Huiberts: ''FC Twente kwam maar niet met een plan. PEC Zwolle wel''

( 13 reacties)
Huiberts: ''FC Twente kwam maar niet met een plan. PEC Zwolle wel''

FC Twente neemt het zondagmiddag in eigen huis op tegen PEC Zwolle en dat betekent voor Dean Huiberts een weerzien met zijn oude club. De 19-jarige middenvelder besloot vorig jaar na acht seizoenen om te vertrekken bij de club uit Enschede. 

"Twente kwam maar niet met een plan. PEC wel", legt hij uit op de website van de Stentor. "Ik was meteen verkocht en ik heb nog totaal geen spijt”, aldus Huiberts, die dit seizoen tegen FC Utrecht (in augustus) en in de bekerwedstrijd tegen Hoek al een basisplaats kreeg.

Daarnaast heeft trainer John Stegeman hem al beloond met twee invalbeurten. "Ik ben daar natuurlijk heel blij mee. Dit was ook de intentie toen ik naar PEC ging. Om op den duur bij het eerste te komen, daar te blijven en te gaan spelen. Tot nu toe pakt dat heel mooi uit", beseft hij. 

"Ik moet ook zeggen dat het me verrast hoe snel het allemaal gaat. Dit had ik vorig niet kunnen durven denken. Je wil altijd meer, maar dit gaat al heel snel. Als kleine jongen droom je hiervan, toch? Bij een eredivisieclub trainen, meespelen, elke dag het veld op en beter worden", besluit Huiberts. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2019 om 19:23
    Wat een snotneus, Twente kwam niet met een plan. Gewoon lekker voetballen, je best doen en als je talent hebt kom je er vanzelf wel. Een plan pffff...
  • 9 Nov 2019 om 18:15
    • Quote van 9 Nov 2019 om 17:58
      Oh jee daar is onze semi intellectueel Bam weer pas op, pas op.
    Ik ben geen fan van dedain zijn, zeker niet hautain. Edoch, het hoopje zaagsel waaruit jouw encephalon bestaat en hoe deze alhier functioneert, maak van de gemiddelde poster verhoudingsgewijs een Einstein. Ik heb een Ezel op stal staan, die doe me vaak aan jou denken, echter dan denk ik.... nee, dat verdient die ezel niet.
  • 9 Nov 2019 om 18:05
    • Quote van 9 Nov 2019 om 17:57
      Man pleur op met je gezeik, handhaving prioriteit nummer één, en als we wat stabieler zijn zal dat ook goed komen. Kijk nu al Roemoerato, Bosch, zijn toch jongens die stappen maken en dan ben ik die andere nog vergeten.
    Dat oppleuren, dat is aardig gelukt...…… deze site is compleet dood. Niet zo heel lang geleden 150 a 300 reacties op vele artikelen. Nu 3,4... wedstrijden 40, max 50.

    Mogen Bjorn en Niek jou en 78 dankbaar voor zijn?
  • 9 Nov 2019 om 18:00
    • Quote van 8 Nov 2019 om 17:16
      Van Leeuwen wordt overal geprezen maar dit is niet de eerste jeugdspeler die hier over klaagt.
    Ted lult wel vaker naar de mond van de supporter/media. A zeggen B doen. Weet iemand of er steevast jeugd meetraint met het 1ste? Zou goed zijn, maar dan moet zo'n jonkie wel af en toe mee (op de bank).
  • 9 Nov 2019 om 17:58
    • Quote van 9 Nov 2019 om 17:53
      78, je IQ?
    Oh jee daar is onze semi intellectueel Bam weer pas op, pas op.
  • 9 Nov 2019 om 17:57
    • Quote van 8 Nov 2019 om 17:16
      Van Leeuwen wordt overal geprezen maar dit is niet de eerste jeugdspeler die hier over klaagt.
    Man pleur op met je gezeik, handhaving prioriteit nummer één, en als we wat stabieler zijn zal dat ook goed komen. Kijk nu al Roemoerato, Bosch, zijn toch jongens die stappen maken en dan ben ik die andere nog vergeten.
  • 9 Nov 2019 om 17:53
    • Quote van 8 Nov 2019 om 15:19
      Huiberts sletje.
    78, je IQ?
  • 8 Nov 2019 om 17:56
    • Quote van 8 Nov 2019 om 17:16
      Van Leeuwen wordt overal geprezen maar dit is niet de eerste jeugdspeler die hier over klaagt.
    Dit is ook Evertje Bleuming en niet Ted die hierover gaat
  • 8 Nov 2019 om 17:16
    Van Leeuwen wordt overal geprezen maar dit is niet de eerste jeugdspeler die hier over klaagt.
  • 8 Nov 2019 om 17:16
    Van Leeuwen wordt overal geprezen maar dit is niet de eerste jeugdspeler die hier over klaagt.
  • 8 Nov 2019 om 17:10
    Ikzeg. Het is zeer pijnlijk als een echte jeugd speler bij ons fctwente op deze manier ons verlaat, om dat ons fctwente geen plan had, ik weet niet of dit klopt maar ook hier zullen wij als support mee om moeten gaan en eerlijk gezegd als je niet kan wachten tot er een plan is dan wacht je of je kiest voor een overstap, u heeft gekozen voor een nieuwe uitdaging, verder niets mis mee hoor maar ik had zeker nog even geduld gehad want ook u weet waar wij helemaal vandaan komen.
  • 8 Nov 2019 om 15:19
    Huiberts sletje.
  • 8 Nov 2019 om 14:39
    Huiberts held
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›