Nakamura verslagen: ''Het ergste wat je kan overkomen'' VIDEO: Publiek FC Twente is het stadion al uit tijdens 'ererondje' spelers ''Een signaal geef je op een andere manier af. Dit is amateuristisch'' Verdonk blijft Twente trouw: ''Niet het risico dat ik terug naar Feyenoord moet'' Garcia over wissel: ''Moeilijkste moment voor mij als trainer''

VIDEO | Genieten! Felle training op omschakeling bij FC Twente

( 31 reacties)
VIDEO | Genieten! Felle training op omschakeling bij FC Twente

FC Twente werkt deze week toe naar de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard. Ook woensdagochtend werd er weer fel getraind op het Trainingscentrum in Hengelo.

Duidelijk is te zien dat de omschakeling opnieuw een belangrijk aandachtspunt was bij trainer Gonzalo Garcia. Ook het positiespel in de kleine ruimte kwam aan bod bij de trainingsoefening, zo is te zien op beelden van FC Twente.

Bij FC Twente deed onder meer Giorgi Aburjania weer mee. De middenvelder is teruggekeerd van interlandverplichtingen met Georgië. Ook Wout Brama, Emil Berggreen en de nieuwste aanwinst Queensy Menig deden volop mee met de trainingsoefening.

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

??????‍?????? #fctwente #training ????

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Sep 2019 om 11:52
    • Quote van 11 Sep 2019 om 21:54
      Eens heren... En als busquets the missing link is Qua verdedigende middenvelder dan zal espinosa ook beter renderen... En met beetje geluk voelen ze mekaar uitstekend aan qua Spanjaarden
    Si
  • 12 Sep 2019 om 06:14
    • Quote van 11 Sep 2019 om 17:56
      Espinosa vind ik een slappe speler. Daarnaast vind ik ook dat hij het niveau niet aan kan.
    De speler die het best onze spitsen in stelling kan brengen. Hij kan zeker het niveau aan, alleen moeten zijn rouwmomenten eruit. Dan staat hij beter in positie en hoeft hij minder verdedigende arbeid te leveren.
  • 11 Sep 2019 om 23:53
    • Quote van 11 Sep 2019 om 21:54
      Eens heren... En als busquets the missing link is Qua verdedigende middenvelder dan zal espinosa ook beter renderen... En met beetje geluk voelen ze mekaar uitstekend aan qua Spanjaarden
    Denk toch dat Hölscher de missing link is
  • 11 Sep 2019 om 22:39
    • Quote van 11 Sep 2019 om 21:54
      Eens heren... En als busquets the missing link is Qua verdedigende middenvelder dan zal espinosa ook beter renderen... En met beetje geluk voelen ze mekaar uitstekend aan qua Spanjaarden
    Exactamundo!
  • 11 Sep 2019 om 21:54
    • Quote van 11 Sep 2019 om 19:33
      Helemaal mee eens. Het is geen speler voor het vuile werk en daar hebben we ook andere jongens voor. Deze gast heeft zoveel voetbal in de flikker, zou hem nu ook zeker laten staan.
    Eens heren... En als busquets the missing link is Qua verdedigende middenvelder dan zal espinosa ook beter renderen... En met beetje geluk voelen ze mekaar uitstekend aan qua Spanjaarden
  • 11 Sep 2019 om 21:45
    Onderschat Aitor niet. Heeft soms mindere wedstrijden, maar doet verdedigend veel werk. Daarnaast heb je ook nog harde werker Selahi, dat gaat er een worden.
  • 11 Sep 2019 om 20:01
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:45
      Ondanks paar mindere wedstrijden wat ik ook vind moet je een ras voetballer als Espinosa laten staan. Man als hij weer op gang komt is het een weergaloze speler, met absoluut het meeste techniek en oog voor vervijnde passes, gewoon nog even laten staan.
    Inderdaad! niemand lijkt dat te begrijpen hier.
  • 11 Sep 2019 om 19:48
    • Quote van 11 Sep 2019 om 19:33
      Helemaal mee eens. Het is geen speler voor het vuile werk en daar hebben we ook andere jongens voor. Deze gast heeft zoveel voetbal in de flikker, zou hem nu ook zeker laten staan.
    Juist goed gezien:-))
  • 11 Sep 2019 om 19:33
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:45
      Ondanks paar mindere wedstrijden wat ik ook vind moet je een ras voetballer als Espinosa laten staan. Man als hij weer op gang komt is het een weergaloze speler, met absoluut het meeste techniek en oog voor vervijnde passes, gewoon nog even laten staan.
    Helemaal mee eens. Het is geen speler voor het vuile werk en daar hebben we ook andere jongens voor. Deze gast heeft zoveel voetbal in de flikker, zou hem nu ook zeker laten staan.
  • 11 Sep 2019 om 19:14
    • Quote van 11 Sep 2019 om 17:56
      Espinosa vind ik een slappe speler. Daarnaast vind ik ook dat hij het niveau niet aan kan.
    Nou sorry Tim dan heb jij er geen kijk op, en de mooiste vind ik nog hij kan het niveau niet aan. Ik blijf erbij Espinosa is een van ons meest begaafde spelers, maar elke speler heeft wel eens vorm dip of niet. Of moeten we Hölscher maar weer op zijn plek zetten. Misschien bevalt dat je beter.
  • 11 Sep 2019 om 17:56
    • Quote van 11 Sep 2019 om 16:45
      Ondanks paar mindere wedstrijden wat ik ook vind moet je een ras voetballer als Espinosa laten staan. Man als hij weer op gang komt is het een weergaloze speler, met absoluut het meeste techniek en oog voor vervijnde passes, gewoon nog even laten staan.
    Espinosa vind ik een slappe speler. Daarnaast vind ik ook dat hij het niveau niet aan kan.
  • 11 Sep 2019 om 16:45
    • Quote van 11 Sep 2019 om 14:51
      Het probleem is dat we op het middenveld geen scorende speler hebben. Espinosa geeft wel eens een assist, maar doelpunt maken doet hij zelden. Als berggreen fit genoeg is om te starten zou ik hem toch in de spits zetten. Kan vuckic terug op het middenveld en dan hebben we het probleem op het middenveld ook opgelost. Kan espinosa naar de bank, kan je hem altijd later nog inbrengen.
    Ondanks paar mindere wedstrijden wat ik ook vind moet je een ras voetballer als Espinosa laten staan. Man als hij weer op gang komt is het een weergaloze speler, met absoluut het meeste techniek en oog voor vervijnde passes, gewoon nog even laten staan.
  • 11 Sep 2019 om 16:30
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:59
      Als we vaker op het niveau van tegen Utrecht gaan voetballen dan hoeft er van mij eigenlijk helemaal niet zoveel te veranderen. Je kunt altijd zoeken naar verbeteringen, maar Vuckic in de spits is op dit moment misschien wel je grootste bron van gevaar. Ik zie dan meer in het trainen van Espinosa en Selahi op het vaker voor de goal komen.
    Mee eens Rik.....
  • 11 Sep 2019 om 15:59
    • Quote van 11 Sep 2019 om 15:41
      Ik denk dat Haris dan sneller geblesseerd raakt omdat daar de fysieke en conditionele belasting veel hoger ligt. Het probleem is tevens dat wij niet weten wie beter is als spits....Haris of Berggreen. Misschien kan Berggreen vanaf 10 spelen? Het zou zomaar kunnen....of bij een achterstand de laatste 20 minuten naast Haris in de spits. Vooralsnog zou ik mijn geld inzetten op Haris in de spits.....
    Als we vaker op het niveau van tegen Utrecht gaan voetballen dan hoeft er van mij eigenlijk helemaal niet zoveel te veranderen. Je kunt altijd zoeken naar verbeteringen, maar Vuckic in de spits is op dit moment misschien wel je grootste bron van gevaar. Ik zie dan meer in het trainen van Espinosa en Selahi op het vaker voor de goal komen.
  • 11 Sep 2019 om 15:52
    Rondo met omschakelopdracht dus. Leuk. Het lijkt op het filmpje trouwens dat v.d. Ree deze oefening runt. Het vorige trainingsfilmpje leek mij er typisch een uit de Duitse school, al kan iedereen met een internetverbinding tegenwoordig uitvinden waarom zulke oefeningen gedaan worden en hoe je ze in elkaar zet. Je moet er alleen wel tijd en energie in steken. In ieder geval goed om moderne oefeningen bij ons te zien.
  • 11 Sep 2019 om 15:41
    • Quote van 11 Sep 2019 om 14:51
      Het probleem is dat we op het middenveld geen scorende speler hebben. Espinosa geeft wel eens een assist, maar doelpunt maken doet hij zelden. Als berggreen fit genoeg is om te starten zou ik hem toch in de spits zetten. Kan vuckic terug op het middenveld en dan hebben we het probleem op het middenveld ook opgelost. Kan espinosa naar de bank, kan je hem altijd later nog inbrengen.
    Ik denk dat Haris dan sneller geblesseerd raakt omdat daar de fysieke en conditionele belasting veel hoger ligt. Het probleem is tevens dat wij niet weten wie beter is als spits....Haris of Berggreen. Misschien kan Berggreen vanaf 10 spelen? Het zou zomaar kunnen....of bij een achterstand de laatste 20 minuten naast Haris in de spits. Vooralsnog zou ik mijn geld inzetten op Haris in de spits.....
  • 11 Sep 2019 om 15:07
    • Quote van 11 Sep 2019 om 14:51
      Het probleem is dat we op het middenveld geen scorende speler hebben. Espinosa geeft wel eens een assist, maar doelpunt maken doet hij zelden. Als berggreen fit genoeg is om te starten zou ik hem toch in de spits zetten. Kan vuckic terug op het middenveld en dan hebben we het probleem op het middenveld ook opgelost. Kan espinosa naar de bank, kan je hem altijd later nog inbrengen.
    Zeer goed plan!
  • 11 Sep 2019 om 14:51
    • Quote van 11 Sep 2019 om 14:21
      Ik krijg meer en meer de indruk dat Haris blijft spelen als spits. Hij doet het tot dusverre uitstekend, en ook Gracia heeft al eens aangegeven dat hij in Haris altijd al een spits zag.....
    Het probleem is dat we op het middenveld geen scorende speler hebben. Espinosa geeft wel eens een assist, maar doelpunt maken doet hij zelden. Als berggreen fit genoeg is om te starten zou ik hem toch in de spits zetten. Kan vuckic terug op het middenveld en dan hebben we het probleem op het middenveld ook opgelost. Kan espinosa naar de bank, kan je hem altijd later nog inbrengen.
  • 11 Sep 2019 om 14:51
    • Quote van 11 Sep 2019 om 14:21
      Ik krijg meer en meer de indruk dat Haris blijft spelen als spits. Hij doet het tot dusverre uitstekend, en ook Gracia heeft al eens aangegeven dat hij in Haris altijd al een spits zag.....
    En onze vriend Bergreen dan? Back-up?
  • 11 Sep 2019 om 14:33
    • Quote van 11 Sep 2019 om 13:32
      Jep, het kan zomaar zijn dat we een van de meest talentvolle coaches in Europa hebben. Alhoewel dit team nog zeker een dip gaat krijgen en in 5 á 6 wedstrijden misschien 2 punten pakt. Vooralsnog ben ik zeer tevreden met het team, voetbal en coach.
    Tuurlijk, maar (bijna) elk team gaat een mindere periode krijgen in een seizoen. Moet je alleen geluk hebben dat je dan wel punten sprokkelt.
  • 11 Sep 2019 om 14:21
    • Quote van 11 Sep 2019 om 13:58
      We zitten dik in de middenvelders op dit moment. Kwestie van tijd dat Haris terug zakt en Berggreen onze goaltjesdief wordt. De bezetting lijkt mij redelijk en hopen dat 3g er een team van kan smeden. Het ziet er in ieder geval hoopvol uit.
    Ik krijg meer en meer de indruk dat Haris blijft spelen als spits. Hij doet het tot dusverre uitstekend, en ook Gracia heeft al eens aangegeven dat hij in Haris altijd al een spits zag.....
  • 11 Sep 2019 om 14:00
    • Quote van 11 Sep 2019 om 13:43
      Gewoon 3 punten meenemen verder niet moeilijk doen
    Precies
  • 11 Sep 2019 om 13:59
    • Quote van 11 Sep 2019 om 13:20
      Trainingen zijn echt een wereld van verschil met afgelopen seizoen.
    Dat is zeker waar en veel belovend om te zien!! Dat gepamper van pusic was niet smaakmakend
  • 11 Sep 2019 om 13:58
    We zitten dik in de middenvelders op dit moment. Kwestie van tijd dat Haris terug zakt en Berggreen onze goaltjesdief wordt. De bezetting lijkt mij redelijk en hopen dat 3g er een team van kan smeden. Het ziet er in ieder geval hoopvol uit.
  • 11 Sep 2019 om 13:43
    Gewoon 3 punten meenemen verder niet moeilijk doen
  • 11 Sep 2019 om 13:42
    Dacht trouwens ff dat ik George zag, maar dat was Menig haha!
  • 11 Sep 2019 om 13:42
    De hand van Garcia is zichtbaar, geweldig!
  • 11 Sep 2019 om 13:41
    WOUTJEEEE!!!
  • 11 Sep 2019 om 13:32
    • Quote van 11 Sep 2019 om 13:26
      +1, maar ook het voetbal ziet er vele malen beter uit. Vorig jaar waren we qua voetbal absoluut niet de beste ( alleen qua resultaat) terwijl het voetbal er nu stukken beter uit ziet, op een hoger niveau. GG verdient de complimenten tot nu toe.
    Jep, het kan zomaar zijn dat we een van de meest talentvolle coaches in Europa hebben. Alhoewel dit team nog zeker een dip gaat krijgen en in 5 á 6 wedstrijden misschien 2 punten pakt. Vooralsnog ben ik zeer tevreden met het team, voetbal en coach.
  • 11 Sep 2019 om 13:26
    • Quote van 11 Sep 2019 om 13:20
      Trainingen zijn echt een wereld van verschil met afgelopen seizoen.
    +1, maar ook het voetbal ziet er vele malen beter uit. Vorig jaar waren we qua voetbal absoluut niet de beste ( alleen qua resultaat) terwijl het voetbal er nu stukken beter uit ziet, op een hoger niveau. GG verdient de complimenten tot nu toe.
  • 11 Sep 2019 om 13:20
    Trainingen zijn echt een wereld van verschil met afgelopen seizoen.
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›