Derksen haalt hard uit naar Manschot: ''Hij deed alles fout''

( 5 reacties)
Derksen haalt hard uit naar Manschot: ''Hij deed alles fout''

FC Twente verloor zaterdagavond met 2-1 op bezoek bij Sparta Rotterdam, maar de club uit Enschede werd opnieuw benadeeld door de arbitrage. Wilfred Genee, René van der Gijp én Johan Derksen zijn van mening dat de Tukkers recht hadden op een strafschop. 

"Er wordt een rode kaart gegeven, maar er wordt geen penalty gegeven voor het moment van Twente", sprak Genee maandagavond bij Veronica Inside. "Wij hebben een hele discussie op de redactie gehad en er zijn mensen die beweren dat hij (de verdediger van Sparta) toch heel even de bal aanraakt. Wat denk jij, Rene? Dit is toch een penalty, of niet?"

"Hij raakt de bal niet. Totaal niet", reageert Van der Gijp. Ook Johan Derksen toont zich kritisch. "En dan gaat hij (Manschot, red.) ook nog staan te lachen van: ja, maar mij neem je niet in de maling. Wie was daar de VAR? Manschot straalde helemaal uit: ik heb het volledig onder controle, je maakt mij niet gek. Maar hij deed alles fout."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Oct 2019 om 19:32
    • Quote van 8 Oct 2019 om 10:47
      He he eindelijk een programma wat wel wat over de strafschop durft te zeggen. De rest van de media houdt angstvallig de mond dicht
    Ikzeg. Martin. +1000
  • 8 Oct 2019 om 12:36
    • Quote van 8 Oct 2019 om 11:41
      Verdedigers moeten sowieso harder/beter ingrijpen of op zijn minst goed gaan staan. Dat eerste doelpunt, 'gewoon' weglopen tussen twee verdedigers... Vorig seizoen liepen de concurrenten ook uit en hebben we een inhaalslag gemaakt. Nog geen reden tot paniek, ook niet tot juichen overigens.
    Vorig jaar was KKD, we spelen nu ED dus ik begrijp die vergelijking niet. Andere teams worden ook sterker en onze bank (met name verdediging) laat het momenteel absoluut niet toe om blessures op te vangen.
  • 8 Oct 2019 om 11:41
    • Quote van 8 Oct 2019 om 11:08
      Achja als mevrouw bijen gewoon het duel aan gaat bij de 2-1 hebben we als nog een punt mee kunnen nemen uit Rotterdam! Tuurlijk hadden wij een strafschop moeten hebben maar we geven zo makkelijk de goals weg, bijen en schenk zijn veel te slecht voor de eredivisie! Word tijd om in de winterstop vervangers voor hun te halen
    Verdedigers moeten sowieso harder/beter ingrijpen of op zijn minst goed gaan staan. Dat eerste doelpunt, 'gewoon' weglopen tussen twee verdedigers... Vorig seizoen liepen de concurrenten ook uit en hebben we een inhaalslag gemaakt. Nog geen reden tot paniek, ook niet tot juichen overigens.
  • 8 Oct 2019 om 11:08
    Achja als mevrouw bijen gewoon het duel aan gaat bij de 2-1 hebben we als nog een punt mee kunnen nemen uit Rotterdam! Tuurlijk hadden wij een strafschop moeten hebben maar we geven zo makkelijk de goals weg, bijen en schenk zijn veel te slecht voor de eredivisie! Word tijd om in de winterstop vervangers voor hun te halen