''Dit is heel erg balen, maar Vuckic doet het ook niet expres''

7
''Dit is heel erg balen, maar Vuckic doet het ook niet expres''

FC Twente verloor zaterdagavond in eigen huis met 0-1 van Willem II, maar Queensy Menig was vlak voor tijd dicht bij de gelijkmaker. De rappe vleugelaanvaller zag dat dat zijn schot echter naast werd gekopt door ploeggenoot (!) Haris Vuckic. 

"Ik denk dat die bal erin was gegaan, want de keeper stond vast", blikt Menig terug in gesprek met de Telegraaf. "Dit is wel heel erg balen, maar hij doet het ook niet expres. Dit kan iedereen overkomen", besluit hij realistisch. Ook trainer Gonzalo Garcia bleef na afloop nuchter. 

"Op zich is het niet zo gek dat we in deze fase van de competitie vier van de tien wedstrijden hebben verloren", stelt hij. "Dat is normaal voor een ploeg als de onze, die tegen degradatie moet spelen. Maar het is wel vervelend dat het vier nederlagen op rij zijn. Wat we nu moeten doen, is vasthouden aan ons spel, maar het wel weer beter gaan uitvoeren. We hebben eerder laten zien dat we dat kunnen.”

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Oct 2019 om 18:42
    • Quote van 21 Oct 2019 om 17:54
      Ach ja beste Ik, er moet nu al een paar weken iets gebeuren, maar wat gebeurt er? Juist...geen fuck zolang het middenveld en de defensie niet gewijzigd wordt vanuit de basis.


      Zolang Espinosa opgesteld blijft worden, Brama wordt misbruikt, en Latibeaudière niet speelt in plaats van Schenk.....verandert er geen fuck.
    Espinosa is niet het probleem, drie middenvelders zonder diepgang is het probleem. Vuckic en Abujarnia zijn offensieve spelers die iets kunnen creeeren, de rest zijn dienende spelers. Espinosa of Selahi, Vuckic of Abujania, Brama of Roemeratoe. Zoiets....
  • 21 Oct 2019 om 18:02
    • Quote van 21 Oct 2019 om 17:54
      Ach ja beste Ik, er moet nu al een paar weken iets gebeuren, maar wat gebeurt er? Juist...geen fuck zolang het middenveld en de defensie niet gewijzigd wordt vanuit de basis.


      Zolang Espinosa opgesteld blijft worden, Brama wordt misbruikt, en Latibeaudière niet speelt in plaats van Schenk.....verandert er geen fuck.
    Idd, denk ik ook
  • 21 Oct 2019 om 17:54
    • Quote van 21 Oct 2019 om 15:40
      Ikzeg. Vast houden aan ons spel dan mag er wel heel wat gebeuren vrijdag avond tegen Emmen. Maar nu stel dat ze vrijdag in een keer het kwartje horen vallen dan hebben wij daarna weer meer hoop. Dan kan het beginnen.
    Ach ja beste Ik, er moet nu al een paar weken iets gebeuren, maar wat gebeurt er? Juist...geen fuck zolang het middenveld en de defensie niet gewijzigd wordt vanuit de basis.


    Zolang Espinosa opgesteld blijft worden, Brama wordt misbruikt, en Latibeaudière niet speelt in plaats van Schenk.....verandert er geen fuck.
  • 21 Oct 2019 om 17:21
    • Quote van 21 Oct 2019 om 17:12
      Zeker de resultaten zijn de laaste 4 wedstrijden onder de maat. Het veldspel moet beter. Maar om nu al een spelsysteem te veranderen is volstrekt onlogisch. De eerste 6 wedstrijden gingen naar behoren met goede wedstrijden en mindere wedstrijden. Dus ze kunnen het wel wat de trainers voor ogen hebben, aanvallend voetbal met veel beleving en inzet. Vrijdagavond tegen Emmen nieuwe kansen en mogelijkheden om dit weer goed in de praktijk te brengen en de punten weer in enschede te houden.
    Vrijdag verliezen en tijdperk Garcia kon er nog wel eens opzitten ben ik bang.
  • 21 Oct 2019 om 17:12
    Zeker de resultaten zijn de laaste 4 wedstrijden onder de maat. Het veldspel moet beter. Maar om nu al een spelsysteem te veranderen is volstrekt onlogisch. De eerste 6 wedstrijden gingen naar behoren met goede wedstrijden en mindere wedstrijden. Dus ze kunnen het wel wat de trainers voor ogen hebben, aanvallend voetbal met veel beleving en inzet. Vrijdagavond tegen Emmen nieuwe kansen en mogelijkheden om dit weer goed in de praktijk te brengen en de punten weer in enschede te houden.
  • 21 Oct 2019 om 15:43
    Vasthouden aan dit spel?? Lijkt me niet verstandig. Ga voetballen...
  • 21 Oct 2019 om 15:40
    Ikzeg. Vast houden aan ons spel dan mag er wel heel wat gebeuren vrijdag avond tegen Emmen. Maar nu stel dat ze vrijdag in een keer het kwartje horen vallen dan hebben wij daarna weer meer hoop. Dan kan het beginnen.