LIVE Twentse Derby | FC Twente ten onder tegen Heracles

( 205 reacties)
LIVE Twentse Derby | FC Twente ten onder tegen Heracles

FC Twente speelt vanavond de derby tegen Heracles Almelo. Het treffen in De Grolsch Veste begint om 20.00 uur.

Bij FC Twente heeft Rafik Zekhnini een basisplaats. De rappe vleugelaanvaller, die gehuurd van Fiorentina, start als linksbuiten. Zekhnini vervangt de geschorste Keito Nakamura. Verder wijzigt trainer Gonzalo Garcia zijn opstelling niet. Wel behoren Queensy Menig en Wout Brama voor het eerst tot de wedstrijdselectie.

Heracles Almelo treedt met dezelfde elf namen aan die afgelopen weekend wonnen van Willem II (4-1). Mats Knoester en Lennart Czyborra waren wel twijfelgevallen voor de derby, maar staan aan de aftrap in De Grolsch Veste.

1-0 Aitor, 5'

1-Dessers 41'

1-Mauro Junior 47'

1-Mauro Junior 80'

2-3 Berggreen 90'

Opstelling FC Twente: Drommel; Pleguezuelo, Bijen, Schenk, Verdonk; Busquets, Selahi, Espinosa; Aitor, Vuckic en Zekhnini.

Wissels: Brondeel, De Lange, Brama, Latibeaudiere, Aburjania, Roemeratoe, Menig en Berggreen.

Opstelling Heracles Almelo: Blaswich; Breukers, Pröpper, Knoester, Czyborra; Merkel, Kiomourtzoglou, Mauro Júnior; Van der Water, Dessers en Konings.

Wissels: Brouwer, Bucker, Van den Buijs, Cijntje, Bijleveld, Bakboord, Dos Santos, Leemhuis en Hardeveld.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Sep 2019 om 18:28
    Je kon duidelijk zien dat Jan Smit ook in het scheidsrechters korps het stokje in handen heeft misschien wel een goede zet van hem om bij de KNVB te gaan
  • 21 Sep 2019 om 08:40
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:28
      Menig heeft vaak laten zien best wel over techniek te beschikken. En de snelheid die de jongen heeft kun je gebruiken om meer diepgang te creëren achter de verdediging van de tegenstander. Vond de hele 2e helft Twente te statisch ... Dan moet je snelheid en bewegelijkheid brengen.
    Dat laatste zeker waar. Ken menig niet heel goed, dacht vooral snelheid dus vandaar.
  • 21 Sep 2019 om 08:39
    • Quote van 21 Sep 2019 om 07:35
      Met behulp van beslissingen scheids en VAR. Busqets had de bal uit moeten koppen. Bij Blessure Selahi
    die 2-1 had afgekeurd moeten worden en die gast had rood moeten hebben.
  • 21 Sep 2019 om 07:35
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:40
      Wat is er smerig aan verdedigen?
      Twente heeft betere spelers die zouden daar een oplossing voor moeten vinden.
      Heracles heeft binnen het vermogen van het team optimaal gepresteerd.
    Met behulp van beslissingen scheids en VAR. Busqets had de bal uit moeten koppen. Bij Blessure Selahi
  • 20 Sep 2019 om 23:40
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:32
      Smerige counterteam dat Heracles
    Wat is er smerig aan verdedigen?
    Twente heeft betere spelers die zouden daar een oplossing voor moeten vinden.
    Heracles heeft binnen het vermogen van het team optimaal gepresteerd.
  • 20 Sep 2019 om 23:40
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:32
      Smerige counterteam dat Heracles
    Wat is er smerig aan verdedigen?
    Twente heeft betere spelers die zouden daar een oplossing voor moeten vinden.
    Heracles heeft binnen het vermogen van het team optimaal gepresteerd.
  • 20 Sep 2019 om 23:14
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:26
      Probleem is dat die menig volgens mij hetzelfde is als zekhnini, snel maar verder heb je er weinig aan. Espinosa heeft veel balverlies en had je er evt af kunnen halen idd.
    Man of the match espinosa als je dat niet ziet zul je het nooit meer zien sorry
  • 20 Sep 2019 om 23:12
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:34
      Dat vind ik ook!
    Ben het helemaal met je eens deze hebben we door toedoen scheidsrechter en var verloren alles van Twente floot ie af alles van Heracles mocht door ongelofelijk volgen mij was de twee van Heracles ook een handsbal vooraf maar daarnaar de var geen 4 minuten voor nodig konden ze niet zien jammer kunnen ook iets mis hebben hè pffff
  • 20 Sep 2019 om 23:08
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:27
      Weet je wat het erge is? Mij maakt het al helemaal niet meer uit dat je met 10 man staat te verdedigen, het voetbal is toch allang verneukt. Dus als je het op die manier dicht houdt doe je het wmb prima. De VAR verneukt het alleen nog harder en ik ben het spelplezier volledig kwijt
    Ook al, ik ook een beetje!! Wat is dat een zinloos gezeur zeg en heel vertragend
  • 20 Sep 2019 om 22:34
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:17
      Prima wedstrijd??? LAFBEKKEN voetbal.

      Deze wedstrijd gaf me het gevoel van 2 jaar geleden dat we als team sterker waren dan de tegenstander maar dat we door de scheids steeds genaaid werden.
    Dat vind ik ook!
  • 20 Sep 2019 om 22:32
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:16
      Nee precies, het is allemaal te veel van het technische hij had 4 4 2 moeten gaan spelen met 2 echte brekers op het veld aburjania selahai, ook een zeer zwakke wissel selahai had ik laten staan en Espinoza eraf, en nu kan je zien dat je aan zeknini niks hebt als die geen ruimte heeft, ik had ook die nieuwe vleugelspeler erin gegooid
    Espinosa eraf? Ben je wel goed wijs? Niet voor niets man of the match!
  • 20 Sep 2019 om 22:28
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:14
      Hij had daarvoor ook al een aanvaller ingebracht voor een verdediger, verder is menig volgens mij meer iemand voor de counter.
    Menig heeft vaak laten zien best wel over techniek te beschikken. En de snelheid die de jongen heeft kun je gebruiken om meer diepgang te creëren achter de verdediging van de tegenstander. Vond de hele 2e helft Twente te statisch ... Dan moet je snelheid en bewegelijkheid brengen.
  • 20 Sep 2019 om 22:28
    Als Twente voortaan 70 minuten kan spelen zoals de eerste helft, kunnen we een mooi seizoen verwachten. Ik ben hoopvol. In Almelo wordt het 2-4
  • 20 Sep 2019 om 22:27
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:17
      Prima wedstrijd??? LAFBEKKEN voetbal.

      Deze wedstrijd gaf me het gevoel van 2 jaar geleden dat we als team sterker waren dan de tegenstander maar dat we door de scheids steeds genaaid werden.
    Weet je wat het erge is? Mij maakt het al helemaal niet meer uit dat je met 10 man staat te verdedigen, het voetbal is toch allang verneukt. Dus als je het op die manier dicht houdt doe je het wmb prima. De VAR verneukt het alleen nog harder en ik ben het spelplezier volledig kwijt
  • 20 Sep 2019 om 22:26
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:16
      Nee precies, het is allemaal te veel van het technische hij had 4 4 2 moeten gaan spelen met 2 echte brekers op het veld aburjania selahai, ook een zeer zwakke wissel selahai had ik laten staan en Espinoza eraf, en nu kan je zien dat je aan zeknini niks hebt als die geen ruimte heeft, ik had ook die nieuwe vleugelspeler erin gegooid
    Probleem is dat die menig volgens mij hetzelfde is als zekhnini, snel maar verder heb je er weinig aan. Espinosa heeft veel balverlies en had je er evt af kunnen halen idd.
  • 20 Sep 2019 om 22:24
    Dankjewel oale wief, hoal em stief!
  • 20 Sep 2019 om 22:22
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:21
      Wat ben jij schijnheilig. Je zegt zelf dat ik supporter moet worden van een andere club. Jij mag van mij kritiekloos zijn hoor. Als ik het slecht vind benoem ik dat en als ik het goed vind ook. Het kan mij niets schelen wat jij daar van vindt.
    Fijn voor je!
  • 20 Sep 2019 om 22:21
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:16
      Goed lezen vriend, dat zeg ik niet....
    Wat ben jij schijnheilig. Je zegt zelf dat ik supporter moet worden van een andere club. Jij mag van mij kritiekloos zijn hoor. Als ik het slecht vind benoem ik dat en als ik het goed vind ook. Het kan mij niets schelen wat jij daar van vindt.
  • 20 Sep 2019 om 22:17
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:05
      Heracles speelde ook een prima wedstrijd, al is de invloed van de VAR te groot geweest. Voor mij is het spel nu gewoon niet meer leuk. Ik ga maar weer KKD kijken, daar is tenminste geen VAR
    Prima wedstrijd??? LAFBEKKEN voetbal.

    Deze wedstrijd gaf me het gevoel van 2 jaar geleden dat we als team sterker waren dan de tegenstander maar dat we door de scheids steeds genaaid werden.
  • 20 Sep 2019 om 22:16
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:10
      Oe iemand met commentaar. Snel zeggen dat het geen echte supporter is!
    Goed lezen vriend, dat zeg ik niet....
  • 20 Sep 2019 om 22:16
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:11
      Ja dat kon ik ook niet begrijpen, bergreen werd idd veels te weinig gezocht. Probleem is, wie heb je achter nakamura en aitor? Je hebt geen alternatief, achter verdonk evenmin.
    Nee precies, het is allemaal te veel van het technische hij had 4 4 2 moeten gaan spelen met 2 echte brekers op het veld aburjania selahai, ook een zeer zwakke wissel selahai had ik laten staan en Espinoza eraf, en nu kan je zien dat je aan zeknini niks hebt als die geen ruimte heeft, ik had ook die nieuwe vleugelspeler erin gegooid
  • 20 Sep 2019 om 22:14
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:09
      Als je al achter staat breng je geen middenvelder in een derby... Dan breng je queensy menig. Dat de selectie krap is, is ergens waar. Krap in echte kwaliteit.
    Hij had daarvoor ook al een aanvaller ingebracht voor een verdediger, verder is menig volgens mij meer iemand voor de counter.
  • 20 Sep 2019 om 22:13
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:05
      Heracles speelde ook een prima wedstrijd, al is de invloed van de VAR te groot geweest. Voor mij is het spel nu gewoon niet meer leuk. Ik ga maar weer KKD kijken, daar is tenminste geen VAR
    Helemaal eens. De lol is er zo wel af, al had je ook discussie gehad als er geen var was geweest bij deze situaties. Dit duurt iig te lang.
  • 20 Sep 2019 om 22:12
    Die Espinoza was man vd wedstrijd? Heb even de goals terug gekeken, die staat 2 keer te slapen en laat mouro 2 keer weglopen
  • 20 Sep 2019 om 22:11
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:04
      Moet ie wel ballen krijgen 0,0 ballen gehad ja op het laatst toen viel er direct een goal. En maar volharden in dat domme rondspelen, tikkie breed tikkie terug. Verdonk heel zwak en zekhnini ook nooit meer opstellen en daar had ik juist nog wel een goed gevoel bij maar die is vandaag zwaar door de mand gevallen
    Ja dat kon ik ook niet begrijpen, bergreen werd idd veels te weinig gezocht. Probleem is, wie heb je achter nakamura en aitor? Je hebt geen alternatief, achter verdonk evenmin.
  • 20 Sep 2019 om 22:10
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:56
      Wordt supporter van een andere club ....
    Oe iemand met commentaar. Snel zeggen dat het geen echte supporter is!
  • 20 Sep 2019 om 22:09
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:01
      Bergreen bracht hij vrij optijd en dat in de plaats van een middenvelder. Pusic had 5 minuten voor tijd nog een extra middenvelder gebracht ipv een aanvaller bij 1-2. Ik vond het getuigen van lef, geen slechte wissel. Selectie blijft krap.
    Als je al achter staat breng je geen middenvelder in een derby... Dan breng je queensy menig. Dat de selectie krap is, is ergens waar. Krap in echte kwaliteit.
  • 20 Sep 2019 om 22:05
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:01
      Bergreen bracht hij vrij optijd en dat in de plaats van een middenvelder. Pusic had 5 minuten voor tijd nog een extra middenvelder gebracht ipv een aanvaller bij 1-2. Ik vond het getuigen van lef, geen slechte wissel. Selectie blijft krap.
    Heracles speelde ook een prima wedstrijd, al is de invloed van de VAR te groot geweest. Voor mij is het spel nu gewoon niet meer leuk. Ik ga maar weer KKD kijken, daar is tenminste geen VAR
  • 20 Sep 2019 om 22:05
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:56
      Wordt supporter van een andere club ....
    Jongen hij mag toch zeggen wat hij vind? 2e helft was het echt helemaal niks, geen kans gehad helemaal niks. Net voor die 1-3 had dessers er ook al 1 moeten maken. Arbitrage twijfelachtig maar twente zelf zwak.
  • 20 Sep 2019 om 22:04
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:01
      Bergreen bracht hij vrij optijd en dat in de plaats van een middenvelder. Pusic had 5 minuten voor tijd nog een extra middenvelder gebracht ipv een aanvaller bij 1-2. Ik vond het getuigen van lef, geen slechte wissel. Selectie blijft krap.
    Moet ie wel ballen krijgen 0,0 ballen gehad ja op het laatst toen viel er direct een goal. En maar volharden in dat domme rondspelen, tikkie breed tikkie terug. Verdonk heel zwak en zekhnini ook nooit meer opstellen en daar had ik juist nog wel een goed gevoel bij maar die is vandaag zwaar door de mand gevallen
  • 20 Sep 2019 om 22:03
    Nou Ted noteer de naam voor na dit seizoen. Mauro Junior contract tot juni 2020. Ophalen uit Eindhoven en nog een dikke vinger richting Almelo!
  • 20 Sep 2019 om 22:02
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:59
      Jij hebt blijkbaar een andere wedstrijd gezien.
    Nee hoor, met jouw negatieve reacties pas je beter bij Ajax!!
  • 20 Sep 2019 om 22:01
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:58
      Schandalige 2e helft... Schandalige arbitrage... Schandalige wissels... Schandalige wedstrijd... Wat een slappe hap
    Bergreen bracht hij vrij optijd en dat in de plaats van een middenvelder. Pusic had 5 minuten voor tijd nog een extra middenvelder gebracht ipv een aanvaller bij 1-2. Ik vond het getuigen van lef, geen slechte wissel. Selectie blijft krap.
  • 20 Sep 2019 om 21:59
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:56
      Wordt supporter van een andere club ....
    Jij hebt blijkbaar een andere wedstrijd gezien.
  • 20 Sep 2019 om 21:58
    Terecht verloren, wat een wanprestatie! Geen kans gecreëerd in de 2de helft. Zekhnini nooit meer opstellen, verdonk heeeeel erg zwak. En we kunnen wel klagen over de scheids die echt wel zijn stempel heeft gedrukt. Maar na die 1 0 lieten ze het een beetje vieren, ipv ze bij de strot te grijpen. En maar volharden in dat domme rondspelen geen bal lang op berggreen en vukcic. Je ziet in de 60 min al dat het niet loopt en maar niet wisselen en maar wachten.
  • 20 Sep 2019 om 21:58
    Was het hands op het eind? Ik twijfelde kon t niet goed zien eigenlijk.
  • 20 Sep 2019 om 21:58
    als je die 2-0 afkeurt moet je daar toch minimaal 1 penalty geven. En gelijk affluiten ook. De manier waarop zorgt voor flinke teleurstelling, veel twijfelachtige beslissingen en zelf vrijwel geen kans gehad 2e helft. Bergreen wel echt een verademing, te weinig gezocht helaas. Twente toch beter als ze het spel niet hoeven te maken, dus wie weet uit bij feyenoord. Echter heb je de scheids daar ook altijd tegen.
  • 20 Sep 2019 om 21:58
    Schandalige 2e helft... Schandalige arbitrage... Schandalige wissels... Schandalige wedstrijd... Wat een slappe hap
  • 20 Sep 2019 om 21:56
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:55
      Daarom is het nog wel een wanprestatie. Eerste helft veel balverlies en tweede helft waardeloos. Kan gebeuren, maar blijft slecht.
    Wordt supporter van een andere club ....
  • 20 Sep 2019 om 21:55
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:53
      100% hands
    Ben ik ff blij dat ik de stream heb uitgezet om m'n eigen gezondheid niet in gevaar te brengen...
  • 20 Sep 2019 om 21:55
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:52
      Collectieve wanprestatie??? Gewoon een jong team dat wisselend gaat presteren.....
    Daarom is het nog wel een wanprestatie. Eerste helft veel balverlies en tweede helft waardeloos. Kan gebeuren, maar blijft slecht.
  • 20 Sep 2019 om 21:55
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:50
      Collectieve wanprestatie!!!
    Pipo
  • 20 Sep 2019 om 21:54
    Gore paardenbek achter de knvb vieze paupers gore knvb
  • 20 Sep 2019 om 21:54
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:46
      Var dit var dat, laten we eerst naar ons zelf kijken. 2de helft geen kans gecrieerd... eerst naar ons zelf kijken verdomme.
    Tsja jammer je verliest, ook al is het tegen die paupers. Boeien. Maar mij is nu 1 ding duidelijk, ik ben tegen de VAR. Vond het eerst een mooi middel, maar de nadelen zijn toch echt groter dan de voordelen
  • 20 Sep 2019 om 21:53
    Is toch weer hands
  • 20 Sep 2019 om 21:53
    100% hands
  • 20 Sep 2019 om 21:52
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:50
      Collectieve wanprestatie!!!
    Collectieve wanprestatie??? Gewoon een jong team dat wisselend gaat presteren.....
  • 20 Sep 2019 om 21:50
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:38
      Schenk staat staat erbij en keek erna
    Collectieve wanprestatie!!!
  • 20 Sep 2019 om 21:50
    Alsof die 3-3 gaat vallen....
  • 20 Sep 2019 om 21:49
    Nou maak die 3-3 dan ook nog maar
  • 20 Sep 2019 om 21:48
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:46
      Var dit var dat, laten we eerst naar ons zelf kijken. 2de helft geen kans gecrieerd... eerst naar ons zelf kijken verdomme.
    Eens
  • 20 Sep 2019 om 21:48
    Schenk op staande voet ontslaan, wat een waardeloze speler is dat ongelooflijk
  • 20 Sep 2019 om 21:46
    Var dit var dat, laten we eerst naar ons zelf kijken. 2de helft geen kans gecrieerd... eerst naar ons zelf kijken verdomme.
  • 20 Sep 2019 om 21:44
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:43
      Onzin die kut var heeft de wedstrijd in de eerste helft al beslist
    Hallo hallo, beetje realistisch he
  • 20 Sep 2019 om 21:43
    Voetjes staan weer op de grond, voorlopig geen championsleage
  • 20 Sep 2019 om 21:43
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:42
      Ik zei het al, te veel optimisme
    Onzin die kut var heeft de wedstrijd in de eerste helft al beslist
  • 20 Sep 2019 om 21:42
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:40
      Twente ook...
    Dit was niet gebeurd zonder de VAR...
  • 20 Sep 2019 om 21:42
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:39
      kkr op met die var, die heeft het voor ons verneukt vandaag
    Volgens mij heb je dat zelf gedaan. Je geeft de doelpunten zo makelijk weg
  • 20 Sep 2019 om 21:42
    • Quote van 20 Sep 2019 om 19:40
      0-2
    Ik zei het al, te veel optimisme
  • 20 Sep 2019 om 21:42
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:21
      Hij had inderdaad zn arm meer langs zn lichaam moeten houden
    Ook deze wedstrijd bepaald de VAR de uitslag!!
  • 20 Sep 2019 om 21:42
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:21
      Hij had inderdaad zn arm meer langs zn lichaam moeten houden
    Ook deze wedstrijd bepaald de VAR de uitslag!!
  • 20 Sep 2019 om 21:42
    Helemaal klaar mee bijen schenk gaat nergens over
  • 20 Sep 2019 om 21:41
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:41
      Zo iedereen weer met beide beentjes op de grond... wat een slechte 2de helft zeg
    Drommel ook weer terug op aarde!
  • 20 Sep 2019 om 21:41
    Jonge jonge jonge wat zijn die 2 n mietjes zeg, zit er is gewoon vol op man
  • 20 Sep 2019 om 21:41
    Eapinosa had gewisseld moeten worden
  • 20 Sep 2019 om 21:41
    Zo iedereen weer met beide beentjes op de grond... wat een slechte 2de helft zeg
  • 20 Sep 2019 om 21:40
    Wat zwak voetballen zeg niet normaal meer, en maar volharden in dat domme rondspelen. Gvd een spits van 2 en 1 van 3 meter in het veld gooi die ballen lang
  • 20 Sep 2019 om 21:40
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:39
      De arbitrage heeft iniedergeval zn stempel weer goed op de wedstrijd weten te drukken
    Twente ook...
  • 20 Sep 2019 om 21:40
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:39
      Oriol bakt er helemaal niets van vandaag.
    Zijn er wel mee...drama beter erin als helemaal fit is en nodig nu te laat.
  • 20 Sep 2019 om 21:40
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:38
      Slecht gedekt zeg, peet en schenk stonden te slapen
    Doen ze geregeld!!
  • 20 Sep 2019 om 21:39
    De arbitrage heeft iniedergeval zn stempel weer goed op de wedstrijd weten te drukken
  • 20 Sep 2019 om 21:39
    Volgende week feyenoord word ook nederlaag en je staat weer middenmoot
  • 20 Sep 2019 om 21:39
    Ongelooflijk zeg, klote man
  • 20 Sep 2019 om 21:39
    kkr op met die var, die heeft het voor ons verneukt vandaag
  • 20 Sep 2019 om 21:39
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:37
      Waarom tikkie terug erin....
    Oriol bakt er helemaal niets van vandaag.
  • 20 Sep 2019 om 21:38
    Slecht gedekt zeg, peet en schenk stonden te slapen
  • 20 Sep 2019 om 21:38
    Schenk staat staat erbij en keek erna
  • 20 Sep 2019 om 21:38
    op basis van 2e helft terecht. Blijkt maar weer dat je niet te vroeg moet juichen, 4-0 enz wat ik gelezen heb. Och och och.
  • 20 Sep 2019 om 21:38
    Ket Wiezel krijgt gelijk, potverdomme.
  • 20 Sep 2019 om 21:38
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:37
      gefeliciteerd heracles...
    Nee
  • 20 Sep 2019 om 21:38
    Mooi verdedigd....sikkels
  • 20 Sep 2019 om 21:37
    gefeliciteerd heracles...
  • 20 Sep 2019 om 21:37
    Nou dat was m
  • 20 Sep 2019 om 21:37
    Over en uit..
  • 20 Sep 2019 om 21:37
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:36
      Oriol eruit, Brama erin.
    Waarom tikkie terug erin....
  • 20 Sep 2019 om 21:37
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:36
      Oriol eruit, Brama erin.
    Ja laten we defensief wisselen laatste 10 min....
  • 20 Sep 2019 om 21:36
    Oriol eruit, Brama erin.
  • 20 Sep 2019 om 21:35
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:34
      Dit gaat m niet meer worden
    Weer met beide voetjes op de grond en uitgerekend tegen calimero..
  • 20 Sep 2019 om 21:34
    Dit gaat m niet meer worden
  • 20 Sep 2019 om 21:32
    Smerige counterteam dat Heracles
  • 20 Sep 2019 om 21:25
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:22
      je ziet nu al dat twente niet meer gaat scoren. Af en toe leuk tikken maar geen kans gehad nog.
    Idd gaat steeds minder, hopen op gelijkspel meer zit er niet in vandaag
  • 20 Sep 2019 om 21:23
    Menig erin voor vuckic
  • 20 Sep 2019 om 21:22
    je ziet nu al dat twente niet meer gaat scoren. Af en toe leuk tikken maar geen kans gehad nog.
  • 20 Sep 2019 om 21:21
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:17
      Dan is die bal tegen de elleboog van breukers toch ook een penal?!
    Hij had inderdaad zn arm meer langs zn lichaam moeten houden
  • 20 Sep 2019 om 21:21
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:17
      Dan is die bal tegen de elleboog van breukers toch ook een penal?!
    Vind ik ook. Anders was het een doelpunt voor ons.
  • 20 Sep 2019 om 21:21
    Ik voel me bestolen tot nu toe
  • 20 Sep 2019 om 21:21
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:19
      Bullshit geven ze nooit meer weg.
    Beetje gas terug is wel begrijpelijk. Daarna weer jagen en gaan! Deze wedstrijd is nog niet gespeeld.
  • 20 Sep 2019 om 21:20
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:17
      Dan is die bal tegen de elleboog van breukers toch ook een penal?!
    Dacht ik ook idd
  • 20 Sep 2019 om 21:19
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:17
      Wedstrijd is nog niet over. Kop d’r veur!
    Bullshit geven ze nooit meer weg.
  • 20 Sep 2019 om 21:17
    Wedstrijd is nog niet over. Kop d’r veur!
  • 20 Sep 2019 om 21:17
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:07
      Wat jij vindt doet er niet toe. Het gaat erom wat de spelregels zijn.
    Dan is die bal tegen de elleboog van breukers toch ook een penal?!
  • 20 Sep 2019 om 21:07
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:01
      Nou dat vindt ik dus wel want als hij die bal niet raakt neemt espinoza de bal op de borst aan waarna hij kan scoren nu verandert de richting door een speler van heracles wat moet hij daar aan doen dan ze arm eraf laten vallen
    Wat jij vindt doet er niet toe. Het gaat erom wat de spelregels zijn.
  • 20 Sep 2019 om 21:05
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:02
      Hier krijgt de var nog wel wat over te horen op vi... Kansloze zooi in zeist.
    Zit nu vi te kijken, hoef die corrupte klotebende niet te zien. Johan moet wel ff zn bruine snorrandje weghalen
  • 20 Sep 2019 om 21:03
    Kjeals rustig,nou 45 min
  • 20 Sep 2019 om 21:03
    Als het Ajax was had de VAR al lang ingegrepen om de 1-2 af te keuren....twee wedstrijden op rij worden we kei hard genaaid...Het zou niet 1-2 moeten zijn maar 1-1 en Heracles had met 10 man moeten spelen
  • 20 Sep 2019 om 21:02
    Hier krijgt de var nog wel wat over te horen op vi... Kansloze zooi in zeist.
  • 20 Sep 2019 om 21:02
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:54
      Dacht ik ook al, kun je best de 1-2 voor afkeuren en die gast rood geven. Verder staat verdonk bij die 1-1 te slapen.
    Je hebt gelijk Bij ajax -Heerenveen werd de 2de goal van heerenveen ook afgekeurd na die overtreding op veldman We worden te kort gedaan
  • 20 Sep 2019 om 21:01
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:58
      Hoop dat iemand gifgas in dat varkamertje gooit
    Blaas het liever helemaal op, dit is te bizar voor woorden. Laat ze maar eens werken aan real-life animaties die alles op het veld tracken en dan zo'n systeem invoeren, het is gewoon belachelijk nu
  • 20 Sep 2019 om 21:01
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:52
      Dat maakt dus niet uit.
    Nou dat vindt ik dus wel want als hij die bal niet raakt neemt espinoza de bal op de borst aan waarna hij kan scoren nu verandert de richting door een speler van heracles wat moet hij daar aan doen dan ze arm eraf laten vallen
  • 20 Sep 2019 om 20:59
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:54
      Niet te geloven, diep rood die overtreding op selahi, heracles haalt daar vervolgens voordeel uit en er valt een goal uit, maar DAN ff de var checken ho maar.. Of dat breukers met de arm richting bal ging doet er blijkbaar ook niet toe, zeist heeft duidelijk een nieuw regime
    Bah ik zit er gewoon aan te denken om te stoppen met voetbal kijken soms, het is nu wel duidelijk wie de grootste eikels zijn, het zijn niet de spelers maar de scheidsrechters en hun vriendjes
  • 20 Sep 2019 om 20:58
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:53
      Ben hier zo kwaad over, deze week werd Liverpool al genaaid en nu gebeurt hetzelfde bij ons! Die hele VAR mag van mij direct weer worden afgeschaft, ik zie er verre van het nut van in.
    Agree blijft discussie dan maar zonder VAR
  • 20 Sep 2019 om 20:58
    Hoop dat iemand gifgas in dat varkamertje gooit
  • 20 Sep 2019 om 20:57
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:54
      Niet te geloven, diep rood die overtreding op selahi, heracles haalt daar vervolgens voordeel uit en er valt een goal uit, maar DAN ff de var checken ho maar.. Of dat breukers met de arm richting bal ging doet er blijkbaar ook niet toe, zeist heeft duidelijk een nieuw regime
    Drommel had de bal uit kunnen schieten. Heeft hij niet gedaan. Dus er ontstaat een nieuwe situatie. Terechte doelpunt. Twente is tevee bezig met - gaan ze de bal nog uit het veld spelen??.. moeten ze niet doen.
  • 20 Sep 2019 om 20:54
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:49
      Was dit geen bewuste overtreding op de enkel?? Kon niet goed zien of hij bewust keek naar de voet..
    Dacht ik ook al, kun je best de 1-2 voor afkeuren en die gast rood geven. Verder staat verdonk bij die 1-1 te slapen.
  • 20 Sep 2019 om 20:54
    Niet te geloven, diep rood die overtreding op selahi, heracles haalt daar vervolgens voordeel uit en er valt een goal uit, maar DAN ff de var checken ho maar.. Of dat breukers met de arm richting bal ging doet er blijkbaar ook niet toe, zeist heeft duidelijk een nieuw regime
  • 20 Sep 2019 om 20:54
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:52
      Was sws donker rood vieze overtreding
    Waarom word dat beeld maar 1 keer herhaald en niet even gechecked door die VARkens
  • 20 Sep 2019 om 20:53
    Ben hier zo kwaad over, deze week werd Liverpool al genaaid en nu gebeurt hetzelfde bij ons! Die hele VAR mag van mij direct weer worden afgeschaft, ik zie er verre van het nut van in.
  • 20 Sep 2019 om 20:53
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:49
      Was dit geen bewuste overtreding op de enkel?? Kon niet goed zien of hij bewust keek naar de voet..
    Ja hij keek naar beneden en zocht het been van Selahi!
  • 20 Sep 2019 om 20:52
    Was sws donker rood vieze overtreding
  • 20 Sep 2019 om 20:52
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:49
      Ja en wie schopt die bal erop dan van heracles toch
    Dat maakt dus niet uit.
  • 20 Sep 2019 om 20:51
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:50
      Met die paardebek ergens achter de schermen
    Is toch niet te geloven ofwel, en maar schoppen dat heracles
  • 20 Sep 2019 om 20:51
    Fck die corrupte bende daar in zeist zit lekker vi te kijken. Johan moet ff dat bruine randje van zn snor scheren
  • 20 Sep 2019 om 20:51
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:50
      Weg met die VAR!! Dit slaat echt nergens meer op!!
    Idd, ongelooflijk
  • 20 Sep 2019 om 20:51
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:49
      Was dit geen bewuste overtreding op de enkel?? Kon niet goed zien of hij bewust keek naar de voet..
    Had var ook wel mogen in grijpen.
  • 20 Sep 2019 om 20:51
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:50
      Dat is probleem niet, hadden er al lang 2 extra in moeten schieten!
    Idd en maar afwachten
  • 20 Sep 2019 om 20:50
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:49
      Vieze smerig kk var ongelofelijk, genaaid waar je bij staat 2 keer over eerst een goal afkeuren en daarna geen penalty geven
    Met die paardebek ergens achter de schermen
  • 20 Sep 2019 om 20:50
    En die Espinoza staat me een potje te slapen bij die goal van mouro
  • 20 Sep 2019 om 20:50
    Weg met die VAR!! Dit slaat echt nergens meer op!!
  • 20 Sep 2019 om 20:50
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:49
      Wat dom voetbal....je weet dat ze counteren...
    Dat is probleem niet, hadden er al lang 2 extra in moeten schieten!
  • 20 Sep 2019 om 20:49
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:35
      Espinosa eerst dus dat maakt niet meer uit.
    Ja en wie schopt die bal erop dan van heracles toch
  • 20 Sep 2019 om 20:49
    Mijn voorspelling was 3-2 en hopelijk komt dat uit!!!
  • 20 Sep 2019 om 20:49
    Wat dom voetbal....je weet dat ze counteren...
  • 20 Sep 2019 om 20:49
    Tyfus var en wat een klootzakken die calimero’s
  • 20 Sep 2019 om 20:49
    Vieze smerig kk var ongelofelijk, genaaid waar je bij staat 2 keer over eerst een goal afkeuren en daarna geen penalty geven
  • 20 Sep 2019 om 20:49
    Eerlijk is eerlijk mooie goal van Mauro Junior.
  • 20 Sep 2019 om 20:49
    Was dit geen bewuste overtreding op de enkel?? Kon niet goed zien of hij bewust keek naar de voet..
  • 20 Sep 2019 om 20:49
    Overtreding op Selahi donker rood staat bewust op 't been.. Hoe kan die var dat niet zien!!!!?
  • 20 Sep 2019 om 20:47
    Ontiegelijke klootzakken.
  • 20 Sep 2019 om 20:47
    Die moet ook afgekeurd worden!
  • 20 Sep 2019 om 20:47
    Ff rustig blijven hier, grrrr
  • 20 Sep 2019 om 20:47
    VAR gaat natuurlijk niet ingrijpen en dit doelpunt afkeuren
  • 20 Sep 2019 om 20:47
    Tering
  • 20 Sep 2019 om 20:46
    Dit zou nou verboden moeten worden
  • 20 Sep 2019 om 20:46
    .....
  • 20 Sep 2019 om 20:46
    Vooral nu niet gek worden. Rust halen. Na rust weer gas geven. Heb er nog vertrouwen in!!
  • 20 Sep 2019 om 20:46
    Selahi speelt weer sterk jongens. Die jongen kent duelkracht is. De goal van Heracles was een inschattingsfout van onze linksback Verdonk.
  • 20 Sep 2019 om 20:43
    Geen nood, we gaan echt nog scoren vandaag.
  • 20 Sep 2019 om 20:41
    Eerste kans
  • 20 Sep 2019 om 20:40
    godverdomme
  • 20 Sep 2019 om 20:40
    Ongeloooflijk dit. Letterlijk uit de lucht
  • 20 Sep 2019 om 20:38
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:37
      Opverdomme man, die corners mogen er wel eens in maar hands van Espinosa is toch net zo onbedoeld als andersom? Echt weer lekker met 2 maten fluiten
    Aanvallend hands is altijd een overtreding. Verdedigend hands alleen als het opzettelijk is.
  • 20 Sep 2019 om 20:38
    Heracles onder druk, komt er niet uit. Gaat frustratie komen. Ff tikkie-takkie voetbal en die gasten maaien er een van Twente neer.
  • 20 Sep 2019 om 20:37
    Opverdomme man, die corners mogen er wel eens in maar hands van Espinosa is toch net zo onbedoeld als andersom? Echt weer lekker met 2 maten fluiten
  • 20 Sep 2019 om 20:37
    Man man man wat mooi voetbal
  • 20 Sep 2019 om 20:35
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:33
      Die van de tegenstander krijgt m ook op de arm
    Ja maar espinosa eerst
  • 20 Sep 2019 om 20:35
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:33
      Die van de tegenstander krijgt m ook op de arm
    Espinosa eerst dus dat maakt niet meer uit.
  • 20 Sep 2019 om 20:33
    Die van de tegenstander krijgt m ook op de arm
  • 20 Sep 2019 om 20:32
    Terecht afgekeurd: helaas.
  • 20 Sep 2019 om 20:31
    aanvallend hands is altijd hands helaas...
  • 20 Sep 2019 om 20:30
    godsamme hands
  • 20 Sep 2019 om 20:30
    Gaat niet door
  • 20 Sep 2019 om 20:30
    Shit hands
  • 20 Sep 2019 om 20:29
    Jahaaaaaaaa mooi man!!!
  • 20 Sep 2019 om 20:29
    Hahahhahahaa
  • 20 Sep 2019 om 20:29
    Hahah lekkaaa
  • 20 Sep 2019 om 20:29
    Wat jagen! En dan scoren!
  • 20 Sep 2019 om 20:28
    Heuy
  • 20 Sep 2019 om 20:28
    2-0!!!!
  • 20 Sep 2019 om 20:28
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • 20 Sep 2019 om 20:26
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:25
      Heracles zorgt dat Twente niet aan het voetballen komt
    Ik dacht net andersom ;-)
  • 20 Sep 2019 om 20:25
    Pooooh, wat tikkn hey
  • 20 Sep 2019 om 20:25
    Heracles zorgt dat Twente niet aan het voetballen komt
  • 20 Sep 2019 om 20:24
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:24
      Busquets speelt vandaag iets minder goed.
    Zeg maar matig, te veel slordigheden
  • 20 Sep 2019 om 20:24
    Busquets speelt vandaag iets minder goed.
  • 20 Sep 2019 om 20:23
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:22
      Wooo Zekhnini, panna achterlangs.
    Mooie he. Bij vlagen tikken ze die bal lekker rond zeg. Mooi om naar te kijken
  • 20 Sep 2019 om 20:22
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:21
      Wat een kutscheids
    Idd, wat een pannekoek
  • 20 Sep 2019 om 20:22
    Wooo Zekhnini, panna achterlangs.
  • 20 Sep 2019 om 20:21
    Wat een kutscheids
  • 20 Sep 2019 om 20:21
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:14
      Javier is de veste man tot nu toe vind ik
    Vind zekhnini t ook nie verkeerd doen
  • 20 Sep 2019 om 20:21
    Heerlijke speler die zekhnini
  • 20 Sep 2019 om 20:16
    Czyborra klap in het gezicht van Aitor. Var?
  • 20 Sep 2019 om 20:14
    Javier is de veste man tot nu toe vind ik
  • 20 Sep 2019 om 20:14
    Pröpper vieze kopstoot tegen Espinosa. Var?
  • 20 Sep 2019 om 20:13
    Nog niet het spel, wel de goal!!!
  • 20 Sep 2019 om 20:10
    • Quote van 20 Sep 2019 om 20:08
      En nu grijpt de VAR niet in?
    Echt he
  • 20 Sep 2019 om 20:08
    En nu grijpt de VAR niet in?
  • 20 Sep 2019 om 20:07
    Wat een smerige overteding
  • 20 Sep 2019 om 20:07
    Belachelijk inkomen
  • 20 Sep 2019 om 20:07
    Wordt dit niet door de var bekeken......, Vind dit eerder rood dan die van nakamura
  • 20 Sep 2019 om 20:05
    Hopaaaaaaaa
  • 20 Sep 2019 om 20:05
    1-0!!!!!Aitoooooor heerrlijke pass Espinosa!
  • 20 Sep 2019 om 20:04
    Aitooor
  • 20 Sep 2019 om 20:03
    • Quote van 20 Sep 2019 om 19:57
      Help! Zelfde probleem!!
    http://www.rojadirecta.me
  • 20 Sep 2019 om 19:57
    • Quote van 20 Sep 2019 om 19:50
      Iemand een livestream? Zit in het buitenland :/
    Help! Zelfde probleem!!
  • 20 Sep 2019 om 19:55
    KOP DER VEUR EN GOAAAAAAAAAANNNNNNN!!!!@!@
  • 20 Sep 2019 om 19:50
    Iemand een livestream? Zit in het buitenland :/
  • 20 Sep 2019 om 19:49
    Stil hier by the way :-)
  • 20 Sep 2019 om 19:43