''Die bal van Breukers komt duidelijk op de elleboog''

( 23 reacties)
''Die bal van Breukers komt duidelijk op de elleboog''

De wedstrijd tussen FC Twente en Heracles eindigde in 2-3, maar er was eigenlijk maar één echte hoofdrolspeler, namelijk de VAR. Er waren diverse twijfelachtige keuzes en dat was niet in het voordeel van FC Twente, zegt Leon ten Voorde.

"De VAR speelde wel een belangrijke rol. Ik snap de frustraties wel in het Twentse kamp. Ook omdat FC Twente het goed onder controle had. Zo zie je maar weer dat voetbal een sport van momenten is. Een moment van onachtzaamheid en het wordt 1-1", begint Ten Voorde op Tubantia.

Na rust creëerde FC Twente heel weinig, terwijl ook Heracles niets liet zien. "Ze hadden zeventig procent balbezit, maar slechts drie doelpogingen, dat is veel te weinig", zegt de clubwatcher van de Tukkers. "In één moment werd de wedstrijd volledig omgedraaid. FC Twente was veel beter en had 2-0 voor moeten staan, maar stond ineens 1-2 achter. Dat is een enorme domper."

Bij de 1-2 van Heracles maakt de linksback van de Almeloërs een overtreding, maar de VAR liet doorspelen. "Czyborra gaat op de voet van Selahi staan en dat was gewoon een overtreding. Maar FC Twente kiest ervoor om door te spelen, terwijl Selahi nog buiten het veld stond", vervolgt Ten Voorde, die in slotfase ook een overtreding zag.

"Breukers raakte de bal met de hand. Hij had de arm niet langs zijn lichaam. De ene VAR roept de scheidsrechter, de andere niet. Hetzelfde als bij Espinosa, die had er ook geen weet van en ook geen voordeel. Toch denk ik dat het terecht werd afgewezen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Sep 2019 om 12:16
    • Quote van 22 Sep 2019 om 11:24
      Wat het klimaat betreft zijn er fouten gemaakt in de wetgeving. Men maakt gebruik van "modellen", niet op basis van werkelijke metingen. Verder wordt er in heel veel landen, ook in de EU op vele plekken niet gemeten. Kijk maar eens op de volgende link, dan heb je een globaal beeld, dat kun je elke dag volgen: http://berkeleyearth.org/air-quality-real-time-map/ Als je terugkijkt naar de 14e september kun je goed de gevolgen van de branden in Saudi Arabië zien.... Inderdaad, we zijn in NL de weg kwijt, omdat de buren b.v. een veel hogere uitstoot hebben, w.o. Antwerpen en het Ruhrgebiet...
    Wat mij nog het meest verbaasd dat 1 van de ministers verklaard dat de f1 race hier niet de dupe van mag worden in zandvoort hoe arrogant is dit wij(dus het klootjesvolk)mag overal de dupe van worden.
  • 22 Sep 2019 om 20:21
    • Quote van 22 Sep 2019 om 09:19
      Begrijp jij zelf wat hier staat?
    Hahaha,ik snap tr ok niks van
  • 22 Sep 2019 om 15:33
    • Quote van 22 Sep 2019 om 11:11
      Pas op wat je zegt Ket straks ben je weer een rechts-extremist, ook al spreek je de waarheid. Er komt nog een tijd dat je weer verlangt na de negerzoen en zwarte piet. Sloapers bint het geweest. Pim zal zeggen ik heb jullie allemaal gewaarschuwd. Ze zijn tegenwoordig helemaal van de pot gerukt mooie woorden maar er gebeurt geen kut. Nu weer dat gezijk over het klimaat ( stikstof) bla bla vorig weekend stond verdomme een hele raffinaderij in fik door dat tyfus volk wat denk je wat voor een uitstoot dat is geweest. Laten ze dat plastic dumpen in de zee aanpakken sloapers
    Dat wat er met Pim gebeurd is, is m. i. een schande. Hier in Nederland kom je ermee weg. De ‘slechten’ worden beter beschermd dan de slachtoffers. Een omgekeerde wereld.
  • 22 Sep 2019 om 11:24
    • Quote van 22 Sep 2019 om 11:11
      Pas op wat je zegt Ket straks ben je weer een rechts-extremist, ook al spreek je de waarheid. Er komt nog een tijd dat je weer verlangt na de negerzoen en zwarte piet. Sloapers bint het geweest. Pim zal zeggen ik heb jullie allemaal gewaarschuwd. Ze zijn tegenwoordig helemaal van de pot gerukt mooie woorden maar er gebeurt geen kut. Nu weer dat gezijk over het klimaat ( stikstof) bla bla vorig weekend stond verdomme een hele raffinaderij in fik door dat tyfus volk wat denk je wat voor een uitstoot dat is geweest. Laten ze dat plastic dumpen in de zee aanpakken sloapers
    Wat het klimaat betreft zijn er fouten gemaakt in de wetgeving. Men maakt gebruik van "modellen", niet op basis van werkelijke metingen. Verder wordt er in heel veel landen, ook in de EU op vele plekken niet gemeten. Kijk maar eens op de volgende link, dan heb je een globaal beeld, dat kun je elke dag volgen: http://berkeleyearth.org/air-quality-real-time-map/ Als je terugkijkt naar de 14e september kun je goed de gevolgen van de branden in Saudi Arabië zien.... Inderdaad, we zijn in NL de weg kwijt, omdat de buren b.v. een veel hogere uitstoot hebben, w.o. Antwerpen en het Ruhrgebiet...
  • 22 Sep 2019 om 11:11
    • Quote van 22 Sep 2019 om 10:48
      'We' doen dat niet, Nikos. Dat doen anderen en 'we' staan het met lede ogen aan te zien hoe ons eens prachtige landje naar de filistijnen gaat.
    Pas op wat je zegt Ket straks ben je weer een rechts-extremist, ook al spreek je de waarheid. Er komt nog een tijd dat je weer verlangt na de negerzoen en zwarte piet. Sloapers bint het geweest. Pim zal zeggen ik heb jullie allemaal gewaarschuwd. Ze zijn tegenwoordig helemaal van de pot gerukt mooie woorden maar er gebeurt geen kut. Nu weer dat gezijk over het klimaat ( stikstof) bla bla vorig weekend stond verdomme een hele raffinaderij in fik door dat tyfus volk wat denk je wat voor een uitstoot dat is geweest. Laten ze dat plastic dumpen in de zee aanpakken sloapers
  • 22 Sep 2019 om 10:54
    • Quote van 22 Sep 2019 om 09:07
      Dat we verloren hebben is gewoon García zijn schuld. Hij had dit keer een witte sweater an en zijn geluks blauwe in de kast gelaten. KLOOTZAK never change a winning Shirt.
    hij had ook nog paella gegeten en dat shirt al weken aan was echt niet meer te harden in zn buurt:-))
  • 22 Sep 2019 om 10:48
    • Quote van 22 Sep 2019 om 06:40
      Opdonderen met dat wijf. Ga daar heen waar het beter voor haar is. We zijn hier in Nederland aan het doorslaan
    'We' doen dat niet, Nikos. Dat doen anderen en 'we' staan het met lede ogen aan te zien hoe ons eens prachtige landje naar de filistijnen gaat.
  • 22 Sep 2019 om 10:32
    • Quote van 22 Sep 2019 om 10:11
      Helemaal mee eens!!!!!
    Jij bent het overal mee eens Dennis. Zolang je maar reacties krijgt op je off-topic spam berichten.....
  • 22 Sep 2019 om 10:11
    • Quote van 22 Sep 2019 om 08:45
      SS mevrouwtje moet op de brandstapel van wiskunde boeken kijken hij zij zich daar aftrekt en deelt in dien nee dan heeft zij niet opgelet in de les, dan krijg je de zwarte raaf naar de kom gegooid
    Helemaal mee eens!!!!!
  • 22 Sep 2019 om 09:43
    • Quote van 22 Sep 2019 om 08:45
      SS mevrouwtje moet op de brandstapel van wiskunde boeken kijken hij zij zich daar aftrekt en deelt in dien nee dan heeft zij niet opgelet in de les, dan krijg je de zwarte raaf naar de kom gegooid
    Gevalletje dronken wakker worden?
  • 22 Sep 2019 om 09:19
    • Quote van 22 Sep 2019 om 08:45
      SS mevrouwtje moet op de brandstapel van wiskunde boeken kijken hij zij zich daar aftrekt en deelt in dien nee dan heeft zij niet opgelet in de les, dan krijg je de zwarte raaf naar de kom gegooid
    Begrijp jij zelf wat hier staat?
  • 22 Sep 2019 om 09:07
    Dat we verloren hebben is gewoon García zijn schuld. Hij had dit keer een witte sweater an en zijn geluks blauwe in de kast gelaten. KLOOTZAK never change a winning Shirt.
  • 22 Sep 2019 om 08:59
    • Quote van 22 Sep 2019 om 08:02
      Na een psychologisch onderzoek zal uitwijzen dat sylvana rijp is voor het gesticht...... om voorgoed opgenomen te worden. Dat mens spoort niet en maakt al onze Nederlandse cultuur kapot.
    +1
  • 22 Sep 2019 om 08:45
    • Quote van 22 Sep 2019 om 00:30
      Sylvana Simons heeft de hoon van social media over zich heen gekregen na haar pleidooi in de gemeenteraad voor het 'dekoloniseren' van wiskunde op middelbare scholen. Simons is al heel blij met de inspanningen van het linkse college om het onderwijs meer 'divers' en 'inclusief' te maken. Nu is het volgens haar tijd om de boeken en lesmethodes van exacte vakken aan te pakken. Kevin Kreuger van FvD in Amsterdam spreekt van een 'nieuw dieptepunt'. Chris van den Bos schrijft op Twitter: 'was worteltrekken pure slavenarbeid?' 'Evaatje' schrijft: moet ik nu gaan nadenken over zwarte en rode cijfers?'
    SS mevrouwtje moet op de brandstapel van wiskunde boeken kijken hij zij zich daar aftrekt en deelt in dien nee dan heeft zij niet opgelet in de les, dan krijg je de zwarte raaf naar de kom gegooid
  • 22 Sep 2019 om 08:02
    Na een psychologisch onderzoek zal uitwijzen dat sylvana rijp is voor het gesticht...... om voorgoed opgenomen te worden. Dat mens spoort niet en maakt al onze Nederlandse cultuur kapot.
  • 22 Sep 2019 om 06:40
    • Quote van 22 Sep 2019 om 00:55
      Ja Sylvana moet mee in de zak van Sinterklaas en Zwarte Piet, vies narcistisch kutwijf.
    Opdonderen met dat wijf. Ga daar heen waar het beter voor haar is. We zijn hier in Nederland aan het doorslaan
  • 22 Sep 2019 om 01:12
    • Quote van 22 Sep 2019 om 00:55
      Ja Sylvana moet mee in de zak van Sinterklaas en Zwarte Piet, vies narcistisch kutwijf.
    In de stoomlocomotief moeten de Pieten kolen scheppen, worden ze zwart van...……
  • 22 Sep 2019 om 01:07
    • Quote van 22 Sep 2019 om 00:55
      Ja Sylvana moet mee in de zak van Sinterklaas en Zwarte Piet, vies narcistisch kutwijf.
    Helemaal mee eens! Kreng dat ze is!
  • 22 Sep 2019 om 00:55
    • Quote van 22 Sep 2019 om 00:30
      Sylvana Simons heeft de hoon van social media over zich heen gekregen na haar pleidooi in de gemeenteraad voor het 'dekoloniseren' van wiskunde op middelbare scholen. Simons is al heel blij met de inspanningen van het linkse college om het onderwijs meer 'divers' en 'inclusief' te maken. Nu is het volgens haar tijd om de boeken en lesmethodes van exacte vakken aan te pakken. Kevin Kreuger van FvD in Amsterdam spreekt van een 'nieuw dieptepunt'. Chris van den Bos schrijft op Twitter: 'was worteltrekken pure slavenarbeid?' 'Evaatje' schrijft: moet ik nu gaan nadenken over zwarte en rode cijfers?'
    Ja Sylvana moet mee in de zak van Sinterklaas en Zwarte Piet, vies narcistisch kutwijf.
  • 22 Sep 2019 om 00:30
    Sylvana Simons heeft de hoon van social media over zich heen gekregen na haar pleidooi in de gemeenteraad voor het 'dekoloniseren' van wiskunde op middelbare scholen. Simons is al heel blij met de inspanningen van het linkse college om het onderwijs meer 'divers' en 'inclusief' te maken. Nu is het volgens haar tijd om de boeken en lesmethodes van exacte vakken aan te pakken. Kevin Kreuger van FvD in Amsterdam spreekt van een 'nieuw dieptepunt'. Chris van den Bos schrijft op Twitter: 'was worteltrekken pure slavenarbeid?' 'Evaatje' schrijft: moet ik nu gaan nadenken over zwarte en rode cijfers?'
  • 21 Sep 2019 om 21:18
    Tja, hoe klote het ook is, veranderen kunnen we het helaas niet meer. Loat goan!
  • 21 Sep 2019 om 20:16
    De scheidsrechter en var waren de zwakste schakels gisteren. Als de scheidsrechter en var normaal hadden gehandeld. Had heracles na 45 minuten met 10 spelers verder gemoeten en was de 1-2 op dat moment nooit gevallen. Daarnaast heeft fctwente recht op minimaal 1 strafschop. En was de uitslag anders geweest en had fctwente terecht gewonnen.
  • 21 Sep 2019 om 18:19
    Genaaid dus.
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›