Defensieve versterkingen op komst bij FC Twente: ''Ze hebben ruimte'' ''De optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet'' Van Leeuwen blikt vooruit: ''Een schoon schip biedt ook kansen'' Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa blikt terug: ''Ik kon daar echt veel geld verdienen''

''Als Garcia nu gaat wijzigen, verloochent hij zichzelf''

( 49 reacties)
''Als Garcia nu gaat wijzigen, verloochent hij zichzelf''

Wout Brama was zaterdagavond ontevreden na de thuiswedstrijd tegen Willem II. De aanvoerder van FC Twente werd voortijdig gewisseld en speelde opnieuw niet op zijn favoriete positie.

"De trainer heeft een bepaald beeld van hoe hij wil spelen", vertelt Jan van Staa bij De Oosttribune. "Daar past Brama in zijn beeld waarschijnlijk wat aanvallender in. Ik heb Brama gezien vanaf de F'jes bij PH. Daar speelde hij altijd op '6'. In de controle, vlak voor de verdediging, de linies bij elkaar houden. Daar is hij gewoon heel goed in. In die tijd was hij daarin de beste in Nederland."

"En als hij in een andere rol gaat spelen, wordt hij kwetsbaarder", vervolgt de oud-trainer van FC Twente. "Dat voelt hij zelf ook aan. Je kan van Brama niet verwachten dat hij topscorer van FC Twente gaat worden, want hij heeft volgens mij voor het laatst gescoord in de F3."

Clubwatcher Tijmen van Wissing is benieuwd of trainer Gonzalo Garcia vasthoudt aan zijn opstelling. "Als hij nu gaat wijzigen, verloochent hij zichzelf", meent de journalist. "Hij heeft heel duidelijk gezegd dat Brama in zijn visie geen '6' is, op zo'n middenveld. Hij kan wel op die positie spelen als je echt met een aanvallende middenvelder speelt, dus met twee controleurs. Dan zou Brama één van hen kunnen zijn."

"Maar in deze formatie vindt García hem geen '6'. Dan geeft hij de voorkeur aan Busquets en Roemeratoe", weet Van Wissing. "Ik ben heel benieuwd wat hij gaat doen, want de schreeuw om Brama iets naar achter te halen is aanwezig. Bij de supporters en Brama zelf."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Oct 2019 om 17:41
    Wat een geleuter van die Wissink, waarom mag je als coach je visie niet herzien, aanpassen vanwege wat je hebt gezien. Niets doen, eigenwijs zijn is nog veel stommer. Het gaat niet om hem maar om de club. Hij moet alles doen om het beter, lees punten pakken, te maken. Hij heeft duidelijk last van keuze stress omdat hij te stellig is geweest met het uitdragen van zijn visie. Laat je niet door journalisten afzeiken, wij supporters willen resultaat. Als je veilig bent mag je weer met je visie gaan klooien. Toon je een vent, trotseer je zelf en die pennelikkers en maak ons supporters blij.(met punten)
  • 24 Oct 2019 om 09:05
    • Quote van 23 Oct 2019 om 17:24
      Petra had die bal weg moeten koppen! Hij stond te slapen! Dus volledig schuldig aan het tegendoelpunt en dus ook aan de nederlaag.
    En wie heeft het dan gedaan de lichtmasten wat een kneuzen verhaal om je zelf in te dekken hahahahaha Petra heeft gewoon het niveau voor de ere divisie niet en dat geld ook voor schenk (Veel te langzaam en maakt vaak de verkeerde beslissing met ingrijpen)
  • 23 Oct 2019 om 17:27
    • Quote van 23 Oct 2019 om 17:24
      Petra had die bal weg moeten koppen! Hij stond te slapen! Dus volledig schuldig aan het tegendoelpunt en dus ook aan de nederlaag.
    Jaja....makkelijke naam...Peetken....ik weet. ;)
  • 23 Oct 2019 om 17:24
    • Quote van 23 Oct 2019 om 16:09
      Waar zeg ik dat Peetken prima in het systeem van Gracia past? Wie bepaalt daarnaast dat Peetken speelt of niet?


      Ik bepaal niets namelijk, en weet dat Gracia niet veel opties heeft achterin. Het is echter niet zo dat alleen Peetken voor alle verliespartijen verantwoordelijk is. Tegen Willem II liet Latibeaudiere zijn man lopen....en niet Peetken. ;)
    Petra had die bal weg moeten koppen! Hij stond te slapen! Dus volledig schuldig aan het tegendoelpunt en dus ook aan de nederlaag.
  • 23 Oct 2019 om 17:14
    • Quote van 23 Oct 2019 om 16:29
      Maar hij verdedigt op het moment als een natte dweil en die schenk is nog langzame dan dikke stront in een trechter gvd.
    Iedereen speelt momenteel als een natte dweil kerel. ;)
  • 23 Oct 2019 om 17:01
    • Quote van 23 Oct 2019 om 15:06
      Ik vind godfried niet over genoeg Pass vermogen beschikken voor de 8... vandaar dat ik snap dat brama er staat (als onze trainer busi beter verdedigend vindt). Persoonlijk heb ik brama ook liever op 6. Maar zaag voor dat gegeven niet aan de trainers stoel zoals anderen
    Jij snapt dat Brama vanaf 8 moest spelen? Een ouderwetse ausputzer aanvallend?


    Ie bint echt gek GT. ;)
  • 23 Oct 2019 om 16:29
    • Quote van 23 Oct 2019 om 16:09
      Waar zeg ik dat Peetken prima in het systeem van Gracia past? Wie bepaalt daarnaast dat Peetken speelt of niet?


      Ik bepaal niets namelijk, en weet dat Gracia niet veel opties heeft achterin. Het is echter niet zo dat alleen Peetken voor alle verliespartijen verantwoordelijk is. Tegen Willem II liet Latibeaudiere zijn man lopen....en niet Peetken. ;)
    Maar hij verdedigt op het moment als een natte dweil en die schenk is nog langzame dan dikke stront in een trechter gvd.
  • 23 Oct 2019 om 16:21
    • Quote van 23 Oct 2019 om 15:50
      Oog hebben voor en het fatsoenlihk uit kunnen voeren vind ik een verschil, maar we hoeven het niet eens te worden. I agree to disagree...
    We zullen het ook niet snel te weten komen denk ik. Want ik denk niet dat García snel zo gaat spelen.
  • 23 Oct 2019 om 16:21
    • Quote van 23 Oct 2019 om 15:06
      Ik vind godfried niet over genoeg Pass vermogen beschikken voor de 8... vandaar dat ik snap dat brama er staat (als onze trainer busi beter verdedigend vindt). Persoonlijk heb ik brama ook liever op 6. Maar zaag voor dat gegeven niet aan de trainers stoel zoals anderen
    Als je Brama op 8 zet moet er wel degelijk begonnen worden met zagen, want dan snap je er geen ene hol van. Hoe haal je het in je hoofd om hem op 8 te zetten en al helemaal met het voetbal dat García voor ogen heeft. Brama is geen passer (ja....breed en terug), maar een stofzuiger. Bindmiddel tussen verdediging en middenveld. Heeft zijn hele leven ook niet op 8 gespeeld aangezien daar compleet zijn kracht niet ligt. Wout is een 6 en niets anders!
  • 23 Oct 2019 om 16:09
    • Quote van 23 Oct 2019 om 16:04
      TC Peetken komt te kort, in het systeem dat García wil spelen. Helaas voor jou speler.
    Waar zeg ik dat Peetken prima in het systeem van Gracia past? Wie bepaalt daarnaast dat Peetken speelt of niet?


    Ik bepaal niets namelijk, en weet dat Gracia niet veel opties heeft achterin. Het is echter niet zo dat alleen Peetken voor alle verliespartijen verantwoordelijk is. Tegen Willem II liet Latibeaudiere zijn man lopen....en niet Peetken. ;)
  • 23 Oct 2019 om 16:04
    • Quote van 23 Oct 2019 om 14:31
      Ik zeik niemand af kerel. Lees goed wat ik schrijf......


      Ik ben kritisch....zeker waar, maar sluit mijn post.....waar jij op reageert af met een vraag. Dat jij te pas en te onpas Peetken afzeikt, slaat nu als een pik in een pudding, want hij staat los van de gedachte hoe Gracia tegen Brama aankijkt......
    TC Peetken komt te kort, in het systeem dat García wil spelen. Helaas voor jou speler.
  • 23 Oct 2019 om 15:50
    • Quote van 23 Oct 2019 om 15:22
      Roemeratoe is juist een speler die oog heeft voor passing vooruit. Brama heeft dat veel minder. Ik haal Vuckic trouwens ook naar de plek waar Brama afgelopen wedstrijden speelde. Roemeratoe mag dan op de plek van Espinoza.
    Oog hebben voor en het fatsoenlihk uit kunnen voeren vind ik een verschil, maar we hoeven het niet eens te worden. I agree to disagree...
  • 23 Oct 2019 om 15:22
    • Quote van 23 Oct 2019 om 15:06
      Ik vind godfried niet over genoeg Pass vermogen beschikken voor de 8... vandaar dat ik snap dat brama er staat (als onze trainer busi beter verdedigend vindt). Persoonlijk heb ik brama ook liever op 6. Maar zaag voor dat gegeven niet aan de trainers stoel zoals anderen
    Roemeratoe is juist een speler die oog heeft voor passing vooruit. Brama heeft dat veel minder. Ik haal Vuckic trouwens ook naar de plek waar Brama afgelopen wedstrijden speelde. Roemeratoe mag dan op de plek van Espinoza.
  • 23 Oct 2019 om 15:06
    • Quote van 23 Oct 2019 om 12:57
      Selahi en Vuckic zijn allebei meer lopers daarom zou ik voor Vuckic kiezen vanwege zijn scorende vermogen. Naast Brama en Vuckic zou ik Roemeratoe bij op het middenveld zetten. Meer creatief en oog voor passing in de diepte. Espinoza zou ik linksbuiten zetten. Is creatief en heeft aanvallend een goede klik met Roemeratoe.
    Ik vind godfried niet over genoeg Pass vermogen beschikken voor de 8... vandaar dat ik snap dat brama er staat (als onze trainer busi beter verdedigend vindt). Persoonlijk heb ik brama ook liever op 6. Maar zaag voor dat gegeven niet aan de trainers stoel zoals anderen
  • 23 Oct 2019 om 14:54
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:08
      Waar zeg ik dat Brama niets durft te zeggen? Daarnaast weet heel voetbal beminnend Nederland dat Brama een 6 is. Waarom weet Gracia dit schijnbaar niet, en 'misbruikt' hij Brama door hem op 8 te zetten? Is het om Brama uit de selectie (weg) te pesten?
    Jeetje wat een simpele conclusie...
  • 23 Oct 2019 om 14:31
    • Quote van 23 Oct 2019 om 09:31
      Jij bent echt een lul TC, je waait met alle winden mee, nu begin je GG weer af te zeiken en je was zo lyrisch over Ted en GG. Man je hebt geen enkele ruggegraat in je donder. Sorry maar pak dat watje is aan die er niets van bakt, jou Peetken.
    Ik zeik niemand af kerel. Lees goed wat ik schrijf......


    Ik ben kritisch....zeker waar, maar sluit mijn post.....waar jij op reageert af met een vraag. Dat jij te pas en te onpas Peetken afzeikt, slaat nu als een pik in een pudding, want hij staat los van de gedachte hoe Gracia tegen Brama aankijkt......
  • 23 Oct 2019 om 12:57
    • Quote van 23 Oct 2019 om 10:34
      Zo had ik het ook gedaan. En ik zou met menig gaan spelen ipv onze Japanse vriend die heeft wat meer body en snelheid. Mischien zelfs wel met menig op rechts en espinoza op links.
    Selahi en Vuckic zijn allebei meer lopers daarom zou ik voor Vuckic kiezen vanwege zijn scorende vermogen. Naast Brama en Vuckic zou ik Roemeratoe bij op het middenveld zetten. Meer creatief en oog voor passing in de diepte. Espinoza zou ik linksbuiten zetten. Is creatief en heeft aanvallend een goede klik met Roemeratoe.
  • 23 Oct 2019 om 11:10
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:02
      Eens, heel Nederland weet zelfs waar de kwaliteiten van Brama liggen. En wat doet García? Echt onbegrijpelijk en stront eigenwijs als je het mij vraagt. Hoe komt het bij die gast in zijn botte harses op dat Brama geen 6 is maar een 8?! Ik heb het vermoeden dat die García Brama op deze manier bewust door de mand laat vallen en hem zo naar de achtergrond laat verdwijnen. Juist met dit uber zwakke centrum kunnen we wel wat cement als Brama gebruiken, dat gaat Roemeratoe (nog lang) niet voor elkaar spelen.
    Helemaal mee eens.
  • 23 Oct 2019 om 10:34
    • Quote van 23 Oct 2019 om 09:47
      Toch heeft die wel een punt betreffende de positie van Brama. Dit doet GG niet goed, niet voor niets komen er ook amper bruikbare ballen voorin. Brama als ouderwetse ausputzer voor de zwakke verdediging en vuckic en selahi er voor.
    Zo had ik het ook gedaan. En ik zou met menig gaan spelen ipv onze Japanse vriend die heeft wat meer body en snelheid. Mischien zelfs wel met menig op rechts en espinoza op links.
  • 23 Oct 2019 om 10:26
    Kunnen we tegen Emmen niet met z'n allen massaal 'Brama op 6' zingen?
  • 23 Oct 2019 om 10:09
    • Quote van 23 Oct 2019 om 09:47
      Toch heeft die wel een punt betreffende de positie van Brama. Dit doet GG niet goed, niet voor niets komen er ook amper bruikbare ballen voorin. Brama als ouderwetse ausputzer voor de zwakke verdediging en vuckic en selahi er voor.
    Hij heeft wel een punt maar daar gaat het niet om. Jadie bedoeld dat hij altijd met het grootste gros van de forumleden mee praat. Heeft dus eigenlijk geen eigen mening maar schreeuwt wel als 1 van de hardsten hier. En wie er niet in mee gaat word niet altijd even leuk weggezet.
  • 23 Oct 2019 om 10:01
    Zet gewoon Brama op zes met Roemeratoe en Vuckic samen op het middenveld. Je moet als trainer altijd je manier van spelen aanpassen op de spelers die je tot je beschikking hebt en niet andersom.
  • 23 Oct 2019 om 09:47
    • Quote van 23 Oct 2019 om 09:31
      Jij bent echt een lul TC, je waait met alle winden mee, nu begin je GG weer af te zeiken en je was zo lyrisch over Ted en GG. Man je hebt geen enkele ruggegraat in je donder. Sorry maar pak dat watje is aan die er niets van bakt, jou Peetken.
    Toch heeft die wel een punt betreffende de positie van Brama. Dit doet GG niet goed, niet voor niets komen er ook amper bruikbare ballen voorin. Brama als ouderwetse ausputzer voor de zwakke verdediging en vuckic en selahi er voor.
  • 23 Oct 2019 om 09:31
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:08
      Waar zeg ik dat Brama niets durft te zeggen? Daarnaast weet heel voetbal beminnend Nederland dat Brama een 6 is. Waarom weet Gracia dit schijnbaar niet, en 'misbruikt' hij Brama door hem op 8 te zetten? Is het om Brama uit de selectie (weg) te pesten?
    Jij bent echt een lul TC, je waait met alle winden mee, nu begin je GG weer af te zeiken en je was zo lyrisch over Ted en GG. Man je hebt geen enkele ruggegraat in je donder. Sorry maar pak dat watje is aan die er niets van bakt, jou Peetken.
  • 23 Oct 2019 om 08:29
    • Quote van 23 Oct 2019 om 02:26
      Omdat hij door de goede start van het seizoen zelf is gaan geloven dat hij het uitgevonden heeft! Ik heb meteen gezegt dat vuckic in de spits belachelijk is,maar het pakte even goed uit. Nu probeert hij het met Brama, maar uiteindelijk zorgt hij dat zijn elftal totaal uit balans is geraakt. Ben benieuwd wanneer we Drommel als nieuwe rechtsback gaan zien?
    Inderdaad, het was meer beginners geluk en we hadden de Var een paar keer mee. (Nu niet meer) dit team is totaal niet in balans en er zit totaal geen lijn in het spel en het wordt met de week ook gewoon slechte omdat veel spelers gewoon niet thuis geven.
  • 23 Oct 2019 om 07:48
    • Quote van 23 Oct 2019 om 05:40
      Dat idee krijg ik ook. Doordat Garcia geen keuzes had de eerste wedstrijden werd het vrij makkelijk, pakte ook nog goed uit. Nu met keuzes en wat kloten wedstrijden gaat de trainert rare dingen doen. Gewoon normaal blijven doen. Brama op 6 daar help je de verdediging ook nog mee. Vuksic op midden en Berggreen spits je. Hou dat 3 tal wedstrijden vast en punten komen weer. Geen hogere wiskunde.
    Helemaal mee eens!!!
  • 23 Oct 2019 om 05:56
    • Quote van 22 Oct 2019 om 18:20
      De trainers moeten zeker niet het spelsysteem gaan wijzigen. De manier waarop ze willen spelen is goed en levert ook voor de neutrale toeschouwers leuk kijkspel op. Het probleem de laaste wedstrijden is de uitvoering en de spelers die hun gemaakte afspraken niet na komen in het veld. Dit zal zeker de komende weken veranderen en het geluk zal weer de fctwente kant op vallen. Met onrust bereik je niets want als je anders wilt spelen kost dit tijd en zal dit gaan met goede en slechte wedstrijden.
    We hebben er niets aan dat het voetbal leuk is voor de neutrale kijker als FCT verliest. De eerste wedstrijden speelden we met de linies kort op elkaar en weinig ruimte in de rug. Na enkele goede resultaten zijn we anders gaan voetballen. Volgens mij is het team daar nog niet klaar voor. Tegen clubs die gelijkwaardig zijn krijg je dan de rekening gepresenteerd.
  • 23 Oct 2019 om 05:40
    • Quote van 23 Oct 2019 om 02:26
      Omdat hij door de goede start van het seizoen zelf is gaan geloven dat hij het uitgevonden heeft! Ik heb meteen gezegt dat vuckic in de spits belachelijk is,maar het pakte even goed uit. Nu probeert hij het met Brama, maar uiteindelijk zorgt hij dat zijn elftal totaal uit balans is geraakt. Ben benieuwd wanneer we Drommel als nieuwe rechtsback gaan zien?
    Dat idee krijg ik ook. Doordat Garcia geen keuzes had de eerste wedstrijden werd het vrij makkelijk, pakte ook nog goed uit. Nu met keuzes en wat kloten wedstrijden gaat de trainert rare dingen doen. Gewoon normaal blijven doen. Brama op 6 daar help je de verdediging ook nog mee. Vuksic op midden en Berggreen spits je. Hou dat 3 tal wedstrijden vast en punten komen weer. Geen hogere wiskunde.
  • 23 Oct 2019 om 02:26
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:48
      Als trainer ga je in een seizoen toch geen spelers wegpesten. Zoals je weet heb je alle spelers hardt nodig binnen een heel eredivisie seizoen. Brama is en kan nog een heel belangrijke rol gaan spelen dit seizoen dat weet gargia ook. Gargia weet wat brama kan maar wat is dan de reden dat hij hem op een plek zet waar hij niet zoveel heeft gespeeld. Mischien wil hij brama juist laten zien dat hij op meer plekken belangrijk kan zijn voor het elftal.
    Omdat hij door de goede start van het seizoen zelf is gaan geloven dat hij het uitgevonden heeft! Ik heb meteen gezegt dat vuckic in de spits belachelijk is,maar het pakte even goed uit. Nu probeert hij het met Brama, maar uiteindelijk zorgt hij dat zijn elftal totaal uit balans is geraakt. Ben benieuwd wanneer we Drommel als nieuwe rechtsback gaan zien?
  • 22 Oct 2019 om 23:37
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:59
      Ik snap dat de 30k mensen elke week geen hoogstandjes kunnen verwachten in deze tijden... maar dan iig iets van vechtlust. Iets met opvreten... :-$
    Lijkt een terugkerend probleem te zijn. Te weinig gif in het spel.
  • 22 Oct 2019 om 23:11
    Blij dat Ted en Derksen vrienden zijn - is er iig geen kritiek!
  • 22 Oct 2019 om 21:02
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:48
      Als trainer ga je in een seizoen toch geen spelers wegpesten. Zoals je weet heb je alle spelers hardt nodig binnen een heel eredivisie seizoen. Brama is en kan nog een heel belangrijke rol gaan spelen dit seizoen dat weet gargia ook. Gargia weet wat brama kan maar wat is dan de reden dat hij hem op een plek zet waar hij niet zoveel heeft gespeeld. Mischien wil hij brama juist laten zien dat hij op meer plekken belangrijk kan zijn voor het elftal.
    Ach misschien krijg die wel opdracht van ome TED
  • 22 Oct 2019 om 20:59
    Ik snap dat de 30k mensen elke week geen hoogstandjes kunnen verwachten in deze tijden... maar dan iig iets van vechtlust. Iets met opvreten... :-$
  • 22 Oct 2019 om 20:58
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:48
      Als trainer ga je in een seizoen toch geen spelers wegpesten. Zoals je weet heb je alle spelers hardt nodig binnen een heel eredivisie seizoen. Brama is en kan nog een heel belangrijke rol gaan spelen dit seizoen dat weet gargia ook. Gargia weet wat brama kan maar wat is dan de reden dat hij hem op een plek zet waar hij niet zoveel heeft gespeeld. Mischien wil hij brama juist laten zien dat hij op meer plekken belangrijk kan zijn voor het elftal.
    Gracia moet gewoon niet zo raar doen, en spelers proberen om te vormen in hun laatste jaar als speler.....
  • 22 Oct 2019 om 20:49
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:20
      Jij zegt je hoort gewoon te luisteren naar de coach en alles te geven. Hiermee zeg je indirect dat Brama beide niet doet aangezien we het over Brama hebben....
    Zo kan je van alles wel iets maken, ik ga hier geen discussie aan, ik weet zelf wel beter.
  • 22 Oct 2019 om 20:48
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:08
      Waar zeg ik dat Brama niets durft te zeggen? Daarnaast weet heel voetbal beminnend Nederland dat Brama een 6 is. Waarom weet Gracia dit schijnbaar niet, en 'misbruikt' hij Brama door hem op 8 te zetten? Is het om Brama uit de selectie (weg) te pesten?
    Als trainer ga je in een seizoen toch geen spelers wegpesten. Zoals je weet heb je alle spelers hardt nodig binnen een heel eredivisie seizoen. Brama is en kan nog een heel belangrijke rol gaan spelen dit seizoen dat weet gargia ook. Gargia weet wat brama kan maar wat is dan de reden dat hij hem op een plek zet waar hij niet zoveel heeft gespeeld. Mischien wil hij brama juist laten zien dat hij op meer plekken belangrijk kan zijn voor het elftal.
  • 22 Oct 2019 om 20:20
    • Quote van 22 Oct 2019 om 20:19
      Ik zeg niet dat brama dat doet, was een opmerking op tcs quote.
    Jij zegt je hoort gewoon te luisteren naar de coach en alles te geven. Hiermee zeg je indirect dat Brama beide niet doet aangezien we het over Brama hebben....
  • 22 Oct 2019 om 20:19
    • Quote van 22 Oct 2019 om 19:56
      En wie zegt dat Brama niet luistert en niet alles geeft?! Ik heb Brama nog niet echt horen klagen. Slechts wat journalisten die uit zijn op een beetje sensatie. Zoals een van Wissing die zegt dat het gaat knetteren.
    Ik zeg niet dat brama dat doet, was een opmerking op tcs quote.
  • 22 Oct 2019 om 20:17
    Ik ben al 18 jaar twentesupporter en ik heb die Henk nog nooit op 1 zinnige opmerking kunnen betrappen... Het beste is om die gast te negeren!
  • 22 Oct 2019 om 20:08
    • Quote van 22 Oct 2019 om 19:43
      Hoezo durft brama niets te zeggen. Waar baseer je dit op. En mischien hebben de trainers juist een goede reden op brama rechts op het middenveld te laten spelen. Het zou mooi zijn dat de trainers met een goede uitleg komen waarom hij op dit moment daar spelen. En jij denkt dat de onrust uitbreekt als brama niet op de juiste plek speelt. We moeten als supporters geduldig zijn als je op een andere manier wilt en gaat spelen gast dit met goede wedstrijden zoals in het begin en nu met mindere wedstrijden.
    Waar zeg ik dat Brama niets durft te zeggen? Daarnaast weet heel voetbal beminnend Nederland dat Brama een 6 is. Waarom weet Gracia dit schijnbaar niet, en 'misbruikt' hij Brama door hem op 8 te zetten? Is het om Brama uit de selectie (weg) te pesten?
  • 22 Oct 2019 om 20:02
    • Quote van 22 Oct 2019 om 19:26
      Wat een geleuter John. Ratjetoe staat op de plek van Wout omdat hij zijn muil niet open durft te trekken tegen Gracia, en allang blij is met minuten die hem gegund worden.


      Als Gracia niet(s) veranderd, dan breekt vroeg of laat de pleuris uit vanaf de tribunes. Brama is verdomme een kind van de club...een winnaar, waarvan je niet moet gaan verwachten dat hij aanvallend moet gaan spelen omdat Gracia denkt te zien wat goed is voor Brama.
    Eens, heel Nederland weet zelfs waar de kwaliteiten van Brama liggen. En wat doet García? Echt onbegrijpelijk en stront eigenwijs als je het mij vraagt. Hoe komt het bij die gast in zijn botte harses op dat Brama geen 6 is maar een 8?! Ik heb het vermoeden dat die García Brama op deze manier bewust door de mand laat vallen en hem zo naar de achtergrond laat verdwijnen. Juist met dit uber zwakke centrum kunnen we wel wat cement als Brama gebruiken, dat gaat Roemeratoe (nog lang) niet voor elkaar spelen.
  • 22 Oct 2019 om 19:56
    • Quote van 22 Oct 2019 om 19:53
      Mij maakt het geen reet uit wie wel of niet kind is van de club, je hoort gewoon te luisteren naar de coach en alles te geven, roemeratoe vond ik daarbij zaterdag goed spelen.
    En wie zegt dat Brama niet luistert en niet alles geeft?! Ik heb Brama nog niet echt horen klagen. Slechts wat journalisten die uit zijn op een beetje sensatie. Zoals een van Wissing die zegt dat het gaat knetteren.
  • 22 Oct 2019 om 19:53
    • Quote van 22 Oct 2019 om 19:26
      Wat een geleuter John. Ratjetoe staat op de plek van Wout omdat hij zijn muil niet open durft te trekken tegen Gracia, en allang blij is met minuten die hem gegund worden.


      Als Gracia niet(s) veranderd, dan breekt vroeg of laat de pleuris uit vanaf de tribunes. Brama is verdomme een kind van de club...een winnaar, waarvan je niet moet gaan verwachten dat hij aanvallend moet gaan spelen omdat Gracia denkt te zien wat goed is voor Brama.
    Mij maakt het geen reet uit wie wel of niet kind is van de club, je hoort gewoon te luisteren naar de coach en alles te geven, roemeratoe vond ik daarbij zaterdag goed spelen.
  • 22 Oct 2019 om 19:43
    • Quote van 22 Oct 2019 om 19:26
      Wat een geleuter John. Ratjetoe staat op de plek van Wout omdat hij zijn muil niet open durft te trekken tegen Gracia, en allang blij is met minuten die hem gegund worden.


      Als Gracia niet(s) veranderd, dan breekt vroeg of laat de pleuris uit vanaf de tribunes. Brama is verdomme een kind van de club...een winnaar, waarvan je niet moet gaan verwachten dat hij aanvallend moet gaan spelen omdat Gracia denkt te zien wat goed is voor Brama.
    Hoezo durft brama niets te zeggen. Waar baseer je dit op. En mischien hebben de trainers juist een goede reden op brama rechts op het middenveld te laten spelen. Het zou mooi zijn dat de trainers met een goede uitleg komen waarom hij op dit moment daar spelen. En jij denkt dat de onrust uitbreekt als brama niet op de juiste plek speelt. We moeten als supporters geduldig zijn als je op een andere manier wilt en gaat spelen gast dit met goede wedstrijden zoals in het begin en nu met mindere wedstrijden.
  • 22 Oct 2019 om 19:26
    • Quote van 22 Oct 2019 om 18:33
      Dan moet je je toch eens afvragen waarom Roemeratoe wel op deze plek staat en brama niet. De trainers werken dagelijks met de spelersgroep op de trainingen en de afspraken die gemaakt worden. Bepalen de trainers de opstelling voor de komende wedstrijd. Mischien moet brama ook bij zichzelf te rade gaan waarom Roemeratoe op zijn plek goed loopt te voetballen. En brama kan natuurlijk bij de trainers uitleg vragen en krijgen over het hoe en waarom.
    Wat een geleuter John. Ratjetoe staat op de plek van Wout omdat hij zijn muil niet open durft te trekken tegen Gracia, en allang blij is met minuten die hem gegund worden.


    Als Gracia niet(s) veranderd, dan breekt vroeg of laat de pleuris uit vanaf de tribunes. Brama is verdomme een kind van de club...een winnaar, waarvan je niet moet gaan verwachten dat hij aanvallend moet gaan spelen omdat Gracia denkt te zien wat goed is voor Brama.
  • 22 Oct 2019 om 19:14
    • Quote van 22 Oct 2019 om 18:20
      De trainers moeten zeker niet het spelsysteem gaan wijzigen. De manier waarop ze willen spelen is goed en levert ook voor de neutrale toeschouwers leuk kijkspel op. Het probleem de laaste wedstrijden is de uitvoering en de spelers die hun gemaakte afspraken niet na komen in het veld. Dit zal zeker de komende weken veranderen en het geluk zal weer de fctwente kant op vallen. Met onrust bereik je niets want als je anders wilt spelen kost dit tijd en zal dit gaan met goede en slechte wedstrijden.
    Helemaal juist. Geen speld tussen te krijgen. Ze moeten eerst werken aan meer diepgang en betere balans tussen een gecontroleerde versus opportunistisch speelwijze. Dan komen de resultaten vanzelf en lopen we weer de polonaise.
  • 22 Oct 2019 om 18:33
    • Quote van 22 Oct 2019 om 18:21
      García is helemaal weg van Roemeratoe, die is, laten we eerlijk zijn vaak een van de slechtste spelers, na eerst een paar redelijke wedstrijden te hebben gespeeld !
    Dan moet je je toch eens afvragen waarom Roemeratoe wel op deze plek staat en brama niet. De trainers werken dagelijks met de spelersgroep op de trainingen en de afspraken die gemaakt worden. Bepalen de trainers de opstelling voor de komende wedstrijd. Mischien moet brama ook bij zichzelf te rade gaan waarom Roemeratoe op zijn plek goed loopt te voetballen. En brama kan natuurlijk bij de trainers uitleg vragen en krijgen over het hoe en waarom.
  • 22 Oct 2019 om 18:21
    García is helemaal weg van Roemeratoe, die is, laten we eerlijk zijn vaak een van de slechtste spelers, na eerst een paar redelijke wedstrijden te hebben gespeeld !
  • 22 Oct 2019 om 18:20
    De trainers moeten zeker niet het spelsysteem gaan wijzigen. De manier waarop ze willen spelen is goed en levert ook voor de neutrale toeschouwers leuk kijkspel op. Het probleem de laaste wedstrijden is de uitvoering en de spelers die hun gemaakte afspraken niet na komen in het veld. Dit zal zeker de komende weken veranderen en het geluk zal weer de fctwente kant op vallen. Met onrust bereik je niets want als je anders wilt spelen kost dit tijd en zal dit gaan met goede en slechte wedstrijden.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›