Van Leeuwen blij: ''Het veld is fantastisch, het ligt er al strak in''

( 12 reacties)
Van Leeuwen blij: ''Het veld is fantastisch, het ligt er al strak in''

Er ligt een 'goede, gloednieuwe grasmat' in de Grolsch Veste, zo weet de Tubantia dinsdagmiddag te melden. Er zijn vandaag in totaal 200 rollen gras door 25 vrachtwagens naar het stadion van FC Twente gebracht. 

In een paar uur tijd werd het nieuwe veld vervolgens geplaatst. Technisch directeur Ted van Leeuwen is blij met het resultaat. "Het veld is fantastisch, het ligt er al strak in. Het is natuurlijk niet leuk, dat dit soort dingen gebeuren", benadrukt de bestuurder.

"Maar ik vind het fascinerend om te zien hoe die mensen (die het gras aanbrengen, red.) werken", besluit Van Leeuwen enthousiast. Het nieuwe veld zal op zaterdag 19 oktober, in de thuiswedstrijd tegen Willem II, voor het eerst in gebruik worden genomen.  

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?... #fctwente

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Oct 2019 om 19:50
    Ikzeg. Nieuwe grasmat en ons fctwente zal daar zeker van gaan profiteren bal gaat sneller en daar zijn wij technisch gezien super in. En een voordeel er is getraind op schoten op doel van in plaats de bal er in willen lopen en onze spits wordt nu snel bedient en ga zo maar door, kan niet wachten dat het eindelijk weer begint. Ikzeg. 2-0 de week erop 3-1. Hoppa 6 punten.
  • 9 Oct 2019 om 11:14
    • Quote van 9 Oct 2019 om 09:19
      Erik Kist bijvoorbeeld uit Usselo. Naast het doel met wit gekalkt’ met Kist onder de zoden’
    Haha
  • 9 Oct 2019 om 11:01
    • Quote van 9 Oct 2019 om 01:12
      Ik mag toch aannemen dat de veroorzaker dit dure geintje betaald.
    Ben benieuwd wat die fanfare korpsen uberhaupt hebben betaald voor de huur van het veld en stadion.
  • 9 Oct 2019 om 10:26
    • Quote van 9 Oct 2019 om 01:12
      Ik mag toch aannemen dat de veroorzaker dit dure geintje betaald.
    zal wel afgedaan zijn met.....foutje bedankt...
  • 9 Oct 2019 om 09:19
    • Quote van 9 Oct 2019 om 09:07
      Kunnen we geen grasmat sponsor proberen te krijgen. De naam met kalk naast de goals en langs de zijkant. Met wat extra andere voordeeltjes.
    Erik Kist bijvoorbeeld uit Usselo. Naast het doel met wit gekalkt’ met Kist onder de zoden’
  • 9 Oct 2019 om 09:07
    Kunnen we geen grasmat sponsor proberen te krijgen. De naam met kalk naast de goals en langs de zijkant. Met wat extra andere voordeeltjes.
  • 9 Oct 2019 om 01:12
    • Quote van 8 Oct 2019 om 18:31
      Ze hadden beter nieuwe spelers halen dan die grasmat
    Ik mag toch aannemen dat de veroorzaker dit dure geintje betaald.
  • 8 Oct 2019 om 19:53
    • Quote van 8 Oct 2019 om 17:20
      Wat een geluk dat er net nu interlands zijn en dat je 2 keer uit moest spelen. Jammer van de centen, duur leergeld, maar komt wel weer goed. Nu het voetbal weer op de rit krijgen.
    Leergeld? Wij voetballen sedert wanneer?
  • 8 Oct 2019 om 19:50
    Vak P mag de lijntjes doen ? *snif*
  • 8 Oct 2019 om 19:09
    • Quote van 8 Oct 2019 om 18:31
      Ze hadden beter nieuwe spelers halen dan die grasmat
    Het grasmat moest vervangen worden hoor. Het was erg beschadigd en er viel bijna niet meer op te spelen.
  • 8 Oct 2019 om 18:31
    • Quote van 8 Oct 2019 om 17:20
      Wat een geluk dat er net nu interlands zijn en dat je 2 keer uit moest spelen. Jammer van de centen, duur leergeld, maar komt wel weer goed. Nu het voetbal weer op de rit krijgen.
    Ze hadden beter nieuwe spelers halen dan die grasmat
  • 8 Oct 2019 om 17:20
    Wat een geluk dat er net nu interlands zijn en dat je 2 keer uit moest spelen. Jammer van de centen, duur leergeld, maar komt wel weer goed. Nu het voetbal weer op de rit krijgen.
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›