Gemengde gevoelens bij Bijen: ''Voor rust waren wij wel echt beter''

( 19 reacties)
Gemengde gevoelens bij Bijen: ''Voor rust waren wij wel echt beter''

FC Twente heeft opnieuw één punt overgehouden aan een Eredivisie-duel. Vorige week werd er tegen mede-promovendus RKC Waalwijk met 3-3 gelijkgespeeld, zaterdagavond werd het tegen Heerenveen 0-0. 

"Dit gelijkspel voelt wel anders", geeft aanvoerder Peet Bijen aan bij FOX Sports. "Dit gelijkspel was vooral op strijd, met name na rust. Ik denk dat we in de eerste 45 minuten echt wel beter waren."

"Zij waren slordig achterin, daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Wij kwamen alleen in de problemen omdat we het onszelf soms een beetje lastig maakten."

Bijen gaf ook toe dat het van beide teams, met name in de opbouw, erg matig was. "Die fouten, dat gebeurde wel een aantal keer inderdaad. Ze maken het niet af, dus dan krijg je een 0-0 wedstrijd."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Aug 2019 om 14:40
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:28
      Hij heeft gelijk! Maar hij bedoelt waarschijnlijk beter dan dat we in de tweede helft waren. Ze komen heel goed weg! Maar ik ben er best blij mee. Het kan alleen maar beter worden. Of maak ik me dat zelf wijs?
    Het kan beter worden als Garcia de ballen heeft Vuckic terug te zetten naar het middenveld. Er wat kwaliteit binnenkomt.

    Die Jap is nogal ineffectief over de hele wedstrijd genomen. Aitor valt zwaar door de mand.
  • 25 Aug 2019 om 14:37
    Iets met een slager en eigen vleesch.
    Wij zijn geen moment beter geweest, zoals tegen RKC ... te veel gekregen.
    Punt aan Drommel te danken, wederom.
  • 25 Aug 2019 om 13:24
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:24
      Roemeratoe vind ik wel wat sprongetjes maken maar hij blijft fouten maken. Dat zal nog even duren voor hij daarvan verlost is. Omdat hij nu in feite de speler is die het spel lijkt te verdelen is dat heel link. Met een goede ervaren controleur ernaast zou dat al een stuk schelen. Maar hij moet zeker zijn kansen blijven krijgen mits goed gedoseerd.
    Ik vond Roemeratoe helemaal niet slecht. Espinoza daarentegen vond ik erg zwak. Veel balverlies, geen duelkracht en vaak slechte voortzetting bij een kansrijke uitbraak.
  • 25 Aug 2019 om 12:31
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:18
      Ik zou er eerlijk gezegd niet eens rouwig om zijn.....
    Ik ook niet. Vreselijk irritant soms. Is meer met anderen bezig dan met voetbal.
  • 25 Aug 2019 om 12:24
    Roemeratoe vind ik wel wat sprongetjes maken maar hij blijft fouten maken. Dat zal nog even duren voor hij daarvan verlost is. Omdat hij nu in feite de speler is die het spel lijkt te verdelen is dat heel link. Met een goede ervaren controleur ernaast zou dat al een stuk schelen. Maar hij moet zeker zijn kansen blijven krijgen mits goed gedoseerd.
  • 25 Aug 2019 om 12:18
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:15
      Zal er ook niet raar van opkijken als Aitor deze week nog verkocht wordt.
    Ik zou er eerlijk gezegd niet eens rouwig om zijn.....
  • 25 Aug 2019 om 12:16
    • Quote van 25 Aug 2019 om 12:12
      Ik vind die verdediging steeds minder worden , maar dat ligt ook aan het middenveld, zeker met zo'n matige speler als Roemeratoe erbij, daar worden ze onzeker van !
    Dat ligt puur aan het middenveld Henk, en het gegeven dat de vleugelbacks te gortig (mee) willen aanvallen, maar de weg terug om te verdedigen nauwelijks kunnen belopen.


    Ja, dan breng je jongens zoals Schenk en Peetken in de problemen....
  • 25 Aug 2019 om 12:15
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:55
      Keito laten staan, aitor dr af.
    Zal er ook niet raar van opkijken als Aitor deze week nog verkocht wordt.
  • 25 Aug 2019 om 12:12
    Ik vind die verdediging steeds minder worden , maar dat ligt ook aan het middenveld, zeker met zo'n matige speler als Roemeratoe erbij, daar worden ze onzeker van !
  • 25 Aug 2019 om 12:04
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:55
      Keito laten staan, aitor dr af.
    Idd of Espinoza eraf
  • 25 Aug 2019 om 11:55
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:46
      Zehkini voor Nakamura. Busquets voor Rameratoe. Rest laten staan.
    Keito laten staan, aitor dr af.
  • 25 Aug 2019 om 11:46
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:28
      Volgende wedstrijd met Zekhnini ipv Aitor of Keito, Aburjania ipv Roemeratoe en hopelijk kan die Busquets ook dan al deel uitmaken van t team
    Zehkini voor Nakamura. Busquets voor Rameratoe. Rest laten staan.
  • 25 Aug 2019 om 11:36
    • Quote van 25 Aug 2019 om 11:28
      Hij heeft gelijk! Maar hij bedoelt waarschijnlijk beter dan dat we in de tweede helft waren. Ze komen heel goed weg! Maar ik ben er best blij mee. Het kan alleen maar beter worden. Of maak ik me dat zelf wijs?
    Nee je hebt gelijk.
  • 25 Aug 2019 om 11:28
    Hij heeft gelijk! Maar hij bedoelt waarschijnlijk beter dan dat we in de tweede helft waren. Ze komen heel goed weg! Maar ik ben er best blij mee. Het kan alleen maar beter worden. Of maak ik me dat zelf wijs?
  • 25 Aug 2019 om 11:28
    Volgende wedstrijd met Zekhnini ipv Aitor of Keito, Aburjania ipv Roemeratoe en hopelijk kan die Busquets ook dan al deel uitmaken van t team
  • 25 Aug 2019 om 11:21
    Er is toch wel wat mis met de speelstijl als je ziet dat de tegenstander ondanks het drukzetten door Twente met veel gemak door onze linies speelt, ze veel gevaarlijke kansen krijgen en dat tegen het einde van de wedstrijd Twente er helemaal niet meer aan de pas komt door vermoeidheid. Dit geeft hopelijk stof tot nadenken voor Garcia.
  • 25 Aug 2019 om 11:17
    Missen het spitse, en middenveldertje let op dan gaan we nog meer punten pakken
  • 25 Aug 2019 om 11:14
    Vond Twente de 1ste helft niet beter, qua spel gelijkwaardig maar ondanks dat had Heerenveen ook in de 1ste helft meer mogelijkheden dan Twente. We hebben een punt dankzij Drommel, op 1 foutje na (hoge bal ging hij de mist in), goed gekeept.
  • 25 Aug 2019 om 11:12
    Tja hij zegt het goed,Zo was het.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›