'Luxeprobleem' in verdediging FC Twente: Garcia moet puzzelen

( 13 reacties)
'Luxeprobleem' in verdediging FC Twente: Garcia moet puzzelen

FC Twente neemt het zondagmiddag in eigen huis op tegen PEC Zwolle en trainer Gonzalo Garcia kan weer een beroep doen op Julio Pleguezuelo, zo weet RTV Oost te melden. De oefenmeester heeft daardoor een 'luxeprobleem' in zijn achterhoede.

Onlangs waren zowel Paul Verhaegh als Julio Pleguezuelo niet inzetbaar, waardoor Manchester City-huurling Joël Latibeaudiere de enige optie was als rechtsback. De talentvolle verdediger liet een prima indruk achter, maar hij zat vorige week in de uitwedstrijd tegen AZ op de bank.

Zowel Plegezuelo als Latibeaudiere zouden echter ook in centrum van de verdediging kunnen spelen, maar Garcia geeft tegenwoordig de voorkeur aan het duo Busquets en Schenk. Daardoor moet Peet Bijen, die dit seizoen nog aanvoerder is geweest, het de laatste weken doen met een reserverol. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2019 om 11:50
    • Quote van 9 Nov 2019 om 09:05
      Ikzeg. Nu begrijp niemand volgens mij er nog iets van een luxe probleem in de achterhoede ik zou niet weten wie op dit moment luxe is.
    Kwantiteit ja. Kwaliteit....nou nee.
  • 9 Nov 2019 om 09:05
    Ikzeg. Nu begrijp niemand volgens mij er nog iets van een luxe probleem in de achterhoede ik zou niet weten wie op dit moment luxe is.
  • 9 Nov 2019 om 01:45
    Brondeel Verdonk Julio Busquets Latibeaudiere Brama Selahi Aitor Zekhnini Vukcic Nakamura Aitor is op 10 proberen, genoeg creativiteit. Nakamura op rechts voor de voorzetten op Vukcic. Verhaegh te traag helaas dus eruit. Nakamura slecht? Direct Menig brengen.
  • 9 Nov 2019 om 01:13
    Verhaegh latibeudiere buskets verdonk
    Selahai brama vukcic
    Aitor berg menig
  • 8 Nov 2019 om 23:28
    Luxeprobleem, wie van de slechtste verdedigers zal hij opstellen?
  • 8 Nov 2019 om 20:25
    Hoop op Verdonk, Busquets, Julio en Latibeaudiere
  • 8 Nov 2019 om 20:00
    • Quote van 8 Nov 2019 om 18:48
      Wie is Julio Verhaegh?
    Dat is een Spaanse neef van hem.
  • 8 Nov 2019 om 19:39
    Nou dat wordt een moeilijke keuze! Wie moeten de bank warm gaan houden nu. Zoveel keus heeft hij daarvoor nog niet gehad.
  • 8 Nov 2019 om 19:09
    • Quote van 8 Nov 2019 om 18:48
      Wie is Julio Verhaegh?
    Ja de redactie is niet echt scherp de laatste tijd...
  • 8 Nov 2019 om 18:48
    Wie is Julio Verhaegh?
  • 8 Nov 2019 om 18:48
    Dat wordt weer niks. Puzzelen kan ie als de beste alleen legt ie altijd de verkeerde stukjes
  • 8 Nov 2019 om 18:39
    Verdonk - Pleguezuelo - Busquets - Verheagh?
  • 8 Nov 2019 om 18:27
    Verhaegh, Lati, Schenk, Verdonk
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›