''Het was iedereen een raadsel waarom de VAR niet ingreep''

( 11 reacties)
''Het was iedereen een raadsel waarom de VAR niet ingreep''

Ook na afloop van de wedstrijd tussen Sparta Rotterdam en FC Twente was er weer veel ophef over de VAR. FC Twente voelde zich opnieuw benadeeld door de scheidsrechter en de VAR, ondanks de terechte rode kaart voor Julio Pleguezuelo.

"Maar het was iedereen een raadsel waarom de VAR niet ingreep bij een overtreding in de tweede helft op FC Twente-aanvaller Aitor", schrijft clubwatcher Leon ten Voorde op de website van TC Tubantia. "FC Twente verdiende daar bij de stand van 1-1 een strafschop."

"Ook de eerste goal van Sparta werd betwist door Twente, aangezien het verdacht veel weg had van buitenspel", vervolgt Ten Voorde. "De beelden leken dat ook te ondersteunen, maar het probleem is dat niet in elk stadion de camera's op dezelfde positie staan opgesteld."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Oct 2019 om 17:20
    Voor mij was het geen raadsel KNATB nu al 3 wedstrijden op rij dat we penalty's hadden moeten hebben en meer rare beslissingen rode kaarten terwijl tegenstanders geen rood kregen etc.
  • 7 Oct 2019 om 17:16
    • Quote van 7 Oct 2019 om 17:14
      Nou als iedereen er zo in staat van ja je kan wr niets aan veranderen laten we lekker stoppen met die hele VAR aub pffff klopt geen reet van ene keer is het buitenspel andere keer niet ene keer is overtreding afkeur doelpunt bij fct niet dan is het rood bij Feyenoord niet dus laten we het maar afschaffen is beter hoeft men zich er ook niet meer druk overmaken
    Klopt niet wat je zegt. Dan maakt men zich wel weer druk om de beslissing die de Scheids maakt in het veld! Dus discussie zal er altijd zijn. Of het nut heeft na een wedstrijd kun je zelf invullen. Misschien is het beter dat je handtekeningen gaat verzamelen van alle supporters in Nederland en dat overhandigd aan Zeist. Misschien levert je dat wat op. Er over blijven zeuren levert je in ieder geval niets op!
  • 7 Oct 2019 om 17:14
    • Quote van 7 Oct 2019 om 17:07
      Tja, tis maar net hoe je er naar kijkt. Het kan en het kan niet.
      Kom je nooit uit. De beslissing is genomen en achteraf kun je er niets meer aan veranderen.
      Dat is voetbal!
    Nou als iedereen er zo in staat van ja je kan wr niets aan veranderen laten we lekker stoppen met die hele VAR aub pffff klopt geen reet van ene keer is het buitenspel andere keer niet ene keer is overtreding afkeur doelpunt bij fct niet dan is het rood bij Feyenoord niet dus laten we het maar afschaffen is beter hoeft men zich er ook niet meer druk overmaken
  • 7 Oct 2019 om 17:07
    • Quote van 7 Oct 2019 om 16:57
      Wanneer iemand beweert dat Aitor geen strafschop verdiende is die knettergek of heeft die gewoon een haat tegen Twente.
    Tja, tis maar net hoe je er naar kijkt. Het kan en het kan niet.
    Kom je nooit uit. De beslissing is genomen en achteraf kun je er niets meer aan veranderen.
    Dat is voetbal!
  • 7 Oct 2019 om 16:58
    • Quote van 7 Oct 2019 om 15:21
      het is overduidelijk dat we weer moeten degraderen. Ik ben er wel klaar mee. Ongelovelijk wat een corrupte bende, tis al 4 weken op rij dat we benadeeld worden.
    Inderdaad, wordt tijd dat Zeist een keer een "bezoekje" krijgt.
  • 7 Oct 2019 om 16:57
    • Quote van 7 Oct 2019 om 16:17
      Dat is jouw zienswijze. Vraag ook even 100 anderen!
      En breng dan de uitslag live hier op dit forum.
      Je kunt er niets meer aan veranderen. Terecht of onterecht. Voetbal blijft altijd een discussie. Met VAR of zonder VAR.
    Wanneer iemand beweert dat Aitor geen strafschop verdiende is die knettergek of heeft die gewoon een haat tegen Twente.
  • 7 Oct 2019 om 16:17
    • Quote van 7 Oct 2019 om 16:08
      Ik heb die overtreding op Aitor 'n keer of 20 gezien, en dat is overduidelijk een strafschop!! En net zo goed dat ik dat heb kunnen zien, had ook de VAR dat kunnen zien, die hebben de beelden nog duidelijker dan ik. Dit is een schande voor het voetbal!
    Dat is jouw zienswijze. Vraag ook even 100 anderen!
    En breng dan de uitslag live hier op dit forum.
    Je kunt er niets meer aan veranderen. Terecht of onterecht. Voetbal blijft altijd een discussie. Met VAR of zonder VAR.
  • 7 Oct 2019 om 16:08
    Ik heb die overtreding op Aitor 'n keer of 20 gezien, en dat is overduidelijk een strafschop!! En net zo goed dat ik dat heb kunnen zien, had ook de VAR dat kunnen zien, die hebben de beelden nog duidelijker dan ik. Dit is een schande voor het voetbal!
  • 7 Oct 2019 om 15:21
    het is overduidelijk dat we weer moeten degraderen. Ik ben er wel klaar mee. Ongelovelijk wat een corrupte bende, tis al 4 weken op rij dat we benadeeld worden.
  • 7 Oct 2019 om 10:24
    • Quote van 7 Oct 2019 om 10:01
      Het was voor mij geen raadsel, totale willekeur! Hij had een overduidelijke elleboog gezien en de 100% pingel wordt gewoon genegeerd. Niet consequent en zo worden er elke wedstrijd beslissingen genomen in ons nadeel. Het is te triest voor woorden maar laten we er maar aan wennen. Neemt niet weg dat Twente wederom matig speelde.
    Klopt.
  • 7 Oct 2019 om 10:01
    Het was voor mij geen raadsel, totale willekeur! Hij had een overduidelijke elleboog gezien en de 100% pingel wordt gewoon genegeerd. Niet consequent en zo worden er elke wedstrijd beslissingen genomen in ons nadeel. Het is te triest voor woorden maar laten we er maar aan wennen. Neemt niet weg dat Twente wederom matig speelde.
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›