Defensieve versterkingen op komst bij FC Twente: ''Ze hebben ruimte'' ''De optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet'' Van Leeuwen blikt vooruit: ''Een schoon schip biedt ook kansen'' Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa blikt terug: ''Ik kon daar echt veel geld verdienen''

FC Twente traint in twee groepen: ''Brama zat bij laatste groep''

( 8 reacties)
FC Twente traint in twee groepen: ''Brama zat bij laatste groep''

FC Twente neemt het zaterdagavond in de Grolsch Veste op tegen Willem II en de grote vraag is met welke opstelling trainer Gonzalo Garcia gaat beginnen. Tubantia-verslaggever Leon ten Voorde was dinsdagochtend aanwezig bij de training.

Daaruit blijkt dat de oefenmeester in Wout Brama nog geen controlerende middenvelder ziet. "Twente trainde vandaag in 2 groepen. Verdedigers en verdedigende middenvelders en aanvallers en offensieve middenvelders. Brama zat bij laatste groep", schrijft de clubwatcher via Twitter. 

Garcia probeerde in de vriendschappelijke wedstrijd tegen VfL Osnabrück ook al een paar opvallende experimenten uit. Zo speelde FC Barcelona-huurling Oriol Busquets als centrumverdediger, werd Aitor als linksback gebruikt en stond Vuckic - die de competitie als spits begon - op het middenveld. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Oct 2019 om 15:30
    • Quote van 15 Oct 2019 om 16:46
      Nou Garcia mocht het zo zijn dat je het nog niet ziet of wilt zien.... Brama is het beste op 1 positie en is denk ik maar voor 1 positie geschikt...... centrale verdedigende middenvelder.... dus niet eigenwijs zijn....Vuckic als spits was briljant en kan je gerust mee verder gaan maar Aitor als linksback of Brama op een andere positie.... kap maar met die onzin anders krijg ik een flashback naar Verbeek met zijn rare systeem en eigenwijsheid
    Soms vraag je je af wat die trainers ook bezielt. Welke gedachte zat hier in godsnaam achter?
  • 16 Oct 2019 om 00:59
    • Quote van 15 Oct 2019 om 16:46
      Nou Garcia mocht het zo zijn dat je het nog niet ziet of wilt zien.... Brama is het beste op 1 positie en is denk ik maar voor 1 positie geschikt...... centrale verdedigende middenvelder.... dus niet eigenwijs zijn....Vuckic als spits was briljant en kan je gerust mee verder gaan maar Aitor als linksback of Brama op een andere positie.... kap maar met die onzin anders krijg ik een flashback naar Verbeek met zijn rare systeem en eigenwijsheid
    Eens
  • 15 Oct 2019 om 21:30
    Vuckic laten staan tot Berggreen echt fit is. Brama centraal verdedigend op het middenveld opstellen. De rest flink de broek opbinden dat verdedigen ook een onderdeel van voetbal is. Al dat wisselen van posities en/of systeem maakt de boel alleen maar onrustig en onzeker. Er moet meer gif in de ploeg komen bij balverlies, daar moeten aksenten gezet worden.
  • 15 Oct 2019 om 21:28
    • Quote van 15 Oct 2019 om 16:46
      Nou Garcia mocht het zo zijn dat je het nog niet ziet of wilt zien.... Brama is het beste op 1 positie en is denk ik maar voor 1 positie geschikt...... centrale verdedigende middenvelder.... dus niet eigenwijs zijn....Vuckic als spits was briljant en kan je gerust mee verder gaan maar Aitor als linksback of Brama op een andere positie.... kap maar met die onzin anders krijg ik een flashback naar Verbeek met zijn rare systeem en eigenwijsheid
    Eens naar Vuckic kan best achter die Berggreen
  • 15 Oct 2019 om 19:53
    • Quote van 15 Oct 2019 om 16:38
      Ben benieuwd naar de opstelling zaterdag. Zullen ongetwijfeld verrassingen komen.
    Brama in de spits.
  • 15 Oct 2019 om 19:52
    Aitor als back.... moet van Ted, had Ted het vorig jaar al over.
  • 15 Oct 2019 om 16:46
    Nou Garcia mocht het zo zijn dat je het nog niet ziet of wilt zien.... Brama is het beste op 1 positie en is denk ik maar voor 1 positie geschikt...... centrale verdedigende middenvelder.... dus niet eigenwijs zijn....Vuckic als spits was briljant en kan je gerust mee verder gaan maar Aitor als linksback of Brama op een andere positie.... kap maar met die onzin anders krijg ik een flashback naar Verbeek met zijn rare systeem en eigenwijsheid
  • 15 Oct 2019 om 16:38
    Ben benieuwd naar de opstelling zaterdag. Zullen ongetwijfeld verrassingen komen.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›