in Enschede, wordt een lange dag haha.
    10.000 + -);-)
  • 24 Aug 2019 om 23:14
    Leuk pot gezien, heerenveen iets betere kansen, maar door de slordig heden van beide kanten leuk om naar te kijken. Twente helaas net niet goed genoeg in de eindpass want mogelijk heden lagen er echt WEL. Al met al een verdiende 0 0 en blij met een punt
  • 24 Aug 2019 om 23:12
    Tevreden!Automatisme komt pas na ajax, dat zagen we vorig jaar. En dan komt alles goed. Nu nog even lekker sprokkelen
  • 24 Aug 2019 om 23:11
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:07
      Daar heb ik nu al zin in, Twente - Heracles, daarna Night of the Hools in Enschede, wordt een lange dag haha.
    :) :)
  • 24 Aug 2019 om 23:08
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:04
      Nee dat klopt, maar dat betekent een onvermogen van Heerenveen een bal op doel te krijgen.
    gelijk heb je Lothar ook het onvermogen van Heerenveen..maar wat kan ons dat roesten
  • 24 Aug 2019 om 23:07
    • Quote van 24 Aug 2019 om 23:03
      Yep allemaal bonus punten, volgende week ook een punt ai geluk hebt. En dan twee weken vrij voorbereiden voor die paupers
    Daar heb ik nu al zin in, Twente - Heracles, daarna Night of the Hools in Enschede, wordt een lange dag haha.
  • 24 Aug 2019 om 23:07
    We komen goed weg met een punt, prima resultaat gezien de huidige staat. Er moet een verdediger bij, dan Schenk gauw op de bank. Selahi op rechtsback miss? Erg goede speler en zou jammer zijn als hij niet in het veld staat wanneer Twente Busquets definitief binnen heeft en Vuckic terugschuift naar 10. Echt een bijtertje. Zou Aitor ook ff laten banken en Nakamura op RB zetten, Zekhnini linksbuiten. Moet eigenlijk ook nog wel een RB en een spits erbij... hopelijk komt dat nog, al verwacht ik nog maar 1 a 2 spelers max... Zie in Aburjania ook nog wel een toekomstig basisspeler heeft wel wat weg van Klich. Espinosa gigantisch veel balverlies... al met al wel tevreden met het resultaat, al had Twente meer kunnen doen met de fouten wat Heerenveen maakte in de eerste helft
  • 24 Aug 2019 om 23:04
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:48
      Kansen betekend niet reddingen.
    Nee dat klopt, maar dat betekent een onvermogen van Heerenveen een bal op doel te krijgen.
  • 24 Aug 2019 om 23:03
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:56
      Ach een puntje, gezien de wedstrijd een gelukkig punt. Inpakken en wegwezen.
    Yep allemaal bonus punten, volgende week ook een punt ai geluk hebt. En dan twee weken vrij voorbereiden voor die paupers
  • 24 Aug 2019 om 23:00
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:51
      Komende 3 wedstrijden 9 punten. Die Busquets is een topper...
    Blijf het nog maar eens hij is er nog steeds niet. Krijg steeds meer mijn twijfels.
  • 24 Aug 2019 om 22:59
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:57
      Espninosa, Rameratoe en Nakamura waren slecht. Drommel en Selahi goed.
    Drommel paar keer er best naast. Dus niet sterk op paar goede reflexen na. Het was slordig vandaag
  • 24 Aug 2019 om 22:57
    Espninosa, Rameratoe en Nakamura waren slecht. Drommel en Selahi goed.
  • 24 Aug 2019 om 22:56
    Ach een puntje, gezien de wedstrijd een gelukkig punt. Inpakken en wegwezen.
  • 24 Aug 2019 om 22:53
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:51
      Komende 3 wedstrijden 9 punten. Die Busquets is een topper...
    Volgende week tegen Utrecht. Is weer een zware pot voor ons.
  • 24 Aug 2019 om 22:52
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:51
      Komende 3 wedstrijden 9 punten. Die Busquets is een topper...
    Ik hoop het met je.
  • 24 Aug 2019 om 22:52
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:48
      Kansen betekend niet reddingen.
    Ja idd, ze hebben er ik weet niet hoeveel wild overgeschoten. Die bal op het laatst had die gast zelf moeten schieten maar geeft hem nog af, veel geluk gehad vandaag.
  • 24 Aug 2019 om 22:51
    Komende 3 wedstrijden 9 punten. Die Busquets is een topper...
  • 24 Aug 2019 om 22:50
    We zijn nog steeds ongeslagen ik had daar vooraf voor getekend. De puzzel zal ongetwijfeld op de goed plek vallen. Met stappies gaan we vooruit.
  • 24 Aug 2019 om 22:48
    Gelukkig niet verloren.
  • 24 Aug 2019 om 22:48
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:41
      Zat niet meer in. Wat een ontzettende Heerenveensupporter die verslaggever. Hij geeft aan dat Heerenveen verreweg de meeste kansen heeft gehad, volgens mij heeft Drommel weinig reddingen hoeven te verrichten.
    Kansen betekend niet reddingen.
  • 24 Aug 2019 om 22:46
    Slordige wedstrijden van bij de partijen.
  • 24 Aug 2019 om 22:45
    Blij met het punt. Er is nog genoeg werk aan de winkel.
  • 24 Aug 2019 om 22:44
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:42
      Verdediging alleen redelijk omdat ze de 0 houden. Naast dat had het ook 3-0 kunnen zijn door de “grote kansen” van heerenveen. Dus redelijk zou ik niet zeggen
    Eerder krap voldoende, omdat Heerenveen zo coulant was.
  • 24 Aug 2019 om 22:43
    Je hebt een resultaat en de 0, manier waarop laten we het maar niet over hebben. Arbujani echt een verbetering tov roemeratoe, hopen dat hij een keer fit is. Verder veel pech met de linksbacks, verdonk met de hamstring. Hopen dat boere nog weggaat en er nog een cv en spits bijkomen.
  • 24 Aug 2019 om 22:42
    • Quote van 24 Aug 2019 om 22:40
      Een gestolen punt in een zeer zwakke wedstrijd van fctwente, alleen de verdediging speelde redelijk het middenveld en aanval was een groot fouten festival
    Verdediging alleen redelijk omdat ze de 0 houden. Naast dat had het ook 3-0 kunnen zijn door de “grote kansen” van heerenveen. Dus redelijk zou ik niet zeggen
  • 24 Aug 2019 om 22:41
    Zat niet meer in. Wat een ontzettende Heerenveensupporter die verslaggever. Hij geeft aan dat Heerenveen verreweg de meeste kansen heeft gehad, volgens mij heeft Drommel weinig reddingen hoeven te verrichten.
  • 24 Aug 2019 om 22:40
    Een gestolen punt in een zeer zwakke wedstrijd van fctwente, alleen de verdediging speelde redelijk het middenveld en aanval was een groot fouten festival
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›