Update: Data en tijdstippen eerste ronde KNVB Beker bekend

( 31 reacties)
Update: Data en tijdstippen eerste ronde KNVB Beker bekend

FC Twente heeft vanavond de loting voor het bekertoernooi gehoord. De Tukkers spelen tegen de amateurs van Blauw Geel ‘38 of De Treffers.

De eerste wedstrijd vindt plaats op 29, 30 of 31 oktober. Dit gaat om de eerste ronde van TOTO KNVB Beker.

Update: 
De data en tijdstippen van de wedstrijden in de eerste ronde van de TOTO KNVB Beker zijn inmiddels bekendgemaakt. FC Twente neemt het op woensdag 30 oktober om 19.45 uur op tegen de winnaar van het duel tussen Blauw Geel '38 en De Treffers.
Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Sep 2019 om 08:38
    • Quote van 31 Aug 2019 om 22:46
      Moet je kunnen pakken en dan weet hopelijk ver komen!
    Moet je kunnen pakken? Ach nee.....
  • 6 Sep 2019 om 23:14
    • Quote van 6 Sep 2019 om 19:39
      Het is natuurlijk geweldige PR voor de amateurclubs, maar ook een gigantische onderneming. Komt er een grote club langs, dan een memorabele dag.

      Toch, je zou denken dat Amateur clubs een opt-out zouden hebben, dat de grote clubs ze kunnen uitkopen. Bijvoorbeeld, FCT verwacht een 75% bezettingsgraad, daar zitten XX inkomsten aan verbonden, dus bieden (een vastgesteld minimum) van bijvoorbeeld 15,000 Euro aan de amateurclub. Amateurclub kan accepteren of onderhandelen. Win voor de amateurclub, win voor de prof-club, win voor de supporter.
    Volgens mij krijgt de uit spelende club sowieso een deel van de recette.
  • 6 Sep 2019 om 20:07
    • Quote van 6 Sep 2019 om 19:51
      Sorry, maar dat heeft niks met sport te maken. Die jongens willen gewoon ballen.
    Nee inderdaad, dat heeft met logistiek en financieel beleid te maken.

    Het is overigens slechts een gedachte, je weet toch BAM denkt altijd mee.
  • 6 Sep 2019 om 19:51
    • Quote van 6 Sep 2019 om 19:39
      Het is natuurlijk geweldige PR voor de amateurclubs, maar ook een gigantische onderneming. Komt er een grote club langs, dan een memorabele dag.

      Toch, je zou denken dat Amateur clubs een opt-out zouden hebben, dat de grote clubs ze kunnen uitkopen. Bijvoorbeeld, FCT verwacht een 75% bezettingsgraad, daar zitten XX inkomsten aan verbonden, dus bieden (een vastgesteld minimum) van bijvoorbeeld 15,000 Euro aan de amateurclub. Amateurclub kan accepteren of onderhandelen. Win voor de amateurclub, win voor de prof-club, win voor de supporter.
    Sorry, maar dat heeft niks met sport te maken. Die jongens willen gewoon ballen.
  • 6 Sep 2019 om 19:39
    • Quote van 6 Sep 2019 om 18:54
      De voetballers wel, Maar De besturen zien graag een BVO langskomen voor de extra omzet in kaartverkoop en catering.
    Het is natuurlijk geweldige PR voor de amateurclubs, maar ook een gigantische onderneming. Komt er een grote club langs, dan een memorabele dag.

    Toch, je zou denken dat Amateur clubs een opt-out zouden hebben, dat de grote clubs ze kunnen uitkopen. Bijvoorbeeld, FCT verwacht een 75% bezettingsgraad, daar zitten XX inkomsten aan verbonden, dus bieden (een vastgesteld minimum) van bijvoorbeeld 15,000 Euro aan de amateurclub. Amateurclub kan accepteren of onderhandelen. Win voor de amateurclub, win voor de prof-club, win voor de supporter.
  • 6 Sep 2019 om 18:54
    • Quote van 6 Sep 2019 om 18:23
      Toch vreemd ik denk dat amateurs maar wat graag in een stadion willen spelen!
    De voetballers wel, Maar De besturen zien graag een BVO langskomen voor de extra omzet in kaartverkoop en catering.
  • 6 Sep 2019 om 18:23
    • Quote van 31 Aug 2019 om 22:33
      Als een BVO tegen een amateurclub speelt dan speelt de amateurclub altijd thuis. Ongeacht of Twente thuis geloot wordt ja of nee. Vanaf ronde 2 wordt er gespeeld zoals geloot word
    Toch vreemd ik denk dat amateurs maar wat graag in een stadion willen spelen!
  • 2 Sep 2019 om 11:50
    • Quote van 1 Sep 2019 om 13:28
      Of daar zulke goede tegenstanders tussen zaten...
    Fc Groningen meende ik
  • 1 Sep 2019 om 13:28
    • Quote van 1 Sep 2019 om 11:18
      En daarom hebben ze vorig jaar ook de kwartfinale gehaald.
    Of daar zulke goede tegenstanders tussen zaten...
  • 1 Sep 2019 om 11:27
    • Quote van 1 Sep 2019 om 11:11
      Ikzeg. Waar wij ook tegen spelen welke club ook mag nooit onderschatting aan wezig zijn, bij elke club als tegenstander zal voor 100%voetbal op de mat gelegd moeten worden en helemaal als je elke dag met de bal mag spelen. Ikzeg. Er op of geen eten mentaliteit moet meer als 90 minuten aan wezig zijn. En dan mag een speler af en toe moe zijn, iets wat ik in mijn tijd niet kende moe zijn. Conditie speelt hierbij een belangrijke rol.
    Hallo ikzeg.


    Ikzeg: Ik hoop dat u uw been niet breekt bij het intrappen van deze open deur. ;)
  • 1 Sep 2019 om 11:18
    • Quote van 1 Sep 2019 om 10:59
      Amateurclub vs amateurclub...
    En daarom hebben ze vorig jaar ook de kwartfinale gehaald.
  • 1 Sep 2019 om 11:11
    Ikzeg. Waar wij ook tegen spelen welke club ook mag nooit onderschatting aan wezig zijn, bij elke club als tegenstander zal voor 100%voetbal op de mat gelegd moeten worden en helemaal als je elke dag met de bal mag spelen. Ikzeg. Er op of geen eten mentaliteit moet meer als 90 minuten aan wezig zijn. En dan mag een speler af en toe moe zijn, iets wat ik in mijn tijd niet kende moe zijn. Conditie speelt hierbij een belangrijke rol.
  • 1 Sep 2019 om 11:08
    • Quote van 1 Sep 2019 om 10:59
      Amateurclub vs amateurclub...
    ???
  • 1 Sep 2019 om 10:59
    Amateurclub vs amateurclub...
  • 1 Sep 2019 om 10:14
    • Quote van 1 Sep 2019 om 08:15
      Die treffen wel eens wat...….
    Hahahahahaha
  • 1 Sep 2019 om 10:14
    • Quote van 1 Sep 2019 om 08:15
      Die treffen wel eens wat...….
    Hahahahahaha
  • 1 Sep 2019 om 08:15
    • Quote van 1 Sep 2019 om 02:45
      Dan maar hopen Blauw Geel, met de Treffers weet je het maar nooit!
    Die treffen wel eens wat...….
  • 1 Sep 2019 om 02:45
    Dan maar hopen Blauw Geel, met de Treffers weet je het maar nooit!
  • 31 Aug 2019 om 23:00
    Kom op nou redactie! 31 september??? Die heb ik nog niet eerder langs zien komen. Het is 29, 30 of 31 oktober!!!
  • 31 Aug 2019 om 22:58
    Zal wel weer gelijk worden
  • 31 Aug 2019 om 22:46
    Moet je kunnen pakken en dan weet hopelijk ver komen!
  • 31 Aug 2019 om 22:33
    • Quote van 31 Aug 2019 om 22:31
      Uit of thuis?
    Als een BVO tegen een amateurclub speelt dan speelt de amateurclub altijd thuis. Ongeacht of Twente thuis geloot wordt ja of nee. Vanaf ronde 2 wordt er gespeeld zoals geloot word
  • 31 Aug 2019 om 22:32
    • Quote van 31 Aug 2019 om 22:31
      Uit of thuis?
    Ik dacht dat amateurs altijd thuis speelden.
  • 31 Aug 2019 om 22:32
    • Quote van 31 Aug 2019 om 22:31
      Uit of thuis?
    Tegen een amateurclub is het in deze ronde een uitwedstrijd
  • 31 Aug 2019 om 22:32
    De tukkers bedoelen ze ons mee in de tekst of niet :pSpelen toch tegen de winnaar van de treffers en blauwgeel? :)
  • 31 Aug 2019 om 22:32
    We moeten tegen de winnaar van de wedstrijd Blauwgeel - De Treffers. Wel bij de les blíjven, TF! ;)
  • 31 Aug 2019 om 22:32
    • Quote van 31 Aug 2019 om 22:31
      Helderziend zeker. Volgens mij kan het ook nog De Treffers worden.
    Precies, amateurs moeten nog een tussenronde spelen
  • 31 Aug 2019 om 22:31
    Uit of thuis?
  • 31 Aug 2019 om 22:31
    Helderziend zeker. Volgens mij kan het ook nog De Treffers worden.
  • 31 Aug 2019 om 22:31
    Altijd lastig
  • 31 Aug 2019 om 22:30
    mooi, nooit van gehoord.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›