Aanvoerder Heerenveen: ''Wij horen tegen FC Twente gewoon te winnen''

( 19 reacties)
Aanvoerder Heerenveen: ''Wij horen tegen FC Twente gewoon te winnen''

FC Twente speelde zaterdagavond met 0-0 gelijk tegen sc Heerenveen. Hicham Faik, de aanvoerder van de Friezen, baalt van de gemiste kansen van zijn ploeg. 

"Je denkt: schiet hem er nou in", begint Faik voor de camera van FOX Sports. "De ballen gaan op dit moment steeds net naast of net over. We misten de scherpte een beetje. We hebben acht goede kansen gekregen, maar als je er niet eentje in weet te schieten wordt het een lastige avond."

Voordat Faik de betaalzender te woord stond, liep Peet Bijen tevreden weg bij de camera's. De aanvoerder van de promovendus kon leven met een gelijkspel. "Ik snap dat hij blij is. Wij horen hier tegen deze tegenstander gewoon drie punten te pakken."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Aug 2019 om 15:38
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:50
      Het GG effect.......
      Beste trainer ooit bij FC Twente!
    Het is bij jou ook nooit goed. Wees blij met de punten (en dat ben je volgens mij wel) en laat GG zijn werk doen.
  • 25 Aug 2019 om 13:04
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:55
      Je valt in herhaling. Elk jaar hetzelfde gelul. Wie hou je nu voor de gek?
    Je moet een keer vertrouwen in iemand hebben. Als je overal op blijft zeiken en zaniken komt het nooit goed. Je weet zelf ook dondersgoed waar we vandaan komen. Het heeft gewoon tijd nodig dat moet jij met jou iq toch ook wel weten.
  • 25 Aug 2019 om 12:55
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:54
      Wel vele malen beter dan de laatste 5....
    hahahahahaha
  • 25 Aug 2019 om 12:55
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:53
      Ik heb nergens gezegd dat het voetbal goed was. We zijn nog niet eens compleet, het team is nog niet altijd goed op elkaar ingespeeld. Maar we hebben toch al 6 punten. We hebben niet de makkelijkste tegenstanders gehad. Het resultaat is gewoon goed, alleen het voetbal kan en moet beter. Daar heb ik wel vertrouwen in dat García dat goed voor elkaar krijgt.
    Je valt in herhaling. Elk jaar hetzelfde gelul. Wie hou je nu voor de gek?
  • 25 Aug 2019 om 12:54
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:50
      Het GG effect.......
      Beste trainer ooit bij FC Twente!
    Wel vele malen beter dan de laatste 5....
  • 25 Aug 2019 om 12:53
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:43
      Laat het even op je inwerken. 1 schopt op goal...
    Ik heb nergens gezegd dat het voetbal goed was. We zijn nog niet eens compleet, het team is nog niet altijd goed op elkaar ingespeeld. Maar we hebben toch al 6 punten. We hebben niet de makkelijkste tegenstanders gehad. Het resultaat is gewoon goed, alleen het voetbal kan en moet beter. Daar heb ik wel vertrouwen in dat García dat goed voor elkaar krijgt.
  • 25 Aug 2019 om 12:50
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:43
      Laat het even op je inwerken. 1 schopt op goal...
    Het GG effect.......
    Beste trainer ooit bij FC Twente!
  • 25 Aug 2019 om 12:43
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:26
      Verkeerde statistieken. Heerenveen 17 schoten 3 op doel. Twente schoten 11, 1 op doel. Bron fox.
    Laat het even op je inwerken. 1 schopt op goal...
  • 25 Aug 2019 om 12:26
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:30
      Dat maakt nog steeds dat ze 8 echte kansen gehad hebben.
    Ik zeg toch niet dat het geen kansen waren. Ze deden er gewoon veel te weinig mee.
  • 25 Aug 2019 om 12:26
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:06
      Heerenveen: Schoten 17 Op doel 11 Twente: Schoten 11 Op doel 9
    Verkeerde statistieken. Heerenveen 17 schoten 3 op doel. Twente schoten 11, 1 op doel. Bron fox.
  • 25 Aug 2019 om 12:06
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:47
      Heerenveen heeft Volgens mij maar 2 ballen op doel geschoten. De rest ging ver over of naast.
    Heerenveen: Schoten 17 Op doel 11 Twente: Schoten 11 Op doel 9
  • 25 Aug 2019 om 11:32
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:30
      Arrogantie. Als Heerenveen zo goed zou zijn hadden ze die ballen erin moeten trappen.
    Dit heeft niets met arrogantie te maken. Op basis van de kansen hadden ze moeten winnen. Gelukkig waren ze voorin niet scherp genoeg.
  • 25 Aug 2019 om 11:30
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:47
      Heerenveen heeft Volgens mij maar 2 ballen op doel geschoten. De rest ging ver over of naast.
    Dat maakt nog steeds dat ze 8 echte kansen gehad hebben.
  • 25 Aug 2019 om 11:18
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:47
      Heerenveen heeft Volgens mij maar 2 ballen op doel geschoten. De rest ging ver over of naast.
    Samenvatting net zag ik toch wel 4 goede pogingen
  • 25 Aug 2019 om 10:48
    Hij heeft gelijk net als twente moet ook Heerenveen thuis altijd winnen van de ploegen nummer 6 t/M 18 . Maar aan de andere kant als je niet scoort verdien je het niet want was je niet goed genoeg. Net als dat wij het niet verdienden tegen RKC als je zoveel kansen weggeeft. Maar zie het nog steeds positief in Heerenveen is op competitie sterkte en fit. Bij ons echter komt er nog wat bij er komen er nog wat terug en qua fitheid valt er nog veel winst te boeken,dan is na 4 wedstrijden 6 punten heel lekker!
  • 25 Aug 2019 om 10:47
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:45
      Denk niet dat hij zozeer bedoeld dat een club als Heerenveen moet winnen thuis van Twente... maar dat hij doelt op de wedstrijd... gezien de 8 grote kansen in zijn ogen... dan moet je winnen... Denk dat ie het zo bedoeld
    Heerenveen heeft Volgens mij maar 2 ballen op doel geschoten. De rest ging ver over of naast.
  • 25 Aug 2019 om 10:45
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:39
      Arrogant. Heerenveen is tegenwoordig niet veel meer dan een middenmoter. De tijden van Huntelaar en co zijn voorbij
    Denk niet dat hij zozeer bedoeld dat een club als Heerenveen moet winnen thuis van Twente... maar dat hij doelt op de wedstrijd... gezien de 8 grote kansen in zijn ogen... dan moet je winnen... Denk dat ie het zo bedoeld
  • 25 Aug 2019 om 10:39
    Arrogant. Heerenveen is tegenwoordig niet veel meer dan een middenmoter. De tijden van Huntelaar en co zijn voorbij
  • 25 Aug 2019 om 10:30
    Arrogantie. Als Heerenveen zo goed zou zijn hadden ze die ballen erin moeten trappen.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›