Drommel ziet 'chaos' bij PSV: ''Daar moeten we van profiteren'' FC Twente wil nog minimaal twee versterkingen: ''Creatief zijn'' 'Speciale' Lang maakt indruk: ''Dat zag je op de eerste dag al'' Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' ''De komst van Chery is niet aan de orde laat Twente weten''

''Er werd al gezegd dat het knetterde tussen mij en Gonzalo''

( 13 reacties)
''Er werd al gezegd dat het knetterde tussen mij en Gonzalo''

FC Twente won woensdagavond in de eerste ronde van de KNVB Beker met 0-2 op bezoek bij De Treffers en Wout Brama was na afloop zeer tevreden. De middenvelder, die op '6' een uitstekende wedstrijd speelde én aanvoerder was, zag dat de Tukkers heer en meester waren. 

"Ik heb me geen moment zorgen gemaakt", reageert hij tegenover RTV Oost. "In de beginfase hadden ze nog enkele mogelijkheden, maar echt grote kansen hebben ze niet gehad. Vanaf het moment dat wij de 0-1 maakten was de wedstrijd voor ons. We hebben vandaag gecontroleerd en dat moet natuurlijk ook." 

"Gelukkig waren we intrinsiek gemotiveerd, anders krijg je een heel lastige avond. Er zijn genoeg ploegen die struikelen tegen amateurs", vervolgt hij realistisch. "Er is geen vol stadion en geen spanning die je in de Eredivisie wel hebt. Maar ik heb daar geen moeite mee. Als ik voor Twente speel ben ik altijd gemotiveerd", aldus Brama, die gisteren op zijn 'favoriete plek' speelde. 

"Dat is een beetje groter gemaakt dan het is", reageert hij. "Natuurlijk speel ik liever op zes dan op acht. Dat is bij iedereen bekend. Maar waar ik neergezet word, speel ik. Door de plaatselijke journalistjes werd al gezegd dat het knetterde tussen mij en Gonzalo (Garcia, red.). Voor mij is het helemaal geen probleem", besluit Brama over de band met zijn trainer. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Oct 2019 om 17:29
    • Quote van 31 Oct 2019 om 12:07
      Ze moeten die plaatselijke journalisten gewoon negeren, uit die hoek is nog nooit een objectieve reactie gekomen.
    Gelukkig is dat op dit forum anders indd..
  • 31 Oct 2019 om 17:02
    Nederland is een politiestaat.Een schijndemocratie.
  • 31 Oct 2019 om 16:12
    • Quote van 31 Oct 2019 om 13:02
      Er is zoveel meer dat je " moet " in Nederland, dan belasting betalen. En het erge is dat het steeds erger wordt.
    Klopt doorgedraaid land ist.
  • 31 Oct 2019 om 14:59
    • Quote van 31 Oct 2019 om 13:02
      Er is zoveel meer dat je " moet " in Nederland, dan belasting betalen. En het erge is dat het steeds erger wordt.
    Idd
  • 31 Oct 2019 om 13:02
    • Quote van 31 Oct 2019 om 12:58
      Weet je wat het mooie is van Nederland Hennik? Mensen MOETEN maar 1 ding, en dat is belastingen betalen. Voor de rest moeten mensen hier helemaal niets. ;)
    Er is zoveel meer dat je " moet " in Nederland, dan belasting betalen. En het erge is dat het steeds erger wordt.
  • 31 Oct 2019 om 12:58
    • Quote van 31 Oct 2019 om 12:07
      Ze moeten die plaatselijke journalisten gewoon negeren, uit die hoek is nog nooit een objectieve reactie gekomen.
    Weet je wat het mooie is van Nederland Hennik? Mensen MOETEN maar 1 ding, en dat is belastingen betalen. Voor de rest moeten mensen hier helemaal niets. ;)
  • 31 Oct 2019 om 12:32
    • Quote van 31 Oct 2019 om 12:07
      Ze moeten die plaatselijke journalisten gewoon negeren, uit die hoek is nog nooit een objectieve reactie gekomen.
    Juist.
  • 31 Oct 2019 om 12:07
    • Quote van 31 Oct 2019 om 11:30
      Uiteraard, Wout loopt te lang mee om nog meer olie op het vuur te gooien. Hiermee heeft ie het vuurtje (voor even) gedoofd.
    Ze moeten die plaatselijke journalisten gewoon negeren, uit die hoek is nog nooit een objectieve reactie gekomen.
  • 31 Oct 2019 om 11:30
    • Quote van 31 Oct 2019 om 10:28
      Met een knipoog inderdaad....zoals in het interview blijkt. ;)
    Uiteraard, Wout loopt te lang mee om nog meer olie op het vuur te gooien. Hiermee heeft ie het vuurtje (voor even) gedoofd.
  • 31 Oct 2019 om 10:28
    • Quote van 31 Oct 2019 om 10:26
      Haha hij begint nu ook al over plaatselijke journalistjes
    Met een knipoog inderdaad....zoals in het interview blijkt. ;)
  • 31 Oct 2019 om 10:26
    Hier het interview met Wout:

    https://www.rtvoost.nl/media/139651/Wout-Brama-na-afloop-van-De-Treffers-FC-Twente