OVERZICHT | FIFA 20 ratings bekend: Verhaegh beste FC Twente-speler

( 11 reacties)
OVERZICHT | FIFA 20 ratings bekend: Verhaegh beste FC Twente-speler

Paul Verhaegh is in de razend populaire voetbalgame FIFA 20 de beste speler binnen de selectie van FC Twente. De nieuwkomer heeft een rating van 73, zo valt te lezen op Futhead.

Aitor Cantalapiedra en Joël Drommel staan op de tweede plek met een rating van 72. Emil Berggreen en Javier Espinosa krijgen van EA Sports een beoordeling van 71. FC Barcelona-huurling Oriol Busquets, die op de site nog niet bij FC Twente staat, heeft een rating van 67. Joël Latibeaudiere, die overkwam van Manchester City, begint met een rating van 60. Rafik Zekhnini (69) valt vooral op door zijn snelheid (90).

Voormalig FC Twente-speler Hakim Ziyech is wederom de beste speler van de Eredivisie. De smaakmaker van Ajax heeft een rating van 85 en laat daarmee ploeggenoten Dusan Tadic (84) en Daley Blind (83) achter zich. De eerste niet-Ajacied is Steven Bergwijn van PSV, met 82 punten.

FC Twente keert dit seizoen terug in de game FIFA 20. Vorig seizoen ontbraken de Tukkers vanwege de degradatie naar de Keuken Kampioen Divisie.

Bekijk hier alle ratings van FC Twente.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Sep 2019 om 17:26
    • Quote van 11 Sep 2019 om 12:48
      Jammer dat vuckic en selahi zo verkeerd zijn ingeschat, verder valt t me zeker nie tegen
    Ze baseren de ratings als het goed is grotendeels op de prestaties van afgelopen seizoen. Vuckic was geblesseerd en Selahi speelde volgens mij weinig, dus ik begrijp de ratings wel
  • 11 Sep 2019 om 16:37
    • Quote van 11 Sep 2019 om 14:48
      Hahaha vorig jaar verraste mijn vriendin me door met Fifa thuis te komen. Super lief natuurlijk, alleen jammer dat mn favo team er niet in zat!
    Hopen dat ze nu komt met FIFA 20!
  • 11 Sep 2019 om 14:48
    Hahaha vorig jaar verraste mijn vriendin me door met Fifa thuis te komen. Super lief natuurlijk, alleen jammer dat mn favo team er niet in zat!
  • 11 Sep 2019 om 14:10
    • Quote van 11 Sep 2019 om 13:07
      Programmaatje List en bedrog van een Canadees ventje. Waarschijnlijk heeft onze alom gewaarde vriend Johan derksen voor de rating gezorgd. Valt me nog mee/tegen dat Boere niet bovenaan staat.
    Verder alles goed?
  • 11 Sep 2019 om 13:07
    Programmaatje List en bedrog van een Canadees ventje. Waarschijnlijk heeft onze alom gewaarde vriend Johan derksen voor de rating gezorgd. Valt me nog mee/tegen dat Boere niet bovenaan staat.
  • 11 Sep 2019 om 12:56
    • Quote van 11 Sep 2019 om 12:48
      Jammer dat vuckic en selahi zo verkeerd zijn ingeschat, verder valt t me zeker nie tegen
    Euh, van Vuckic hebben ze natuurlijk niet veel data, behalve dan blessure blessure.
  • 11 Sep 2019 om 12:56
    • Quote van 11 Sep 2019 om 12:48
      Jammer dat vuckic en selahi zo verkeerd zijn ingeschat, verder valt t me zeker nie tegen
    Met name selahi. Die jongen is echt wel beter dan dat. Vuckic trouwens weinig fysiek, hij is veel sterker!
  • 11 Sep 2019 om 12:48
    Jammer dat vuckic en selahi zo verkeerd zijn ingeschat, verder valt t me zeker nie tegen
  • 11 Sep 2019 om 12:12
    Menig krijgt ook nog wel een lekker kaartje, jammer dat zekhnini geen 4 ster skills heeft.
  • 11 Sep 2019 om 11:47
    • Quote van 11 Sep 2019 om 11:28
      Ben wel benieuwd hoe Twente zich verhoudt tot andere teams als Zwolle, Heerenveen, Willem II, Heracles, maar ook Fortuna en bijvoorbeeld Emmen. Iemand die daar wat over kan zeggen of een link kan geven?
    Bij Emmen is de beste speler Jansen met 71, Pena middenvelder van 70 en verdedigend Bijl 68. Fortuna heeft Diemers van 72 op het middenveld, beste verdediger Dammers 68 en de beste aanvaller slechts 64. Bij dezen de bijbehorende linkjes:
    https://www.futhead.com/20/clubs/fc-emmen/
    https://www.futhead.com/20/clubs/fortuna-sittard/
  • 11 Sep 2019 om 11:28
    Ben wel benieuwd hoe Twente zich verhoudt tot andere teams als Zwolle, Heerenveen, Willem II, Heracles, maar ook Fortuna en bijvoorbeeld Emmen. Iemand die daar wat over kan zeggen of een link kan geven?
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›