FOTO'S | Teambuilding: speciale training voor selectie FC Twente

( 7 reacties)
FOTO'S | Teambuilding: speciale training voor selectie FC Twente

Voor FC Twente staat er deze week geen competitiewedstrijd op het programma. Reden voor trainer Gonzalo Garcia om een alternatieve training te plannen.

De spelers van FC Twente gingen dinsdag namelijk het klimbos in. Bij AvaTarZ in Deurningen klom de selectie van de Tukkers naar grote hoogte. De spelers genoten zichtbaar van de activiteit.

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

???????? T E A M ???? @avatarz_klimbos #fctwente

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

????????????????????????????????????????????????

Een bericht gedeeld door FC Twente???????? (@fctwente_japan) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Oct 2019 om 08:31
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:56
      Tja, wat moet je anders doen de hele dag. Lekker gezellig op survival. Misschien leren ze er wat van en weten zo ook te overleven op het veld!
    Met de zweep erop....zijn gewoon kan lamballen
  • 9 Oct 2019 om 19:03
    Klimbos AvatarZ bij Het Hulsbeek is behoorlijk uitdagend. Eindigt met een zipline. Denk dat ons spel nu ook naar grote hoogte gaat stijgen. Komende 2 wedstrijden 6 punten!
  • 9 Oct 2019 om 18:21
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:01
      Of gewoon keer met hun de kano in met 6man in 1kano krijg je meteen teamwork er mooi in ff op en neer Almelo kanocenter zit dichtbij het stadion in Enschede op loop afstand
    Niks na Almelo daar heb je niks te zoeken.
  • 9 Oct 2019 om 17:18
    • Quote van 9 Oct 2019 om 17:02
      Kanovaren is gewoon kut. Elke keer dat ik dat gedaan heb eindigde het in dat iemand met de peddel voor de kop geslagen werd.
    Elke keer dat ik dat heb gedaan klapte de kano om.
  • 9 Oct 2019 om 17:02
    • Quote van 9 Oct 2019 om 15:01
      Of gewoon keer met hun de kano in met 6man in 1kano krijg je meteen teamwork er mooi in ff op en neer Almelo kanocenter zit dichtbij het stadion in Enschede op loop afstand
    Kanovaren is gewoon kut. Elke keer dat ik dat gedaan heb eindigde het in dat iemand met de peddel voor de kop geslagen werd.
  • 9 Oct 2019 om 15:56
    Tja, wat moet je anders doen de hele dag. Lekker gezellig op survival. Misschien leren ze er wat van en weten zo ook te overleven op het veld!
  • 9 Oct 2019 om 15:01
    Of gewoon keer met hun de kano in met 6man in 1kano krijg je meteen teamwork er mooi in ff op en neer Almelo kanocenter zit dichtbij het stadion in Enschede op loop afstand
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›