FC Twente weet datum voor bekerduel met Go Ahead Eagles

( 17 reacties)
FC Twente weet datum voor bekerduel met Go Ahead Eagles

FC Twente speelt in de tweede ronde van de KNVB Beker een thuiswedstrijd. De Tukkers krijgen in de eigen Grolsch Veste eerste divisionist Go Ahead Eagles op bezoek. Het duel wordt gespeeld op 17, 18 of 19 december.

FC Twente won afgelopen woensdag van De Treffers. Toen werd het 0-2 voor de Tukkers. Vorig seizoen stond Twente tweemaal tegenover Go Ahead Eagles. In november 2018 wonnen de Deventenaren met 0-1 in Enschede en in maart wonnen de Tukkers met 1-2 in Deventer.

Update: De wedstrijd tussen FC Twente en Go Ahead Eagles wordt gespeeld op dinsdag 17 december. Het duel in de Grolsch Veste begint om 18.30 uur en wordt live uitgezonden op FOX Sports.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Nov 2019 om 11:27
    • Quote van 5 Nov 2019 om 10:23
      ?
    :-))
  • 5 Nov 2019 om 10:23
    • Quote van 4 Nov 2019 om 23:18
      En anders pak je het woordenboek er even bij kun je nog meer trefwoorden erbij zetten.
    ?
  • 5 Nov 2019 om 06:53
    Knap hoor. Chapeau!!!
  • 4 Nov 2019 om 23:43
    • Quote van 4 Nov 2019 om 20:18
      Ik vind het wel jammer dat de band met de graafschap zo is veranderd na die rel paar jaar terug. Tis nog steeds een mooie club en achterhoekers zijn goed volk verder
    Maar zijn minne honden daar in Doetinchem e.o dus ook de schijt voor die club.
  • 4 Nov 2019 om 23:18
    En anders pak je het woordenboek er even bij kun je nog meer trefwoorden erbij zetten.
  • 4 Nov 2019 om 23:16
    Nee hoor op waarheid gebaseerd.
  • 4 Nov 2019 om 21:37
    • Quote van 3 Nov 2019 om 15:04
      Lekkere tegenstander voor de tweede ronde!!! Kunnen we makkelijk van winnen zeker omdat het een thuiswedstrijd is.
    Gaat dit seizoen vaak ook behoorlijk mis
  • 4 Nov 2019 om 20:18
    • Quote van 3 Nov 2019 om 11:23
      De Graafschap is ook zo’n schijtclub!!!
    Ik vind het wel jammer dat de band met de graafschap zo is veranderd na die rel paar jaar terug. Tis nog steeds een mooie club en achterhoekers zijn goed volk verder
  • 4 Nov 2019 om 20:14
    Das wel t minste tijdstip die we kunnen bedenken
  • 3 Nov 2019 om 15:04
    Lekkere tegenstander voor de tweede ronde!!! Kunnen we makkelijk van winnen zeker omdat het een thuiswedstrijd is.
  • 3 Nov 2019 om 12:15
    Keer goede Old Skool clash met die gasten aangaan lijkt me super verrot schoppen moet je ze
  • 3 Nov 2019 om 11:23
    De Graafschap is ook zo’n schijtclub!!!
  • 3 Nov 2019 om 10:26
    • Quote van 3 Nov 2019 om 10:07
      Kan me niet druk maken om dat clubje uit Deventer. Bij mij staat Utrecht toch echt wat hoger wat dat betreft.
    Wat is er mis met Utrecht?
  • 3 Nov 2019 om 10:07
    • Quote van 2 Nov 2019 om 23:31
      Na fyenoord de grootste Kut club kut volk
    Kan me niet druk maken om dat clubje uit Deventer. Bij mij staat Utrecht toch echt wat hoger wat dat betreft.
  • 3 Nov 2019 om 02:42
    't mag godverdegloeiende wel in de krant dat die kakkerlakk'n uut möt