Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi''

Drommel trots op seizoenstart FC Twente: ''Fitheid kan beter denk ik''

( 9 reacties)
Drommel trots op seizoenstart FC Twente: ''Fitheid kan beter denk ik''

Een gelijkspel tegen PSV, winst uit bij FC Groningen, een punt tegen RKC Waalwijk en een punt tegen Heerenveen. Het is een prima seizoenstart voor FC Twente, zeker als promovendus. Dat vindt ook Joël Drommel. 

"FC Twente is ongeslagen na vier wedstrijden, dat is zeker knap", beaamt Drommel voor de camera van de NOS. "Maar het kan altijd beter. Wát er beter kan? De fitheid, denk ik. Vooral in de eindfase. Voetballend gezien waren we ook wat slordig aan de bal. En het scoren natuurlijk, dat kan altijd beter."

Arno Vermeulen, de verslaggever van dienst, geeft aan dat de beste kansen voor Heerenveen waren. "Het had ook anders af kunnen lopen, dat is zeker. Heerenveen heeft een sterke ploeg, ze hebben in de eerste helft ook veel kansen gehad. En die vrije trap... Maar wat je zegt, lekker dat we de nul hebben gehouden", besluit Drommel. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Aug 2019 om 12:13
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:55
      Hij mocht blij zijn dat hij gespaard bleef. Had eigenlijk een 2e gele kaart moeten krijgen voor het vasthouden.
    Gebeurde niet omdat de scheids gelukkig voordeel hanteerde. Was de betreffende speler gaan liggen, dan was Ratjetoe eraf gegaan met een tweede gele kaart....en dus rood.


    Hij heeft teveel drang om zich te moeten bewijzen. Wil teveel doen om aan te tonen dat hij mee kan komen...terwijl hij gewoon nog niet rijp genoeg is en nog niet mee kan komen op ED niveau. Ratjetoe is een noodgreep van Gracia, een noodgreep die vroeg of laat geslachtofferd gaat worden.
  • 25 Aug 2019 om 12:09
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:55
      Hij mocht blij zijn dat hij gespaard bleef. Had eigenlijk een 2e gele kaart moeten krijgen voor het vasthouden.
    Hij mag zeker niet klagen. Was zeker ook een gele kaart, als hij er al niet 1 had gehad, hij is gematst door de scheids Van Boekel !
  • 25 Aug 2019 om 12:07
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:08
      Keihard getraind.... en veel spelers zijn later ingestroomd..... dus heeft het tijd nodig..... En moet de organisatie wel goed staan om de speelwijze van Garcia uit te kunnen voeren... Roemeratoe is geen Brama 2.0, dat mag je ook niet verwachten. Ik vond hem te terughoudend spelen na de gele kaart....
    Waarom vervangt García hem dan niet direct na de rust, in plaats van nog een gele kaart te riskeren, want zo goed is die gehypet Roemeratoe helemaal niet, een dertien in een dozijn speler !
  • 25 Aug 2019 om 12:03
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:58
      Maar dat hij aangeeft dat de fitheid beter kan is toch wel een dingetje. Zijn als eerste met de voorbereiding gestart ,wat hebben ze dan gedaan in die tijd?
    Helemaal mee eens, en die Roemeratoe leuke voetballer, maar is er beslist niet klaar voor, als hij aan de bal is , krijg ik het Spaans benauwd, of hij plaats 100 % zeker, zonder enige verassing in zijn spel, te laks, te traag . Graag Vuckic terug op de plaats van Roemeratoe , evt.Boere op de plaats van Vuckic of andere spits !
  • 25 Aug 2019 om 11:55
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:08
      Keihard getraind.... en veel spelers zijn later ingestroomd..... dus heeft het tijd nodig..... En moet de organisatie wel goed staan om de speelwijze van Garcia uit te kunnen voeren... Roemeratoe is geen Brama 2.0, dat mag je ook niet verwachten. Ik vond hem te terughoudend spelen na de gele kaart....
    Hij mocht blij zijn dat hij gespaard bleef. Had eigenlijk een 2e gele kaart moeten krijgen voor het vasthouden.
  • 25 Aug 2019 om 11:08
    • Quote van 25 Aug 2019 om 10:58
      Maar dat hij aangeeft dat de fitheid beter kan is toch wel een dingetje. Zijn als eerste met de voorbereiding gestart ,wat hebben ze dan gedaan in die tijd?
    Keihard getraind.... en veel spelers zijn later ingestroomd..... dus heeft het tijd nodig..... En moet de organisatie wel goed staan om de speelwijze van Garcia uit te kunnen voeren... Roemeratoe is geen Brama 2.0, dat mag je ook niet verwachten. Ik vond hem te terughoudend spelen na de gele kaart....
  • 25 Aug 2019 om 10:58
    Maar dat hij aangeeft dat de fitheid beter kan is toch wel een dingetje. Zijn als eerste met de voorbereiding gestart ,wat hebben ze dan gedaan in die tijd?
  • 25 Aug 2019 om 10:53
    Meer goals dan moet je met je trainer gaan praten zolang jullie zonder spits blijven spelen zal het scoren achter blijven! Want vusick is een prima middenvelder, maar geen spits zo simpel is dat!
  • 25 Aug 2019 om 10:41
    Hij heeft zich prima ontwikkelt. Groot verschil met 2 jaar geleden
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›