KNVB maakt arbiter voor duel tussen FC Twente en PEC Zwolle bekend

( 14 reacties)
KNVB maakt arbiter voor duel tussen FC Twente en PEC Zwolle bekend

De KNVB heeft Kevin Blom aangesteld om de wedstrijd tussen FC Twente en PEC Zwolle in goede banen te leiden. Het duel wordt zondagmiddag om 14.30 uur gespeeld.

Blom wordt in De Grolsch Veste bijgestaan door assistent-scheidsrechters Richard Brondijk en Freek Vandeursen. De KNVB heeft Marc Nagtegaal aangewezen als vierde official. Alex Bos is aangesteld als videoscheidsrechter. Hij wordt in Zeist bijgestaan door Frank Jansen.

Met PEC Zwolle treft FC Twente de huidige nummer vijftien van de Eredivisie. De ploeg van trainer John Stegeman pakte tot dusver tien punten uit twaalf wedstrijden en staat slechts één punt boven de streep. FC Twente, de nummer twaalf van de ranglijst, heeft vijf punten meer.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Nov 2019 om 18:09
    Ik vind blom een redenlijke scheids hoor veel goeds loopt er niet in nederland maar blom behoord toch echt tot de betere
  • 5 Nov 2019 om 16:23
    • Quote van 5 Nov 2019 om 15:45
      Blom is zo verkeerd nog niet, beter als de meesten die er rond lopen.
    Vind ik ook, Blom gewoon een goede scheids.
  • 5 Nov 2019 om 15:45
    • Quote van 5 Nov 2019 om 13:51
      Die Turk is een corrupte rat, net als dat gaytje Makkelie.
    Blom is zo verkeerd nog niet, beter als de meesten die er rond lopen.
  • 5 Nov 2019 om 15:43
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:47
      Dan zal ik als ik jou was effe naar de oogarts gaan. Blom is echt 1 van de slechtste die er rond loopt.
    Niet waar
  • 5 Nov 2019 om 13:51
    • Quote van 5 Nov 2019 om 13:10
      Eigenlijk Geen. Maar als ik toch moet kiezen Nijhuis en Kuipers. Al vind ik die Turk op zich ook nog wel redelijk.
    Die Turk is een corrupte rat, net als dat gaytje Makkelie.
  • 5 Nov 2019 om 13:30
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:47
      Dan zal ik als ik jou was effe naar de oogarts gaan. Blom is echt 1 van de slechtste die er rond loopt.
    Geweldige scheids zeker in mei 2010 in Breda!’
  • 5 Nov 2019 om 13:15
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:47
      Dan zal ik als ik jou was effe naar de oogarts gaan. Blom is echt 1 van de slechtste die er rond loopt.
    Als dat zo zou zijn zou hij ons niet fluiten zondag. We gaan het zien.
  • 5 Nov 2019 om 13:10
    • Quote van 5 Nov 2019 om 13:02
      Vind dat nog wel meevallen. Een van de betere.
      Welke scheids deugd dan wel volgens jou?
    Eigenlijk Geen. Maar als ik toch moet kiezen Nijhuis en Kuipers. Al vind ik die Turk op zich ook nog wel redelijk.
  • 5 Nov 2019 om 13:02
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:47
      Dan zal ik als ik jou was effe naar de oogarts gaan. Blom is echt 1 van de slechtste die er rond loopt.
    Vind dat nog wel meevallen. Een van de betere.
    Welke scheids deugd dan wel volgens jou?
  • 5 Nov 2019 om 12:52
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:35
      In mijn ogen een van de betere scheidsen.
    Eens, vind het ook een goeie.
  • 5 Nov 2019 om 12:47
    • Quote van 5 Nov 2019 om 12:35
      In mijn ogen een van de betere scheidsen.
    Dan zal ik als ik jou was effe naar de oogarts gaan. Blom is echt 1 van de slechtste die er rond loopt.
  • 5 Nov 2019 om 12:35
    In mijn ogen een van de betere scheidsen.
  • 5 Nov 2019 om 12:13
    Goede scheids.
  • 5 Nov 2019 om 12:09
    Nou lekker dan zitten we weer opgezadeld met Blom ik hoop dat we deze wedstrijd genoeg kansen creëren en afmaken anders naait Blom ons wel weer. Het begint met een goede opstelling en goede wissels dus ik hoop Latibeaudiere in de basis en verder ook Menig en Nakamura in de basis. Gewoon 3-5-2 of 3-4-3 spelen en meneertje Aitor verdiend een schop onder zijn kloten.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›