''Ik denk dat er dan een hele grote crisis ontstaat in Zwolle''

( 10 reacties)
''Ik denk dat er dan een hele grote crisis ontstaat in Zwolle''

FC Twente neemt het zondagmiddag in eigen huis op tegen PEC Zwolle en Leon ten Voorde beseft welke belangen er op het spel staan voor beide clubs. De Tukkers hebben op dit moment een voorsprong van vijf punten op de ranglijst. 

“Als Twente zondag wint van Zwolle, doe je afstand van een directe concurrent en ik denk dat er dan een hele grote crisis ontstaat in Zwolle. Die zet je dan op acht punten. Verliest Twente en je moet over twee weken naar VVV, dan zit je er gewoon middenin", legt hij uit op de website van de Tubantia. 

“Het is een héle belangrijke wedstrijd, maar cruciaal ga ik hem niet noemen", vervolgt Ten Voorde. "Zij (PEC Zwolle, red.) denken ook van: zondag moeten we winnen. Want Twente is toch een directe concurrent, zo zien ze het wel. Dan zullen ze toch denken: in Enschede moet het gebeuren.

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Nov 2019 om 17:52
    • Quote van 8 Nov 2019 om 12:33
      zou wel een geweldig weekend kunnen worden..

      Emmen die verliest bij AZFortuna en ADO tegen elkaar, gelijkspelletje maar?VVV verliezen bij onze buurtjesRKC verliezen in de kuip
      Zou echt fijn en welkom zijn als je PEC dan zelf ook nog eens verslaat
    Meestal als Twente goede zaken kan doen.....doen ze het niet. Tijd om daar eens verandering in te brengen dunkt me.
  • 8 Nov 2019 om 16:40
    • Quote van 8 Nov 2019 om 12:31
      Dat valt wel mee hoor.... Reza was altijd een hele goede spits, die zul je in de gaten moeten houden. die keeper mous is prima keeper... clement prima speler maar die is geschorst dacht ik? Thy als invaller is ook wel een redelijke/goede spits... Bel Hasani kan het op zijn heupen hebben maar dan ben je er wel vind ik... Hamer een goede vrije trap....
      Nee dan ga ik toch voor Vuckic, Aitor, Espinosa, Zekhnini

      Drommel afwezig is natuurlijk wel een gemis.
    gewoon zorgen dat brondeel niet veel te doen krijgt
  • 8 Nov 2019 om 15:52
    Er MOET gewoon gewonnen worden zondag.
  • 8 Nov 2019 om 12:34
    Denk 3-3 maar hoop op een overwinning !
  • 8 Nov 2019 om 12:33
    zou wel een geweldig weekend kunnen worden..

    Emmen die verliest bij AZFortuna en ADO tegen elkaar, gelijkspelletje maar?VVV verliezen bij onze buurtjesRKC verliezen in de kuip
    Zou echt fijn en welkom zijn als je PEC dan zelf ook nog eens verslaat
  • 8 Nov 2019 om 12:31
    2-2
  • 8 Nov 2019 om 12:31
    • Quote van 8 Nov 2019 om 12:13
      Zwolle heeft wel goede spelers, eigenlijk beter dan Twente. Tis echt erop of eronder. Verliezen en je moe.t winnen bi jVVV
    Dat valt wel mee hoor.... Reza was altijd een hele goede spits, die zul je in de gaten moeten houden. die keeper mous is prima keeper... clement prima speler maar die is geschorst dacht ik? Thy als invaller is ook wel een redelijke/goede spits... Bel Hasani kan het op zijn heupen hebben maar dan ben je er wel vind ik... Hamer een goede vrije trap....
    Nee dan ga ik toch voor Vuckic, Aitor, Espinosa, Zekhnini

    Drommel afwezig is natuurlijk wel een gemis.
  • 8 Nov 2019 om 12:13
    Zwolle heeft wel goede spelers, eigenlijk beter dan Twente. Tis echt erop of eronder. Verliezen en je moe.t winnen bi jVVV
  • 8 Nov 2019 om 12:10
    Van het opgeleefde Zwolle gaan wij gewoon winnen. 3-1
  • 8 Nov 2019 om 11:47
    Dus zoals Ikzeg altijd zegt: erop of geen eten!!!!Met die instelling zal PEC de wedstrijd inderdaad benaderen, als wij dat ook doen dan zal de individuele kwaliteit wel het verschil maken.... 2-1 winst!
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›