Garcia: ''De punten, die we haalden, zijn verdiende punten''

( 20 reacties)
Garcia: ''De punten, die we haalden, zijn verdiende punten''

FC Twente presteert dit seizoen boven verwachting met negen punten uit vijf wedstrijden. De Tukkers zijn nog steeds ongeslagen, maar blijven realistisch en zien handhaving als doel voor dit seizoen.

"Ons doel dit jaar is allereerst handhaving. Het is fijn dat we nu in het begin meteen punten hebben gepakt. Het geeft ons de ruimte verder te gaan op het pad dat we ingeslagen zijn", begint de 35-jarige oefenmeester van FC Twente in gesprek met 1Twente.

Voorafgaand aan het seizoen gaf Garcia al aan zijn eigen speelstijl er door te willen drukken en dat is het andere doel van de club. "Een ander doel is dat mensen weten wat ze van ons kunnen verwachten. Daarbij maakt het niet uit tegen wie we spelen. Wij spelen ons eigen spel. Ik vind dat we daarin op de goede weg zijn. In alle wedstrijden tot nu toe lieten we dat zien. De ene keer beter dan de andere keer, maar dat is normaal. Je kunt niet altijd goed spelen."

"Als je nu terugkijkt, zijn we natuurlijk tevreden. Ik vind het ook verdiende punten. Misschien hadden we zelfs meer verdiend, maar ik vind dat de punten die we nu hebben verdiend zijn. Dat is het belangrijkste: dat je het verdient. Dat het niet via geluk of toeval is verkregen. Als het verdiend is geeft dat een goed gevoel", aldus Garcia.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Sep 2019 om 12:57
    • Quote van 8 Sep 2019 om 23:11
      Dus dat jij mij loopt te vertellen dat ik dit forum moet verlaten omdat ik een andere mening heb, of iets zeg wat je niet aanstaat, dat is normaal?
    In normale bewoording BAM. dat is het grote verschil tussen jou en mij. Als iemand je tegenspreekt hoef je niet zulke taal uit te slaan. En ja je bent een negatieveling. Ook jij probeert mensen uit. Je had ook zo'n grote mond over JaDie met zijn uitspraken,nou de spiegel zou je goed doen.
  • 8 Sep 2019 om 23:43
    • Quote van 8 Sep 2019 om 23:25
      Geen probleem met een andere mening hoor. Ik ben vooral blij met de punten die tot nu behaald zijn (en jij ook natuurlijk). Maar om te zeggen dat ze alleen maar geluk gehad hebben, daar ben ik het niet mee eens. Verbeterpunten zie ik ook nog voldoende, maar er, zit wel gif in dit team. Straks als Brama erbij is, Buquets ingespeeld is en Berggreen pijnvrij is, hebben we zelf wat te kiezen. Dat is toch een luxe.
    Iedereen is mega-blij met de behaalde resultaten. Je hebt gelijk, die punten zijn binnengesleept op basis van karakter en werklust.
  • 8 Sep 2019 om 23:38
    • Quote van 8 Sep 2019 om 23:20
      "ben je ongesteld" "mooie bloedpoeper" Dat is natuurlijk normaal taalgebruik. Iedereen mag zijn eigen mening geven, maar jij maakt het banaal en daar is dit forum toch niet voor bedoeld?
    Onderhand weet men toch wel dat ik me niets laat vertellen, en mensen benader zoals ze mij benaderen Doorgaans gewoon heel normaal met mensen kan discuteren, behalve dan met die ene troll hier. Ik pas me gewoon aan. Simpel.
  • 8 Sep 2019 om 23:25
    • Quote van 8 Sep 2019 om 23:19
      Ja, heb je mij weer. Ik kijk niet alleen naar het scorebord of de ranglijst. Een aantal wedstrijden was het voetbal uitermate slecht, hebben we redelijk wat geluk gehad. Alles wat ik zeg. Voor de rest ben ik relatief positief, maar benoem gewoon zaken die beter kunnen.

      Dat er een aantal mensen nu al de polonaise willen lopen is heel fijn, dat er mensen zijn die het over verbeterpunten (zoals het spel maken, waarmee we moeite hebben) willen hebben is inherent aan een forum.
    Geen probleem met een andere mening hoor. Ik ben vooral blij met de punten die tot nu behaald zijn (en jij ook natuurlijk). Maar om te zeggen dat ze alleen maar geluk gehad hebben, daar ben ik het niet mee eens. Verbeterpunten zie ik ook nog voldoende, maar er, zit wel gif in dit team. Straks als Brama erbij is, Buquets ingespeeld is en Berggreen pijnvrij is, hebben we zelf wat te kiezen. Dat is toch een luxe.
  • 8 Sep 2019 om 23:20
    • Quote van 8 Sep 2019 om 23:11
      Dus dat jij mij loopt te vertellen dat ik dit forum moet verlaten omdat ik een andere mening heb, of iets zeg wat je niet aanstaat, dat is normaal?
    "ben je ongesteld" "mooie bloedpoeper" Dat is natuurlijk normaal taalgebruik. Iedereen mag zijn eigen mening geven, maar jij maakt het banaal en daar is dit forum toch niet voor bedoeld?
  • 8 Sep 2019 om 23:19
    • Quote van 8 Sep 2019 om 20:43
      Heb je hem weer. Ook niets positiefs te melden. Punt tegen PSV was terecht, de 3 tegen Groningen zeker terecht (hadden die Groningers maar geen domme overtredingen moeten maken), punt tegen RKC terecht, punt tegen Heerenveen was met wat geluk en de 3 tegen Utrecht niet meer dan terecht. Dus hoezo geluk....
    Ja, heb je mij weer. Ik kijk niet alleen naar het scorebord of de ranglijst. Een aantal wedstrijden was het voetbal uitermate slecht, hebben we redelijk wat geluk gehad. Alles wat ik zeg. Voor de rest ben ik relatief positief, maar benoem gewoon zaken die beter kunnen.

    Dat er een aantal mensen nu al de polonaise willen lopen is heel fijn, dat er mensen zijn die het over verbeterpunten (zoals het spel maken, waarmee we moeite hebben) willen hebben is inherent aan een forum.
  • 8 Sep 2019 om 23:11
    • Quote van 8 Sep 2019 om 19:11
      Meer dan dit soort taal is je zeker niet geleerd of wel. Zielig figuur hoor als je niet op een normale manier met normale taal kunt communiceren. Laat de mensen die graag het positieve prevaleren boven het negatieve in hun waarde.
    Dus dat jij mij loopt te vertellen dat ik dit forum moet verlaten omdat ik een andere mening heb, of iets zeg wat je niet aanstaat, dat is normaal?
  • 8 Sep 2019 om 20:43
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:43
      Mwah... we hebben een aantal punten met geluk binnengesprokkeld, van verdienen geen sprake.
      Maar ja, zo worden kampioenen kampioenen, slecht spelen, toch winnen.
    Heb je hem weer. Ook niets positiefs te melden. Punt tegen PSV was terecht, de 3 tegen Groningen zeker terecht (hadden die Groningers maar geen domme overtredingen moeten maken), punt tegen RKC terecht, punt tegen Heerenveen was met wat geluk en de 3 tegen Utrecht niet meer dan terecht. Dus hoezo geluk....
  • 8 Sep 2019 om 19:11
    • Quote van 8 Sep 2019 om 17:43
      Ben je ongesteld ?

      Mooie bloedpoeper.

    Meer dan dit soort taal is je zeker niet geleerd of wel. Zielig figuur hoor als je niet op een normale manier met normale taal kunt communiceren. Laat de mensen die graag het positieve prevaleren boven het negatieve in hun waarde.
  • 8 Sep 2019 om 18:30
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:50
      Kampioenuh!
    met een Unal nu voorin zouden we meedoen idd.
  • 8 Sep 2019 om 17:43
    • Quote van 8 Sep 2019 om 17:35
      Jonge laat eens weten wanneer jij iets goeds of dan wel iets positiefs te melden had. En met klapvee bedoel jezelf neem ik aan. We hebben de laatste jaren zoveel negatieve verhalen over ons heen moeten laten komen en dan gaat het weer een beetje positief en dan blijf jij in die negatieve spiraal hangen? Pfff wat zal jij een kut leven hebben.
    Ben je ongesteld ?

    Mooie bloedpoeper.

  • 8 Sep 2019 om 17:35
    • Quote van 8 Sep 2019 om 17:14
      Met verve nogwel.... heel bijzonder.

      Dat jij een dooie pepermuntkauwer bent die alles aanneemt wat de pastoor loopt te vertellen, daar kan ik niets aan doen.

      Klapvee
    Jonge laat eens weten wanneer jij iets goeds of dan wel iets positiefs te melden had. En met klapvee bedoel jezelf neem ik aan. We hebben de laatste jaren zoveel negatieve verhalen over ons heen moeten laten komen en dan gaat het weer een beetje positief en dan blijf jij in die negatieve spiraal hangen? Pfff wat zal jij een kut leven hebben.
  • 8 Sep 2019 om 17:14
    • Quote van 8 Sep 2019 om 17:08
      Kerel verlaat dit forum,jij bent echt met verve de negatiefste persoon hier. Kom eens met wat positiefs. Jij bent Bam niet maar Bah.
    Met verve nogwel.... heel bijzonder.

    Dat jij een dooie pepermuntkauwer bent die alles aanneemt wat de pastoor loopt te vertellen, daar kan ik niets aan doen.

    Klapvee
  • 8 Sep 2019 om 17:08
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:43
      Mwah... we hebben een aantal punten met geluk binnengesprokkeld, van verdienen geen sprake.
      Maar ja, zo worden kampioenen kampioenen, slecht spelen, toch winnen.
    Kerel verlaat dit forum,jij bent echt met verve de negatiefste persoon hier. Kom eens met wat positiefs. Jij bent Bam niet maar Bah.
  • 8 Sep 2019 om 17:03
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:50
      Kampioenuh!
    Dat moet je gewoon uit durven spreken.
  • 8 Sep 2019 om 16:50
    • Quote van 8 Sep 2019 om 16:43
      Mwah... we hebben een aantal punten met geluk binnengesprokkeld, van verdienen geen sprake.
      Maar ja, zo worden kampioenen kampioenen, slecht spelen, toch winnen.
    Kampioenuh!
  • 8 Sep 2019 om 16:43
    Mwah... we hebben een aantal punten met geluk binnengesprokkeld, van verdienen geen sprake.
    Maar ja, zo worden kampioenen kampioenen, slecht spelen, toch winnen.
  • 8 Sep 2019 om 15:07
    • Quote van 8 Sep 2019 om 14:42
      Het spel is eindelijk weer een keer leuk om naar te kijken en betere tegenstanders wordt het gewoon moeilijk gemaakt. Mooi om te zien. Je kunt stellen dat we RKC-thuis hadden moeten pakken, maar dan doe je RKC tekort die eigenlijk prima spelen maar nog maar 1 punt hebben gepakt. Gelukkig hebben wij er 9 en zijn wij als behoorlijk op weg richting handhaving
    Middenmoot ipv handhaving.
  • 8 Sep 2019 om 14:48
    Doe dan straks tegen Cles thuus maar 3 onverdiende punten. Zul je zien dat die net zo goed, of misschien wel beter, voelen. Handhaving wordt absoluut geen probleem dit seizoen. Doel mag wat mij betreft doorgroeien zijn.
  • 8 Sep 2019 om 14:42
    Het spel is eindelijk weer een keer leuk om naar te kijken en betere tegenstanders wordt het gewoon moeilijk gemaakt. Mooi om te zien. Je kunt stellen dat we RKC-thuis hadden moeten pakken, maar dan doe je RKC tekort die eigenlijk prima spelen maar nog maar 1 punt hebben gepakt. Gelukkig hebben wij er 9 en zijn wij als behoorlijk op weg richting handhaving
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›