''Uit beelden van FC Twente kan je afleiden dat Drommel de bal raakt''

( 15 reacties)
''Uit beelden van FC Twente kan je afleiden dat Drommel de bal raakt''

FC Twente verloor zaterdagavond niet alleen van AZ, maar raakte ook doelman Joël Drommel. De sluitpost kreeg een directe rood kaart na een overtreding op Myron Boadu.

"Stengs gaf een geweldige pass op Boadu en die is heel snel", blikt clubwatcher Leon ten Voorde terug bij de Tubantia Podcast. "Drommel kwam uit en hij had echt niet de intentie om hem enorm onderuit te schoppen. Hij was gewoon een fractie te laat."

FC Twente gaat in beroep tegen de schorsing van één wedstrijd. Ten Voorde weet waar de club zich op baseert. "Ik heb later videobeelden gezien van FC Twente zelf, waaruit je eventueel kunt afleiden dat hij iets de bal raakte", aldus Ten Voorde.

"Bij Twente waren ze in ieder geval boos", vervolgt de clubwatcher. "Zij vonden het geel, omdat er geen opzet in het spel was en omdat ze vonden dat hij eerst de bal speelde. Ik vond het heel lastig te zien en snap wel dat de scheidsrechter daarvoor rood gaf en de VAR niet ingreep."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Nov 2019 om 21:17
    De VAR Faalt enorm!!!Boadu heeft totaal de bal niet aangeraakt.Dus hij jhad 100% geen scoringskans....Drommel heeft wel de bal wel aan geraakt.was dus eerder bij de balMaar kreeg een elleboog op zijn neus van Boadu.......ZIE FOTO DIE EERDER IS GEPUBLICEERDDus wie moet nu eigenlijk rood krijgen!!!Waarom werd de VAR NIET GEBRUIKT .
  • 5 Nov 2019 om 20:34
    • Quote van 5 Nov 2019 om 15:47
      Nog even en wij hadden ook nog een pingel moeten hebben zeker. Voor Twente hoop ik dat hij vrij gesproken wordt, maar ik vind het een zuivere rode kaart en met 1 potje schorsing komt hij zeer acceptabel weg.
    Nou ook weer niet overdrijven hoor. Het is zeker een rode kaart met de bijbehorende schorsing van 1 wedstrijd. Maar niet meer hoor.
  • 5 Nov 2019 om 19:25
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:11
      Maar daarna de enkel van zijn tegenstander, was ook te zien op beeld. Zijn been bleef gewoon te lang omhoog.
    Dat is bullshit want de speler van az trapt zelf tegen schenk aan
  • 5 Nov 2019 om 16:07
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:11
      Maar daarna de enkel van zijn tegenstander, was ook te zien op beeld. Zijn been bleef gewoon te lang omhoog.
    Dit meen je toch niet? Dat gebeurt allemaal in een fractie van een seconde. Als Drommel te laat was, dan was de speler van AZ in dit geval ook te laat. Hij schopt Schenk in dit geval, ook geel
  • 5 Nov 2019 om 15:47
    • Quote van 5 Nov 2019 om 15:07
      Op de foto is te zien dat drommel een elleboog in jez gezicht krijgt... Is dat het volgende Argument?
    Nog even en wij hadden ook nog een pingel moeten hebben zeker. Voor Twente hoop ik dat hij vrij gesproken wordt, maar ik vind het een zuivere rode kaart en met 1 potje schorsing komt hij zeer acceptabel weg.
  • 5 Nov 2019 om 15:47
    • Quote van 5 Nov 2019 om 14:31
      Ikzeg. Joske. Kan er ook meer wedstrijden gegeven worden weet u dat misschien alvast bedankt voor uw reactie dan.
    Beste Ik, daar ga ik in dit geval niet vanuit.
  • 5 Nov 2019 om 15:07
    Op de foto is te zien dat drommel een elleboog in jez gezicht krijgt... Is dat het volgende Argument?
  • 5 Nov 2019 om 14:31
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:14
      Ben zelf ook scheidsrechter en snap heel goed dat je hier rood voor geeft. Verwacht dan eigenlijk ook dat de schorsing blijft staan.
    Ikzeg. Joske. Kan er ook meer wedstrijden gegeven worden weet u dat misschien alvast bedankt voor uw reactie dan.
  • 5 Nov 2019 om 14:29
    • Quote van 5 Nov 2019 om 14:21
      Hij ging er gewoon oerdom in en met Makkelie weet je die geeft ons altijd rood wanneer die kan.1 wedstrijd accepteren en klaar.
    Ikzeg. Enschede 78. Ben het nu helemaal met u eens.
  • 5 Nov 2019 om 14:21
    Hij ging er gewoon oerdom in en met Makkelie weet je die geeft ons altijd rood wanneer die kan.1 wedstrijd accepteren en klaar.
  • 5 Nov 2019 om 13:04
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:11
      Maar daarna de enkel van zijn tegenstander, was ook te zien op beeld. Zijn been bleef gewoon te lang omhoog.
    Ook met de noppen geraakt volgens mij.. vond em ook terecht
  • 5 Nov 2019 om 12:14
    Ben zelf ook scheidsrechter en snap heel goed dat je hier rood voor geeft. Verwacht dan eigenlijk ook dat de schorsing blijft staan.
  • 5 Nov 2019 om 12:11
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:02
      Schenk raakte ook eerst de bal. Neem dat dan gelijk mee naar Zeist!!!
    Maar daarna de enkel van zijn tegenstander, was ook te zien op beeld. Zijn been bleef gewoon te lang omhoog.
  • 5 Nov 2019 om 12:02
    Schenk raakte ook eerst de bal. Neem dat dan gelijk mee naar Zeist!!!
  • 5 Nov 2019 om 11:56
    Als dat zo is zijn we gewoon weer genaaid, maargoed dat is met makkelie altijd zo of hij nou scheids is of var
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›