Defensieve versterkingen op komst bij FC Twente: ''Ze hebben ruimte'' ''De optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet'' Van Leeuwen blikt vooruit: ''Een schoon schip biedt ook kansen'' Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa blikt terug: ''Ik kon daar echt veel geld verdienen''

KNVB maakt scheidsrechter bekend voor wedstrijd tegen Willem II

( 12 reacties)
KNVB maakt scheidsrechter bekend voor wedstrijd tegen Willem II

De KNVB heeft scheidsrechter Martin van den Kerkhof aangesteld om de wedstrijd tussen FC Twente en Willem II in goede banen te leiden. Serdar Gözübüyuk is aangewezen als VAR. Het duel in de Grolsch Veste begint zaterdagavond om 19:45 uur. 

De ploeg van trainer Gonzalo Garcia staat na, drie nederlagen (Heracles Almelo, Feyenoord en Sparta) op een elfde plek met twaalf punten uit negen competitiewedstrijden. De club uit Tilburg heeft één puntje meer en staat daarmee op een gedeelde achtste plek. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Oct 2019 om 15:19
    • Quote van 15 Oct 2019 om 15:01
      Zal mij benieuwen of de KNVB het lef heeft om de wedstrijd weer te beïnvloeden om ons een draai om de oren te geven en na te trappen. Als dit voor de 4e keer weer het geval is direct van het veld stappen. Desalnietemin moeten we gewoon onze kansen een keer afmaken zodat we niet steeds afhankelijk zijn van die VAR en arbitrage.
    Welke kansen?
  • 15 Oct 2019 om 15:18
    De volgende op de lijst die ons een loer kan draaien.
  • 15 Oct 2019 om 15:01
    Zal mij benieuwen of de KNVB het lef heeft om de wedstrijd weer te beïnvloeden om ons een draai om de oren te geven en na te trappen. Als dit voor de 4e keer weer het geval is direct van het veld stappen. Desalnietemin moeten we gewoon onze kansen een keer afmaken zodat we niet steeds afhankelijk zijn van die VAR en arbitrage.
  • 15 Oct 2019 om 14:47
    • Quote van 15 Oct 2019 om 14:22
      Dat schreeuwt je moeder ook altijd als ik bij haar ben
    Ik wist niet dat zijn moeder koreaans was
  • 15 Oct 2019 om 14:22
    • Quote van 15 Oct 2019 om 12:50
      ??lam? f? al-qalb tukmin, Nafusa yah?diyya tatawaqqa, Wa-lil??m?m na?wa aš-šarq, ?Ayn tan?uru ?ilá ?ahy?n. ?Amaln? lam ya?a?u ba?uda, ?Amal ?umrah ?al-f?n sanatin, ?An nak?n ?umma ?urra f? bil?din?, Bil?d ?ahy?n wa??rušal?m al-quds.
    Dat schreeuwt je moeder ook altijd als ik bij haar ben
  • 15 Oct 2019 om 13:41
    • Quote van 15 Oct 2019 om 12:50
      ??lam? f? al-qalb tukmin, Nafusa yah?diyya tatawaqqa, Wa-lil??m?m na?wa aš-šarq, ?Ayn tan?uru ?ilá ?ahy?n. ?Amaln? lam ya?a?u ba?uda, ?Amal ?umrah ?al-f?n sanatin, ?An nak?n ?umma ?urra f? bil?din?, Bil?d ?ahy?n wa??rušal?m al-quds.
    Welke menukaart is dit?
  • 15 Oct 2019 om 13:39
    • Quote van 15 Oct 2019 om 12:50
      ??lam? f? al-qalb tukmin, Nafusa yah?diyya tatawaqqa, Wa-lil??m?m na?wa aš-šarq, ?Ayn tan?uru ?ilá ?ahy?n. ?Amaln? lam ya?a?u ba?uda, ?Amal ?umrah ?al-f?n sanatin, ?An nak?n ?umma ?urra f? bil?din?, Bil?d ?ahy?n wa??rušal?m al-quds.
    Autocorrect zeker
  • 15 Oct 2019 om 13:28
    • Quote van 15 Oct 2019 om 12:50
      ??lam? f? al-qalb tukmin, Nafusa yah?diyya tatawaqqa, Wa-lil??m?m na?wa aš-šarq, ?Ayn tan?uru ?ilá ?ahy?n. ?Amaln? lam ya?a?u ba?uda, ?Amal ?umrah ?al-f?n sanatin, ?An nak?n ?umma ?urra f? bil?din?, Bil?d ?ahy?n wa??rušal?m al-quds.
    Als je het hebt over #kut....
  • 15 Oct 2019 om 13:15
    • Quote van 15 Oct 2019 om 13:08
      Medicatie? .....Een touw!
    Een touw is te makkelijk. Gewoon elke dag een stukje van zijn vinger eraf. Dan leert hij het wel.
  • 15 Oct 2019 om 13:08
    • Quote van 15 Oct 2019 om 12:57
      Neem je wel op tijd je medicatie??
    Medicatie? .....Een touw!
  • 15 Oct 2019 om 12:57
    • Quote van 15 Oct 2019 om 12:50
      ??lam? f? al-qalb tukmin, Nafusa yah?diyya tatawaqqa, Wa-lil??m?m na?wa aš-šarq, ?Ayn tan?uru ?ilá ?ahy?n. ?Amaln? lam ya?a?u ba?uda, ?Amal ?umrah ?al-f?n sanatin, ?An nak?n ?umma ?urra f? bil?din?, Bil?d ?ahy?n wa??rušal?m al-quds.
    Neem je wel op tijd je medicatie??
  • 15 Oct 2019 om 12:50
    ??lam? f? al-qalb tukmin, Nafusa yah?diyya tatawaqqa, Wa-lil??m?m na?wa aš-šarq, ?Ayn tan?uru ?ilá ?ahy?n. ?Amaln? lam ya?a?u ba?uda, ?Amal ?umrah ?al-f?n sanatin, ?An nak?n ?umma ?urra f? bil?din?, Bil?d ?ahy?n wa??rušal?m al-quds.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›