Latibeaudiere snakt naar speeltijd: ''Kan heel frustrerend zijn''

( 25 reacties)
Latibeaudiere snakt naar speeltijd: ''Kan heel frustrerend zijn''

FC Twente wist zich vlak voor het verstrijken van de transferdeadline nog op huurbasis te versterken met Joël Latibeaudiere. De 19-jarige centrumverdediger, die eigendom is van Manchester City, baalt dat hij bij de Engelse topclub nog geen kans heeft gekregen. 

"Ik heb het gevoel dat het tijd is om te gaan spelen", legt hij uit in een interview op de website van Independent. "Het kan heel frustrerend zijn omdat ik ervan overtuigd ben dat ik de kwaliteiten heb en weet dat als ik een kans krijg, ik niet meer los zal laten. Ik wil het beste uit mezelf halen en om dat te doen moet ik wedstrijden op het hoogste niveau spelen", aldus Latibeaudiere. 

"Ik heb altijd gehoopt op een kans om in het buitenland te spelen", vervolgt hij over zijn nieuwe avontuur in Nederland. "Ik heb het gevoel dat het een belangrijk seizoen gaat worden. Ik had alleen even de kans nodig om mezelf te kunnen bewijzen. Niets kan me stoppen", verzekert Latibeaudiere, die in het verleden al regelmatig de aanvoerdersband heeft gedragen. 

"Ik zal altijd een leider zijn in het veld", reageert hij. "Mijn ouders hebben me verteld dat ik sterk moet zijn en mijn mening moet laten gelden. Ik heb hierdoor altijd een grote rol gehad in de kleedkamers", aldus Latibeaudiere, die een sterk karakter heeft. "Buiten het veld ben ik een rustig en beleefd persoon, maar zodra ik de lijnen binnenloop verander ik in een compleet ander persoon. Het draait allemaal om winnen en ik kom dan in een soort tunnelvisie terecht." 

 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Sep 2019 om 19:35
    • Quote van 10 Sep 2019 om 16:36
      Niet opbouwend/voetballend.
    Klopt BAM. Gewoon een degelijke en sobere verdediger....
  • 10 Sep 2019 om 18:49
    Ikzeg. Welkom bij ons fctwente ik hoop dat u het naar uw zin zal hebben en ons hiervan laat genieten. Succes gewenst.
  • 10 Sep 2019 om 17:52
    • Quote van 10 Sep 2019 om 17:03
      Opbouwend juist een zeer zwak punt van hem. Nu Drommel steeds de ballen in de voeten van een speler wil rollen, gaat Bijen bewust zo staan, dat hij de bal niet krijgt. Verdedigend was hij vorig jaar erg sterk. Nu wordt er iets anders verwacht van García Kan zo maar eens zijn dat dat zijn kop kost.
    Is dat niet wat ik zeg dan? :-)

    Eens.

    Toch, in de wedstrijden waarin het allemaal wat minder liep vond ik het middenveld zo verschrikkelijk zwak (met name Espinosa) dat daardoor de druk op de verdediging erg groot werd.
  • 10 Sep 2019 om 17:41
    • Quote van 10 Sep 2019 om 15:40
      Of Bijen!
    Bijen hebben we meer aan dan Schenk.
  • 10 Sep 2019 om 17:03
    • Quote van 10 Sep 2019 om 16:36
      Niet opbouwend/voetballend.
    Opbouwend juist een zeer zwak punt van hem. Nu Drommel steeds de ballen in de voeten van een speler wil rollen, gaat Bijen bewust zo staan, dat hij de bal niet krijgt. Verdedigend was hij vorig jaar erg sterk. Nu wordt er iets anders verwacht van García Kan zo maar eens zijn dat dat zijn kop kost.
  • 10 Sep 2019 om 16:58
    • Quote van 10 Sep 2019 om 16:02
      Bijen is stabieler dan Schenk....
    We zullen zien wie het aflegt tegen deze jongen, vind zowel Bijen als Schenk niet echt stabiel.
  • 10 Sep 2019 om 16:36
    • Quote van 10 Sep 2019 om 16:02
      Bijen is stabieler dan Schenk....
    Niet opbouwend/voetballend.
  • 10 Sep 2019 om 16:02
    • Quote van 10 Sep 2019 om 15:40
      Of Bijen!
    Bijen is stabieler dan Schenk....
  • 10 Sep 2019 om 15:41
    • Quote van 10 Sep 2019 om 13:45
      Volgens fifa 20 zijn Roemeratoe en Nakamura slechter als vd Lely, Oosterwijk en Holscher
    Daarom zitten ze ook in een spelcomputer kan een ander ze sturen en voor hen denken ;-)
  • 10 Sep 2019 om 15:40
    • Quote van 10 Sep 2019 om 14:36
      Ik zou als ik GG was niet teveel gaan schuiven in het hart van de verdediging, tenzij hij echt veel beter is dan Schenk.
    Of Bijen!
  • 10 Sep 2019 om 15:17
    • Quote van 10 Sep 2019 om 13:45
      Volgens fifa 20 zijn Roemeratoe en Nakamura slechter als vd Lely, Oosterwijk en Holscher
    Joh, roemeratoe heeft 5 wedstrijden eredivisie ervaring. Wat verwacht je?
  • 10 Sep 2019 om 15:10
    • Quote van 10 Sep 2019 om 14:28
      Wat moet ik met die domme wijsheid?
    Volledig mee eens
  • 10 Sep 2019 om 15:10
    • Quote van 10 Sep 2019 om 14:27
      1 grote grap dus dat spel
    Eens
  • 10 Sep 2019 om 14:54
    • Quote van 10 Sep 2019 om 13:45
      Volgens fifa 20 zijn Roemeratoe en Nakamura slechter als vd Lely, Oosterwijk en Holscher
    Logisch jeugdspelers zijn vrijwel niks waard in die spellen. Daarentegen hebben die andere spelers al wat eredivisie ervaring. Wacht maar een jaartje dan zijn een stuk duurder.
  • 10 Sep 2019 om 14:44
    • Quote van 10 Sep 2019 om 13:45
      Volgens fifa 20 zijn Roemeratoe en Nakamura slechter als vd Lely, Oosterwijk en Holscher
    Dan*
  • 10 Sep 2019 om 14:41
    • Quote van 10 Sep 2019 om 14:28
      Wat moet ik met die domme wijsheid?
    Laat gaan Ket....



    Dennis zijn moeder is weer op pad, en dus heeft Dennis gebrek aan aandacht.
  • 10 Sep 2019 om 14:36
    Ik zou als ik GG was niet teveel gaan schuiven in het hart van de verdediging, tenzij hij echt veel beter is dan Schenk.
  • 10 Sep 2019 om 14:33
    • Quote van 10 Sep 2019 om 13:45
      Volgens fifa 20 zijn Roemeratoe en Nakamura slechter als vd Lely, Oosterwijk en Holscher
    Lekker belangrijk
  • 10 Sep 2019 om 14:33
    • Quote van 10 Sep 2019 om 13:45
      Volgens fifa 20 zijn Roemeratoe en Nakamura slechter als vd Lely, Oosterwijk en Holscher
    Lekker belangrijk
  • 10 Sep 2019 om 14:30
    We gaan het zien. Als Latibeaudiere inderdaad zo goed is als wordt gesuggereerd, dan vermoed ik dat Schenk als eerste z'n basisplek zal verliezen. Maar ik denk dat Latibeaudiere meer als back-up is gehaald.
  • 10 Sep 2019 om 14:28
    • Quote van 10 Sep 2019 om 13:45
      Volgens fifa 20 zijn Roemeratoe en Nakamura slechter als vd Lely, Oosterwijk en Holscher
    Wat moet ik met die domme wijsheid?
  • 10 Sep 2019 om 14:27