Eerste prijs voor Drommel: Speler van de maand augustus in Eredivisie

( 38 reacties)
Eerste prijs voor Drommel: Speler van de maand augustus in Eredivisie

Joël Drommel kreeg in zijn eerdere seizoen in de Eredivisie veel kritiek te verwerken, maar zowel vorig als dit seizoen is hij de grote uitblinker bij FC Twente. Hij is door zijn goede optredens door het Algemeen Dagblad verkozen tot speler van de maand.

In het degradatiejaar kreeg de pas 22-jarige goalie veel kritiek te verwerken van onder meer Johan Derksen. Maar vorig seizoen werd voor hem een geweldig seizoen en werd hij kampioen met FC Twente in de Keuken Kampioen Divisie.

Drommel hield FC Twente ook dit seizoen al meermaals op de been. Hij stopte onder meer een strafschop van Kaj Sierhuis en voorkwam hij in eigen huis tegen RKC Waalwijk in de 94ste minuut de 3-4 van Hans Mulder. Door die reddingen is hij verkozen tot speler van de maand.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Sep 2019 om 20:24
    • Quote van 8 Sep 2019 om 19:22
      Binnenkort speelt Drommel voor Spanje en Dest voor Amerika. Alles met dank aan vd Looi.
    Heb niet de indruk dat Nederland daar wakker van hoeft te liggen .... beide talenten hoor maar eerst maar eens zien hoef ze het halen... en drommel Spanje? Heeft hij Spaans bloed? Denk dat de Gea al wakker ligt :)
  • 8 Sep 2019 om 19:22
    • Quote van 8 Sep 2019 om 12:45
      Weggaan als je als keeper linksback wordt opgesteld? Terwijl je met je club belangrijke wedstrijden mist? Dat vind ik het bewaken van je eigenwaarde. Dat was diep respectloos van die Van de Looi.
    Binnenkort speelt Drommel voor Spanje en Dest voor Amerika. Alles met dank aan vd Looi.
  • 8 Sep 2019 om 18:39
    • Quote van 8 Sep 2019 om 18:16
      Haha mooi man Glück auf en een fijne vakantie nog PROOST
    Danke mien jong!
  • 8 Sep 2019 om 18:16
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:56
      Ey Messi ben nou in Gran Canaria, wist jij dat Schalke hier een geliefde club is? In ons hotel zit zelfs een royal bleus hoekje. Echt prachtig, allerlei oude Schalke attributen aan de wand. Veel blauwe handdoekjes hier aan het water....mien Twentepaardje valt in het niets hier. ;-) Bevalt onsprima hier, krombachertje on the side!
    Haha mooi man Glück auf en een fijne vakantie nog PROOST
  • 8 Sep 2019 om 17:14
    • Quote van 8 Sep 2019 om 17:06
      Goed bier krombacher, fijne vakantie !
    Thanks Bam!
  • 8 Sep 2019 om 17:06
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:56
      Ey Messi ben nou in Gran Canaria, wist jij dat Schalke hier een geliefde club is? In ons hotel zit zelfs een royal bleus hoekje. Echt prachtig, allerlei oude Schalke attributen aan de wand. Veel blauwe handdoekjes hier aan het water....mien Twentepaardje valt in het niets hier. ;-) Bevalt onsprima hier, krombachertje on the side!
    Goed bier krombacher, fijne vakantie !
  • 8 Sep 2019 om 16:56
    • Quote van 8 Sep 2019 om 15:21
      Hier in Spanje ? Woon je daar toevallig
    Ey Messi ben nou in Gran Canaria, wist jij dat Schalke hier een geliefde club is? In ons hotel zit zelfs een royal bleus hoekje. Echt prachtig, allerlei oude Schalke attributen aan de wand. Veel blauwe handdoekjes hier aan het water....mien Twentepaardje valt in het niets hier. ;-) Bevalt onsprima hier, krombachertje on the side!
  • 8 Sep 2019 om 15:21
    • Quote van 8 Sep 2019 om 12:31
      Heb het even gecheckt vanmorgen, 80% spreekt Marokkaans hier in Spanje... Het zal een combinatie van factoren zijn waarom hij praat zoals hij praat, maar is dat van belang? Wat mij betreft niet, totaal niet.
    Hier in Spanje ? Woon je daar toevallig
  • 8 Sep 2019 om 15:20
    • Quote van 8 Sep 2019 om 14:41
      Hahaha mooi op de kast jagen ja. Zo heb ik haar autootje ook eens verkocht na een avondje Twente. Mens was helemaal over de rooie ("Ben je godverdomme helemaal gestoord geworden met je kutvoetbal?!"), maar gelukkig beviel het alternatieve boodschappenkarretje dat ik 's middags al had opgehaald uiteindelijk stukken beter :-))
    Humor!
  • 8 Sep 2019 om 15:19
    • Quote van 8 Sep 2019 om 13:28
      is het al zover gevorderd..kun je nagaan bij ons over 10 jaar
    10 jaar? Ik vrees dat het binnen vijf jaar zover is... Vanuit Zuid Spanje maak je makkelijk de overtocht naar Marokko en andersom.
  • 8 Sep 2019 om 14:57
    • Quote van 8 Sep 2019 om 14:41
      Hahaha mooi op de kast jagen ja. Zo heb ik haar autootje ook eens verkocht na een avondje Twente. Mens was helemaal over de rooie ("Ben je godverdomme helemaal gestoord geworden met je kutvoetbal?!"), maar gelukkig beviel het alternatieve boodschappenkarretje dat ik 's middags al had opgehaald uiteindelijk stukken beter :-))
    Hahaha mooi verhaal love iT
  • 8 Sep 2019 om 14:41
    • Quote van 8 Sep 2019 om 14:16
      Hahaha mooi
    Hahaha mooi op de kast jagen ja. Zo heb ik haar autootje ook eens verkocht na een avondje Twente. Mens was helemaal over de rooie ("Ben je godverdomme helemaal gestoord geworden met je kutvoetbal?!"), maar gelukkig beviel het alternatieve boodschappenkarretje dat ik 's middags al had opgehaald uiteindelijk stukken beter :-))
  • 8 Sep 2019 om 14:16
    • Quote van 8 Sep 2019 om 14:09
      Nou, ik was er met de Melbuulndagen weer eens op bezoek en heb er twaalf jaar lang met veel plezier gewoond. Kwam er na enkele biertjes een ex-collega tegen, die z'n huis op de Stroom Esch te koop had staan. Als de vrouw (Enschedese) er niet naast stond, had ik waarschijnlijk diezelfde avond nog een huis in Borne gekocht hahaha. Maar goed, ik ben dan ook geen Marokkaan ;-)
    Hahaha mooi
  • 8 Sep 2019 om 14:09
    • Quote van 8 Sep 2019 om 13:50
      wie wil in Nazareth (Boorn) nou wonen ...de marokanen niet ..
    Nou, ik was er met de Melbuulndagen weer eens op bezoek en heb er twaalf jaar lang met veel plezier gewoond. Kwam er na enkele biertjes een ex-collega tegen, die z'n huis op de Stroom Esch te koop had staan. Als de vrouw (Enschedese) er niet naast stond, had ik waarschijnlijk diezelfde avond nog een huis in Borne gekocht hahaha. Maar goed, ik ben dan ook geen Marokkaan ;-)
  • 8 Sep 2019 om 13:50
    • Quote van 8 Sep 2019 om 13:47
      Spanje heeft al sinds ik meen de achtste eeuw te maken met mosliminvloeden. Zal in Boorn voorlopig nog wel loslopen ;-)
    wie wil in Nazareth (Boorn) nou wonen ...de marokanen niet ..
  • 8 Sep 2019 om 13:47
    • Quote van 8 Sep 2019 om 13:28
      is het al zover gevorderd..kun je nagaan bij ons over 10 jaar
    Spanje heeft al sinds ik meen de achtste eeuw te maken met mosliminvloeden. Zal in Boorn voorlopig nog wel loslopen ;-)
  • 8 Sep 2019 om 13:42
    • Quote van 7 Sep 2019 om 19:29
      Hij was toch Marokkaans... Althans, zo praat hij...
    Hahaha Pcies
  • 8 Sep 2019 om 13:28
    • Quote van 8 Sep 2019 om 12:31
      Heb het even gecheckt vanmorgen, 80% spreekt Marokkaans hier in Spanje... Het zal een combinatie van factoren zijn waarom hij praat zoals hij praat, maar is dat van belang? Wat mij betreft niet, totaal niet.
    is het al zover gevorderd..kun je nagaan bij ons over 10 jaar
  • 8 Sep 2019 om 12:45
    • Quote van 7 Sep 2019 om 18:57
      Hij heeft het bij jong oranje wel een beetje bont gemaakt. Maar ik ben het met je eens.
    Weggaan als je als keeper linksback wordt opgesteld? Terwijl je met je club belangrijke wedstrijden mist? Dat vind ik het bewaken van je eigenwaarde. Dat was diep respectloos van die Van de Looi.
  • 8 Sep 2019 om 12:31
    • Quote van 7 Sep 2019 om 22:06
      Ja, want daar spreekt iedereen Marokkaans.
    Heb het even gecheckt vanmorgen, 80% spreekt Marokkaans hier in Spanje... Het zal een combinatie van factoren zijn waarom hij praat zoals hij praat, maar is dat van belang? Wat mij betreft niet, totaal niet.
  • 8 Sep 2019 om 12:10
    • Quote van 7 Sep 2019 om 20:59
      Knvb kennende moet hij nu echt waanzinnig keepen bij een grote club om voor oranje in aanmerking te komen.
    Of op de bank zitten... wat dat betreft was het beleid van Van Gaal niet zo gek. Alleen spelers die wekelijks spelen worden opgeroepen
  • 8 Sep 2019 om 11:58
    • Quote van 7 Sep 2019 om 22:06
      Ja, want daar spreekt iedereen Marokkaans.
    Het zou dan niet om een Marokkaans accent gaan he, maar iets dat hij aan zijn tijd in Spanje overgehouden heeft.
  • 8 Sep 2019 om 08:23
    Drommel gaat volgend jaar verkocht worden en ons als eerste speler echt geld opleveren , ik ben fan.
  • 7 Sep 2019 om 22:06
    • Quote van 7 Sep 2019 om 21:13
      Had er toch mee te maken dat hij een tijd in Spanje gewoond had als kind? Herinner me vaag zoiets.
    Ja, want daar spreekt iedereen Marokkaans.
  • 7 Sep 2019 om 21:42
    • Quote van 7 Sep 2019 om 20:59
      Knvb kennende moet hij nu echt waanzinnig keepen bij een grote club om voor oranje in aanmerking te komen.
    Twente dus.
  • 7 Sep 2019 om 21:42
    • Quote van 7 Sep 2019 om 20:59
      Knvb kennende moet hij nu echt waanzinnig keepen bij een grote club om voor oranje in aanmerking te komen.
    Twente dus.
  • 7 Sep 2019 om 21:13
    • Quote van 7 Sep 2019 om 19:34
      Wel jammer dat hij zo praat terwijl je geboren bent in nl
    Had er toch mee te maken dat hij een tijd in Spanje gewoond had als kind? Herinner me vaag zoiets.
  • 7 Sep 2019 om 20:59
    • Quote van 7 Sep 2019 om 18:57
      Hij heeft het bij jong oranje wel een beetje bont gemaakt. Maar ik ben het met je eens.
    Knvb kennende moet hij nu echt waanzinnig keepen bij een grote club om voor oranje in aanmerking te komen.
  • 7 Sep 2019 om 20:40
    • Quote van 7 Sep 2019 om 18:57
      Hij heeft het bij jong oranje wel een beetje bont gemaakt. Maar ik ben het met je eens.
    Valt allemaal wel mee, vind ik. En voor de rest beoordeel ik hem op zijn keepers werk. En dat andere vind ik niet relevant
  • 7 Sep 2019 om 20:00
    • Quote van 7 Sep 2019 om 19:34
      Wel jammer dat hij zo praat terwijl je geboren bent in nl
    En niks te maken heeft met Marokko
  • 7 Sep 2019 om 19:34
    • Quote van 7 Sep 2019 om 19:29
      Hij was toch Marokkaans... Althans, zo praat hij...
    Wel jammer dat hij zo praat terwijl je geboren bent in nl
  • 7 Sep 2019 om 19:29
    • Quote van 7 Sep 2019 om 18:32
      Lekker dit! Zou bijna zeggen dat Koeman maar eens aan Drommel zou moeten gaan denken, maar alles op zn plaats en tijd
    Hij was toch Marokkaans... Althans, zo praat hij...
  • 7 Sep 2019 om 18:57
    • Quote van 7 Sep 2019 om 18:32
      Lekker dit! Zou bijna zeggen dat Koeman maar eens aan Drommel zou moeten gaan denken, maar alles op zn plaats en tijd
    Hij heeft het bij jong oranje wel een beetje bont gemaakt. Maar ik ben het met je eens.
  • 7 Sep 2019 om 18:32
    Lekker dit! Zou bijna zeggen dat Koeman maar eens aan Drommel zou moeten gaan denken, maar alles op zn plaats en tijd
  • 7 Sep 2019 om 18:09
    • Quote van 7 Sep 2019 om 15:49
      Best knap om als keeper speler van de maand te worden, als je er toch minimaal 5 hebt doorgelaten.
    Als je er zelf genoeg voorkomt...;)
  • 7 Sep 2019 om 15:59
    Dik verdiend!
  • 7 Sep 2019 om 15:50
    Held
  • 7 Sep 2019 om 15:49
    Best knap om als keeper speler van de maand te worden, als je er toch minimaal 5 hebt doorgelaten.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›