Aburjania overbodig? ''Die gaat ook geen minuten meer maken'' Ten Voorde kritisch: ''Ik vind het niet de plek van Wout Brama'' Toekomst Verdonk ongewis: ''Volgens mij wil hij wel blijven'' Vak-P organiseert 'extra lange Homeless-party' met Cafe Gold Rush ''Voor die slapjanus moet misschien toch een plekje gevonden worden''

Pusic is te spreken over Boere: ''Alleen maar positieve ervaringen''

( 21 reacties)
Pusic is te spreken over Boere: ''Alleen maar positieve ervaringen''

Tom Boere doet het goed bij KFC Uerdingen. Na vijf wedstrijden staat de teller al op drie doelpunten. De spits uit Zeeland heeft een vaste basisplaats bij de club uit de Derde Bundesliga en dat verbaast oud-trainer Marino Pusic niet.

''Ik ken Tom als een zeer ambitieuze jongen die prestaties wil leveren, doelpunten wil maken en zichzelf tot het uiterste wil pushen.'', begint Pusic in gesprek met Liga-Drei.de. ''Tom is een klassieke diepe spits. Ik noem dit het ''eindstation'', want de aanvallen moeten bij hem eindigen. Voor deze ballen rent hij veel en hij is niet bang om hard te werken voor zijn team.'', beschrijft zijn oude trainer.

Betreffende zijn karakter is Pusic zeer over Boere te spreken, een jongen die sterk is in de samenwerking. ''Een hele open jongen, met een heel sterk karakter. Het was voor mij altijd een plezier om met hem samen te werken en ik heb alleen maar positieve ervaringen met hem", besluit de trainer over de spits. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Oct 2019 om 23:39
    • Quote van 14 Oct 2019 om 12:48
      3 minuten die hij voor de camera stond en iedereen weet hoe hij is dus dat is niet zo moeilijk.
    Toch heb ik liever Pusic die de punten en het kampioenschap verkoos boven leuk voetbal en punten verspelen. Missie volbracht en ontslagen, maar desondanks niet natrappen naar de club of de spelers. GJV had angsthazenvoetbal, degradatie, een plaat voor de kop en heeft inmiddels richting alles en iedereen nagetrapt.
  • 14 Oct 2019 om 12:48
    • Quote van 14 Oct 2019 om 12:38
      Vind het toch bijzonder dat mensen 'n oordeel kunnen vellen over iemand die ze alleen kennen van zien? en nooit mee gesproken hebben ongeacht prestaties die ze geleverd hebben bij Twente of überhaupt kennen
    3 minuten die hij voor de camera stond en iedereen weet hoe hij is dus dat is niet zo moeilijk.
  • 14 Oct 2019 om 12:38
    • Quote van 13 Oct 2019 om 20:29
      Ik moet hem gewoon niet, mede door zijn toneel, en zijn dramatische speelwijze. Gewoon slechte trainer, ondanks kampioenschap, maar dat was Malki ook geworden met dat elftal.
    Vind het toch bijzonder dat mensen 'n oordeel kunnen vellen over iemand die ze alleen kennen van zien? en nooit mee gesproken hebben ongeacht prestaties die ze geleverd hebben bij Twente of überhaupt kennen
  • 14 Oct 2019 om 07:57
    • Quote van 13 Oct 2019 om 19:33
      Inhoudelijk ook eens betreft boere.... wij hadden hem ook meer en vaker als eindstation moeten gebruiken ipv als aanspeelpunt/mee laten voetballen of linksbuiten of 5-3-2 spits..
    Als eindstation moet je wel een bepaalde kwaliteit bezitten . En dat de rest van jou team nóg meer kwaliteit móet hebben .
  • 14 Oct 2019 om 03:56
    • Quote van 13 Oct 2019 om 20:29
      Ik moet hem gewoon niet, mede door zijn toneel, en zijn dramatische speelwijze. Gewoon slechte trainer, ondanks kampioenschap, maar dat was Malki ook geworden met dat elftal.
    +100 kerel!!!
  • 13 Oct 2019 om 21:08
    • Quote van 13 Oct 2019 om 19:33
      Inhoudelijk ook eens betreft boere.... wij hadden hem ook meer en vaker als eindstation moeten gebruiken ipv als aanspeelpunt/mee laten voetballen of linksbuiten of 5-3-2 spits..
    Right, zijn eindstation was in polonaise naar de uitgang.
  • 13 Oct 2019 om 20:56
    • Quote van 13 Oct 2019 om 20:45
      Oké denk ik anders over... een Verbeek ofzo was er geen kampioen mee geworden maar dan weet ik waarom je pusic niet mag :) thanks
    Ok
  • 13 Oct 2019 om 20:45
    • Quote van 13 Oct 2019 om 20:29
      Ik moet hem gewoon niet, mede door zijn toneel, en zijn dramatische speelwijze. Gewoon slechte trainer, ondanks kampioenschap, maar dat was Malki ook geworden met dat elftal.
    Oké denk ik anders over... een Verbeek ofzo was er geen kampioen mee geworden maar dan weet ik waarom je pusic niet mag :) thanks
  • 13 Oct 2019 om 20:29
    • Quote van 13 Oct 2019 om 20:20
      Oké maar dat is bij 9 van de 10 mensen die actief zijn in de voetbalwereld toch?
      Zijn allemaal acteurs... mediatraining... standaarduitspraken en ondertussen de ballen uit de broek lachen om die domme fans/supporters/liefhebbers
    Ik moet hem gewoon niet, mede door zijn toneel, en zijn dramatische speelwijze. Gewoon slechte trainer, ondanks kampioenschap, maar dat was Malki ook geworden met dat elftal.
  • 13 Oct 2019 om 20:20
    • Quote van 13 Oct 2019 om 20:07
      Die man acteert alleen maar gespeelde emotie. Dat druipt er af, laat hem maar lekker bij AZ blijven.
    Oké maar dat is bij 9 van de 10 mensen die actief zijn in de voetbalwereld toch?
    Zijn allemaal acteurs... mediatraining... standaarduitspraken en ondertussen de ballen uit de broek lachen om die domme fans/supporters/liefhebbers
  • 13 Oct 2019 om 20:07
    • Quote van 13 Oct 2019 om 19:23
      Waarom ben je zo op pusic tegen eigenlijk ja die?

      Het was niet sprankelijk maar ik geef het je te doen als de te kloppen ploeg... voor elke tegenstander de wedstrijd van het jaar... elftal pas laat compleet... en dan de belangen m.b.t. de financiële shit... de doelstelling behaald waardoor deze site nog bestaat en wij nog over onze club kunnen praten... want als het hem niet gelukt was was de kans aanwezig dat we niet meer zouden bestaan... volgens mij mag je daar best dankbaar voor zijn... maar volgens mij steekt het de vak p mensen nog dat hij voor zijn spelers op kwam na de wedstrijd tegen NAC toen we gedegradeerd waren
    Die man acteert alleen maar gespeelde emotie. Dat druipt er af, laat hem maar lekker bij AZ blijven.
  • 13 Oct 2019 om 19:59
    • Quote van 13 Oct 2019 om 19:07
      Knuffel trainer moet weer ff wat zeggen, god wat ben ik blij dat die huichelaar opgetyft is.
    Ik ook, alles was nep aan die gast.
  • 13 Oct 2019 om 19:33
    Inhoudelijk ook eens betreft boere.... wij hadden hem ook meer en vaker als eindstation moeten gebruiken ipv als aanspeelpunt/mee laten voetballen of linksbuiten of 5-3-2 spits..
  • 13 Oct 2019 om 19:23
    • Quote van 13 Oct 2019 om 19:07
      Knuffel trainer moet weer ff wat zeggen, god wat ben ik blij dat die huichelaar opgetyft is.
    Waarom ben je zo op pusic tegen eigenlijk ja die?

    Het was niet sprankelijk maar ik geef het je te doen als de te kloppen ploeg... voor elke tegenstander de wedstrijd van het jaar... elftal pas laat compleet... en dan de belangen m.b.t. de financiële shit... de doelstelling behaald waardoor deze site nog bestaat en wij nog over onze club kunnen praten... want als het hem niet gelukt was was de kans aanwezig dat we niet meer zouden bestaan... volgens mij mag je daar best dankbaar voor zijn... maar volgens mij steekt het de vak p mensen nog dat hij voor zijn spelers op kwam na de wedstrijd tegen NAC toen we gedegradeerd waren
  • 13 Oct 2019 om 19:07
    Knuffel trainer moet weer ff wat zeggen, god wat ben ik blij dat die huichelaar opgetyft is.
  • 13 Oct 2019 om 18:32
    • Quote van 13 Oct 2019 om 18:04
      Snap Jij zelf wel wat je schrijft.
    Heel goed
  • 13 Oct 2019 om 18:04
    • Quote van 13 Oct 2019 om 17:39
      Ja ook met maria om maar iemand te noemen
    Snap Jij zelf wel wat je schrijft.
  • 13 Oct 2019 om 17:39
    • Quote van 13 Oct 2019 om 16:15
      Charlatan Pusic is met iedereen "vriendje" niet geloofwaardig dus.
    Ja ook met maria om maar iemand te noemen
  • 13 Oct 2019 om 17:30
    Tsja, hij zal Boere niet afkraken. Hij heeft hem zelf altijd opgesteld.
  • 13 Oct 2019 om 17:04
    • Quote van 13 Oct 2019 om 16:15
      Charlatan Pusic is met iedereen "vriendje" niet geloofwaardig dus.
    Goeie redenatie dus
  • 13 Oct 2019 om 16:15
    Charlatan Pusic is met iedereen "vriendje" niet geloofwaardig dus.
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›