Derksen: ''Begin over zijn verstandelijke vermogens te twijfelen''

( 19 reacties)
Derksen: ''Begin over zijn verstandelijke vermogens te twijfelen''

Joël Drommel kreeg zaterdagavond een directe rode kaart in de uitwedstrijd tegen AZ. De doelman van FC Twente vloerde de 'doorgebroken' Myron Boadu.

Johan Derksen was niet te spreken over die actie. "Ik ben niet enthousiast over Drommel, maar ik begin nu ook nog over zijn verstandelijke vermogens te twijfelen. Moet je nou kijken", zegt Derksen bij Veronica Inside. "Dat is een schwalbe, hè", lacht René van der Gijp.

Wim Kieft was vol lof over de assist van Calvin Stengs. "Die bal is mooi, maar die loopactie van die Boadu is ook geweldig", aldus Kieft, die ook kritisch is op Drommel. "Alleen je kan als keeper al heel snel inschatten dat Boadu gaat lopen. Dan moet je of eerder al een paar stappen naar voren doen, of helemaal niet komen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Nov 2019 om 14:07
    • Quote van 6 Nov 2019 om 12:54
      Maar?
    Wat bedoel je?
  • 6 Nov 2019 om 12:54
    • Quote van 6 Nov 2019 om 12:51
      Blind kwam gewoon te laat op abraham in glijden.
    Maar?
  • 6 Nov 2019 om 12:51
    • Quote van 6 Nov 2019 om 10:16
      Nou Joske daar zit je er toch even naast. Blind wordt door een overtreding ten val gebracht waarvoor die pizza man had moeten fluiten. Maar de beste man corrigeert zijn eigen fout met een tweede kaart voor Blind die helemaal uit balans was door de val en het snelle opstaan. Hij had beter kunnen blijven liggen. Vervolgens krijgt Veltman, die trouwens een erbarmelijk slechte wedstrijd speelde een bal tegen zich aangeschoten. En ook in de eredivisie is dat een penalty, maar de kaart had hij achterwege kunnen laten. Dus de Amsterdammers zijn wel degelijk benadeeld. Terwijl de Engelse kranten doen of er een wonder is gebeurd dat ze nog terug zijn gekomen naar 4-4 echt ongelofelijk. Verder is die Derksen totaal niet serieus te nemen met zijn uitspraken en opmerkingen. Hij heeft trouwens zijn oordeel over ten Hag wel iets bijgesteld. Drommel wel altijd de zondebok bij hem.
    Blind kwam gewoon te laat op abraham in glijden.
  • 6 Nov 2019 om 11:14
    • Quote van 5 Nov 2019 om 22:53
      Echt bizar he, lijk wel een complot.
    Ikzeg. Ut. U heeft een punt . Maar dit heeft het grote Ajax ook grote deels aan zichzelf te danken door arogant te spelen de 2e helft ongelooflijk om dit buiten de 2 rode kaarten zo arogant te spelen je weet dat duitse en engels voetbal tot op het tandvlees wordt gespeeld dit krijg je ervan blijf altijd vechten ook al is het 8 of 10 nul ongelooflijk.
  • 6 Nov 2019 om 10:16
    • Quote van 6 Nov 2019 om 00:11
      Tweede geel van blind volledig terecht. Tweede geel voor Veltman is een twijfelgeval. Ik vraag me nog steeds af of deze voor de handsbal of het geleverde commentaar is.
    Nou Joske daar zit je er toch even naast. Blind wordt door een overtreding ten val gebracht waarvoor die pizza man had moeten fluiten. Maar de beste man corrigeert zijn eigen fout met een tweede kaart voor Blind die helemaal uit balans was door de val en het snelle opstaan. Hij had beter kunnen blijven liggen. Vervolgens krijgt Veltman, die trouwens een erbarmelijk slechte wedstrijd speelde een bal tegen zich aangeschoten. En ook in de eredivisie is dat een penalty, maar de kaart had hij achterwege kunnen laten. Dus de Amsterdammers zijn wel degelijk benadeeld. Terwijl de Engelse kranten doen of er een wonder is gebeurd dat ze nog terug zijn gekomen naar 4-4 echt ongelofelijk. Verder is die Derksen totaal niet serieus te nemen met zijn uitspraken en opmerkingen. Hij heeft trouwens zijn oordeel over ten Hag wel iets bijgesteld. Drommel wel altijd de zondebok bij hem.
  • 6 Nov 2019 om 09:00
    • Quote van 5 Nov 2019 om 21:42
      We maakten ons ook belachelijk toen we GEEN beroep deden op de wedstrijden schorsing voor Nakamura na een onzin rode kaart...
    Drommel is wel een vd belangrijkste speler van je elftal.
    En als jij een sterk argument en bewijs heb om de arbitrage
    te winnen.
    Dan moet je er voor gaan.!!!
    Er zijn beelden dat Joël de bal raakt en Boadu raakt de bal totaal niet maar zet wel zijn elleboog op de neus van Joel.
  • 6 Nov 2019 om 08:59
    • Quote van 6 Nov 2019 om 06:06
      Welke PI heb jij het nou over;-)(
    3,14 = pi...en nog een heleboel cijfers erachteraan in de wiskunde...:-))
  • 6 Nov 2019 om 08:52
    • Quote van 6 Nov 2019 om 00:11
      Tweede geel van blind volledig terecht. Tweede geel voor Veltman is een twijfelgeval. Ik vraag me nog steeds af of deze voor de handsbal of het geleverde commentaar is.
    2e geel voor Veltman was compleet belachelijk.
  • 6 Nov 2019 om 06:06
    • Quote van 5 Nov 2019 om 20:36
      En dan gaan wij in beroep voor 1 potje. Je maakt jezelf toch compleet belachelijk. Nogmaals: als hij wordt kwijtgescholden typ ik zo ver mogelijk de eerste 1000 cijfers van pi uit
    Welke PI heb jij het nou over;-)(
  • 6 Nov 2019 om 00:11
    • Quote van 5 Nov 2019 om 22:30
      Scheidsrechter kompleet van de pot gerukt watn debiel ai hier rood voor geeft 2x ben je niet goed wies.
    Tweede geel van blind volledig terecht. Tweede geel voor Veltman is een twijfelgeval. Ik vraag me nog steeds af of deze voor de handsbal of het geleverde commentaar is.
  • 5 Nov 2019 om 23:27
    De verstandelijke vermogens van meneer derksen kun je zo langzaam vergelijken met een goudvis. Die zwemt ook de meeste rondjes is zijn ronde kom. Derksen moet stoppen deze man begint seniele trekjes te krijgen als een Heintje Davids die ging ook te lang door.
  • 5 Nov 2019 om 22:53
    • Quote van 5 Nov 2019 om 22:30
      Scheidsrechter kompleet van de pot gerukt watn debiel ai hier rood voor geeft 2x ben je niet goed wies.
    Echt bizar he, lijk wel een complot.
  • 5 Nov 2019 om 22:30
    • Quote van 5 Nov 2019 om 21:38
      Offtopic: Leipzig gaat lekker, De Red Bull club naar de 2e ronde CL met 9 punten voorsprong. Ajax gaat ook lekker. Iedergeval goed voor het Nederlandse voetbal.
    Scheidsrechter kompleet van de pot gerukt watn debiel ai hier rood voor geeft 2x ben je niet goed wies.
  • 5 Nov 2019 om 21:42
    • Quote van 5 Nov 2019 om 20:36
      En dan gaan wij in beroep voor 1 potje. Je maakt jezelf toch compleet belachelijk. Nogmaals: als hij wordt kwijtgescholden typ ik zo ver mogelijk de eerste 1000 cijfers van pi uit
    We maakten ons ook belachelijk toen we GEEN beroep deden op de wedstrijden schorsing voor Nakamura na een onzin rode kaart...
  • 5 Nov 2019 om 21:38
    Offtopic: Leipzig gaat lekker, De Red Bull club naar de 2e ronde CL met 9 punten voorsprong. Ajax gaat ook lekker. Iedergeval goed voor het Nederlandse voetbal.
  • 5 Nov 2019 om 20:59
    Een bloeddorstige parasiet, bij gebrek aan humor. Leeft van goede voetballers. Maar hij wordt ondertussen echt zielig. Laten ze hem beschermen tegen zichzelf.
  • 5 Nov 2019 om 20:50
    Johan. de man met de snor.....
  • 5 Nov 2019 om 20:43
    Ik twijfel aan de geestesvermogens van Derksen.
  • 5 Nov 2019 om 20:36
    En dan gaan wij in beroep voor 1 potje. Je maakt jezelf toch compleet belachelijk. Nogmaals: als hij wordt kwijtgescholden typ ik zo ver mogelijk de eerste 1000 cijfers van pi uit
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›