KNVB geeft FC Twente flinke geldboete: ''Kunnen we niet accepteren''

( 96 reacties)
KNVB geeft FC Twente flinke geldboete: ''Kunnen we niet accepteren''

FC Twente heeft een flinke geldboete gekregen van de aanklager betaald voetbal van de KNVB. De club uit Enschede moet een bedrag van 7.500 euro betalen vanwege het gooien met bekers bier in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo, dat meldt FC Twente op de clubsite.

FC Twente baalt van de boete. "De steun die we ook dit seizoen bij thuis- en uitwedstrijden van de supporters krijgen is echt ongekend en uniek", schrijft de club. "Daar zijn we ook ontzettend trots op als club, maar afgelopen jaren is het helaas nog te vaak voorgekomen dat de aanklager betaald voetbal van de KNVB een onderzoek is gestart naar aanleiding van gebeurtenissen op de tribune."

De KNVB kijkt scherp naar het gooien van bekers met drank vanaf de tribunes. "Wanneer dit blijft aanhouden zal bij volgende keren de boete hoger oplopen. Geld dat we liever op een andere manier willen besteden, waar we als voetbalclub echt wat aan hebben. Vanaf de komende wedstrijd gaan we strenger toezien op supporters die zich hieraan schuldig maken. Dit kunnen we als club namelijk niet accepteren."

FC Twente waarschuwt de fans. "Houd rekening met elkaar, het gooien met bekers drank is ook voor andere supporters erg vervelend", aldus de club, die ook een positieve ontwikkeling ziet. "We zien dat er al langere tijd geen vuurwerk meer is afgestoken in De Grolsch Veste en in de uitvakken. Mooi dat dit goed gaat."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Nov 2019 om 11:48
    • Quote van 8 Nov 2019 om 11:23
      Ach een keer naast de pot pissen haha.
    Hahaha dat heb ik regelmatig in de late uurtjes hahaha
  • 8 Nov 2019 om 11:48
    • Quote van 8 Nov 2019 om 11:47
      Wel eens gedacht aan de mede supporters die (een deel van) het bier over zich heen gegooid krijgen?
    Ga lekker in het familievak zitten ok, of ga na de korfbal wedstrijden, man je snapt er geen ene moer van. Doei blijf maar lekker drammen.
  • 8 Nov 2019 om 11:47
    • Quote van 8 Nov 2019 om 09:36
      In de regels buiten het stadion dus in het normale leven dat je b.v, niet openbaar mag piesen, je mag niet door rood rijden, je mag niet bellen achter het stuur, je mag niet zwart werken, je mag niet dronken over straat, je mag niet roken op bepaalde plekken, je mag niet de muziek te hard hebben, je mag niet wiet kweken, je mag niet een partijtje knokken, je mag niet ......., Wat mag je nog wel? Niets het is gewoon een fucking politiestaat aan het worden. Terwijl de hoge here in Den Haag maar stelen , snelheidsovertredingen maken, enz enz enz. En ik zie vaak bij elke wedstrijd bier vliegen haha, dat is de kick van een doelpunt, of voor onterechte beslissingen van scheidsrechters, of van spelers van de tegenstanders die ff leuk voor vak P hun feestje vieren. Gvd voetbal is emotie daar moeten ze is over nadenken. Kijk als er nou met gaatjes word gegooid ok, man the fuck waar heb je het over, beetje bier dat je over je heen krijgt. Kan me erger dingen voorstellen, maar je ziet het overal ook bij die Paupers in Almelo, maar je kunt wel zien dat die paardebek J.Smit daar zit wat een achterbakse hond. Verder ben ik benieuwd of iedereen die hier zegt, dit kan echt niet, schandalig, enz enz , hebben jullie nooit buiten tegen een boom gepiest, of zijn jullie nooit mooi dik geweest en over straat liepen? Dat mag namelijk ook niet!!! Wat een dom gedoe, en als je hier niet tegen kunt ga dan naar wedstrijdje korfbal kijken, want dan blijf je misschien droog. En FC Twente in beroep gaan tegen de boete, er zijn zoveel beelden van andere wedstrijden waar het gedaan word en kijk of die ook allemaal bestraft zijn. En laat ze dan tevens het vuurwerk geluiden in de de Kuip aanpakken, want schijnbaar willen ze niets doen tegen die vieze Kakkerlakken.
    Wel eens gedacht aan de mede supporters die (een deel van) het bier over zich heen gegooid krijgen?
  • 8 Nov 2019 om 11:23
    • Quote van 8 Nov 2019 om 10:30
      Zo is dat weekend hoppa, en dat weekend duurt tot zondag, en ik kan niet beloven als ik een keer niet wild pies, of andere verboden dingen die:-)) goed weekend en sup ze:-))
    Ach een keer naast de pot pissen haha.
  • 8 Nov 2019 om 10:30
    • Quote van 8 Nov 2019 om 09:49
      De meesten hier zitten alleen achter hun schermpje te klagen en te zeiken, die leven niet die bestaan gewoon. Die teren op het gezeik wat ze hier kunnen uiten om hun eigen lege bestaan een beetje kleur te geven. Vanaamd weer lekker aan de zuip haha.
    Zo is dat weekend hoppa, en dat weekend duurt tot zondag, en ik kan niet beloven als ik een keer niet wild pies, of andere verboden dingen die:-)) goed weekend en sup ze:-))
  • 8 Nov 2019 om 09:59
    • Quote van 8 Nov 2019 om 09:36
      In de regels buiten het stadion dus in het normale leven dat je b.v, niet openbaar mag piesen, je mag niet door rood rijden, je mag niet bellen achter het stuur, je mag niet zwart werken, je mag niet dronken over straat, je mag niet roken op bepaalde plekken, je mag niet de muziek te hard hebben, je mag niet wiet kweken, je mag niet een partijtje knokken, je mag niet ......., Wat mag je nog wel? Niets het is gewoon een fucking politiestaat aan het worden. Terwijl de hoge here in Den Haag maar stelen , snelheidsovertredingen maken, enz enz enz. En ik zie vaak bij elke wedstrijd bier vliegen haha, dat is de kick van een doelpunt, of voor onterechte beslissingen van scheidsrechters, of van spelers van de tegenstanders die ff leuk voor vak P hun feestje vieren. Gvd voetbal is emotie daar moeten ze is over nadenken. Kijk als er nou met gaatjes word gegooid ok, man the fuck waar heb je het over, beetje bier dat je over je heen krijgt. Kan me erger dingen voorstellen, maar je ziet het overal ook bij die Paupers in Almelo, maar je kunt wel zien dat die paardebek J.Smit daar zit wat een achterbakse hond. Verder ben ik benieuwd of iedereen die hier zegt, dit kan echt niet, schandalig, enz enz , hebben jullie nooit buiten tegen een boom gepiest, of zijn jullie nooit mooi dik geweest en over straat liepen? Dat mag namelijk ook niet!!! Wat een dom gedoe, en als je hier niet tegen kunt ga dan naar wedstrijdje korfbal kijken, want dan blijf je misschien droog. En FC Twente in beroep gaan tegen de boete, er zijn zoveel beelden van andere wedstrijden waar het gedaan word en kijk of die ook allemaal bestraft zijn. En laat ze dan tevens het vuurwerk geluiden in de de Kuip aanpakken, want schijnbaar willen ze niets doen tegen die vieze Kakkerlakken.
    100+
  • 8 Nov 2019 om 09:49
    • Quote van 8 Nov 2019 om 09:36
      In de regels buiten het stadion dus in het normale leven dat je b.v, niet openbaar mag piesen, je mag niet door rood rijden, je mag niet bellen achter het stuur, je mag niet zwart werken, je mag niet dronken over straat, je mag niet roken op bepaalde plekken, je mag niet de muziek te hard hebben, je mag niet wiet kweken, je mag niet een partijtje knokken, je mag niet ......., Wat mag je nog wel? Niets het is gewoon een fucking politiestaat aan het worden. Terwijl de hoge here in Den Haag maar stelen , snelheidsovertredingen maken, enz enz enz. En ik zie vaak bij elke wedstrijd bier vliegen haha, dat is de kick van een doelpunt, of voor onterechte beslissingen van scheidsrechters, of van spelers van de tegenstanders die ff leuk voor vak P hun feestje vieren. Gvd voetbal is emotie daar moeten ze is over nadenken. Kijk als er nou met gaatjes word gegooid ok, man the fuck waar heb je het over, beetje bier dat je over je heen krijgt. Kan me erger dingen voorstellen, maar je ziet het overal ook bij die Paupers in Almelo, maar je kunt wel zien dat die paardebek J.Smit daar zit wat een achterbakse hond. Verder ben ik benieuwd of iedereen die hier zegt, dit kan echt niet, schandalig, enz enz , hebben jullie nooit buiten tegen een boom gepiest, of zijn jullie nooit mooi dik geweest en over straat liepen? Dat mag namelijk ook niet!!! Wat een dom gedoe, en als je hier niet tegen kunt ga dan naar wedstrijdje korfbal kijken, want dan blijf je misschien droog. En FC Twente in beroep gaan tegen de boete, er zijn zoveel beelden van andere wedstrijden waar het gedaan word en kijk of die ook allemaal bestraft zijn. En laat ze dan tevens het vuurwerk geluiden in de de Kuip aanpakken, want schijnbaar willen ze niets doen tegen die vieze Kakkerlakken.
    De meesten hier zitten alleen achter hun schermpje te klagen en te zeiken, die leven niet die bestaan gewoon. Die teren op het gezeik wat ze hier kunnen uiten om hun eigen lege bestaan een beetje kleur te geven. Vanaamd weer lekker aan de zuip haha.
  • 8 Nov 2019 om 09:36
    • Quote van 8 Nov 2019 om 08:32
      Jammer dat er altijd een aantal mensen zijn, die zichzelf geweldige supporters vinden, maar die ondertussen de club schade toebrengen, financieel en imago. Dat Twente een boete krijgt van de KNVB heeft wel de schijn van willekeur, en dat is vervelend. Een volgende keer is een andere club weer de sjaak. Een heel simpele oplossing voor het probleem van deze boete is: drink gewoon je bier op in plaats van ermee te gooien. Er staat ook gewoon in de eigen huisregels van FC Twente (op de website, artikel 12) dat je niet met enig materiaal, vast of vloeibaar, mag gooien in de Grolsch Veste. Als je een toegangskaartje/jaarkaart koopt, ga je akkoord me deze huisregels. Lijkt me vrij simpel.
    In de regels buiten het stadion dus in het normale leven dat je b.v, niet openbaar mag piesen, je mag niet door rood rijden, je mag niet bellen achter het stuur, je mag niet zwart werken, je mag niet dronken over straat, je mag niet roken op bepaalde plekken, je mag niet de muziek te hard hebben, je mag niet wiet kweken, je mag niet een partijtje knokken, je mag niet ......., Wat mag je nog wel? Niets het is gewoon een fucking politiestaat aan het worden. Terwijl de hoge here in Den Haag maar stelen , snelheidsovertredingen maken, enz enz enz. En ik zie vaak bij elke wedstrijd bier vliegen haha, dat is de kick van een doelpunt, of voor onterechte beslissingen van scheidsrechters, of van spelers van de tegenstanders die ff leuk voor vak P hun feestje vieren. Gvd voetbal is emotie daar moeten ze is over nadenken. Kijk als er nou met gaatjes word gegooid ok, man the fuck waar heb je het over, beetje bier dat je over je heen krijgt. Kan me erger dingen voorstellen, maar je ziet het overal ook bij die Paupers in Almelo, maar je kunt wel zien dat die paardebek J.Smit daar zit wat een achterbakse hond. Verder ben ik benieuwd of iedereen die hier zegt, dit kan echt niet, schandalig, enz enz , hebben jullie nooit buiten tegen een boom gepiest, of zijn jullie nooit mooi dik geweest en over straat liepen? Dat mag namelijk ook niet!!! Wat een dom gedoe, en als je hier niet tegen kunt ga dan naar wedstrijdje korfbal kijken, want dan blijf je misschien droog. En FC Twente in beroep gaan tegen de boete, er zijn zoveel beelden van andere wedstrijden waar het gedaan word en kijk of die ook allemaal bestraft zijn. En laat ze dan tevens het vuurwerk geluiden in de de Kuip aanpakken, want schijnbaar willen ze niets doen tegen die vieze Kakkerlakken.
  • 8 Nov 2019 om 09:12
    • Quote van 8 Nov 2019 om 09:08
      In 310 ook altijd zogenaamde supporters die bierover medesupporters gooien. Zielige nepsupporters, van mij mogen ze wegblijven
    AGOVV niets voor jou?
  • 8 Nov 2019 om 09:08
    In 310 ook altijd zogenaamde supporters die bierover medesupporters gooien. Zielige nepsupporters, van mij mogen ze wegblijven
  • 8 Nov 2019 om 08:56
    Erg jammer dat dan niet heracles wordt beboet die gooiden ook met bier na een doelpunt en dan zitten er ook weet niet hoeveel mensen onder die verschrikt onhoog kijken of Euhh ja daar staat geen camera op zeker pffffff knvb knvb bijna in elk stadion wordt met bier gegooid tikt lekker aan zo voor de (mafiosi ) knvb
  • 8 Nov 2019 om 08:47
    • Quote van 7 Nov 2019 om 23:51
      Zo ontzettend irritant dat gooien met bier. Zuip het gewoon op.
      Off-topic iemand al wat gehoord of Drommel vrij is gesproken?
    Nope, 6 jaar met TBS gekregen.
  • 8 Nov 2019 om 08:43
    • Quote van 8 Nov 2019 om 08:32
      Jammer dat er altijd een aantal mensen zijn, die zichzelf geweldige supporters vinden, maar die ondertussen de club schade toebrengen, financieel en imago. Dat Twente een boete krijgt van de KNVB heeft wel de schijn van willekeur, en dat is vervelend. Een volgende keer is een andere club weer de sjaak. Een heel simpele oplossing voor het probleem van deze boete is: drink gewoon je bier op in plaats van ermee te gooien. Er staat ook gewoon in de eigen huisregels van FC Twente (op de website, artikel 12) dat je niet met enig materiaal, vast of vloeibaar, mag gooien in de Grolsch Veste. Als je een toegangskaartje/jaarkaart koopt, ga je akkoord me deze huisregels. Lijkt me vrij simpel.
    Wil je nu een stickertje?
  • 8 Nov 2019 om 08:32
    Jammer dat er altijd een aantal mensen zijn, die zichzelf geweldige supporters vinden, maar die ondertussen de club schade toebrengen, financieel en imago. Dat Twente een boete krijgt van de KNVB heeft wel de schijn van willekeur, en dat is vervelend. Een volgende keer is een andere club weer de sjaak. Een heel simpele oplossing voor het probleem van deze boete is: drink gewoon je bier op in plaats van ermee te gooien. Er staat ook gewoon in de eigen huisregels van FC Twente (op de website, artikel 12) dat je niet met enig materiaal, vast of vloeibaar, mag gooien in de Grolsch Veste. Als je een toegangskaartje/jaarkaart koopt, ga je akkoord me deze huisregels. Lijkt me vrij simpel.
  • 8 Nov 2019 om 08:28
    Honden van de KNVB, dat tuig uit Almelo zit er en dat merken we.Laat ze de Kuip eens dichtgooien na al die jaren van vuurwerkgeluiden.
  • 8 Nov 2019 om 07:41
    • Quote van 8 Nov 2019 om 07:29
      Vandaag uitspraak. Ik gok 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
    Er stond hier pas dat er donderdagavond in Zeist uitspraak zou zijn.
  • 8 Nov 2019 om 07:29
    • Quote van 7 Nov 2019 om 23:51
      Zo ontzettend irritant dat gooien met bier. Zuip het gewoon op.
      Off-topic iemand al wat gehoord of Drommel vrij is gesproken?
    Vandaag uitspraak. Ik gok 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
  • 8 Nov 2019 om 06:51
    Het is maar hoe je het bekijkt , een bierdouche is natuurlijk nooit lekker maar een lekker koud pilsje in de hand is natuurlijk wel lekker. Dus supporters van Twente die dit bericht lezen. Het is klaar nu !!! Geef het goede voorbeeld en stop met deze achterlijke onzin. Bewaar dat ene biertje lekker voor jezelf en slurp hem zelf lekker op. Inplaats het gooien van het bier naar spelers. Tevens het gras wil ook niet dronken worden!
  • 8 Nov 2019 om 01:22
    • Quote van 7 Nov 2019 om 19:42
      Gedram Altied in Ned bah watn kutland ist op dat gebied ook.
    Ze zeiken om het zeiken in dit kut land want het word steeds erger ze zijn compleet aan het doorslaan stelletje idioten.
  • 7 Nov 2019 om 23:51
    Zo ontzettend irritant dat gooien met bier. Zuip het gewoon op.
    Off-topic iemand al wat gehoord of Drommel vrij is gesproken?
  • 7 Nov 2019 om 22:45
    • Quote van 7 Nov 2019 om 22:40
      Dan kom ik niet meer
    ok
  • 7 Nov 2019 om 22:40
    • Quote van 7 Nov 2019 om 22:28
      Of je gooit gewoon niet met bier...
    Dan kom ik niet meer
  • 7 Nov 2019 om 22:28
    Of je gooit gewoon niet met bier...
  • 7 Nov 2019 om 22:06
    • Quote van 7 Nov 2019 om 17:16
      En het vuurwerkgeluid van Feyenoordsupporters dan? Neen. Een doekje en wat bier gooien bestraffen ze. Het betreft natuurlijk de paardenbek zijn favoriete club. Walgelijk.
    Helemaal juiste conclusie. Deze straf is volstrekt belachelijk de knvb werkt al jaren met verschillende maatstaven. Het niet of nauwelijks ingrijpen bij de zogenaamde grote clubs in Nederland is ook volstrekt ongeloofwaardig feit. De vuurwerk geluiden in de kuip zijn tenenkromend en daar wordt totaal niet tegen op getreden al jaren.
  • 7 Nov 2019 om 20:48
    Hoe zou dat bij FC Sexbierum gaan?
  • 7 Nov 2019 om 20:02
    Gewoon de cola'tjes op t veld gooien dan maar...
  • 7 Nov 2019 om 20:01
    • Quote van 7 Nov 2019 om 19:42
      Gedram Altied in Ned bah watn kutland ist op dat gebied ook.
    Helemaal mee eens! Zelfde geld voor de zwarte pieten discussie en nog talloze andere voorbeelden. Regeltjesstaat is het aan het worden en plezier hebben wordt haast verboden...
  • 7 Nov 2019 om 19:42
    Gedram Altied in Ned bah watn kutland ist op dat gebied ook.
  • 7 Nov 2019 om 19:02
    Ikzeg. Waarom roepen er support van ons fctwente paarden bek ongepast een paard is een edeldier en heeft een mond ,maar buiten dit allemaal om is het wel triest dat ik alleen steeds fctwente lees waar ligt dit aan (k)nvb. Helaas zie ik het bij veel clubs in de eredivisie het zelfde of steeds vuurwerk geluiden maken waar ook ik zeer stuk van ben (k) nvb en daar wordt totaal niets aan gedaan (k)nvb ik begrijp ook wel dat bier gooien zeer stom is. Maar pak dan de hele eredivisie aan (k)nvb
  • 7 Nov 2019 om 19:02
    • Quote van 7 Nov 2019 om 18:45
      Zonde van het bier, meer zeg ik niet.
    Zonde van de zuurstof, meer zeg ik niet.
  • 7 Nov 2019 om 18:45
    Zonde van het bier, meer zeg ik niet.
  • 7 Nov 2019 om 18:38
    FcTwente moet ze een boete van 75.000 euro sturen omdat ze zo bagger hun werk doen en geeneens een wedstrijd eerlijk kunnen leiden. Daarna mogen ze wel 7500 euro terug voor mijn part.
  • 7 Nov 2019 om 18:33
    • Quote van 7 Nov 2019 om 17:52
      Dit is echt te belachelijk voor woorden. Bij elke club wordt met bier gegooid. Hoezo krijgen uitgerekend wij die boete? Als die kale teringlijer ermee te maken heeft wordt het tijd om die kerel eruit te schoppen, letterlijk. Is het ook mogelijk om als club de KNVB een boete op te leggen?
    Nope. Iedere stadionbezoeker gaat akkoord me de huisregels van de KNVB zodra je door de hekken bent. Clubs moeten handhaven, KNVB mag geld harken als supporters zich er niet aan houden. Te pas en te onpas.
  • 7 Nov 2019 om 18:29
    • Quote van 7 Nov 2019 om 17:52
      Het verbod op het gooien van voorwerpen en vloeistoffen op het veld is echt al langer verboden. Het is niet iets nieuws.... Vele andere clubs, w.o. ook Ajax, PSV, hebben er al mee te maken gehad.
    Klopt. Ik heb het over roken in mijn verhaal. Wat het gooien van bier betreft ben ik benieuwd hoe Twente hierop gaat handhaven als ik het stukje lees. Dat het mbt vuurwerk rustig is zoals fct meldt, heeft ook weer zo zijn redenen...
  • 7 Nov 2019 om 17:52
    Dit is echt te belachelijk voor woorden. Bij elke club wordt met bier gegooid. Hoezo krijgen uitgerekend wij die boete? Als die kale teringlijer ermee te maken heeft wordt het tijd om die kerel eruit te schoppen, letterlijk. Is het ook mogelijk om als club de KNVB een boete op te leggen?
  • 7 Nov 2019 om 17:52
    • Quote van 7 Nov 2019 om 17:27
      Op roken in een stadion staat tegenwoordig ook al 3 maanden stadionverbod. Zo worden er steeds meer 'richtlijnen' toegevoegd die voor clubs niet of nauwelijks te handhaven zijn. Het duurt niet lang meer of je club krijgt een boete, omdat een willekeurige supporter een sigaretje aansteekt op het moment dat er een camera van FOX op z'n snuffert gericht staat. Die tripjes van al die nietszeggende bobo's naar al die boevenstaten moeten ergens van betaald worden...
    Het verbod op het gooien van voorwerpen en vloeistoffen op het veld is echt al langer verboden. Het is niet iets nieuws.... Vele andere clubs, w.o. ook Ajax, PSV, hebben er al mee te maken gehad.
  • 7 Nov 2019 om 17:32
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:59
      Verdiend de KNVB klauwen met geld aan. Zie dit bij veel clubs gebeuren.
    Melkkoe
  • 7 Nov 2019 om 17:31
    • Quote van 7 Nov 2019 om 17:16
      En het vuurwerkgeluid van Feyenoordsupporters dan? Neen. Een doekje en wat bier gooien bestraffen ze. Het betreft natuurlijk de paardenbek zijn favoriete club. Walgelijk.
    Helemaal mee eens
  • 7 Nov 2019 om 17:27
    • Quote van 7 Nov 2019 om 17:11
      Idd, vuurwerk niet meer dan logisch, racistische bejegeningen eveneens, glaswerk duidelijk, maar dit? Nog 10 jaar en emoties worden niet meer geaccepteerd..we schieten weer eens gigantisch door
    Op roken in een stadion staat tegenwoordig ook al 3 maanden stadionverbod. Zo worden er steeds meer 'richtlijnen' toegevoegd die voor clubs niet of nauwelijks te handhaven zijn. Het duurt niet lang meer of je club krijgt een boete, omdat een willekeurige supporter een sigaretje aansteekt op het moment dat er een camera van FOX op z'n snuffert gericht staat. Die tripjes van al die nietszeggende bobo's naar al die boevenstaten moeten ergens van betaald worden...
  • 7 Nov 2019 om 17:25
    Het is eigenlijk gewoon lachwekkend.
  • 7 Nov 2019 om 17:20
    Knvb maffia
  • 7 Nov 2019 om 17:16
    En het vuurwerkgeluid van Feyenoordsupporters dan? Neen. Een doekje en wat bier gooien bestraffen ze. Het betreft natuurlijk de paardenbek zijn favoriete club. Walgelijk.
  • 7 Nov 2019 om 17:12
    Voetbal = emotie! KNVB Mafia
  • 7 Nov 2019 om 17:11
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:43
      Hoort erbij is pure emotie
    Idd, vuurwerk niet meer dan logisch, racistische bejegeningen eveneens, glaswerk duidelijk, maar dit? Nog 10 jaar en emoties worden niet meer geaccepteerd..we schieten weer eens gigantisch door
  • 7 Nov 2019 om 17:09
    • Quote van 7 Nov 2019 om 17:00
      En die opleiding hebben ze geld voor nodig en komen ze maar bij Twente ophalen
    Zodat de Vers opgeleide kerels ons weer kunnen naaien ;-)
  • 7 Nov 2019 om 17:08
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:55
      Zonde uberhaupt dat je het bier weggooit.
    Daar ben ik het helemaal mee eens
  • 7 Nov 2019 om 17:00
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:58
      Dit gebeurd bij elke club. De KNVB kan beter de var meer op orde brengen en hun scheidsrechters beter opleiden ipv die niets zeggende boetes geven.
    En die opleiding hebben ze geld voor nodig en komen ze maar bij Twente ophalen
  • 7 Nov 2019 om 16:59
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:56
      Het is gewoon duidelijk die mietjes van de knvb houden dus niet van een lekker koud pilsje... achja niet iedereen kan een echte tapper zijn!
    Verdiend de KNVB klauwen met geld aan. Zie dit bij veel clubs gebeuren.
  • 7 Nov 2019 om 16:58
    Dit gebeurd bij elke club. De KNVB kan beter de var meer op orde brengen en hun scheidsrechters beter opleiden ipv die niets zeggende boetes geven.
  • 7 Nov 2019 om 16:57
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:54
      Twente verdient sws al veel aan bier
    Ja met die huidige prijzen zuipen we Twente sowieso al uit de crisis.
  • 7 Nov 2019 om 16:56
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:55
      Jij bent er dus 34+ wedstrijden bij?
    Ja, of ik moet een bijzondere reden hebben
  • 7 Nov 2019 om 16:56
    Het is gewoon duidelijk die mietjes van de knvb houden dus niet van een lekker koud pilsje... achja niet iedereen kan een echte tapper zijn!
  • 7 Nov 2019 om 16:56
    Moeten ze de spelers ook straffen die uitdagend voor het vak gaan juichen
  • 7 Nov 2019 om 16:55
    Zonde uberhaupt dat je het bier weggooit.
  • 7 Nov 2019 om 16:55
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:52
      Nee niet van onze FC
    Jij bent er dus 34+ wedstrijden bij?
  • 7 Nov 2019 om 16:54
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:54
      Gewoon het bier duurder maken en dan verdient er Twente nog wat aan en dan drinken ze het eerder op dan op het veld te gooien.
    Twente verdient sws al veel aan bier
  • 7 Nov 2019 om 16:54
    Gewoon het bier duurder maken en dan verdient er Twente nog wat aan en dan drinken ze het eerder op dan op het veld te gooien.
  • 7 Nov 2019 om 16:53
    Tijd dat Sander boschker of Jeroen heubach bij knvb gaat werken
  • 7 Nov 2019 om 16:53
    Hebben ze bij NAC zeker een automatische incasso lopen :-)
  • 7 Nov 2019 om 16:52
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:51
      Ik hoor ook nooit dat Heracles boetes krijgt, misschien die paardenbek er mee te maken?
    Dat denken er meer hG
  • 7 Nov 2019 om 16:52
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:50
      Want jij kijkt thuis nooit een wedstrijd?
    Nee niet van onze FC
  • 7 Nov 2019 om 16:52
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:38
      Bedankt weer Vakkie Pauper.
    Op Vakkie Pauper word je ook iedere thuiswedstrijd door tweederangssupporters bier in de nek gesmeten. Ook aan de overzijde regelmatig dit soort taferelen. Kortom, het gebeurt bijna overal in het stadion, dus bedank in het vervolg niet zo selectief.
  • 7 Nov 2019 om 16:51
    Ik hoor ook nooit dat Heracles boetes krijgt, misschien die paardenbek er mee te maken?
  • 7 Nov 2019 om 16:51
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:46
      Is toch niet normaal dat je biet gooit naar spelers??? Ik vind het een beetje lijken op mishandeling!!
    Sissyboyyyy... mishandeling? Ik lach me dood hier. lekker man zo'n bierdouche. We hebben het over plastic bekers heren! Manmanman Ik heb trouwens nog NOOIT gehoord van boetes voor bier gooien! Echt weer typisch nederlands dit..... wel ken ik boetes voor aanstekers, Münzen en dergelijk
  • 7 Nov 2019 om 16:50
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:49
      Dat is weer totaal anders
    Want jij kijkt thuis nooit een wedstrijd?
  • 7 Nov 2019 om 16:50
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:50
      Kimpie snapt het niet pffff
    Eens
  • 7 Nov 2019 om 16:50
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:49
      Dat is weer totaal anders
    Kimpie snapt het niet pffff
  • 7 Nov 2019 om 16:49
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:46
      Dus als je thuis boos bent ga je ook met bekers gooien?
    Dat is weer totaal anders
  • 7 Nov 2019 om 16:49
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:47
      Mishandeling wil ik nog net niet zeggen
    Die spelers krijgen er juist een kik van Daarom juichen ze ook voor het vak van de tegenstanders.
  • 7 Nov 2019 om 16:49
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:47
      Ze blijven zoeken om boetes te kunnen uitdelen,vraag me af waar ze zich druk om maken een plastic bekertje en een beetje bier! Misschien moeten ze eerst eens een spiegel voor houden de dramatisch slechte grensrechters de zeer matige scheidsrechters en een var die helemaal lachwekkend is zorgen voor frustratie en ergenissen en daar komt het bier gooien vandaan! Vind persoonlijk dat sinds die paardebek uit Almelo bij de KNVB zit ze zich wel heel erg op Enschede richten!
    Juist die vieze hufter, echt die paardebek blijft ons zoeken.
  • 7 Nov 2019 om 16:47
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:44
      Als jij emotioneel wordt van 22 kerels die achter een bal aanrennen is er iets niet goed met je.
    We weten dat jij emotioneel wordt bij het Damesvoetbal ok!!!!! Pleur op man is pure emotie.
  • 7 Nov 2019 om 16:47
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:46
      Is toch niet normaal dat je biet gooit naar spelers??? Ik vind het een beetje lijken op mishandeling!!
    Mishandeling wil ik nog net niet zeggen
  • 7 Nov 2019 om 16:47
    Ze blijven zoeken om boetes te kunnen uitdelen,vraag me af waar ze zich druk om maken een plastic bekertje en een beetje bier! Misschien moeten ze eerst eens een spiegel voor houden de dramatisch slechte grensrechters de zeer matige scheidsrechters en een var die helemaal lachwekkend is zorgen voor frustratie en ergenissen en daar komt het bier gooien vandaan! Vind persoonlijk dat sinds die paardebek uit Almelo bij de KNVB zit ze zich wel heel erg op Enschede richten!
  • 7 Nov 2019 om 16:46
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:45
      Dan beleef ik het toch op een andere manier dan jij
    Dus als je thuis boos bent ga je ook met bekers gooien?
  • 7 Nov 2019 om 16:46
    Is toch niet normaal dat je biet gooit naar spelers??? Ik vind het een beetje lijken op mishandeling!!
  • 7 Nov 2019 om 16:46
    Als ik gvd andere wedstrijden op tv zie word er ook met bier en van alles gegooid. Wie moeten ze gvd daar weer hebben bij die KNVB maffia in Zeist? Juist ja weer onze club pakken, zal me niks verbazen als dat van die vieze Paardebek Smit uit Paupercity aangehaald is. Rot op tyfus KNVB.
  • 7 Nov 2019 om 16:45
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:44
      Als jij emotioneel wordt van 22 kerels die achter een bal aanrennen is er iets niet goed met je.
    Dan beleef ik het toch op een andere manier dan jij
  • 7 Nov 2019 om 16:44
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:43
      Hoort erbij is pure emotie
    100+
  • 7 Nov 2019 om 16:44
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:43
      Hoort erbij is pure emotie
    Als jij emotioneel wordt van 22 kerels die achter een bal aanrennen is er iets niet goed met je.
  • 7 Nov 2019 om 16:43
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:41
      Hoevaak/hoeveel Twente al niet gestraft is gaan ze dus nog steeds door om dingen op te zoeken om geld van Twente te krijgen slaat ook weer helemaal nergebs op dit
    Helemaal mee eens, ontzettend kinderachtig dit. Echter, als men weet dat dit soort dingen sancties oplevert moet je beter weten en daar gewoon mee kappen en niet altijd met het vingertje wijzen.
  • 7 Nov 2019 om 16:43
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:43
      Welke idioot gooit nou bier weg? Pure bierenmishandeling
    Idd bierenbeulen
  • 7 Nov 2019 om 16:43
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:43
      Hoort erbij is pure emotie
    Ik zie het verband njet
  • 7 Nov 2019 om 16:43
    Welke idioot gooit nou bier weg? Pure bierenmishandeling
  • 7 Nov 2019 om 16:43
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:41
      Ja want met bier gooien is zo normaal
    Hoort erbij is pure emotie
  • 7 Nov 2019 om 16:42
    Wellicht weer even met een potje langs de supporters aankomende thuiswedstrijd?
  • 7 Nov 2019 om 16:42
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:41
      Hoevaak/hoeveel Twente al niet gestraft is gaan ze dus nog steeds door om dingen op te zoeken om geld van Twente te krijgen slaat ook weer helemaal nergebs op dit
    Nee dit is gewoon terecht, wat bereik je nou met het gooien van bier
  • 7 Nov 2019 om 16:41
    Hoevaak/hoeveel Twente al niet gestraft is gaan ze dus nog steeds door om dingen op te zoeken om geld van Twente te krijgen slaat ook weer helemaal nergebs op dit
  • 7 Nov 2019 om 16:41
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:40
      Kunnen ze elke club wel een boete geven
    Ja want met bier gooien is zo normaal
  • 7 Nov 2019 om 16:40
    Kunnen ze elke club wel een boete geven
  • 7 Nov 2019 om 16:40
    Wat een onzinnige boete zeg. Dit gebeurt echt wekelijks en overal.
  • 7 Nov 2019 om 16:40
    Gooien met bier, oja wat verschrikkelijk, hoeveel boetes zijn er in het verleden dan nu al uitgedeeld voor al die vuurwerk geluiden elk jaar weer?
  • 7 Nov 2019 om 16:40
    • Quote van 7 Nov 2019 om 16:38
      Bedankt weer Vakkie Pauper.
    Gebeurt ook op de korte zijde er tegenover. Ik weet eerlijk gezegd niet of je sarcastisch was.
  • 7 Nov 2019 om 16:39
    Ja dit gebeurt alleen bij twente
  • 7 Nov 2019 om 16:39
    Hoort erbij
  • 7 Nov 2019 om 16:39
    Onzin weer gebeurd elke wedstrijd massaal knvb maffia
  • 7 Nov 2019 om 16:38
    Bedankt weer Vakkie Pauper.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›