Defensieve versterkingen op komst bij FC Twente: ''Ze hebben ruimte'' ''De optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet'' Van Leeuwen blikt vooruit: ''Een schoon schip biedt ook kansen'' Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa blikt terug: ''Ik kon daar echt veel geld verdienen''

Plet geeft tekst en uitleg: ''Neem FC Twente als voorbeeld''

( 7 reacties)
Plet geeft tekst en uitleg: ''Neem FC Twente als voorbeeld''

Voormalig FC Twente-spits Glynor Plet heeft al een opmerkelijke loopbaan achter de rug. De 32-jarige centrumspits, die dit seizoen een contract voor twee jaar tekende bij Telstar, speelde in het verleden namelijk al voor elf (!) andere clubs. 

"Het loopt niet altijd zoals je het voor ogen hebt", legt hij uit in gesprek met Voetbal International. "Dingen gaan zoals ze gaan. Ik zie het als keuzes maken. Tot bepaalde hoogte heb je het zelf in de hand. Neem FC Twente als voorbeeld. Het werd laat bekend dat ik weg mocht", aldus Plet.

"Ik was gedwongen weg te gaan en ik belandde in Israël", vervolgt hij. "Nooit gedacht dat ik daar zou spelen, maar het werd de mooiste tijd uit mijn carrière. Daar kreeg ik het gevoel dat ik echt gewaardeerd werd in wat ik deed. Ik deed iets goeds, maakte mensen er blij mee", blikt Plet terug. 

"In Israël was het echt het kind in me dat genoot. Daarom ben ik voetballer geworden. Echt leuk, ik voelde me lekker, het gevoel van: Ik mag weer. Zo heb ik mijn beste wedstrijden gespeeld. Iedereen gelooft in je en je weet zelf ook dat je levert. Daar doe je het voor", besluit de boomlange aanvaller. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Nov 2019 om 07:11
    Pasopppp plet komt eraan , zorg dat je niet geplet word.
  • 7 Nov 2019 om 13:50
    • Quote van 6 Nov 2019 om 19:18
      Anekdote.Plet kwam van Heracles waar hij toen ongeveer 40.000 gulden verdiende.Bij Twente vroeg Munsterman wat hij wilde verdienen.Plet durfde het haast niet te zeggen maar het kwam er uit Ik zou wel 100.000 gulden willen verdienen meneer Munsterman.Dat is goed zei Munsterman maar niemand hier heeft minder dan 200.000 dus dat krijg jij ook.Het is niets geworden met hem bij Twente maar dat is bekend

    Ikzeg. Ik zelf. En daar aan zijn wij ten onder gegaan en bijna failliet verklaard, het is werkelijk niet te geloven.
  • 6 Nov 2019 om 22:47
    • Quote van 6 Nov 2019 om 19:18
      Anekdote.Plet kwam van Heracles waar hij toen ongeveer 40.000 gulden verdiende.Bij Twente vroeg Munsterman wat hij wilde verdienen.Plet durfde het haast niet te zeggen maar het kwam er uit Ik zou wel 100.000 gulden willen verdienen meneer Munsterman.Dat is goed zei Munsterman maar niemand hier heeft minder dan 200.000 dus dat krijg jij ook.Het is niets geworden met hem bij Twente maar dat is bekend

    En heeft Heracles meer als een miljoen opgeleverd. Ongelooflijk wat een geld smijterij in die tijd.
  • 6 Nov 2019 om 20:09
    • Quote van 6 Nov 2019 om 19:18
      Anekdote.Plet kwam van Heracles waar hij toen ongeveer 40.000 gulden verdiende.Bij Twente vroeg Munsterman wat hij wilde verdienen.Plet durfde het haast niet te zeggen maar het kwam er uit Ik zou wel 100.000 gulden willen verdienen meneer Munsterman.Dat is goed zei Munsterman maar niemand hier heeft minder dan 200.000 dus dat krijg jij ook.Het is niets geworden met hem bij Twente maar dat is bekend

    Haha, net als Brama. Die wilde 100.000,- verdienen want er was nauwelijks geld. Maar begon met een hoge vraagprijs (ik dacht zelfs 500.000,-). Ooh, wel veel was het antwoord. Maar je bent een van de dragende spelers dus vooruit maar. Brama viel zowat van zijn stoel van verbazing.
  • 6 Nov 2019 om 19:18
    Anekdote.Plet kwam van Heracles waar hij toen ongeveer 40.000 gulden verdiende.Bij Twente vroeg Munsterman wat hij wilde verdienen.Plet durfde het haast niet te zeggen maar het kwam er uit Ik zou wel 100.000 gulden willen verdienen meneer Munsterman.Dat is goed zei Munsterman maar niemand hier heeft minder dan 200.000 dus dat krijg jij ook.Het is niets geworden met hem bij Twente maar dat is bekend